Igaz,nem nekem címezted a kérdéseket.Az ajtónak csak zárva kell lennie.
Az egymás után ötszöri 1 állás, legyen viszonylag gyors.Ami viszont fontos,amikor kiveszed a kulcsot,gyorsan kezd el a nyitó és a záró gombbal a művelet mert szűk az idő rá.(néhány másodperc)Különben nem fogadja el programozást.
Hail! 3 kerdes a tagoknak! Zarfutest hogyan kell aktivalni, elfelejtettem?! Illetve M-es tukrot hogyan lehet szetszedni, egeszen pontosan az aluminium resz hogyan jon le? (Festes celjabol) Mivel hogyan fessem le? (Bocsi az ekezetek miatt, telefonrol irok!)
Beszeltem vele, annyit mondott meg, hogy a tornyoknal is van rozsda, kert ra arajanlatot barati alapon 150k mondtak neki, mondta hogy ha nincs ismerosom akkor lehet tobb egy kicsit, de hala istennek van ismeros :) Teljesen korrekt volt az elado egyebkent, delutan kuld kepeket, mindenrol amit javitani kell. Tesomat elkuldom holnap, hogy nezze meg, bar ma megy egy srac hozza, ugyhogy meg kiderul mi lesz. De van hozza hardtop ami nem baj ha van, meg a gyari felnik nem replika, eleg jo kis kocsit lehet ebbol faragni szerintem.
Kipróbáltam, de sajnos nem működik egyik kulcsal sem. A kulcson a led villan tizet, mind a kettőn. Az egyes állás értelemszerűen a gyújtás előtti állást gondolom ahol csak a km jelenik meg. Az ajtó csukva, de zárva is legyen? Vagy mindegy? Az egymás után ötször az gyors legyen vagy olyan komótos? A ground modul felől egy reléhang kattanása hallatszik még mielőtt a kulcs befejezné a 10 villanást. Tanácstalan vagyok:(
Én tanítottam, nekem ez a változat működött mindig:
1. gyújtáskapcsoló egyes állásba egymás után ötször, 2. kulcs kihúz, 3. lenyomva tartott kinyit (nyíl) gombnál lenyomod háromszor a lezár gombot a kulcson (embléma), kinyit gombot felengeded. Sikeres tanítás esetén a központi zár lezár, majd kinyit. 4. Ha van másik ilyen kulcsod, akkor feltanítod azt is, megismételve a 3. pontot. 5. Ráadod a gyújtás a véglegesítés miatt.
Ha nyomom a napi számláló gombot és közben a gyújtás kulcsonnegyet fordítok majd elengedem a gombot akkor szépen teszteli a műszerfalat illetve 1-12- ig mindenféle számokat ír ki. Ha pedig újra megismétlem és én léptetek a gombbal akkor meg szintén 1-15- ig csíkok meg left on felirat...nem todom mik ezek. Valaki tudja? Köszi. 98- as 316 compact. Különben jó kis gép:)
Van olyan a fórumon aki tanított kulcsot? (Aki saját maga csinálta és nem hallotta meg stb):)
Mert van 5 féle verzióm hogy kellene de nem akar működni. 2 kulcs is van de semmi, led világít, kínomba elemet is cseréltem, de így sem. Talán ground modul? A vevő a tükörbe? Mikrokapcsoló a zárba? Én már nem tudom. Gyári riasztós de belül nincsenek mozgás érzékelők, lehet gyárilag. A kulcson van egy felkelő nap, egy ház vagy nyíl meg az embléma. Ha jobbra fordítom a kulcsot zárás irányba akkor felhúzza az ablakokat bezárja a tolótetőt és villan az index.
A motort sk rendberakom;) Lehet 3 literesre... Na majd józanon. Csak mondom megnézem már milyen 6 hngeres bmw kínálat van a hahun, erre ezeket kaásból hozza. Mind1, majd átgondoljuk. Tényleg vonz a huligán autó, nem vagyok én normális, sose leszek az.:DDDD
Igazából egy rohadós vagy sérült kasztnist kell venni, és a 3.0 akár olcsóbb is lehet. Én láttam mostanában is 3500GBP körül olyat, aminek nem volt szép a bódé, bár egyre ritkább, 3-4 éve tömegével voltak kopott belsejű kabriók fillérekért.
2 milliót biztosan nem szánnék a mutatványra, hiába ki lehet belőle árulni valamennyit.
A másik gond az, hogy jó eséllyel az m3 motorra rá kell még locsolni pár százezret mindenképpen (lapkák, vanos, csapágyak), így mégjobban drágul az egész. Azért köszi a választ.
Kb 2 misitol indulnak, hatar a csillagos eg, a multkor lattam egyet 30ezer fontert ami 12 milla, de kb 10k km volt benne. Igazabol ha szerencses vagy akkor 1 millaert ki lehet fogni olyat ami akar laban hazamenne de nincs rajta vizsga vagy hasonlo, treleren 200-250k forintert viszik haza, ami azert nem egy irdatlan osszeg.
Nem hulyek ezek :) tudjak, hogy elobb utobb sokat fog erni, csak itt azert is fizetned kell ha az uton all a kocsi es egy metert se mesz vele sehova, sok esetben ezert olcsobb mint otthon.
3.2 M3-ak mennyiért mennek? Unom már a szerelgetést (szerencsére az utóbbi időben a szereléssel eltöltött idő erősen konvergál a nullához), de ha itt állna a sajátom mellett egy komplett donor, akkor még egy M3 swapot bevállalnék :).
Nyilvan kell meg kolteni ra, de egy huszon x eves auto soha nem lesz tokeletes, mindenesetre elkuldom tesomat meg a szerelo haveromat, hogy nezzek meg, mert ezen kivul 1,5 millioig nem talaltam epkezlab peldany ami megfelelo lenne. Itt angliaba kicsitt szinvonalasabb autok vannak, csak azt nem tudom, hogy megerne-e hazavinni innen egyet, mert itt a nagyja 28as, ami regado szempontjabol nem tul kifizetodo, ellenben nagyon sok van vegig vezetett szervizkonyvvel fele aron a magyar araknak..csak a jobb kormany meg a paras levego amitol tartok..