Sokan törték már rajta a fejüket,van is egy pár ötletes kép:
Csak nálunk Magyarországon egyenlőre tudomásom szerint nem kivitelezhető ebben a formában.Én is gondolkodtam már rajta. Itt találékony, jó megoldások születtek.
Azt olvastam a neten, hogy hivatalosan kell a KPM vizsga, külön rendszámozni kell, a járulékos forgalmi engedély stb..., és akkor az A1 már nem elég, A kat.vizsgára van szükség. Pedig egy jó kis futót gyorsan össze lehetne rakni.
Na most kb 126km utan ugrott az utolso kis pocokre,majd most megnezem mennyit fog elmenni..mikor kezd el rangatni a kis nyavajas..:)
Azon gondolkoztam,hogyha vmi extrahosszu utra mennek turazni akkor lehet ra akasztanek vmi konnyu utanfutot...tudom furan hangzik de en biztos nem epitenek csomag tornyokat az ules vegere...
Mar csak azt a francos berzing tankot kene kitalalni...
itt egy kep,hatha vki kitalal vmi sufnituningot belole:)
Ha nem lennetek olyan messze tolem(Dublin)akkor lehet beneveznek a Gorog turara!
Rajottem ket dolgot utalok az Innovaba...az egyik a puha hatso rugostag...a masik pedig az hogy ha hasznalom a motort,lerakom ugyhogy 1kis rovatka/1csik jelzi a benzin szintett kicsit meg megyek vele par napot,aztan ratankolok s kiderul hogy meg kb 8-9deci benzin van a tankaba...aahh....Tudom egyszerubb lenne ha fejbe tartanam hogy mikor tankoltam kb s azota ha kozelit a 150-es hatotav akkor ideje benzint keresni.
Majd ha mar tenyleg bator leszek akkor megnezem mennyit megy el egy tankal,tavaly mar probaltam de nem addig hogy rangasson a motor:)mindig paraztam hogy nehogy autopalyan vagy gyorsfogalmin fodjon ki mert akkor felre sem tudok allni..
Nos igen,úgy látszik a többiek már eladták az Innováikat,v.csak nem szeretnének hosszabb túrára menni,pedig szerintem egy" Görög-Innovás Túra"kihagyhatatlan és örök élmény maradna!
Szerintem rosszul értelmezed, különváltó alatt vszínűleg a külön egységet képezőre gondolnak mint pl. némely HD-ban.Meg azért a Jawakat mégsem kéne hozzánk sorolni.Előbbihez pedig ha a túrához sikerül Innovásokat toborozni akkor sztem nem kellene más típus is de ha jönne Suzuki FL-es nincs kifogásom ellene Kawát+ még csak képen láttam .Ilyen hosszú túrára 5-6 motornál sztem nem jó több,de ha nem jön össze a létszám tavasz elején földobhatjuk a túramotoros oldalra ott biztosan többen látják.Május környékén jó lenne 1hosszabb "edzés"+ismerkedés.Bár úgy látom ezt az oldalt nem sokan nézik.
Azt nagyban meghatározza a résztvevők igénye,elképzelése,összetétele,terhelhetősége.
Maradunk berkeken belül,vagy kiterjesztjük a kategória más típusaira is?
Mindenesetre érdemes lenne előtte egy gurulást szervezni próbaként,olyan "országkerülő" túrát a határ mellett - az kb.megközelíti a távot. Látnánk mennyi fér bele egy napba,hogy bírjuk a gyűrődést és bármi történik, még mindig itthon vagyunk.Mzsombinak 620km a nyáron zsibbadás nélkül ment 14 óra alatt.Szép teljesítmény, ez lehetne egy kiindulási pont.Görögbe mehetnénk augusztusba,addig lenne idő edzeni.
Akkor már ketten vagyunk,jártál már Görögbe bármivel is? Olvastam lejjebb,hogy kezelési utasítást kerestek ,bár nem most volt,de ha még nem tudott szerezni nekem van eredeti mert újonnan vettem a mocit és csináltattam róla fénymásolatot tök mint az eredeti csak az előlapja nem szines
spirál fűzéssel karbis változathoz 800ft-ért másolják+postaköltségért küldök ha kell vkinek.
yeah!koszonom tanacsod,ez jol hangzik bar nekem sajna messzi van innen Dublinbol..igy maradnak az online boltok! Szerintem nem bonthato a rugostag de ha kiszedem majd megirom!
van a varosban rugokeszito, sztem siman csinal barmilyet ha kiszedheto az eredeti. en csinaltattam ropsulyos kuplungba rugogarniturat 2 fele erossegut is. de nagyon valoszinu hogy kiserletezni kell mert nehez lesz kitalalni hogy milyet kell csinali ahhoz hogy jo legyen. valahol a baleseti intezett (fiumei) mogott volt.
Ez a vezetekes dolog erdekesen hangzik,ha mar kicsit melegebb lesz kimegyek a kertbe aztan megnezem hol is vannak azok a vezetekek,ill milyen kopos helyen!Talaltam egy tavolkeleti weboldalt ahol van hatso rugostag,csak az a bajom ezekkel hogy nemtom milyen kemenyseguek...
Azt tervezem hogy majd kiveszem a h/rugostagot hogy legyen fogalmam a meretrol aztan vhogy ugy utananezni hogy mivel lenne kompatibilis.
Ha sikerulne vmi masodlagos tankot bele epiteni a csomagtartoba akkor azt hogy lehetne osszekotni az eredeti tank-al,vagy kiszedni mindent az ules alol es ugy egy uj tankot..?
Mostanaba ezt a tartalek tankot nezem a neten de sehol semmi az innovahoz..
A hosszabb turakra ez a ket fo bajom lenne,a tank meg a puha rugostag!
Viszont lattam hogy lehet rakni csomagtartot a lab koze...majd megkeresem a kepet aztan belinkelem.
Hátsó rugóstag cserén már én is gondolkodtam,a héten vettem észre,hogy a kerék fölött a sárhányó belső felében elvezetett hátsó világítás vezetéke félig el van kopva. A réz vezeték is.Valószínű,hogy a két személy már sok.Jó lenne erősebb tagokat betenni. Van valami ötletetek?
A benzines kanna a képen jó ötlet,csak a rendszámvilágítást is hozzá kell alakítani.Szerintem az ülés alatti megoldás biztosabb megoldás lenne.
Én már törtem rajra a fejem. Érdemes lenne megnézni a simson schwalbe tankját, hogy be fér-e. Hasonló állású,és úgy emlékszem 6.8l-es. Ha a méret egyezik, alacsony alkatrész áron lehetne hozzájutni.Csak mivel nagyobb,a csomagtér válaszfalánál kell egy kicsit barkácsolni,mivel belenyúlik.
Igazad van,250es gep alatt eleg eletveszelyes az autopalya..elozes nuku...az innovatol gyorsabb kamionokrol nem is beszelve! Nyaron rovid szakaszokon meg elveztem is amikor nemvoltak sokan,de volt olyan hogy elakartam menni messzebre..persze palyan hogy haladjunk de hiaba tartottam a 100at rahasalva csak szet untam az agyam meg a tarkom is elfaradt,arrol nembeszelve hogy majdnem felakadt a szemem egy 10perc utan:)azok utan siman megertem azt aki elalszik motoron:)) 73km-ert birtam a palyan utana visszafordultam. Augusztusba vettem egy GS 500-at s most tanacstalan vagyok hogy megtartsam-e az innovat,pedig mielott megvettem az innovat legalabb 2evig csak netes forumokat neztem hogy tenyleg o legyen e...igazi szerelemgyerek.Meg most is szeretem csak gondolom ha most eladnam akkor nem buknek az aran annyit,na szoval egyenlore nemtom hogy mi legyen..
A nyáron a Balcsi déli oldalán az m7-en jöttem haza.Utazási tempó 85-90,emelkedőkön70-75km/h.iszonyatos forgalom és közlekedési helyzet.Alig vártam,hogy elhagyjam a pályát.Nem Innovának való.Sajnos.Beszámítva az emelkedőket,legalább 250-es gép kell a pályás közlekedéshez.Néhol még az is kevés.