Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Piri Creative Commons License 2006.05.22 0 0 239
nincs benne ülésérzékelő Ha kattog cseréltesd ki Sima vagy sportülés?
Előzmény: roso (238)
roso Creative Commons License 2006.05.22 0 0 238

Még nem voltam vele szervízben majd a nyár végén megyek vele.

Szerintem az ülésérzékelő kattog benne,de ez csak tipp.

Előzmény: Bömbölö (237)
Bömbölö Creative Commons License 2006.05.22 0 0 237

a kattogó első ülést az ismerősöm is nehezményezte egy 18000km-es 320d-ben. Szériahiba? Semmit nem tudtak vele kezdeni a márkaszervízben.

 

Bömbölö

Előzmény: roso (235)
roso Creative Commons License 2006.05.22 0 0 236

Még eszembe jutott valami(sajnos).

Ha valaki csomagtér csomagot is rendel az nagyon figyeljen arra ,hogy ebben az esetben nagyon nehéz még 1 bőröndöt is beerőszakolni a csomagtérbe.A fiók sokat elvesz a fenti térből.

Hi

roso Creative Commons License 2006.05.22 0 0 235

Nos,a régi nickemet(agba) már nem tudom használni,valamiért nem enged be a jelszavammal,de mindegy...

 

Egy-két észrevétel:

Nálam a bal első ülés sajnos "pattog "vagy nyekereg.Nem vészes csak idegesítő.

3 hónapja lezúzták a bal elejét nem nagyon csak lehorzsolták.Javítás 200 Euró.

Aki szeretne jó zenei hangzást az autóban az fizesse meg a Harmannt.

A futómű nagyon kemény ,de ez nem hiba.

 

Amúgy a fogyasztás az fantasztikus ,140-es tempónál autópályán 1020 kilómétert jelez a komputer.Városban is jó.Az átlag az most 6.9.

Körülbelül ennyi jut most az eszembe,ha bármi kérdés még van azt várom.

Hi 

Előzmény: ImportEUr (234)
ImportEUr Creative Commons License 2006.05.22 0 0 234

agba,

 

immáron több, mint fél éve vagy E90 tulaj, szívesen venném, ha megosztanád a tapasztalataidat ( esetleges meghibásodások, kellemes élmények, stb. )

 

Előzmény: agba (108)
Piri Creative Commons License 2006.04.29 0 0 233
nekem lesz , majd szólok
Előzmény: Bömbölö (232)
Bömbölö Creative Commons License 2006.04.26 0 0 232

Sajnos rájöttem, hogy nekem a Business kivitelhez való DVD lemez kellene, akinek van ilyen, az ne tartsa magában. Az E60, E87, E90-hez való lemez kellene.

 

Bömbölö

Előzmény: Bömbölö (231)
Bömbölö Creative Commons License 2006.04.04 0 0 231

zeglin,

 

guszta kis kocsi...

Az iDrive-od forcefeedback-es vagy sima? A Business DVD-nél ugyanis nincs FFB, de ETK szerint más a Prof. navinál az iDrive gomb.

Pesti vagy? Nem tudnánk összefutni vhol egy navi-DVD CRC ellenőrzésre? :-))

 

Bömbölö

Előzmény: zeglin (227)
Piri Creative Commons License 2006.03.08 0 0 230
Gratula! Jótanács Ha valaki újat vesz mindenképpen rendelje bele a rossz út csomagot mert ingyenes és azzal nem ráz a rossz utakon sem 320i nél persze hogy jobban megy de vezettél már hathengeres benzinest? Mert az a húdejajde megy kategória 330i t vezettem 11 liter volt az átlag állatkodva
Előzmény: zeglin (225)
Rumcice Creative Commons License 2006.03.08 0 0 229
Gratulálok!
Előzmény: zeglin (225)
zeglin Creative Commons License 2006.03.07 0 0 228
zeglin Creative Commons License 2006.03.07 0 0 227
zeglin Creative Commons License 2006.03.07 0 0 226
és így néz ki.............
zeglin Creative Commons License 2006.03.07 0 0 225

egy bmw 320 d boldog tulajdonosa lettem /e90/

 

gyártási év 2006

km:2500

tapasztalataim:

 

- kényelmetlen kuplung kar helyzet

- a hátsó részt nem sikerült igazán eltalálni

- az ára

- az i- drive-on van mit csiszolni

- normál futóművel is érdemes nem csak a kátyúkat kikerülni, hanem a kisebb úthibákat

 

+ fogyasztás/ teljesítmény arány    6.5 L/100 km   163 lovas

+ ragad az úthoz

+ 650 féle belső tér variációval lehet rendelni

+ kitünő grafikus radar és gps

+ a 320d jobban megy mint a 320 i

 

 

 

Piri Creative Commons License 2006.01.30 0 0 224
ezt én is csak megerősíteni tudom!!!!!!!!!
Előzmény: Rumcice (210)
rich collector Creative Commons License 2006.01.09 0 0 223
A tapadást an block értettem.Egyenesen is fut.Az olajfogyasztás ennél is meg a többi  bömbinél is teljesen üzemszerű velejárója.Csak az M5- nél nagyon kell vigyázni az olajszintre.Nincs is bedugós nívópálcája,hanem a computer mutatja.
Előzmény: Törölt nick (222)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.09 0 0 222

Közi az infot, mondjuk attól hogy tapad, még az egyenesfutása lehet rossz (tehát hogy kóvályog).

M5-el kapcsolatban nemtudom mennyi idős a tiéd, de szerintem meg inkább hajtsad amíg nem lesz 2 éves, mert addig garanciális. Utána meg add el :)

Amúgy M5-ről még nem írták hogy beállt volna, inkább a vezérlő elektronika hibázgat elég sűrűn. Meg némi olajfogyasztás, de azt meg állítólag a megfelelő bejáratással el lehet kerülni.

Előzmény: rich collector (216)
rich collector Creative Commons License 2006.01.08 0 0 221
Kösz BoRó! Végülis tényleg alkalmi viselet.Inkább az MPV-vel nyomom.
Előzmény: BoRó (220)
BoRó Creative Commons License 2006.01.08 0 0 220
Kedves rich collector!

"Akkor bízom benne,hogy nekem nem a minden 2. motort szerelték be."

Kívánom, hogy ne legyen vele gondod! Persze az a legbiztosabb, ha nem hajtod túl gyakran...

Kedves Rumcice!

Szólj Xs-nek biztos beteszi, ha kéred.

Boró
Rumcice Creative Commons License 2006.01.08 0 0 219

Köszi!

Lehet láma vagyok, de ábra nélkül ez nekem semmit nem mond, és a netmánián se látok röntgenképet.

Előzmény: BoRó (214)
djzolko Creative Commons License 2006.01.08 0 0 218
ja olajozás.. bocsi csak most vettem észre..:)
Előzmény: djzolko (217)
djzolko Creative Commons License 2006.01.08 0 0 217
milyen tervezési hiányosságai/hibái vannak az e60 m5 motornak?
Előzmény: BoRó (203)
rich collector Creative Commons License 2006.01.08 0 0 216
Az 530D  220-ig tökéltetesen tapad.Afölött erős szélben kell csak erősebben fogni.
Előzmény: Törölt nick (213)
rich collector Creative Commons License 2006.01.08 0 0 215
Akkor bízom benne,hogy nekem nem a minden 2. motort szerelték be.
Előzmény: BoRó (214)
BoRó Creative Commons License 2006.01.08 0 0 214
Itt a topic: http://forum.netmania.hu/topicmuta.xyz?topicid=817

Xs barátom tippje is bejött az M5 olajozási problémáival kapcsolatban, itt a beszkennelt cikk: http://forum.netmania.hu/kepek/904338001120882250.kep

Némi részlet a magyarázatból (robbantott ábra alapján):

"Szerintem azért csinálják így, mert az 1500-2000-el való poroszkálásra a hagyományos olajozás jobb ( én ha poroszkálok akkor is 4000 körül forog a motor)! Mivel az autót döntően ilyen használatra szánják ( gondolom végeztek piackutatást) ilyen öszvérmegoldást csináltak ( ez látszik a felépítésen). Ez önmagában talán nem is lenne baj, viszont elektromos segédkütyük nélkül ezt a problémát nem lehet megoldani , azok meg olyanok amilyenek...ld. a hírt ( a nem elektromos meghajtású szivattyú elhelyezése problémás, kettő kell belőle a két oldalra, elektromos kuplung kell hozzá, mert a szivattyú nem járhat üresen stb..) a nagyon széles és lapos "karterből" azonnal oldalra szorul az olaj nagyon kis oldalgyorsulás esetén is! Mélyebb kartert nem lehet alkalmazni mert nem férne el, vagy nagyon emelné a súlypontot!!

Nomármost! Az M3-asoknál is csak minden második motorral volt probléma:)), tehát aki finoman poroszkált vele, meg csak autópályán ment gyorsan , akkor is állandó sebességgel az megúszta kisebb javításokkal, akik pedig előzgették a Diablot a leállósávon azok időnként ráfáztak! Az M5-6-ot ugyanaz a közönség veszi, így meghibásodási statisztika előre borítékolható!:))"

Ez is bejött...
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.07 0 0 213

Sziasztok,

látom "elment" egy kicsit ez a topic a 3-as BMW-től, ezért én is folytatná az offot :)

Szóval olvasgattam német fórumokat, és többen írták, hogy az E39-ből átülve az E60-ba visszaesést tapasztaltak a futómű terén. Elsősorban a nagysebességnél való szélérzékenysége, illetve nem megfelelő egyenesfutása miatt (180-200 felett) némelyik tulaj már-már idegesítőnek, fárasztónak nevezte, mivel állandóan korrigálni kell, míg az E39-el nem volt ilyen gond.
Van erről valami tapaszatalata valakinek ?
Mert én is megpályáznék egy E60-ast, mondjuk nem most, hanem egy kicsit később.
Mondjuk ez nem egy átlagos sebesség ahol jön ez a probléma, de azért ne felejtsük el, hogy 525i-től felfelé már mindegyik viszi a 250-et.

rich collector Creative Commons License 2006.01.07 0 0 212
Kedves Fijugg! Biztos igazatok van a statisztikákkal kapcsolatban.De nem elfelejtendő,hogy ennek a V10-nek az olajozási rendszere egyedülálló.Persze mindent ki lehet nyírni.Biztos nem véletlenül az olajhőmérsékletet mutatja a műszerfal
Előzmény: BoRó (209)
Rumcice Creative Commons License 2006.01.07 0 0 211
Hú, ezek a jövendölések felkeltették az érdeklődésemet, megköszönnék egy linket, hogy hol jövendölt... :)
Előzmény: BoRó (206)
Rumcice Creative Commons License 2006.01.07 0 0 210
Hiába az E34M5 motorja volt a valaha gyártott legjobb BMW motor, látom már... :)
Előzmény: BoRó (209)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!