Mondtam hogy ne mercit mondj. Csikós egy 48 évessel akart hazajönni 2500km t. És ő ezt komolyan is gondolta. Dániáig jutott. Onnan ismerős hozta haza tréleren.
Egy autó értéke csak csökken csökken csökken. Aztán 30 lesz, valaki restaurálja és ismét annyit ér mint újonan. Ezért került régebben 2x annyiba mint most. Mutass egy olcsó veteránt. Már ladát trabantot sem kapsz 1-2-3 milla alatt.
Ebben igazad van! Szóval : 97-ben szinte kétszeres pénzért néztük a 190Sl-t .Az akkori német tulajok véleményét mondom , mi szerint ha nem kuriózum az autó akkor felejtős a történet,és bejött ,negyed áron meg lehet venni . Persze azt hozzá kell tenni ,ha valaki veterános megnézi kinek adja el .Lehet ,hogy kevesebb összegért ,de tudja ,hogy milyen kezekben van ,ott is igyekeznek kiszűrni a neppereket.Ezzel én is így voltam,vételnél ,eladásnál :)
Milyen autókra gondolsz? Mutass valami lecsengett valóban szép ot-t olcsón németből. Mercin kívül mert azok jó állapotban megérik ezt a kort. Tavaly voltam 3 napos veterán autózós versenyen, az autók 60 százaléka merci volt. :).
Az egyértelmű hogy németben könnyebben lehet historie kennzeichen hez jutni de azért ott sem engednek át mindent.
Attól függ milyen besorolást kapott , lehet OT , de ott is vannak sávok.Németből most érdemes OT-s autót venni , egy-két éve kezd lecsengeni , főleg az 50 évnél fiatalabbak.
Lehet ugy intezni, hogy rendszamot se kapjon. Akkor nem kell fizetni a "sales tax-et" (afat).
Olyankor a kereskedotol egybol autoszallitoval kell vitetni a kikotobe es miutan europaba erkezik onnan is autoszallito kell vigye tovabb, kiveve ha mar europara te kivaltod a szukseges papirokat es sajat labon tudod haza vinni akkor.
Az uj aluminium kasznis f150-rol jokat halottam eddig.
veszel egyet californiabol es akkor nem kell a rohadastol tartanod. $1200-1500bol meg van a szallitas Hamburgig, onnan haza tudod vezetni ha van rajta amerikai rendszam :)
Szerintem olcsobb mint ha veszel egy rozsdasodo gepet amit lakatolni kell.
Nezegettem itt is, de letettem rola. Egy az hogy ha megveszem, akkor vagy treleren kell hazavinni ami kapasbol 200k plusz regisztracio ami 300k, plusz egyeb koltseg, szoval alaphangon plusz 600k-nal jarnek, es meg mindig jobbkormanyos a kocsi (ami engem nem feltetlenul erdekel), ha meg labon viszem akkor be kell fizetnem az adot ra, fel evre 60k Ft plusz a biztositas, ami legolcsobban nekem havi 55k Ft plusz 130k Ft depozit, es meg haza kell vezetni, de elotte azert szervizelni se artana..2000 kilometer az a pokolban is 2000 kilometer plusz regado ugyebar. A masik az hogy, igen, le vannak lakva..neha nem is ertem..egy 100 ezer kilometeres kocsiban az ulesek ugy neznek ki mintha a tulajnak csiszolovaszonbol lenne a kabatja es abba dorzsolne magat bele az ulesbe minden nap..pedig itt az oratekergetes nem megy annyira mint M.O-n.
Mar most azon is elgondolkodtam, hogy veszek egy 18i-t aztan jovore amikor vegleg hazamegyek lecserelem egy nagyobbra ha talalok addig ertelmeset, de akkor Cd-rol kell hallgatni a sorhat hangot.. :)
Ha a torony annyira oda van, hogy cserélni kell mindkettőt, továbbá a küszöb is főtt, akkor lesz ott még más is. Ha szépre és jóra akarod, akkor egy milliót máris rágurítottál.
Nem :D Igazabol olcso az auto, van hozza kemenyteto ami onmagaban 200 ezer Huf, ha azt nezem hogy a tobbi 328 1,5-2 millio kozott van akkor latok benne fantaziat. Mert igy legalabb ha megveszem en csinaltatom meg, es tudom, hogy nagy valoszinuseggel olyan lesz amilyennek lennie kell. A problema ott lehet, hogy ha sok mas dolog is gatyan van esetleg, mert akkor mar nem biztos, hogy megeri. Jol at kell gondolnom minden esetre..
Akit kerdeztem latatlanba 200 ezret mondott ra (tornyok, 2 kuszob) meg valoszinuleg utana egy fenyezesbe is bele lehet szaladni, csak azert kerdezem mert hatha valaki cserelt vagy javittatott mar es kicsit kozelebbit tud mondani rola.