Fogsz egy csepel vagy panonnia blokkot, a főtengelyről leszeded a hajtókart.A henger helyét lezárod egy fémlappal. A lendkerék és a lánckerék hejére meg ékszíjtárcsát raksz, és már kész is.
Sziasztok én még uj vagyok ,azzal a gondol fordlok hozátok hát ha tud valaki segiteni: ven egy terránk gyönyörű szépen megy alapjáraton csak egy idő után klotyan egyet és elindul a motor vissza felé? Ha valaki tud segiteni meg köszöném
Félő, hogy addig erőlteti az ember, míg egy szép gyűrű töréssel vagy dugó töréssel jönne ki a hengerből. De ha türelmesek vagyunk, lehet megússzuk a dolgot, és akkor már csak egy alapos tisztítás kell neki. Talán szétjönne a gázolajtól a blokk bontása nélkül is.
Igen ha hengerbe bele van szorulva akkor fék olajat vagy gázolajat kell bele önteni és szépen majd átrágja magát és akkor tán már meg fog mozdulni a berúgó kar.
A váltó, az egy dolog. Én sokkal jobban félek attól, hogy a dugó bele van rohadva a hengerbe. Mert ha úgy kell kiverni belőlle, akkor már annyi a gépnek. Esetleg valami olajos lazító ha megmozdítaná, akkor még lehet kezdeni valamit vele.
Ennek az mtd- nek nincsen alapjárata, ezt ahogy beindítod, rögtön a megfelelő fordulatszámra áll be. Ezen nincs fordulatszabályzó. Nekünk is ilyen van csak nincs burkolata de típusra ugyanez. Talán karbit kellene tisztítani, fúvókát, illetve lehet, hogy nem árt a légszűrőt cserélni, mert ennek papír szűrője van, azt pedig csak cserélni lehet, tisztítani nem.
a tuskót láttam én is,a hajtólánc vagy valami lógás miatt lehet,az egyik rokonom szomszédjának ilyen van,az mondta hogy gyári,mert kinyomtattam a gép képeit és elvittem megmutatni.