Keresés

Részletes keresés

exmv Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3482
Almásfüzítő állomás magában foglalja Almásfüzítő felső (valamikor állomás) megállóhelyet is. A kérdéses vonat Almásfüzítő felsőről indult egyéni kijárati jelzővel. A legközelebbi forgalmi dolgozó vagy 3-4 km-re székel.
Előzmény: Törölt nick (3481)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3481

Régen! Almásfüzítőn már nincs menesztést végző dolgozó?

 

Ha van és messze van mert az egész vonat mellet el kell gyalogolnia (a vonatvégéhez cska kimaegy nem?) akkor erre írtam ilyenkor nem számít a késés, nem csak emiatt lesz bőven hanem a körülmények miat is!

 

GSM-R nos ott is sok sok határidő volt már és lehet lesz mégy egy kettő....... :-(

 

 

 

Előzmény: Vendégsín (3476)
M41 2204 Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3480

Mit vársz. Némaságot fogadtam:))

A tuti informátor lenne Pl.: VBO-s, gépész-, bizber-es balesetvizsgáló. Gondolom egyik se tartott tájékoztatást Pécsett :))) Majd, ha lezárták az ügyet mozdonyvezető oktatáson elemzik, tájékoztatnak róla :))

Előzmény: PécsBlokk (3463)
Vendégsín Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3479
ha "olyan" a vonat (IC, EC, akármilyen "nagyon VIP" vonat), akkor talán ő is

Annyira sosem lehet fontos - soha nem is volt - egy akármilyen vonat, hogy alapvető, mozdonyvezetőt kötelező előírást figyelmen kívül hagyjon a mozdonyvezető.
Ilyen esetekben nem jellemző, hogy a forgalmi iroda, kocsivizsgáló helység, tolatásvezetői bódé dől majd össze.
Előzmény: Törölt nick (3449)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3478
Amikor pár hete Monoron jártam, egy max. 7 éves kisgyerek rohant át a már elmenesztett és mozgó személyvonat előtt 5 méterrel a vágányon, ha a forgalmista nincs észnél és nem nyitja ki neki a szolgálati átjáró ajtaját, akkor ottmarad a gyerek. Az ilyennek ilyenkor hol a rákban van az anyja?
Előzmény: Törölt nick (3473)
Vendégsín Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3477
Emilke!
Előzmény: Törölt nick (3447)
Vendégsín Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3476
De a menesztést végző szolgálattevő is elbellaghotott volna a géphez...

Rég jártál az 1. vonalon!

jó lenne kapcsolatban lenni az mv-vel mert

Ezért lenne jó, ha a GSM-R nem csak papíron létezne - egy jól működő kommunikációs rendszer nagyon hiányzik a forgalomszabályozók és a pályán dolgozók (vonalbejárótól a munkagépvezetőn át a vonatkísérők érintésével a mozdonyvezetőig) között.
Előzmény: Törölt nick (3445)
PécsBlokk Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3475

Egyetértek, de ehhez azt kell tudni, hogy ki, hol és miért......hibázott!

Előzmény: bukfencjane (3471)
exmv Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3474
"A másik fele, mint valami összetömörült ázsiai horda, szépen, komótosan sétált át két vágányon, hogy végül megmássza az 1 méteres kerítést. 5-99 éves korig. Mint a birkák."

És az egyik feléből gondolom senki nem szólt rájuk, hogy ne arra, mert veszélyes.
Ez hagyján. De biztos vagyok benne, hogy a szolgálattevő sem.
Előzmény: Törölt nick (3473)
exmv Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3472
" van olyan vezető, aki elvárja az alkalmazottaitól, hogy a menetrendszerűséget extrém helyzetekben is, a közlekedési szabályok áthágásával, életveszély okozásával és milliárdos vagyontárgyak épségének a veszélyeztetésével tartsák be?"

Van olyan vezető, aki elvárja az alkalmazottaitól, hogy a menetrendszerűséget extrém helyzetekben is, a közlekedési szabályok betartásával, életveszély okozása nélkül és milliárdos vagyontárgyak épségének a veszélyeztetése nélkül tartsák be.

Így is van olyan extrém, mint a kérdésed :(
Előzmény: Törölt nick (3468)
bukfencjane Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3471

Nem az a lényeg,hogy ki és miéert hibázott

Sokkal inkább,hogy legközelebb ilyenek ne forduljanak elő.

Előzmény: PécsBlokk (3466)
bukfencjane Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3470

Ben az a lényeg,hogy ki és miéert hibázott

Sokkal inkább,hogy legközelebb ilyenek ne forduljanak elő.

Előzmény: PécsBlokk (3466)
bukfencjane Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3469

Lehet személyesen többet tudnánk kihozni a dologból,de megtanultam:amit értelmetlennek látok előre,neki sem futok.

Köszi a drukkolást.  :-))

Előzmény: M41 2204 (3456)
PécsBlokk Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3467

Üdvözlöm!!!

 

Az én "tutinak" tudott informátorom sem publikus!!!

Mindjárt küldök egy e-mail-t!!!

 

Előzmény: Bárdos Imre (3465)
PécsBlokk Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3466

OK!

 

Csak a kíváncsiság kedvéért érdekelne...

 

egyébként meg úgy is lesz egy "hivatalos" vizsgálati eredmény és akkor kiderül, hogy ki, miért hibázott.... 

Előzmény: Infós (3464)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3465
Nem gondolom, tudom. Az információ forrása nem nyilvános.
Előzmény: PécsBlokk (3462)
Infós Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3464
Nem ismerek olyan embert, aki jobban érdeklődne a balesetek iránt, mint Bárdos Imre. Itt most nyilván nem a tunkolós részére gondolok. Sztem kutatott ő már annyit balesetek után levéltárakban, balesetvizsgálóknál, hogy vannak biztos forrásai.
Előzmény: PécsBlokk (3462)
PécsBlokk Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3463

Ezekszerint te többet tudsz??? Várom, mert érdekel!!!

Előzmény: M41 2204 (3455)
PécsBlokk Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3462

Honnan gondolod, hogy nem kapcsolta ki?

Előzmény: Bárdos Imre (3454)
exmv Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3461
IC, EC esetén sem kell rohanni.
Előzmény: Freedom_ (3460)
Freedom_ Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3460
ez Eurégió vonat, volt nem IC, EC stb. nem kellett volna rohanni.
Előzmény: Törölt nick (3449)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3459
Az első bekezdésben ott a lényeg. Elvárnak tőlünk valamit, és ki-ki a saját vérmérsékletétől függően igyekszik ennek eleget tenni. Csak jónéhányan nem a megfelelő lépést választják.
Előzmény: dulla (3453)
Infós Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3458

Ehh....

Nem pont az EVM-120-ra gondoltam..

Előzmény: 1047 005-2 (3451)
róna Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3457

Igaz ugyan, hogy a mai előírások betartása is megelőzhetné a baleseteket, de az emberi tényezők miatt, sajnos mégis fordul elő jó néhány utoléréses ráfutásos baleset, amit 99 %-ban szerintem is csökkentene, ha a mv-k tudnák, hogy mit követnek.

Az Ős F2 ben, nem is volt hülyeség, hogy minden vonatot értesíteni kellett az útja során előforduló keresztekről. (csak arról, mert nem volt automata térköz)

Persze az abban a formában korszerütlen volt. Ma már nem sokba kerülne, ha a MV-k megtudhatnák az elötte és akár a szembe haladók helyzetét. Ha nem is lenne előírás, -rossz térközi berendezésnél nem hiszem, hogy lenne masiniszta,akit nem érdekelne, hogy mi van elötte. Valószínű, hogy az energia költségmegtakarítás is fedezné, és akkor még nem is volt szó a baleseti károkról, áldozatokról.

Szerintem teljesen igazad van!

Előzmény: Törölt nick (3445)
M41 2204 Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3456

Kíváncsi voltam, mikor fogsz összeszaladni vendégsínnel. :)))

Sok sikert :)))

Előzmény: bukfencjane (3408)
M41 2204 Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3455
Ha biztos lenne a forrásod nem 98 km/h sebességet írnál :))))
Előzmény: PécsBlokk (3441)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3454
Nem kapcsolta ki.

Ennyi...
Előzmény: PécsBlokk (3441)
dulla Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3453
A munkáltatói nyomás, egyéni felfogás. Aki vasutas benne van a kényszer, hogy a vonatot vinni kell.
Szerintem a nagy "társasjáték" amit a régiek vastörvénynek hívtak a menetrend megtartását ennek folyamányaként a "vonatok rangját" a munkát végzőknek meg kell tartni(legyen ez a kollega forgalmász, pályás, blokkos és mozdonyvezető is). Lehet ezt most menetvonalnak nevezni ez a közlekedési hely egyszer és egy menetrendi időszakra meghatározza a vonatot. Ha nem ott közlekedik az gáz és borít mindent.
Amig nincs meg a menetrend szentsége és fontos tehervonat előnyt élvez a személyszállító vonattal szemben operatív döntés alapján addig miről beszélünk.
Kérdésem az elölhaladó tehervonatnak erre az időszakra esett a menetvonala, vagy csak zavarta a menetrend szerint közlekedőket?
Előzmény: Törölt nick (3452)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3452

"Nem jó dolog belegondolni, hogy bizonyos fokú munkáltatói nyomás alatt mennyire "el tud menni" a józan ész. Az ember igyekszik behozni a késést, tartani a menetrendet, sokszor akár felelőtlen lépésekre is képes, mert tart az esetleges retorzióktól."

 

Félreértettél. Az mv-k egy része alapból ideges ha bármilyen okból késik, ekkor mindenféle munkáltatói ráhatás ellenére baválalósabb. Az össz munkáltatói kényszer, hogy egy eseménykönyvet kel írni arról hol szedte össze a késést, ezt szeretnék legtöbb esetben megspórolni a kollégák. Ha a késés nem gépészeti az mv a legritkább esetben van meghúrcolva. (A gépészeti más tészta.......)

Megint leírom, amíg oktattam mindíg azt mondtam nem szabad rizikót vállalni sem sebesség tullépéssel, sem egyéb csiribirivel, ha a késés oka nem gépészeti arról egy pár sort írva, a dolog kezelve is van.

Előzmény: Törölt nick (3449)
1047 005-2 Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3451
"lévén nem egy Füzesi Főműhelyben gányolt valamiről van szó, hanem egy komoly, viszonylag nagyszériás sorozatról."

Annak a nagy sorozatnak kis részén van EVM-120.Az is (részben) magyar termék.
Előzmény: Infós (3438)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!