Kérdezz, jár erre pár guru. Hamarabb kapsz választ, ha precízen leírod mi a baj (oprendszer, sw verzió, hibaüzenetek, egyéb) - de kérünk, egy kérdést ne írj bele több topicba, kérdezés előtt keress vissza, hátha már volt a problémád.
Ja, és amennyiben warez windowsod lenne, ez nem az a hely ahol segítene bárki. És kodekpakkot, soha, sehova sem teszünk fel.
"Nem a böngészővel volt gond, ők beszéltek valami kódról, amit mindenki kap, csak én persze nem, mert régi előfizető voltam."
.
Ja, kódot egy SMS-ben a kártyás telóra, hogy nálad van-e valóban az a SIM. És nyilván azt beírva adhatja meg aztán az azonosító okmányának a jelét/számát.
Mi köze van ennek ahhoz, hogy valaki régi vagy új...?
Családtagok személyijét is végigpróbáltam, azt se vette be. Nem a böngészővel volt gond, ők beszéltek valami kódról, amit mindenki kap, csak én persze nem, mert régi előfizető voltam.
.
Ez adta be nálam a szolgáltatónak a kegyelemdöfést.
.
Extra jó dolog, hogy a szolgáltatót felhívni is pénzbe került, mert ennél a tetves szolgáltatónál ezt is bevezették. És ehhez jött volna még hozzá az utazási költség, ha maradok.....
"Nekem akkor lett elegem belőlük, amikor kitalálták az adategyeztetést;
aztán valamiért nem vette be a személyimet. Erre azt mondták, hogy akkor menjek be személyesen valamelyik ügyfélszolgálatukra. Mivel az nincs a közelben, vettem 1 másik előfizut máshol."
.
Az adategyeztetést eredetileg csak a feltöltőkártyás viszonylatra találták ki.(Állítólag bűnözői körök százasával tartották és használtákaz ilyen sim-eket.)
Az előfizetésesnél is kell? Ez nekem új.
De ha a személyi nem jó, a vezetői engedély még jó lehet, vagy egy újabb verzió a böngészőből.
Amúgy ez az évenkénti adategyeztetés fasza dolog, mindig megnyugtató érzés, amikor kapom az SMS-t, hogy sikeresen elvégeztem, így biztos lehetek benne, hogy még mindig azonos vagyok magammal. Utána sokkal jobban alszom, mit mondjak...
Nekem akkor lett elegem belőlük, amikor kitalálták az adategyeztetést;
aztán valamiért nem vette be a személyimet. Erre azt mondták, hogy akkor menjek be személyesen valamelyik ügyfélszolgálatukra. Mivel az nincs a közelben, vettem 1 másik előfizut máshol.
.
Sajnos ezt a bürokráciát sok helyen csinálják, amit leírtál.
Akkor majd ha lesz 20e a modemre, akkor folytatódik a történet.
Ja, olvashattam volna. Aztán mikor mondom, hogy ügyfelekkel foglalkozunk és ennél durvábbak esnek be, akkor a fél világ azt hiszi kamuzok. No, most itt kezd kialakulni az élő példa.
"Ott voltam a b.nőm mellett de az ügyfeles csak vele tárgyalt volna."
Jog miatt. Vagy ad meghatalmazást, eddig azért el lehetett volna jutni, de mióta pár céges csalás lefutott ilyennel, nem is tudom miképpen műxik. Amúgy nem kell Veled tárgyalni, odavissza válaszolgathattok, mint az autisták, mindentkétszermondmindentkétzsermond, Ő mond valamit és aláírja, az számít. Csináltuk mi ezt úgy is, hogy idegen nyelven és senki nem értett semmit, mi meg diktáltuk amit kell és jeszokédollár, de ezt csak apróbetűssel írom :-D
Valamilyen módon mindenkinek jön számla. Persze ha valami nem a nevén lévő feltöltős, vagy ki tudja milyen emailcímet adott meg valahol valakinek amit nem is olvas, akkor lehet. Júzereimnél szokott is belőle baj lenni mikor más számláit kapják meg, aztán megy a makettkedés, hogy mi legyen de mióta erős GDPR van, a szolgáltató sem szeret hülyéskedni.
Egyröl beszélünk és írtam hogy a b.nőm nem olvassa el egyiket sem, a havi bank kivonatot sem amit nem is tudom miért kéri ki papír alapon. Illetve tudom, mert az online bankja sincs megoldva hogy beléphessen és olvashassa
eGYSZERŰEN NEM LÁTJA ÁT EZEKET A RENDSZEREKET
Amiben tudok segitek, amihez személyesen ő kell abban nem tudok
Beléptem a b.nőm nevében és azonnal látta hogy mégsem ő aki belépett
Leirtam az SMS és válasz rá sztorit.
Egyik ügyintézőnek azt állitottam hogy én vagyok a b.nőm. Az meg hogy? Honnan dönti el ki van a telefon másik végén, a férfias hangrol? Persze ez már hülyités volt
Szoval én nem tudom elintézni, nekem feltöltőkártyám van, a fiókomba belépve azonnal a számomhoz rendelné a net előfizetést
Vagy SMS-ben vagy emilben kap valami linket ahol álloítólag megnézheti a számláját. Nem nézi meg
Bizonyára valahol van egy szerződés amikor kötötte a netet, akkor még Telenorral
Megszünt a szolgáltatás? Szvsz. igen. Szerinted nem? Nem volt benne a szeződésben a műszaki feltétel a Telenor részéröl?
"tizenpárezres USB modem"
Inkább a húszezerhez közelit, sőt meghaladja azt, max a Yettelnél olcsóbb ha ügyfél vagy és online rendeled
Azért az indulataim, mert mert nem lehet elintézni, egy erősen nagyothalló és hozzá nem értő embernek, egy modem vásárlást a szolgáltatótól. Ott voltam a b.nőm mellett de az ügyfeles csak vele tárgyalt volna.
Érdekes, a Thome ügyfeles tárgyalt/útbaigazitott mi a gond az újonnan bevezetett IPTV-vel, hogy kell beállítani
Kellene még az ügyfél azonositó, a számla akármelyik sarkában
Barátnőm nem kap számlát , beszedésivel leveszik az összeget, ő meg nem néz utána mi mennyi
November/december /?/óta nincs 3G net de az összeget vonják tőle azóta is
Szerintem jogtalanul. Dehát a bürokrácia ellen csak az ügyfél tud harcolni , helyette én nem
Magam ügyeit még belügy/kormány vonalon is kivívtam
Holnap visszaküldöm a 3G modemet. Nagyon nem háborgok mert nem kérdeztem a cégtöl hogy milyen, ők meg nem irták ki az adatokat. Azért Lmehetnének a fenébe
A megadott oldalon a termékre vonatkozóan egyetlen értékelés van, ami szerint a vásárló nem tudta azt beüzemelni, a wifi rendben, a sim-et látja, de a szolgáltatóhoz nem tud kapcsolódni, és "SEGÍTSÉÉÉG!".
Én itt azért lehet, gondolkodóba esnék, hogy ez jó lesz-e... bár csodák nyilván vannak.
Na beletettem egy PCI videókártyát és azzal elindult. Kérdés, hogy mi lehet vajon a különbség az alaplapi és a PCI videókártya között, ami miatt az alaplapi nem indul el CSM módban?