Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jedi78 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156355

Ha ,jól emlékszem vissza 88-ban már a prelude  összkerék kormányzású volt. . .

Előzmény: R. Scherbotsky (156350)
jedi78 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156354

Mert felhoztad a fejlesztésük.Én ,nem írnám le ennyire a japán autóipart.  . .

Előzmény: mica-r (156351)
mica-r Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156353

Na az megvan, de hamar elmúlt náluk sajnos ez a lelkesedés...

Előzmény: R. Scherbotsky (156350)
mica-r Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156352

Szerintem pedig a Mitsu gk gyártásnál előrébb tart a BMW. Nem bizonyos helyi piacok szerint. Aztán hogyan jön ide pl a tuning Nissan, azt nem értem

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (156347)
mica-r Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156351

A kiinduló kérdés témakörében maradtam, ellentétben Veled. Hogy jön ide a gépiparuk?

Előzmény: jedi78 (156346)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156350

Sigma megvan neked?

Vagy a 3000 GT? A '90-es évek elejen azért még nem annyira volt tele a piac duplaturbós, összkerék-hajtású és -kormányzású autókkal.

A Mitsubishi abban az idöszakban elöl ment a japánok között, aztán az erösödö jen is öket vágta haza a legelöször.

Előzmény: mica-r (156343)
jedi78 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156349

De azokat rendesen :).

Előzmény: Törölt nick (156348)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156348

Nem elég gazdagok egy prémium E36-hoz, szir-szar Datsunokat tuningolnak ;)

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (156347)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156347

tegyük hozzá, hogy európában.

voltam mostanában párszor az araboknál, bmw körülbelül csak mutatóban van.

Előzmény: mica-r (156345)
jedi78 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156346

Húú, tudatlanságod szórakoztató . . . ,traktor ,hajó,teherautó,terepjáró,munkagép  . .stb.Maradok a bmw-nél :).

Előzmény: mica-r (156345)
mica-r Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156345

Lancer evo egy nagyon jól eltalált széria, nem is nagyon volt más ütőkártyája a cégnek. Én tudom hogy egy japán szilent, vill kapcsoló 30 évig jó, de nem erről mondtam a véleményt. 

Egyszerű kivitelű, jól kipróbált dolgokat gyártani sosem olyan kihívás,stb.

Nem véletlenül vannak annyira hátrébb a piacokon.

Előzmény: jedi78 (156344)
jedi78 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156344

Terepjáró,Lancer Evo . . . , de nem ezekre értettem, fogsz egy harminc éves japán autót és minden elektromos kütyü megy benne , egy e36 . . .mondom úgy hogy használtam toyotát új kora óta ,ilyen téren az e36 nulla.

 

Előzmény: mica-r (156343)
mica-r Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156343

Mikor volt a Mitsubishinek prémium kategóriája?

Mikor volt bármilyen kategóriában prémium minőségű autótipusa? Mennyi úttörő műszaki vagy komfort technikát láttunk tőlük, stb...

Előzmény: jedi78 (156342)
jedi78 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156342

Színvonalban miben rosszabb mint egy e36 ?

Előzmény: mica-r (156341)
mica-r Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156341

Színvonalban. Méretben magasabb természetesen egy 3-as BMW-nél :)

Előzmény: jedi78 (156340)
jedi78 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156340

Miben alacsonyabb ?

Előzmény: mica-r (156339)
mica-r Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156339

Nem kifejezetten "szar japán autó" de alacsonyabb kategória...

Előzmény: Bálint636 (156337)
Messy74 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156338

A rádió kódot megmondtam volna ingyen is.Ha benne ülsz az autóban,becsukod az ajtót és elalszik a belsőtér világítás akkor már lehet is programozni.Pofon egyszerű ha egyszer rájössz a metódusra.

Előzmény: ijn566 (156336)
Bálint636 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156337
Az elobb nezegettem a Mitsu Outlanderem fenyezett gyari alufelnijet, szebb-e mint a most porfestett-lakkozott Alpina kerekem. Szerintem semmivel sem szebb, egy arnyalattal talan sotetebb ezust es kevesebb csillogo szemcse lehet benne. Komolyan nem tudom mire gondolsz, legyszi mondd el mit kell neznem rajta.
De ne az legyen a valaszod, hogy szar japan auto es meg kereket sem tudnak fenyezni, hanem komolyan kerdezem!
Előzmény: bucsher (156315)
ijn566 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156336

Köszi a segítséget!

De ebben a videóban pl ráadja a gyújtást, az nem derül ki zárva vagy csak csukva van az ajtó.

A német használati utasításban ha jól fordítottam az van, hogy nyisd ki kulcsal az ajtót hisz a távirányító nem működik és várj 15 percet mert addig nem lehet a programozást elkezdeni. Ezt még nem próbáltam. A rendszer elég bonyolult és összetett, 2 ajtó 4 mikrokapcsoló, jöjj rá melyik rossz. Van egy a zárban de lehet kettő is és van a zár azon részén is ami fixen a kasznin van. Jó lenne tudni, hogy ezek hibája befolyásolja- e a kulcs tanítást.

A gyári magnót sem volt egyszerű életre kelteni bár így utólag úgy tűnik. Beírtam a rossz kódot hátha sikerül alapon háromszor majd codewait felirat. Internet: hagyd 1 órát gyújtáson és újra kéri a kódot...voálá és tényleg. 8 dollárért megvettem a kódot és működik, szuper. Így is olcsóbb volt mint a leggagyibb rádió.

 

Messy74 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156335

Helyesbítenék,nem kell ötször ráadni az 1 állást csak egyszer.Itt van egy link a folyamatról. Igaz ez e39-de ugyanaz a kulcsa.

https://www.youtube.com/watch?v=9HbpT0EUFTk

Előzmény: Messy74 (156334)
Messy74 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156334

Igaz,nem nekem címezted a kérdéseket.Az ajtónak csak zárva kell lennie.

Az egymás után ötszöri 1 állás, legyen viszonylag gyors.Ami viszont fontos,amikor kiveszed a kulcsot,gyorsan kezd el a nyitó és a záró gombbal a művelet mert szűk az idő rá.(néhány másodperc)Különben nem fogadja el programozást.

Előzmény: ijn566 (156330)
Gulyás András István Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156333

Hail! 3 kerdes a tagoknak! Zarfutest hogyan kell aktivalni, elfelejtettem?! Illetve M-es tukrot hogyan lehet szetszedni, egeszen pontosan az aluminium resz hogyan jon le? (Festes celjabol) Mivel hogyan fessem le? (Bocsi az ekezetek miatt, telefonrol irok!)

NagyLevi85 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156332

Beszeltem vele, annyit mondott meg, hogy a tornyoknal is van rozsda, kert ra arajanlatot barati alapon 150k mondtak neki, mondta hogy ha nincs ismerosom akkor lehet tobb egy kicsit, de hala istennek van ismeros :) Teljesen korrekt volt az elado egyebkent, delutan kuld kepeket, mindenrol amit javitani kell. Tesomat elkuldom holnap, hogy nezze meg, bar ma megy egy srac hozza, ugyhogy meg kiderul mi lesz. De van hozza hardtop ami nem baj ha van, meg a gyari felnik nem replika, eleg jo kis kocsit lehet ebbol faragni szerintem.

Előzmény: Törölt nick (156331)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156331

Amennyiért kicserélik a küszöböt, lehet tudsz belőle annyit alkudni.

Megnézésre érdemesnek tartom, mert tényleg van benne motor.:))))

Előzmény: NagyLevi85 (156329)
ijn566 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156330

Kipróbáltam, de sajnos nem működik egyik kulcsal sem. A kulcson a led villan tizet, mind a kettőn. Az egyes állás értelemszerűen a gyújtás előtti állást gondolom ahol csak a km jelenik meg. Az ajtó csukva, de zárva is legyen? Vagy mindegy? Az egymás után ötször az gyors legyen vagy olyan komótos? A ground modul felől egy reléhang kattanása hallatszik még mielőtt a kulcs befejezné a 10 villanást. Tanácstalan vagyok:(

Előzmény: gyikhuszar (156327)
NagyLevi85 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156329

Ezt az autot ismeri-e valaki vagy a gazdajat? :) Ha mar igy is ugy is dolgozni kell a kocsin legyen benne motor legalabb :)

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/328/bmw_328i_hard_top-8837077

ijn566 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156328

Köszönöm szépen!!! Ki fogom próbálni, ezt a verziót még nem hallotam. Beszámolok ha sikerült:) 

Előzmény: gyikhuszar (156327)
gyikhuszar Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156327

Én tanítottam, nekem ez a változat működött mindig:

 

1. gyújtáskapcsoló egyes állásba egymás után ötször, 
2. kulcs kihúz,
3. lenyomva tartott kinyit (nyíl) gombnál lenyomod háromszor a lezár gombot a kulcson (embléma), kinyit gombot felengeded. Sikeres tanítás esetén a központi zár lezár, majd kinyit. 
4. Ha van másik ilyen kulcsod, akkor feltanítod azt is, megismételve a 3. pontot. 
5. Ráadod a gyújtás a véglegesítés miatt.

Előzmény: ijn566 (156326)
ijn566 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 156326

Sziasztok!

Ha nyomom a napi számláló gombot és közben a gyújtás kulcsonnegyet fordítok majd elengedem a gombot akkor szépen teszteli a műszerfalat illetve 1-12- ig mindenféle számokat ír ki. Ha pedig újra megismétlem és én léptetek a gombbal akkor meg szintén 1-15- ig csíkok meg left on felirat...nem todom mik ezek. Valaki tudja? Köszi. 98- as 316 compact. Különben jó kis gép:)

 

Van olyan a fórumon aki tanított kulcsot? (Aki saját maga csinálta és nem hallotta meg stb):)

Mert van 5 féle verzióm hogy kellene de nem akar működni. 2 kulcs is van de semmi, led világít, kínomba elemet is cseréltem, de így sem. Talán ground modul? A vevő a tükörbe? Mikrokapcsoló a zárba? Én már nem tudom. Gyári riasztós de belül nincsenek mozgás érzékelők, lehet gyárilag. A kulcson van egy felkelő nap, egy ház vagy nyíl meg az embléma. Ha jobbra fordítom a kulcsot zárás irányba akkor felhúzza az ablakokat bezárja a tolótetőt és villan az index.

Tipp? Ötlet?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!