ismételten: www.airportal.hu és előrejelzés... kicsit érteni kell a "nyelvet"... 100%-os előrejelzést sehol nem fogsz kapni, de mostanság nem olyan a szél, hogy forgolódik, szal ha mész a reptérre akkor előtte nézz egy metart és az valószínüleg érvényben lesz még amire kiérsz...
...bocs, azt elfelejtettem, hogy itt mindig az aktuális infók vannak csak, előrejelzést sajnos nem tudom hol lehet találni.
Ha jól tudom, 220°-360°-040° között 31 az irány 041°-219° fok között 13, ha pedig nincs szél vagy nem jelentős akkor mindig 31. (Szóljatok ha hülyeséget írtam, de én így tudom)
Szia!
Más szögből:
http://www.airliners.net/open.file/795758/L/
Tényleg "tornázott" rendesen mind a kettő, de azért csúnyának nem mondanám.
Inkább mint a robot!
Látni kellett volna a touch downját is a 747Sp-nek meg a 707-nek! egyik sem volt kutya (szerintem egyrészt azért, mert manuállal jöttek be, másrészt meg a szél miatt!!!) Ha valakit érdekel van fent róluk 1-1 fótom JetPhtoso.net-en, sajnos a 747SP-nél nagyon fújt a szél és "heat distorsion"-ös lett a képem, de emléknek jó... Életemben most láttam másodszorra 707-est landolni, de az első messzen me volt ilyen csúnya :) Majdnem három pontos lett :)
Nekem is nagyon tetszett a 707-es, és én ezúttal szeretném kiskockás topictársnak megköszönni a remek előrejelzést, nem mindennapi volt az élmény. Meg aztán Ferihegyen az is ritka, hogy két 747-es legyen egyszerre final-on, remélem jó lett a kép róluk.
Istenem, én még ilyen gyönyörű gépet, mint ez az iráni 707-es, soha nem láttam. Jöhet nekem bárki bármivel, ez csodálatos volt. Csillogott-villogott; szép, ám egyszerű festés, no meg ez a klasszikus forma. Jobban izgalomba jöttem, mint az IR 747SP-vel. Ez a Hola 733 pedig elmehetne a búsba a 4, körmömnyi takonyzöld színű csillagával a vezérsíkon.
Igazad van, én azt hittem a múltkori Club Airways megint, de igen az osztrák volt. (Az airlinecodes.co.uk -n ezt írják: Clubair Sixgo, innem volt az a gyors/rossz következtetésem, hogy ez az). Láthatóan viszont a bud.hu szerkesztői sem nagyon tudják, hogy ez nem utasgép. Mondjuk ez a jelen esetben nem baj, de a színvonalról sokmindent elárul... :((
Hát láttam én már sokszor ATA TriStart és Cargolux 744F-t 31R-re jönni, tehát nem mernék a 31L-re fogadni. Én 2A teraaszra megyek, a többi a szerencse dolga. ._9
Télleg, lehet, hogy itt már volt fölvetve a dolog, valahol meg lehet nézni Ferihegy aktuális le/felszállóirányát a neten? Mert én csak empírikus úton tudom ezt kitalálni per pillanat :)