Azt csiripelik a verebek, hogy április elején (ha jól emléxem 10-én) a délelőtti CSA A310-essel fog jönni. Hát nem egy SP, de nem is ATR. Visítok, ha van konkrétum.
1. Most inkább nem megyek bele a Heathrow és Ferihegy közötti különbségek felsorolásába, (egyébként ott 3 pálya van, Ferihegyen pedig eddig még csak kettővel találkoztam:)) de nyilván ott sokkal ügyesebb emberek dolgoznak mint itt. Azért majd igyexünk jobban odafigyelni. Egyébként meg nemhogy 1-2 hetes pályazárás, de 1-2 órás gurulóút (bizonyos gurulóutak esetében) zárás is elég nagy port tud kavarni felénk.
2. A nyári menetrendig biztos nem lesz kész, de lehet, hogy a jövő nyárira sem.
Bocs a kötözködésért, de megközelítőleg 70 m, ugyanis ott van az inner, és ennek elérési magassága 677' QNH szerint, de ha pont a kerítésnél állsz akkor kb. 58 m. ;-)))))))
1. Heathrow, mely a világ 3. európa első legforgalmasabb reptere, ugyanaggyi pályával viszi azt a forgalmat, amit mi itthon. Szal milyen forgalomról beszéltek??? :-))
2. Több helyről is hallottam, hogy a nyári menetrend beindulására el kéne vele készülni. Szóval most 1,5-2 hét lezárás nem hiszem, hogy sok port kavarna, csak kicsit oda kéne figyelni :-)
Ne legyen igazam, de szerintem az az építkezés még olyan szakaszban sincs, hogy komoly AutoCAD kapacításokat foglaljon le. Alszunk még párat addig a pálya zárásig.
Egyébként nehezen tudom elképzelni, hogy az ismert forgalom mellett hosszabb időre bezárják a pályát. Szerintem inkább arra lehet számítani, hogy éjszaka fognak építkezni, nappal pedig, ha esetleg korlátozásokkal is, de működni fog mindkét pálya. De ez csak tipp, nem tudok semmi konkrétumot.
Lsd. 2343, bár a leszálláshoz általában 31R, kivéve cargo+GAT, meg egyéb gépek T1-re.
Néha, ha bütykölik pl. az ILS-t, vagy takarítják a másik pályát, akkor arra jön az összes érkező, de nem egy nagy boldogság mondjuk a 31R végétől visszagurulni a T2-höz...
A gépek nem voltak csúnyák, de a leszállás azért igen csak :) az SP nagyon elpattant, kicsit csűrt is még rajta... A 707-es meg három-pontos landolástól nem volt messze :) Szal ez igenis csúnya nekem... De a gépek tényleg szépek voltak (707-es is bekérhette volna a R-ot indulásnál!!!!)
Jah és köszi utólag is a felvilágosítást (direkt írtam burkoltan) Kiskockás! :)
ismételten: www.airportal.hu és előrejelzés... kicsit érteni kell a "nyelvet"... 100%-os előrejelzést sehol nem fogsz kapni, de mostanság nem olyan a szél, hogy forgolódik, szal ha mész a reptérre akkor előtte nézz egy metart és az valószínüleg érvényben lesz még amire kiérsz...
...bocs, azt elfelejtettem, hogy itt mindig az aktuális infók vannak csak, előrejelzést sajnos nem tudom hol lehet találni.
Ha jól tudom, 220°-360°-040° között 31 az irány 041°-219° fok között 13, ha pedig nincs szél vagy nem jelentős akkor mindig 31. (Szóljatok ha hülyeséget írtam, de én így tudom)
Szia!
Más szögből:
http://www.airliners.net/open.file/795758/L/
Tényleg "tornázott" rendesen mind a kettő, de azért csúnyának nem mondanám.
Inkább mint a robot!
Látni kellett volna a touch downját is a 747Sp-nek meg a 707-nek! egyik sem volt kutya (szerintem egyrészt azért, mert manuállal jöttek be, másrészt meg a szél miatt!!!) Ha valakit érdekel van fent róluk 1-1 fótom JetPhtoso.net-en, sajnos a 747SP-nél nagyon fújt a szél és "heat distorsion"-ös lett a képem, de emléknek jó... Életemben most láttam másodszorra 707-est landolni, de az első messzen me volt ilyen csúnya :) Majdnem három pontos lett :)