Asszonyokat terveztek hozni a talira, vagy csak magányosan ?
Nálam most nagy a dilemma tali ügyben, mert ki kéne menni a szabadidő kiállításra, de a maca ma suliban van, csak szombat jön szóba, vagy balhé hogy egyedül mentem ki ma.
Ne hülyéskedj semmiho, ha kell, lemegyek érted Sopronba, és felkonvojozunk, de nehogy már a 206-oldal szerkesztője ne jöjjön el!
De most tényleg, hajlamos vagyok korábban kelni, de gyere már. Negyed tank gázolajat megér nekem ;)
Kösz, midjárt bele pirulok:-) de azért a tiédet is megnézném már egyszer - remélema Hősök terére csak ki tudok szaladni.
Ez a leégett a gyár c sztori jó, ezt még nem hallottam. Nekem egyébként több, mint 1 hónapot kellett úgy várnom a kocsira, hogy ott állt egy dobogón a szalonban, és csak nézegettem, mert valahogy semmit nem tudtak elintézni. Nagyon szenya volt a kereskedő is, meg a Pug Hungária is.
De azért összességében megérte a küzdelem.
Pontossan
Én cc szerettem volna csak amikor megrendeltem volna akkor volt az hogy leégett egy gyár ahol a tömitéseket gyártották a cc-hez és nem tudták hogy magyarországra hány db fog igy jönni és hogy egyáltalán marad-e belőle mert nagyon sok volt leelőlegezve már.
Igy hát maradtam a GTi-nél. Ez szalon kocsi volt ott állt az édes de igy is 2 hetet kellett rá várni mig rendszám vizsga stb... elintéződnek.
De nagyon irigyellek mert gyönyörű kocsid van.
igazad van nekem 205/45 R16 van és még párosul mellé egy koni csillapitó sport rugokkal. Hát a Bosnyák téri kereszteződésen áthaladva még a nemlétező kövemet is kirázza. Viszont ha meleg van akkor tapad, és ami tetszik az a kanyarodási sebesség.
Szerintem nézesd meg a futóműved, lehet, hoy ott van a gáz, vagy a felnid nem teljesen olyan alakú, mint annak lennie kellene. Sajna az előző kocsimmal nekem is volt ilyen sztorim, egy nyár alatt megette a gumikat.
A cc.ban nekem asszem olyan 2.3 - 2.4 nyomás van lírva, de most ne akard, hogy lemenjek megnézni..
Egyébként azt, hogyy mennyire ráz az autó, eléggé befolyásolja a gumi is. Nekem a cc - n a téli gumim 185/55 *15 -s azzal teljesen korrekt a rugozás (lágy), viszont szó nélkül kapar, meg el akar szállni minden kanyarban. A nyári az 205/45*16-s, na ez vesekőpróbáló tud lenni, ellenben ragad, mint a takony:-)
Szerintem a GTi-lökösök baromi jól néznek ki, nekem ezekkel tetszik igazán a 206-os, vegye ám meg valaki, sokkal jobban néz ki velük a cájg, mint a "sima" alap-lökárítókkal, de tényleg!
Nekem valahogy nem akarnak összejönni a dolgaim a hétvégére... Haverom, akire számítottam, hogy eljön, nem tud, megy osztrákokhoz melózni... Még lehet, hogy megyek, de elég kicsi a valószínűsége, egy másik haveromat megpróbálom rávenni ma, hogy jöjjön már el velem és mondja már térképről az utat (egyenesen Agárdra mennék, nem akarok bemenni Bp.-re). A francba is...
Más. Tegnap kishíján összecsuktam az autóm, 90-nel majdnem elütöttem egy óriási vaddisznót, az utolsó pillanatban rántottam félre a kormányt, szerencsére megúsztam.
Elvileg a vezető oldali ajtónál a B oszlopon van egy matrica (legalábbis az enyémben) ami mutatja, hogy mennyire kell fújni. Nekem 2.4-et mond előre-hátra. De gondolom ez függ a kocsi súlyától, meg attól is, hogy mekkor a kereket teszel rá, nem?
Én úgy tudom 2.3 a "helyes" nyomás legalábbis a Présence-emnél, az új gumikat is annyira fújattam és jónak tűnik. Autópályára esetleg 2.4-re. Többiek? Hogy szoktátok?