Keresés

Részletes keresés

tatumadar Creative Commons License 2007.04.11 0 0 226
Ricsi unszolására végre megfotofényképedzsttem a kicsikét. Kürt nincs rajta, leszedtem kicsit kifényesíteni a krómot. Komment nem is kell a képekhez!
ErvinP20 Creative Commons License 2007.04.11 0 0 225
Mégsem jön össze. A 143-ik hozzászólásban van a kép róla.
Veteran 1 Creative Commons License 2007.04.11 0 0 224
Szia.Én is megnézném a tiédet is!Mármint a rigádat!
Előzmény: ErvinP20 (221)
Veteran 1 Creative Commons License 2007.04.11 0 0 223
Szia.Ez igen,szép darab.Nem szándékozod eladni,esetleg?Szerintem ezt használni vétek!
Előzmény: ispijano (215)
ErvinP20 Creative Commons License 2007.04.11 0 0 222
Na itt van mégis róla egy kép,csak ez nem valami jó.Majd csinálok róla jobbakat,csak most be van szorítva a többi motor közé a hegyen.
ErvinP20 Creative Commons License 2007.04.11 0 0 221
Teljesen gyári az enyémnek is minden porcikája.Riga 22-02.Az enyém már elkerülte a bűvös 1000 km-t,de a gumija még mindig szőrös.Most nincs kéznél róla kép,mert a munkahelyi gépemet használom,de fogok majd feltenni.
Előzmény: ispijano (218)
tatumadar Creative Commons License 2007.04.11 0 0 220
Szia!

Először is grat a géphez, igazi ritkaság ilyen kevés km-rel!
A keverékről: bejáratáskor 1:16 az előírás, bejáratva mehet bele az 1:25.
Előzmény: ispijano (218)
ispijano Creative Commons License 2007.04.11 0 0 219

Köszi! Veteran 1-hez kapcsolódva én is megkérdezem, hogy van a többiről is képed?

Én is szívesen megnézném.

Előzmény: Ricsi176 (217)
ispijano Creative Commons License 2007.04.11 0 0 218

Köszi a tanácsot ErvinP20!

Esetleg van képed a motorról? Gyári a szine vagy saját festésű?

Még annyit had kérdezzek, hogy milyen arányú keveréket tegyek bele?

Üdv

Előzmény: ErvinP20 (216)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.11 0 0 217
Bejáratásnál én most 1:16 ost használok nincs semmi baja ha bemelegszik már nem is füstöl.
ErvinP20 Creative Commons License 2007.04.11 0 0 216
Nagyon szép ez a Riga,nekem is ilyen van,csak narancssárga-drapp. Szerintem szedd szét a karburátort és pucold ki belőle a lerakódásokat. Az apró járatokat is tűvel.Fuvókákat is.Megszakítóhézag ellenőrzés,oxidáció ellenőrzés. Aztán majd jó lesz.A leragadt úszó nem engedi be a karburátorba a benzint,hiába látod úgy,hogy a benzincsapon átfolyik.Sok szerencsét.
Előzmény: ispijano (215)
ispijano Creative Commons License 2007.04.11 0 0 215
Íme a Riga...
Előzmény: ispijano (214)
ispijano Creative Commons License 2007.04.11 0 0 214

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni a tapasztaltabb Rigásoktól, ha lehet.

Nem rég kaptam nagyapámtól (azóta Ő meghalt) a mocit és szinte nem is használta 1984-es és elképesztő, összesen 30 km van benne. Csak az a baj, hogy nem igazán akar műkszeni. Gondolom be is kéne járatni rendesen. Arra gondoltam először is át tisztítom, mert a benzin szűrőbe is volt egy nagyon kevés lerakódás. Itt merül fel egy kérdés:

Milyen arányú keveréket kéne bele tegyek?

A váltót is be kell állítani, mert helyetcserélnek olykor (a 30 km-ből kb. 10-et én "raktam bele" teszteléskor.) az üres és az 1-es...

Köszi előre is a tanácsokat.

Üdv mindenkinek!

Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.06 0 0 213
Mivel a tank volt legrosszabb álapotban csak az lesz festve és az első villa mert azon már nincs ép festékrész.a többi csak erősen polirozva lesz.A tank homokfújva lesz ahogy a szomszéd bá nak az ideje engedi utána gittelve mert horpadt picit utána porfestve ésss Rá a riga 1 felirat.
Veteran 1 Creative Commons License 2007.04.06 0 0 212
Ez igen,szép kis motor,gratula hozzá.És a többiről nincs kép,tudsz róluk is felrakni?Szivesen megnézném őket!Egyébként a Riga1-essel hogy állsz,csinállgatod?
Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.05 0 0 211

Bocs az OFF ér

Dejó magammal elég jól elvagyok!

Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.05 0 0 210

Na ittvan az első kpen fáradtan suli után ülök ezt a gépet csak nagyon ritkán használom, az alkatrészt ha van veteránbörzén aranyáron mérik hozzá :(

amikor vettem hátsó lánckerék nem volt rajta de a danuviájé simán ráment kókány nélkül!HUrrá!:D A végsebességét nem tudom pontosan :( mert az a baj hogy 100 nál kiakad az óra:( Ja és 5 gangos 6 ló körül van turbóshűtéses.M.o n kapható volt maga idejében az árából 5 simson start lehetett venni innen a riktasága a "drágaszágnak" Murvában nem használom a kavicsfelverődés miatt mert a fesék kikeverése 16.000 ft volt agyábként a szürkés szin artenzit metál.Amikor vettem akkor be volt állva dugó öntve lett hozzá nekem ha összeszámolom 1.és egy negyed év be telt felújitani és kb 80 e ft ba meg lehetett volna csinálni hamarabb is csak hát a pénz!!:(

Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.05 0 0 209

Ja és elfelejtettem eliteni a Kreidler Florettem:D Az a Riga 1 utána a kiskedvencem!

ÁÁ nem müxik a képbeillesztés!! ÁÁÁÁÁÁ!

 

Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.04 0 0 208
Nekem csak Rigáim meg Verhóim vannak meg annyi alkatrészem sajnos hogy már nem tudom hová tenni szal van 1 verhó 4 esem ritka külföldre szánt széria egy sima 6 os verhó egy 4 es riga és egy 1 es riga naggyából ennyi
Veteran 1 Creative Commons License 2007.04.04 0 0 207

Helló.Mi a helyzet a Riga1-eseddel?Egyébként milyen motorjaid vannak?Tudnál felrakni frankó képeket a motorjaidról?

Előzmény: Ricsi176 (206)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.03 0 0 206

Tök jó

nincs senki:(

Ricsi176 Creative Commons License 2007.03.31 0 0 205

Nah szal az a lényeg hogy ma inditottam be ezt Ez csak vastelepes alkatrészekből van!Akkor kezdtem összerakni amikor tatumadarral beszeltem este amikor elmentem.Mert nem volt mit csinálni kb 3 kor fejeztem be ma reggel meg beindult!!!

 

tatumadar Creative Commons License 2007.03.27 0 0 204
Él ez... :)

Mivel a tank éppen a ganétlanítási folyamat kellős közepén jár, leszereltem a hengerfejet, hogy szépen aprólékosan is megpucolhassam. Szerintem a képek önmagukárt beszélnek. Emellett vágtam még 2 kis tömítést a dekompresszorhoz, mert csak egy vörösréz-gyűrű volt eddig a fej és a dekompresszor közt, ami szerintem nem biztosított valami fenomenális tömítettséget (a hengerfejen lévő dzsuva nagy része sztem nem a dekompresszor működésekor került rá, hanem a tömítettlenség miatt). Ennyi szóismétlést is rég követtem el :D Na, képek:
A megtisztított hengerfej 1.
A megtisztított hengerfej 2.
A dekompresszor és a Riga gyertya
Összeszerelve
Ricsi176 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 203

ÁÁ halott a topikk!!Neeee

Jejeje húz a gép mint álat nyehehe

a 3gyűrűs jawa dugó legyen veletek!!!

p21-feri-tb Creative Commons License 2007.03.23 0 0 202
Hát ez a GINDEX-))) A 12-es re gondoltam.
Előzmény: p21-feri-tb (201)
p21-feri-tb Creative Commons License 2007.03.23 0 0 201

Csao szakik. Leltem pár képet. Ime

Ilyen volt az első mocim(vagyis apámnak)amit mindig sikerüllt lenyulnom.-)))
Ricsi176 Creative Commons License 2007.03.22 0 0 200

Töhhh a Én  a Verhómba CCCP es gyertyát rakok nincs más semmi sem rajta De eddig ezek nekem nem romlottak el amit most használok az még a babettámban is volt és semmi baja még égetni sem kellett:DJa és állitólag ebben ilyen gyertya volt mert ukrajnában szerelték össze lvov ban másnéven Lemberg ésss voltam már ott sőt a gyárat is láttam jejeje csak kb 4 éve akkor meg nem volt még motorom na ha megint megyek várhatólag 2 hónap mulva akkor csinálok a gyárról képeket!!!

Ja és Riga gyártmányú gyertyát hol lehet venni mert a R1 esembe azt akarok rakni

a bowdenjavitókészlet legyen veletek!!!!

Ja és a Verhóm most h picit bika gép lett ha a szokásos helyen ülök emelkedik icipicit az eleje.:Szal lánckerékcsere:D

tatumadar Creative Commons License 2007.03.22 0 0 199
Kezdek hozzászokni az út széli szereléshez... Tegnap kifogyott a benzin, mondom sebaj, áttesszük tartalékra. Egy kis precíziós Jawa csap van most rajta, apró furatokkal, stb. A finommechanika azonban most rendesen kibabrált velem! Vártam, hogy folyjon a benzin, várok, várok, semmi. Megúsztatom, semmi. Végül leszedtem a tankot, le a benzincsapot is, és szomorúan nyugtáztam, hogy a tank rozsdásodása miatt eltömődött a tartalék állás. Ennek hatására ma elsétáltam a festékboltba, és beszereztem a legolcsóbb, legkisebb kiszerelésű Neolux márkájú festéket, mely az eladók egybehangzó állítása szerint benzinálló. Előnye még, hogy nincs szükség alapozóra, csupán rozsdátlanítani és zsírtalanítani kell a felületet! Még a 7végén kiveretem sóderral a rozsdát belőle, majd kap egy kis foszforsavat, vay sósavat, még nem tudom. A foszforsav annyiban jó, hogy az passziválja a vasat, a sósavval viszont finoman kell bánni, időben ki kell öblíteni, különben csúnyán elvékonyítja az anyagot. Emellett egyéb kémiai reakciók is lezajlanak, amik nem minden esetben előnyösek számunkra :D Ha lemaródott a rozsda, jöhet a kiszárítás, benzines átmosás, majd a festés! Igen nagy reményeket fűzök a sikerhez, mert ezzel egy komoly probléma hárulna el!

Más téma. Milyen gyertyát ajánlotok R-4-esbe? Ma vettem két félét is, egy BRISK-et és egy Isolatort, mindkettő 175-ös, és utóbbi még NDK-s gyártmány, valszeg raktárkészlet lehet. Jelenleg egy csinos rózsaszín Bakony van benne, sőt, érdekességképp szereztem egy eredeti Riga gyártmányú Riga gyertyát is :) De azzal majd csak Rigás találkozóra járok. Azthiszem veszek még egy új gyertyapipát is, sajnos elégedetlen vagyok a jelenlegivel.

Majd megírom a fejleményeket!

Addigis, hallgassatok David Bowie-t és természetesen a Gyertyakulcs legyen Veletek!
Ricsi176 Creative Commons License 2007.03.21 0 0 198

Jeaahh Kókányolás Förevör!!!!

Ma beleraktam a gépembe a 3 gyűrűs jawa dugót hát pörög mint a flex!

:D nyehehehe csak az a baj h még be kell járatni.

 

Ricsi176 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 197

Khmm nem kaptál hozzá karbiillesztőt?????

me anélkül biz nem megy

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!