Keresés

Részletes keresés

adeak Creative Commons License 2005.03.18 0 0 2374
csa a310 igen, és lesz egy aeroflot meglepi is. heathrowon a 3. pályát csak vészhelyzetben használják. ott éltem 3 hónapot.
Előzmény: kiskockas (2372)
kiskockas Creative Commons License 2005.03.17 0 0 2373
Azt csiripelik a verebek, hogy április elején (ha jól emléxem 10-én) a délelőtti CSA A310-essel fog jönni. Hát nem egy SP, de nem is ATR. Visítok, ha van konkrétum.
kiskockas Creative Commons License 2005.03.17 0 0 2372
1. Most inkább nem megyek bele a Heathrow és Ferihegy közötti különbségek felsorolásába, (egyébként ott 3 pálya van, Ferihegyen pedig eddig még csak kettővel találkoztam:)) de nyilván ott sokkal ügyesebb emberek dolgoznak mint itt. Azért majd igyexünk jobban odafigyelni. Egyébként meg nemhogy 1-2 hetes pályazárás, de 1-2 órás gurulóút (bizonyos gurulóutak esetében) zárás is elég nagy port tud kavarni felénk. 2. A nyári menetrendig biztos nem lesz kész, de lehet, hogy a jövő nyárira sem.
Előzmény: adeak (2369)
navati Creative Commons License 2005.03.17 0 0 2371
Bocs, 640' QNH szerint 31R-nál, többi viszont igaz. ;-)))
Előzmény: navati (2370)
navati Creative Commons License 2005.03.17 0 0 2370

Bocs a kötözködésért, de megközelítőleg 70 m, ugyanis ott van az inner, és ennek elérési magassága 677' QNH szerint, de ha pont a kerítésnél állsz akkor kb. 58 m. ;-)))))))

 

Üdv: Attila

Előzmény: Gregor83 (2365)
adeak Creative Commons License 2005.03.17 0 0 2369

1. Heathrow, mely a világ 3. európa első legforgalmasabb reptere, ugyanaggyi pályával viszi azt a forgalmat, amit mi itthon. Szal milyen forgalomról beszéltek??? :-))

2. Több helyről is hallottam, hogy a nyári menetrend beindulására el kéne vele készülni. Szóval most 1,5-2 hét lezárás nem hiszem, hogy sok port kavarna, csak kicsit oda kéne figyelni :-)

Előzmény: kiskockas (2366)
DAKAR Creative Commons License 2005.03.17 0 0 2368
Na mi ez a tartós csend,mostanában semmi kurrens vas nem jön?
Gregor83 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 2367
Én is nehezen tudnám elképzelni az egypályás üzemeltetést, főleg rush hour idején. Köszönöm a választ!
Előzmény: kiskockas (2366)
kiskockas Creative Commons License 2005.03.15 0 0 2366
Ne legyen igazam, de szerintem az az építkezés még olyan szakaszban sincs, hogy komoly AutoCAD kapacításokat foglaljon le. Alszunk még párat addig a pálya zárásig. Egyébként nehezen tudom elképzelni, hogy az ismert forgalom mellett hosszabb időre bezárják a pályát. Szerintem inkább arra lehet számítani, hogy éjszaka fognak építkezni, nappal pedig, ha esetleg korlátozásokkal is, de működni fog mindkét pálya. De ez csak tipp, nem tudok semmi konkrétumot.
Előzmény: Gregor83 (2363)
Gregor83 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 2365
35-40 m
Előzmény: Törölt nick (2364)
Gregor83 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 2363
Miért? Lezárják? Erre én is kiváncsi lennék!
adeak Creative Commons License 2005.03.15 0 0 2362
köszi :) segített
Előzmény: Lacc001 (2359)
BJani Creative Commons License 2005.03.15 0 0 2361

www.planes.cz/hungary ott klikk a menetrendre. A Budapest Airport semmilyen információt nem ad ki nem utasgépekről.

 

Lacc001 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 2359

Ugyan nem vagyok bennfentes :-), de szerintem itt megtalálható lesz:

https://www.notams.jcs.mil/distribution/home.html

(LHBP-t kell írni a textboxba)

vagy itt:

http://www.caa.hu/szolgaltatasok/notam.htm

Előzmény: adeak (2358)
adeak Creative Commons License 2005.03.15 0 0 2358
Esetleg egy benfentes nem tudja, hogy a 31L/13R pályát mikor zárják le az építkezés miatt? Remélem abban az időben végig 31-es irány lesz és jó idő :)
adeak Creative Commons License 2005.03.15 0 0 2357
Jah :) Kicsit szét voltam esve, egyébként persze, hogy ez a logikus :)
Előzmény: kiskockas (2356)
kiskockas Creative Commons License 2005.03.15 0 0 2356
A Zulu - Local fordítva van: télen +1, nyáron +2. A felvilágosítás ;))))
Előzmény: adeak (2349)
Lacc001 Creative Commons License 2005.03.14 0 0 2354

Itt a pontos menetrend:

http://www.planes.cz/hungary/letovy_rad.asp?jazyk=en

Szerintem jönni fog ünnepnaptól függetlenül is (gondolom)

VAG Creative Commons License 2005.03.14 0 0 2353

31R végétől visszagurulni a T2-höz... 

 

31L végétől, elnézést.

Előzmény: VAG (2352)
VAG Creative Commons License 2005.03.14 0 0 2352

Lsd. 2343, bár a leszálláshoz általában 31R, kivéve cargo+GAT, meg egyéb gépek T1-re.

Néha, ha bütykölik pl. az ILS-t, vagy takarítják a másik pályát, akkor arra jön az összes érkező, de nem egy nagy boldogság mondjuk a 31R végétől visszagurulni a T2-höz... 

Előzmény: BPO-023 (2351)
DAKAR Creative Commons License 2005.03.14 0 0 2350
Kedd délelőtt (is) szokott jönni egy cargolux 747-es. Vajon holnap is jön?
adeak Creative Commons License 2005.03.14 0 0 2349

Z = Zulu idő, tehát télen +2, nyáron +1-et adj hozzá ha budapestet nézed.

14005KT

140 fokról fúj 5 csomóval

felhőzet, látótávolság stb stb

Előzmény: BPO-023 (2347)
VAG Creative Commons License 2005.03.14 0 0 2348

Z=Zulu (UTC)

14005KT= szél 140 fokról 05 csomó

CAVOK= Ceiling And Visibility OK

NOSIG= NO SIGnificant change

Előzmény: BPO-023 (2347)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.03.14 0 0 2346
Laikusok számára meg tudjátok mondani az utsó két sor jelentését:

ob: LHBP 141830Z 14005KT CAVOK 02/M01 Q1018 NOSIG
cycle: 18

:
Előzmény: Lacc001 (2343)
adeak Creative Commons License 2005.03.14 0 0 2345

A gépek nem voltak csúnyák, de a leszállás azért igen csak :) az SP nagyon elpattant, kicsit csűrt is még rajta... A 707-es meg három-pontos landolástól nem volt messze :) Szal ez igenis csúnya nekem... De a gépek tényleg szépek voltak (707-es is bekérhette volna a R-ot indulásnál!!!!)

Jah és köszi utólag is a felvilágosítást (direkt írtam burkoltan) Kiskockás! :)

Előzmény: kiskockas (2340)
adeak Creative Commons License 2005.03.14 0 0 2344
ismételten: www.airportal.hu és előrejelzés... kicsit érteni kell a "nyelvet"... 100%-os előrejelzést sehol nem fogsz kapni, de mostanság nem olyan a szél, hogy forgolódik, szal ha mész a reptérre akkor előtte nézz egy metart és az valószínüleg érvényben lesz még amire kiérsz...
Előzmény: BPO-023 (2341)
Lacc001 Creative Commons License 2005.03.14 0 0 2343

...bocs, azt elfelejtettem, hogy itt mindig az aktuális infók vannak csak, előrejelzést sajnos nem tudom hol lehet találni.

 

Ha jól tudom, 220°-360°-040° között 31 az irány 041°-219° fok között 13, ha pedig nincs szél vagy nem jelentős akkor mindig 31. (Szóljatok ha hülyeséget írtam, de én így tudom)

Előzmény: Lacc001 (2342)
Lacc001 Creative Commons License 2005.03.14 0 0 2342

Hello!

Hívd fel ezt a számot: 06/20-575-2967

Itt mindig hallhatod az aktuális pályairányt és egyéb adatokat.

Weben ezt a címet ajánlom: http://205.156.51.200/pub/data/observations/metar/decoded/LHBP.TXT

 

Lacc - Flightlevel.hu

Előzmény: BPO-023 (2341)
kiskockas Creative Commons License 2005.03.14 0 0 2340
Szia! Más szögből: http://www.airliners.net/open.file/795758/L/ Tényleg "tornázott" rendesen mind a kettő, de azért csúnyának nem mondanám. Inkább mint a robot!
Előzmény: adeak (2339)
adeak Creative Commons License 2005.03.14 0 0 2339

Hello!

Látni kellett volna a touch downját is a 747Sp-nek meg a 707-nek! egyik sem volt kutya (szerintem egyrészt azért, mert manuállal jöttek be, másrészt meg a szél miatt!!!) Ha valakit érdekel van fent róluk 1-1 fótom JetPhtoso.net-en, sajnos a 747SP-nél nagyon fújt a szél és "heat distorsion"-ös lett a képem, de emléknek jó... Életemben most láttam másodszorra 707-est landolni, de az első messzen me volt ilyen csúnya :) Majdnem három pontos lett :)

Üdv,

Andris

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!