A kályha egy Thermo Top P. Reggel indul, megy rendesen, ugye elindulok az autóval, eltelik a 30 perc az indulás óta, gyári BMW programóra lekapcsolja a fűtést. Pár perc múlva munkahelyen megállok, autó leállít, fűtőmotor megy. Kiszállok és a kályha is megy. De a programóra már kikapcsolt. 6-os csatit lehúzom, kályha megáll, majd kiszellőztet, közben visszadugom a csatit. Kiszellőztetés után megáll és kész.
Ha a programóra nem állítaná le, akkor amikor a csatit visszadugom ismét el kellene indulnia. De mitől nem áll meg? Egész héten hibátlan volt, múlt héten csinálta egyszer, meg ma.
alapvetően az a baj h sok beszerelő csak egyik lábnak tekinti a fűtés beszerelést és nem fő tevékenységnek.aki szerel mellette autót és klímázik annak nem ez lesz a fő vonala....
hozzám heti 1-2 autó biztos jön ami olyan amit sehol nem vállaltak el(volvo,bmw,hibridek),én meg szeretek tanulni.
mindezt tudd be annak,hogy kevesen specializálódnak mint mondjuk te a daciara....én pl. csak webasto csak 12v és csak vizes kályhákkal foglalkozom,ez is épp elég munkát ad nekünk.
Előzetes egyeztetést követően Webasto Thermo Top Evo 4 lett a kiszemelt állófűtés, Dacia típusspecifikus beépítő készlettel (igaz az sem passzol mindenben, de az univerzálisnál jobb) . Részemről több napi keresgélés, telefonos ígérgetés, hümmögés, ,,nem láttunk még ilyet" ,,valahogy megoldjuk" stb. ,,vetítéses" szövegű szaki/cég/vagy mit tudom én mi után ma felhívtam a Webasto képviseletet. Ők ajánlottak egy céget, és adtak egy telefonszámot. Akivel beszéltem Ő ,,képben volt" minden műszaki dologgal, és az autó, műszaki megoldásai sem voltak ismeretlenek számára. (ezt hamar kiderült, mert én meg Dacia márkára szakosodott szerelő vagyok). Mindezt ügyfélbarát módon is tette, ami ritka a mai világban. Lesz még egy utam feléjük, akkor leegyeztetünk mindent, és mehet a dolog. Idő ügyileg inkább rajtam múlik, novemberben talán meg lesz. Utána írom a tapasztalatokat.
Sziasztok! Segítség kérés miatt fordulnék hozzátok.
Vásároltam egy Mazda 6- bol kiszerelt webasto thermo tpo c kazánt. Az lenne a problémám, hogy nem tudom életre kelteni. 12v-ot megkapja és elvileg a 3.láb lenne a kapcsoló szál. Annak 12v-ot adva el kellene indulnia. Az enyém semmit sem csinál. Esetleg valaki találkozott már hasonló problémával?
Passz, nem tudom. Sosem kellett ilyet csinálnom, de szerintem nem egy szál bekötésével fog működni.
Arra azért ne számíts, hogy képes lesz az az 5kW-os kályha mínuszokban felfűteni az utasteret és motort is egyszerre. (a gyári állófűtés csak az utasteret fűti, a motort kizárja a vízkörből)
2013as 2 literes dízel touranba szeretnék lehetőleg budapesti, vagy környéki beszereléssel állófűtést. Ha távirányitós indítása megoldható, az lenne az igazi, mert nem fix időben indulok. Ha a beszereléssel jár némi garancia, alkatrészellátás, esetleg a későbbiekben karbantartását is vállalja a szaki az feltétlen előny.
Szia. Lenne meg egy kérdésem. Most próbáljuk atszerelni távirányítora , hogy legyen álló fűtés a kiegészítő fűtés.
addig meg vagyunk hogy távirányítóról elindul ,csak a klimatroniknal nem tudjuk hogy hová kössük. A klimatronik panelje kap áramot de nem indítja el a fűtő motort. A sima klimanal ugye tudjuk hogy az 1 es pozíció ra kell kötni. De a digit. Klimanal már komplikált. Ebben esetleg tudnál segíteni? Vagy van egy rajzod?
Segítségeteket kérném. Van egy 2003-as Mazda 6 dízelem, amiben Webasto Thermo Top C 5KW állófűtés van.
A probléma: Ha jár az autó motorja és bekapcsolom az előmelegítést, a Webasto kipufogóján intenzíven csöpög a gázolaj és ehhez mérten hatalmas szükre füstöt tol.
Ha az autó motorja áll és elindítom a fűtést, a webasto üa pumpája működik (kattog), utána begyújt, megy kb. 1 percig, és utána leáll.
Hol lehet a gond? Ill. tudtok-e Győr környékén hozzáértő szakit ajánlani?
Szia. Gyertya csere után helyre jött. A langszitat sajnos nem tudtam kicserélni mert nem tudom hogy kell kiszedni, de a végeredmény így is nagyon jó. Működik !!
ennek már kell a diag legalább is a T és az S modelleknek....ott nem sokra mész ezzel a technikával.mivel nem írta a dw50 után sem a T-t sem az S-t ezért arra tudok gondolni h neki a régi tűzősarus alap készülék van.na ennek a diagját én is mint a többi kolléga réges régen kidobtuk már.
és sajnos ezeknél gyakran a vezérlő a ludas,mert a gyertya,lángőr,befúvó ventilátor szinte soha nem döglik meg.a szelonoid inkább csak folyatni szokott és az is inkább a benzines modelleknél. az egyik ilyen kályhám 3 hónapig szivatott és utána magától megjavult....pedig hidd el van mindenből nem kevés csere alkatrészem....
Renaultból kamionból bontott Webasto air top 2000 st beépítésében kérnék segítséget.A kályhán és az ü a. szivattyún kívül van még kettő darab kapcsolóm,számozott vezetékekkel.Ha valakinek lenne egy ide vonatkozó rajza és azt megosztaná velem,azt nagyon megköszönnem.