Egyelőre hajtom még. Most kicsit elégedett vagyok vele, annak ellenére hogy kér bal hátsó fékmunlahengert meg ezáltal hátsó fékszettet.
Most úgy érzem hogy végre úgy működik ahogy kell és ahogy elvárom hogy működjön. Ahogy pörögnek a kilométerek a következő műszakira szerintem elérem a 300ekm-t. Most visszatért az érzelmi vonal és annak ellenére hogy tudom ha mai mércével nézek rá igazából nem mondanám különösebben jó autónak főleg egy volvo v60 vagy egy mondeo kombival szemben, de nagyon nem is egy liga. Talán egy mai focushoz áll közelebb de ugye a technika megöli a parasztot és ez esetben azért messzemenőleg túl tesz egy focus is rajta. Ettől függetlenül igyekszem most elégedettséggel kiélvezni a rálocsolt pénzt vagy annak egy részét.
Kompromisszum(oka)t vagyunk kénytelenek kötni, na. Most meg naponta jön vmi újdonság, kapkodod a fejed, a gyártó óriási hasbaakasztó dumával akarja rádragasztani a járgányt, amiről később esetleg kiderül, hogy egy szánalmas szutyok.
Az árak meg az egekben, az új Golf jobban felszerelve 10 misi fölött. Egy Golf !
Én csak azt akartam mondani, h ha occsón autóznék, akkor a kis gyíkkal megyek (ami amúgy egy ST dízelmotorral, közel se kulturálatlan fapad vmi), ha meg élvezni akarom az utat, akkor a naggyal. Kevesebb a kompromisszum, mint 1 autóval. S nagyon nézegetem az E cabriokat.. :-)
Bár vannak fenntartásaim a lágy-hibridekkel szemben (alig-alig mérhető előnyök, lásd Suzuki Vitara / S-Cross), nagyobb a füstjük, mint a lángjuk. De hátha, mégis OK.
A Kuga Plug-in meg nagyon jó hírben áll, a kezdeti gonddal (visszahívás) együtt.
Mi is a lillérb@szás? Az, ha vesz vki egy ócsó, alap, minél kevesebbet fogyasztó igénytelen kis jószágot, nem számít, ha zörög, zajos belül, ha lassú, ha füstölög, ha kulturálatlan. ha kényelmetlen, ha az ütközés-teszteken mínusz egy csillagot kapott....
Namost, ez a Mondeo Hybrid nem kicsi, majd öt méter, 1600 ? 1700 kiló, baromi kényelmes, extrém zajcsillapítással, tele extrával (Vignale), nem is lassú. Nem is olcsó, mi több, újonnan baromi drága, nem mellesleg qrva keveset fogyaszt, úttartása, futóműve, ütközésbiztonsága élvonalbeli, tele vezetéstámogató kütyükkel. Nehéz úgy fillért dugni, hogy egy túl jól látható összeget be kell áldozni.
Hogy nincs V8 hang? Hát nincs, ez tény. Megleszek nélküle valahogy. Viszont összehasonlítottam az Aston DB9 12 hengeresének hangját a Mustang V8 - éval, hát, hát.... vérszegény mutáló kiscserkész az a V8 hang.... (mármint a nagyfiúhoz képest) :-D :-D
Ez télleg jó.. én ha fillért b.nék akkor a Fiestát számolom, ami 4.5l/100km mínusz áfa, tehát kb 3.5. De az sosem fog úgy bugyborékolni, mint a V8. :-)
A fogyasztás pontosságát be tudod kalibrálni, van egy "Engineering Test Mode" menü a bal oldali kijelzőn.
Belépés: elnavigálsz a helphez a biztonság kedvéért, kikapcsolod az autót , nyomod a bal OK-t és a START gombot sokáig. Ekkor előjön a menü. Kikeresed az "AFE" pontot ami most jó esetben 1000.
elosztod az 5/5.3 -al = 943 beírod.
A másik értelmes pontja a hibakód és a 12V akku fesz. A többi nem sokat ér.
Trükkös dolgok is vannak benne pl. mint amit belinkeltem.
Nekem 5.1 valós az utolsó 5000E km. Fogyasztási képet nem linkelek van egy pár jó érték. :)
Valaki mondta, hogy a hibridek bonyolultak és nem éri meg és elromlanak. Nem tudod ki volt? :)
Az olvasó pedig ez, ezt rendeltem: Viecar olvasó ugyanaz mint a Carista . A VieCar tokra van Carista felirat nyomva ez 12E Magyarországon, ha nem akarsz várni.
Vicc, hogy annyira nincs már SAAB, hogy ilyenekkel foglalkozunk. :)
A fogyasztás néha a "nemigen hiszem" kategóriába esik
Itt városban szottyogva 20-30 km-t bejön néha 3,5 környéke. Gárdony-Érd 4,1 liter / 100 km. A P10-es motorom ivott ennyit 50 éve....
4000 km átlaga 5,0 liter, 7000 km átlaga 5,1 liter, amiben benne volt egy Lyon - Salgótarján pályázás is. (Nagyon precízen mérve amikor 5,0 litert jelez, az nem öt, hanem 5,2 vagy 5,3)
Elvagyunk, a járvány megnehezíti az egyébként sem egyszerű életet, de ezzel így van mindenki. Egy-egy érdekesebb probléma / autó színezi kicsit a napokat.
Kösz a tippeket. Igen, nézegettem a japánokat, de azoknak kissé más a kialakítása. De úgy néz ki, sikerült találni egy német webshopban tűrhető áron, Saabhoz valót.
Tud segíteni valaki? 2006 benzines 2.0 150LE (3YE..-s) sedan, tolatólámpakapcsolóra csatlakozási lehetőség a műszerfal környékén van-e kapcsolási rajz elérhető? Tolatóradarmonitort szerelnék be, és csak akkor szeretném feszültség alá helyezni, ha a váltó tolatási állásban van. Előre is köszönöm !!!
A képen látható, vagy ahhoz hasonló, 3 hengeres motorhoz való, pattintós Bosch elosztófedelet keresek, több darab is érdekelne. Elvileg a régi, 3 hengeres 2 ütemű Saabokban volt ilyen.
Más liga,persze. De a DB9 2006-ban 249,000 Sfr volt, kb 7...8 középkategóriás autó ára. Legyen mondjuk 70 misi. Ezt a zsetont azért valahogy nem nagyon látom ebben az autóban. A főúri feeling érzetéért nagyon vastagon fog a ceruza. A másik álláson lévő Mustang persze jóval zsengébb, nem arisztokrata, inkább egy vállas tehénpásztor, na de töredék pénzért...