Meg mindig szemezgetek a 328 cabrioval, kaptam par kepet az eladotol, a tornyoknal azert meg van rohadva rendesen, valakinek volt mar toronycsere kozuletek, es ha igen mennyire szamitsak kb? De ami fontosabb, hogy ha megveszem el merjek-e egyaltalan indulni vele, mert ha fogok egy meretes katyut lehet, hogy kiszakad az egesz a pi....ba :)
Én egyszer voltam arab országban (a legarababb az összes közül), de ott nem tapasztaltam, hogy a BMW háttérbe szorult volna. Az autóparkjukat rendkívül sokszínűnek láttam. Egy csomó nagy amerikai vas van náluk (kurvanagy SUV-októl kezdve a muscle car-okon át a kocka limuzinokig), rengeteg a távolkeleti kocsi (olyan Toyoták meg Hyundájok, amiknek a létezéséről nem is tudtam), néhány ausztrál (Holden), meg pár európai (természetesen BMW, Merci meg Audi, de láttam több Dacia Logant Rönó emblémával, meg egy Skoda Fábiát is).
Ezért kérdés, h pl ha cserélem E46-ra, az hosszabb-e? Vagy betoldani valahogy szabályosan? Mert nem szeretnék ilyen butakormányt rárakni, csak végső megoldásként
Kérdés: hogyan lehetne az E36 kormányoszlopot hosszabbítani? Ha rendesen ülök, marha messze van a kormány. Utáltam ezt már az eddig három E36-ban is, de most már meg is oldanám. Egy E46 oszlop ezen segít? Az amúgy is közvetlenebb, ha jól tudom.
Sziasztok én is tanácsot kérnék. A digit klíma panelem ma megadta magát. Először nem kapcsolt be, aztán talán egy bucka után bekapcsolt, majd elhalványult a kijelző és csak a gomb világított, majd be se kapcsolt. Hazaérvén kiszedtem kipucoltam belőle a port mert volt benne jócskán, aztán mintha megjavult volna de néha mégis kikapcsol. Tudnátok tanácsot adni, hogy induljak el? Tudom, egyes padlógáz :)) Panel hiba vagy valami más?
Azért ez kéne, rozsda biztos nem bántja. Nyilván azért mennek ott a Datsunok is, mert nem rohadnak el a klíma miatt:))
Na de komolyan, tegnap Esztergom felé a Dunakanyarban kb. minden harmadik autó M-es rendszámú hármas BMW volt. Lassan már több lesz belőle, mint Suzukiból, igaz, hathengeres eleve relatív kevés van, 20d-t tudja tankolni a kitörni vágyó proli. Meg ugye egyre nehezebb is "kitűnni" egy E46 kupéval, mert igazi lakótelepi autó lett. Kár érte, még ha értem is a népszerűség okát. Mondjuk nekem az csak jó, ha tömegautó, nem szúrja a szomszéd szemét, nincs irigykedés:)