Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

amator11 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57363

Bemesz egy meteraru boltba. Veszel meterben es korbe ragasztod. Vagy A4 iratrendezovel (leanykori neve bugyi) korbe tekered.

Előzmény: egymellé (57362)
egymellé Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57362

Csekkoltam az oldalt, tényleg ott van a leírás, nem is tűnik bonyinak. Már kivettem az ablakemelő konzolt és feltűnt, h nekem szépen rá van gyógyulva az a szivacsos anyag, amivel körbe van tekerve, ráadásul ragad is rendesen... Nagyon úgy tűnik, h csak darabokban fog lejönni... Hol lehet ilyet beszerezni és mi a neve? Ablakemelő kapcsolókat betekerő ragacsos cucc? 

Előzmény: amator11 (57357)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57361

Akkor most a tied elindul féket nyomva sebességben is?

Előzmény: FlashLock (57355)
amator11 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57360

Nekem nem ego tolato lampa mellett is kiengedte a kezifeket.

amator11 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57359

12v, 3.2 mm x 6,4 mm, 50 mA.

Előzmény: amator11 (57358)
amator11 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57358

De nem.mindegy a magassaga.

Előzmény: autóbuzéria (57356)
amator11 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57357

Lehet az ablakemelo kapcsoloban egot kulon cserelni. En mar csereltem egyet (tobbet is kell). Meganeklub oldalon van asszem leiras.

autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57356

Lehet izzót cserélni,rizsszem izzó kell bele.

Előzmény: egymellé (57351)
FlashLock Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57355

Köszi a képet!

 

Ahogy írták előttem is, egyben az üres állást is érzékeli. De tök logikus ha belegondolunk, hiszen ha nem lenne akkor úgy is kioldana a kézifék hogyha benyomnád a kuplungot, adnál egy kis gázt, majd elkezdenéd felengedni a kuplungot úgy, hogy közben nincs is sebességben a váltó. Tehát kell a harmadik információ is a kioldáshoz, hogy sebességbe tetted. Annak a kapcsolónak nem mindegy mennyire nyomod be a pöckét, aszerint zárja az egyik vagy másik kontaktusát. A váltóban meg megvan ez oldva mechanikailag, hogy fokozat szerint mennyire nyomja be a kapcsolót.

Előzmény: amator11 (57349)
egymellé Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57354
Előzmény: egymellé (57353)
egymellé Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57353
Előzmény: estzo25 (57352)
estzo25 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57352
Engem is erdekelne,megadnad a linket a kapcsolorol?
Előzmény: egymellé (57351)
egymellé Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57351

a vezetőoldali ablakemelő (4db) kapcsolók közül már egyik sem világít, ha jól tudom ebben nem lehet külön izzót/ledet(?) cserélni, hanem csak egyben a kapcsolóval, ill kapcsolókkal, mivel párban vannak...

találtam kínai oldalon elvileg jót, kérdésem az, h számítanak-e a színei? csekkoltam, nekem az első oldalablakokat működtetők fekete/szürke tokozással vannak, a hátsók fekete/barnával. a neten van fekete alappal barna, kék, szürke, fekete, fehér aljzattal... vajon ezek számítanak?

autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57350

Azért mert ez nem sima tolatólámpa kapcsoló,hanem üres állás érzékelő is,2 az 1 ben. :)

Előzmény: amator11 (57349)
amator11 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57349

Persze. De a tolato lampa kapcsolonak mi koze van a kioldashot? Eloremenetben is ki old a kezifek.

 

Ontsel vizet az elso es hatso ablakra. Kapcsold be az sblaktorlot es kapcsolj hatramenetbe. Torol hatul, mikotvel elol torol?

 

 

 

 

Előzmény: FlashLock (57348)
FlashLock Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57348

Nálam a következő történt: nem működött a tolató lámpám, nem foglalkoztam vele. Közben jött egy kisebb szervíz, futómű karbantartás és váltóolaj csere. A váltóolaj cserével egyben ki lett cserélve a tolatólámpa kapcsoló is. Eredmény: továbbra sem működik a lámpa és még az automata kézifék kioldás is abbahagyta a működést. Szóval most már tudom, hogy arról a kapcsolóról 2 funkció is megy (a kézifék kioldásához a kapcsoló jelén kívül kell még gázadás és kuplungolás is).
Szerintem rossz kapcsolót rendeltem, pedig pólusszámra stimmel: https://alkatreszek.hu/0912103_mtz_ko

Tudnál küldeni linket arról a kapcsolóról amit te szereltél be?
Nekem egyébként 5 sebességes a váltóm. Akna nélkül elég macerás hozzáférni a kapcsolóhoz.

Előzmény: amator11 (57345)
egymellé Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57347

Itt ajánlotta asszem bnorci. Beirt 3 nicknevet, és elkezdtem sorban hívni őket. Az egyik telefonon próbált segíteni, a másik meg adott időpontot. A harmadik kimaradt... Vmilyen Zoltán, és milyen érdekes, z mint zárlat... Zárlat Zoltán. 

Előzmény: autóbuzéria (57340)
bnorci71 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57346

annyira nem nehéz

aksi ki motorvezérő ki

aksi tálca ki

l

Előzmény: MajorGent (57343)
amator11 Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57345

A hat sebeseges vallton biztosan

Előzmény: amator11 (57344)
amator11 Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57344

Scenic 2-ben a valto tetejen van, kb az akksi alatt. Nincs benne annyi olaj.

Előzmény: FlashLock (57342)
MajorGent Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57343

Váltótartó gumibakot mennyire nehéz cserélni? 

FlashLock Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57342

Amikor kicsavartad a tolatólámpa kapcsolót akkor nem folyt ki egy kis váltóolaj? Vagy azt előtte leeresztetted?

 

Előzmény: amator11 (57308)
amator11 Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57341

Attol meg lehet jo. Kerdes, hogy veletlen es szerencsetlen egybe eses vagy ehhez a terulethez nem ert.

Előzmény: egymellé (57339)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57340

Melyik fórumokon,és ki Ő?

Előzmény: egymellé (57339)
egymellé Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57339

szóval a fórumokon dicsért és ajánlott szakik sem mindenhatóak, sőt... nálam több kárt is okozott... ilyenkor legyen okos és elég körültekintő az emberfia legközelebb... :S

(persze biztos másoknak meg ő a tuti, lehet pont én voltam a kivétel, blabla...)

Előzmény: amator11 (57338)
amator11 Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57338

Igen remlik, csak nem ugrott be.

Előzmény: egymellé (57337)
egymellé Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57337

 

nemrég már írtam a jelenségről:

 

Az mitől van, h a digitális kijelző indítás után elhalvanyul, és nem reagál a fényerő tekerésre sem?

Amikor leállítom motort újra jó. 

Amúgy most voltam diagon, azóta szar... De a nap eddig belevilágított, most vettem észre... 

 

Egyre érdekesebb...

Ha majdnem lefullasztom induláskor szintén megjavul, egészen addig amíg nyomva tartom a féket. Kuplungot engedem fel, nem nyomok gázt rögtön csak a leállás-határon, majd mikor elindul a fékre lépek. És ilyenkor járó motor mellett egészen addig jó, amíg nyomom a féket. Amikor felengedem a lábam a fékpedálról kb 1mp után újra elhalványul és "becsikózódik" a kijelző. Ez wtf? 

 

Szal ez azóta is ilyen, de ma kiderültek újabb huncutságok és erősen sanszos, h a zárlat kapcsán (99%) keletkeztek, hibát jelez a fény, olaj és esőszenzor is.

 

 

Előzmény: amator11 (57336)
amator11 Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57336

Bekapcsolt vilagitasnal allithato.Kikapcsolt vilagitasnal is halvany?

Előzmény: egymellé (57335)
egymellé Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57335

Közben rájöttem, h dehogy tartok ott ahol 2-3 hete, hiszen a zárlatember óta a kijelző sem a régi, halványabb lett, de ez így 1 szóban leírva csak egyszerű megfogalmazása a problémának.

A kijelző áramkörben van esetleg vmi fesz.szabályozó? 

Előzmény: egymellé (57331)
amator11 Creative Commons License 2019.07.15 0 0 57334

meganeklub oldalon olvastam, hogy ez a hátramenetbe kapcsolok és leáll a motortéri bztosíték tábla cserével oldódott meg. Az kafa mert alig találtunk kapcsolási rajzot is hozzá nem hogy táblát.

 

Más, ha egy csont száraz és tiszta tábla halldoklik, akkor egy bontottól mit várhatok?

 

Ma reggel óta egyébként nem jelentkezett, volt vagy 7 tolatós.  Reméelm csak női szeszély.

Előzmény: amator11 (57330)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!