Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.04 0 0 134736

Vmi ilyesmire gondoltam :)

 

http://www.hotrod.com/cars/featured/1411-duramax-powered-chevrolet-nova-novamax/

 

Én valami gyárihoz hasonló megoldást szeretnék, ne forogjon szét.

Elég a 300le. Falken téli gumik vannak fent most, de egyenlőtlen útfelületen kanyarba padlóra villog a menetstabilizáló ikonja. Nem vált be ez a márka :)

Előzmény: DannerTDI (134717)
ZahiP Creative Commons License 2014.11.04 0 0 134735

Üdv mindenkinek !

 

Még új vagyok ezen a fórumon , de a visszaolvasások alapján remélem nem járok rossz helyen ...:)

Egy kis segítségre volna szükségem . Nem túl rég vásároltam egy AFN B5 passatot aminek a fogyasztásával úgyahogy , menet teljesítményével naggyából  , járásával és zajosságával viszont eggyáltalán nem vagyok megelégedve ! A kérésem a következő : nem tudnátok véletlenségből egy elhivatott , hozzáértő TDI hozzáértő szakit ajánlani ,aki esetleg rá tudna nézni a vasra és nem változna rögtön "pingvinné.... " A motorban eddig az oljnyomás főtengely és hajtókar csapágyak lettek ellenőrizve , (szerintem jó állapotúnak mondhatók ), továbbá a hidrotőkék lettek cserélve (INA  , a vez.Tg. újszerű) , olaj Total quartz 10w/40  , az előtöltés VAG.- al ellenőrizve , beállítva , csúcsok pedig 180 - 185b. körül nyitnak , porlasztási képük jónak mondható(gyári csúcs). A gépbe elméletileg 240 e. km van , amit a szervízkönyv , de leginkább a kezelő szervek  kopottsága is igazolni látszik ...

Egyébként Egerben élek , és itt már tettem pár próbát  de sikertelenül . Pedig csak egy csendesen működő gyárias menetteljesítményű masinára vágyom ... de sajnos segíteni a bajomon nem tudott eddig senki . A zaj kicsit hirotőkére emlékeztet (cserélve , bár a régiek sem tűntek rossznak ) . A szelepvégek elhelyezkedése sem mondható hibásnak a mért értékek alapján , továbbá a hengerfej tömítés is gyári  két ékes .(de lehet hogy ez nem jelent semmit) Volt aki a szeleprugók elgyengülésében vélte felfedezni a zaj okát , de már az igazsághoz hozzátartozik ,hogy kezdem unni a dolgot és szeretném egy igazán hozzáértőre bízni a dolgot mert zavar a hang!

Az ötleteket , vagy jótanácsokat előre is köszönöm ,

 

Tisztelettel : ZahiP

DieselManiaco Creative Commons License 2014.11.03 0 0 134734

Egyenlőre sehogy,jegelve a projekt,olyannyira hogy a Gazdy az idén ki is lett vonatva ideiglenesen,talán jövőre,ha lesz rá munka.

Előzmény: Bartalis (134725)
Faterson Creative Commons License 2014.11.03 0 0 134733

Oké

Előzmény: atuc (134732)
atuc Creative Commons License 2014.11.03 0 0 134732

Valahogy elsikkadt a számod asszem...privátban egyeztethetjük.

Előzmény: Faterson (134731)
Faterson Creative Commons License 2014.11.03 0 0 134731

Szia Atuc!

 

Köszi, de ennek majd 8 rugó darabja! :-)

 

De bizony ki kellene, anno hívtalak is ez ügyben! :-)

Aztán valahogy elsikkadt a dolog.... na ez se mostanában volt mi? :-)

 

 

Előzmény: atuc (134730)
atuc Creative Commons License 2014.11.03 0 0 134730

Hali Fater!

 

443 971 994 a cikkszáma értelemszerűen 5 db kell belőle.

 

Nem kell már kikötni a kocsidból azt a valamit a valahonnan amit valamikor beszéltünk?

Előzmény: Faterson (134728)
DannerTDI Creative Commons License 2014.11.03 0 0 134729

Akkor az adott fórumon nem mondott butaságot a szaki, mert arra a kérdésre válaszolt, hogy hogyan lehetne 400le-t kihozni egy 30d-ből. Én a sajátomra 2.0tdi turbókat raknék, 150, vagy 170lóerős turbókat és boldog lennék, ha lenne 320-330le. Az még mindig kérdéses, hogy befér-e két turbó egy 330d moterterébe.

Előzmény: Törölt nick (134726)
Faterson Creative Commons License 2014.11.02 0 0 134728

Sziasztok!

 

A6 2,5 TDI 1995 AAT

 

Nem tudnátok abban tanácsot adni, hogy  hol lehet venni csatlakozókat az izzítógyertyákhoz, a 20 év alatt mind széttört.

Vagy csak bontott kábelköteg beszerzése lenne a megoldás? Bár az is 20 éves....

 

Köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.02 0 0 134727

Nincs gond a két turbóval, raktunk már két geós csigát párhuzamosan mecha labdával és szépen dolgozott.

A széria porlasztónál azért én arányosan nagyobbat keresnék valami CR tgk-ból.

Jenkik 1500LE fölé reszelik a Cummins 5,9-es motorjának CR változatát is.

Két pumpa párhuzamosan, meg giga nagy csúcsokkal játszanak, főleg a soros adagolós átépítéseknél. De ott 1800LE+ 7000+ fordulat, és valami 6*0,50 körüli csúcsok rémlenek. Rá lehet keresni...

A railnyomást szerintem értelmetlen feszegetni, az 1600bar is horror, ha fordulatot emel az ember(kavitáció fokozódik), inkább porlasztó keresztmetszetben kell fölfelé menni arányosan a kívánt teljesítményemeléssel. 

Előzmény: DannerTDI (134717)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.02 0 0 134726

Kb úgy mint az 1,9tdi-n a gt2360, csak itt a köbcentiből adódóan lenne erő azért szívóként is, ráadásul a BMW alapban magasabb fordulatra hangolt motor mint a VW. De a gt1852-est én is racionálisabb választásnak gondolnám, mert azokon is kifér 350LE. A 2*2056-on már 400 LE felett lehetne gondolkozni.

Előzmény: mica-r (134719)
Bartalis Creative Commons License 2014.11.02 0 0 134725

Szia. Érdeklődnék hogy állsz a gazdy projekteddel. Megadhatnád az elérhetőségedet.

Az enyém barti2@freemail.hu v 06 30 4757601 köszi.

Előzmény: DieselManiaco (134710)
mica-r Creative Commons License 2014.11.02 0 0 134724

Nem tűnik teljesen szakszerűnek az elképzelésed. Inkább hagyd a feladványt szakértőnek.

Előzmény: Szimilkolevente (134720)
cuba.71 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 134723

DE.

Előzmény: no_holy_shit (134722)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.11.02 0 0 134722

 

"Gondoltam még olajszivattyú tuningra is a megnövekvő mechanikai igénybevétel miatt."

???

 

"Kezdetnek mechanikus 11 es adagolóra gondoltam"

miert mechanikusat? nem 11-s az adagolo rajta gyarilag is?

Előzmény: Szimilkolevente (134720)
Szimilkolevente Creative Commons License 2014.11.02 0 0 134721

*tornázni

Szimilkolevente Creative Commons License 2014.11.02 0 0 134720

Sziasztok! Van egy Renault Megane típusú autóm 1.9 DTi motorral amely villanyos adagolóval 98 lóerőt tud gyárilag.Ezt szeretném kicsit feljebb tornászni.Nem szeretnék olyan durva tuningot ,csak kb 130-140 lóerőnyire,meg a nyomatékot is felnyomni legalább 280 Nm környékéig. Kezdetnek mechanikus 11 es adagolóra gondoltam és Garret gt1749VK típusú turbóra (úgy emlékszem változó geometriás). Gondoltam még olajszivattyú tuningra is a megnövekvő mechanikai igénybevétel miatt.Szerintetek jó felépítés ? Tippeket,véleményeket várok!!!

mica-r Creative Commons License 2014.11.01 0 0 134719

Szerinted jól működne 1500 köbcentivel egy GT2056v?

Előzmény: DannerTDI (134718)
DannerTDI Creative Commons License 2014.11.01 0 0 134718

Ja, bocs, nem te írtad, hanem no_holy_shit.

Előzmény: DannerTDI (134717)
DannerTDI Creative Commons License 2014.11.01 0 0 134717

Részletekbe sajnos nem mentek bele, de nagyon úgy fest, hogy már a 204lovas is piezos, mert a 272 lovas tutira az, mégis mindenki azt írta, hogy plug&play. A két turbó meg valószínűleg úgy lenne megoldva, ahogy írtad, de azt csak elméleti síkon feszegették, konkrét építésről nem tudok. Valaki kérdezte, hogy lehetne ebből a mociból 400 le-t faragni és erre egy "tdimeister" nevű szaki írta, hogy szerinte 2db 2056 a legegyszerűbb. Amúgy úgy tűnt, kb annyira megbecsült tagja külföldön a tuning társadalomnak az ember, mint a mi Krézink. Ezért gondoltam, hogy talán nem beszél butaságot.

Előzmény: Törölt nick (134715)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.11.01 0 0 134716

"2db 2056-ot mivel vezérlik rajta?"

 

gyanitom, hogy ugy van vezerlere mint az 5,5L V8 BiTurbo AMG (M157 szül: M278DE55LA). egy vakumszeleppel majd T-idom a 2 vakumdobozhoz :-)

Előzmény: Törölt nick (134715)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.01 0 0 134715

Szia!

 

Max üzemanyaggal és 50 bár rail emeléssel volt meg a 300 le :)

 

2db 2056-ot mivel vezérlik rajta?

 

További probléma hogy az enyémnél talpas csavaros a felfogatás az újabbakon pedig tűzkarikás.

 

Elvileg a piros a szivattyú szállítási karakterisztikája:

 

 

Gyártó szerint 1800 bart tud, persze gyári csúcsok valszeg nem rajonganak érte.

272 lovas piezo injektoros már nem? Mit írnak ecu csere is kell vagy p&p?

 

Kösz hogy körbenéztél!

 

Üdv

Előzmény: DannerTDI (134709)
üvegfóliás Creative Commons License 2014.11.01 0 0 134714

Köszönöm a segítő hozzászólásokat!!!

bogarasroli Creative Commons License 2014.10.31 0 0 134713

kevés az előtöltés

Előzmény: üvegfóliás (134711)
bambi942 Creative Commons License 2014.10.31 0 0 134712

Vezérlést ellenőrizd!!Főleg az előtöltést.Akkor csinál ilyet hideg időben amikor nem jó az előtöltés.

Előzmény: üvegfóliás (134711)
üvegfóliás Creative Commons License 2014.10.31 0 0 134711

Jóestét......

Segítséget szeretnék kérni;

beteg; Volkwagen lt35  2.5td  1997 évj.

elméletileg felújitva motor hengerfej minden csacsi fincsi minden tuti.....

tünet; nehezen indul    de beindul....szépen jár .....de a fehér füst mintha Omega koncert lenne......

víz tiszta olaj tiszta .....

szóval erre kérnék tanácsot......

köszönet előre is

DieselManiaco Creative Commons License 2014.10.30 0 0 134710

Nyáron izzítás nélkül fél fordulatra indul.Télen 10másodperc izzítással 2-3 fordulatra indul. Ha jó az önindító,és az akksi. 74-es akksi legalább kell bele. Az önindítót megnézném hogy nincs-e tele porral.

Előzmény: Taschner Bálint (134708)
DannerTDI Creative Commons License 2014.10.30 0 0 134709

Szia! Szabin vagyok, ezert unalmamben felturtam tegnap az osszes angol nyelvu forumot, ahol szo volt az M57N 306D2 tuningrol.

Elore szolok, hogy laikus vagyok a temaban, igy csak leirom, amit leszurtem az olvasottakbol, az esetleges butasagokert felelosseget nem vallalok :D

Alap a nagy cooler es a szellos kipufogo. Ha nem akarod az egekbe novelni a rail nyomast es tulterhelni a kis-es nagynyomasu szivattyukat, valamint az injektorokat 100%-al terhelni, akkor kellenek E60 535d injektorok (csak a 272lovase jo bele). Gyari kuplung 300le felett mar nem nagyon birja.

Turbora az opciok:

1. Az altalad linkelt, vagy barmely egyeb hibrid turbo

2. Modernebb 3literes motorok turboja, ujabb 30d-k turboja jo lehet 320-330Le-ig

3. Hino teherauto turbo (kb. lehetetlen beszerezni)

4. 2db 2056 (nekem ez a legszimpatikusabb, bar kerdes, hova ferne be a motorterbe)

 

Nagyon kevesen nyulnak bmw-hez. Valoszinuleg megvan az oka. Nyilvan a mercedes motorokat sokkal konnyebb tuningolni es tartosabbak is. Nekem ezzel az a gondom, hogy ott meg tobbnyire egy fos auto van a jo motor korul.

Előzmény: Törölt nick (134700)
Taschner Bálint Creative Commons License 2014.10.30 0 0 134708

Mondsz valamit, van másik öninditó a polcon, felrakom és rámegyek bikával.

Előzmény: atuc (134707)
atuc Creative Commons License 2014.10.30 0 0 134707

Hidegen kevés az indítási fordulatszám. (Akku, önindító, tápkábelek, motortest......)

Előzmény: Taschner Bálint (134706)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!