Fedvény: a rugólap tetejére nem a bowdenvég, hanem a bowdenház kis fém vége támaszkodik. És először befűzöd a karba a bowdent, hogy megakadjon a bütyök benne, koppig, aztán arra rá a ház, végül a végére a csavarozható dolog. Remélem nem voltam nagyon zagyva :)
Kösd be a dekompresszort, aszondom. Kell lennie a hengerfejen egy szelepszerű dolognak, aminek egy U-alakú laprugó van a tetején. Az alsó dologba beakasztod a bowden végére csavarozható bütyköt, a fölsőre támaszkodik a bowdenvég. A bal kormányszektor aljára csavarozva kell lennie egy kis fém karnak, annak a likába pedig belefűzöd a bowden gyárilag bütykös végét. Na azt meghúzva kinyit a szelep a hengerfejen, elveszik a nyomás és leáll a motor. Ennyi :)
Hehh :D Az elég OFF-topik tárgy volt - egy kémia szertári borszeszégő :D Azonfelül csak nagy pofám és kevés eszem van :D
Az ,,új'' csappal meg csak szívok. A tömítés benne nem az igazi, majd megoldom valahogy. Viszont van, hogy zárt állásban is ereszt. Ma reggel csinos olajtócsa volt a gép alatt, meg elviselhetetlen benzinszag a lépcsőházban (nemaz, én szeretem, de van egy vén qúrwa, az állandóan parázik :S ). Remélem majd megjavul magától, mint a világításom :D
Szal az lenne hogy ott az egyik rendőrbácsi aszonta hogy mivel még nem volt semmi ilyen malőröm valszeg nem lesz semmi csak egy ejnyebejnye vagy eltiltás de csak első alkalomra biztositási papir is otthon maradt mivel munka gatyában voltam és nem volt nálam semmi. De még van a másik hogy ismerem a második legnagyobb fejest itt veszprémben a rendőrségen szal ha lesz valami próbál intézkedni (ezért jó jóban lenni a régi barátnőkkel:D)
Ilyen markolat való a Riga 3-asra, ami a képen van:
Sajnos nekem is csak egy pár van, ez pont elég lesz a frissen restaurált 1967-es R3-ra. Ezek is egy cimborám cégénél voltak a tűzoltószertár poroltókocsijának fogantyúján. De csak voltak :)....
Engem lemeszeltek és fel is jelentettek!:( De attól függetlenül még motorozok elég sokat! Heh tiszerintetek mit kaphatok érte Nem volt még semmi ilyen közlekedési izém Bukóm volt csak minden papiromat felejtettem otthon meg még a helyszinen be sem indult a motor mert addig csak guritottam és még ezért is megbaxtak!!!
Ma motoroztam speciell :) Meg tegnap is. Azonban megtört a jég, végre valami csapágyas lett a Rigámon!
Tolom neki keményen, 35-tel, amikor egyszercsak a lámpa elkezd villogni, de teljesen szabálytalanul. Kapcsoló-lámpafej-kontakthiba kizárva, utánahúztam mindent. Lehet a világítástekercsnél és a gyújtásalapnál keressem a bibit? Csak nem akartam az út szélén lendkereket leszedni :D Ami a poén: ha behúzom a kuplungot, abbamarad! Ha nincs sebességben, pöröghet, mint a flex. De ha elindulok... :S Mit javasoltok?
No, örülök, hogy nem süllyedtünk el! ;) Most kentem körbe a kipuffkönyök rombusz alakú illesztését Gumiámmal, mert állandóan folyt. Aztán most meglássuk :) 180 fokig hőálló, szerintem lazán túllépi majd, de talán nem lesz semmi baj belőle (Riga ez, csak elbírja...). Holnap felteszem és kitőmítem a könyök-dob-illesztést is, az holnaputánra rendben van. Addigra szerzek benzint is (mert ma tekerhettem haza, még jó, hogy csak a környéken járkáltam), és megint jóó lessz :D Az egyetlen, ami irritál a korai csapban, hogy nincs tartalék állás. Mindegy, legalább van min aggódni :D
Erre a válaszom passz.Gondolom nem lenne olcsó mulatság leöntetni belőle x darabot,elkészíttetni a szerszámot stb..Meg bizonyos darabszám alatt hülyeség lenne az egész.Már pedig szerintem jó ha 30db-ra lenne igény,de lehet hogy még sokat is mondtam.Szóval szerintem ez halott ügy.Mert ha leöntetsz 1-2ezer párat mit fogsz vele csinálni,eljársz vele életed végéig börzékre??ÁÁÁÁ.Úgyhogy azért írj mert én mindenn nap itt vagyok.Szevasz.