Keresés

Részletes keresés

:Snoopy: Creative Commons License 2010.11.17 0 0 6372

Valami helybéli nem tudja miért van a 92-es szétszedve Barcikánál?  A drót miatt?

Előzmény: Cpt.Dave (6371)
Cpt.Dave Creative Commons License 2010.11.17 0 0 6371

Ezt már jó ideje tudjuk. Több mint valószínű, hogy be fog indulni de előbb a pálya környezetét kell rendberakni hogy biztonságosan mehessen a vonat.

Előzmény: :Snoopy: (6370)
:Snoopy: Creative Commons License 2010.11.17 0 0 6370

És továbbra sem lesz a felső szakaszon forgalom :(

 

http://www.mav-start.hu/res/2010-2011_e-book_2.pdf

Előzmény: eger felnémeti fan (6361)
robcso83 Creative Commons License 2010.11.16 0 0 6369
robcso83 Creative Commons License 2010.11.15 0 0 6368

Egy apró böki van ott a vasúttal, ha arra járnátok és lefényképeznétek azt a felsővezetéktartó oszlop tövét ami a szelvényben van akkor lehetne látni, hogy bizony a mi jó öreg várvédőink oda is egy alagutat fúrtak, ami sajnos az idő vasfogának nem tudott ellenállni és ott tátong a domboldalban, talán még Ali pasa és személyes testőrsége is benne harcol Dobó ellen...

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (6367)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2010.11.13 0 0 6367

Igen, az egri vár sarkánál levő fénysoromp és Egervár megálló között van. Ott minek nőtt ki 10-es lassújel?

Előzmény: Cpt.Dave (6366)
Cpt.Dave Creative Commons License 2010.11.13 0 0 6366

Ez a domboldalban lévőn felül van? Asszem tán 20-as volt kora ősszel az. Vagy ez azon felül?

Előzmény: robcso83 (6365)
robcso83 Creative Commons License 2010.11.13 0 0 6365

Amíg mindenféle földi jóról álmodunk addig tesznek ellene nehogy túl jól érezzük magunkat 41+00 tól 42+50 ig egy újab tíz azaz tíz kilóméter/órás lassújel került ki a Várhoz nesze neked únió meg a vasutakat támogatjuk kormány...

Cpt.Dave Creative Commons License 2010.11.13 0 0 6364

névben meg lassulnak.  Nyertünk 14 percet. Én inkább a közvetlen debrecenieknek örülök. M41 inga, de nem tartanám kizártnak ha egyszer-egyszer feljönne Dezső is.

Előzmény: Rangun (6363)
Rangun Creative Commons License 2010.11.13 0 0 6363

Jövőre gyorsulnak a pesti gyorsok.

alex_86 Creative Commons License 2010.11.13 0 0 6362

Szarvaskő előtt a 228-as.

Előzmény: eger felnémeti fan (6361)
eger felnémeti fan Creative Commons License 2010.11.13 0 0 6361
Előzmény: eger felnémeti fan (6359)
alex_86 Creative Commons License 2010.11.13 0 0 6360

Sok az őz :))

Előzmény: eger felnémeti fan (6359)
eger felnémeti fan Creative Commons License 2010.11.12 0 0 6359

Mivan már a vonalon? 35518-as(20:02) vonat most érkezett Felnémetre :O

Rangun Creative Commons License 2010.11.12 0 0 6358

Igen Tarjánig kellene közlekedtetni, és Terenyét Hatvan felé kellene csatlakozást biztosítani, Kálban inkább Miskolc, és Heves felé, mert Bp-re inkább busszal utaznak, Gyöngyösön keresztül.

Előzmény: Törölt nick (6349)
Cpt.Dave Creative Commons License 2010.11.12 0 0 6357

Igazából a nagyon hosszú vonatok sem előnyösek, mert nagyon zavarérzékenyek. Mondjuk ha nagyon laza a menetrend akkor kisebb késés ledolgozható, de éppen ezért félek fehérgyarmat-Eger vonattól is. 3 vonalon át döcög ~5 órával. Van egy olyan érzésem hogy nem lesznek jellemzők a pontos vonatok, főleg hogy ezeknek lesz feladata az IC bevárása mondjuk EGer fele.

Előzmény: Törölt nick (6355)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.12 0 0 6356

Annak elemzése, hogy ki hogy b..szta el, meg mennyire szándékosan, nagyon messzire vezetne.

Én úgy láttam, hogy lényegében minden szakszolgálat beverte a maga kisebb-nagyobb szögét ennek a vonalnak a koporsójába: a pályás a millió egy lassújelel, a vontatás a menet közbeni váltásokkal, meg hogy sokszor Dácsiát adtak ki Bz helyett, ami aztán hozta a tetemes késéseket az "emeletes" lassújelek miatt, a személyszállítás a maga rossz menetrendjével, no meg a forgalom is a 8 meg 15 perces állomási időközökkel Recsk-Parádfürdőn...:-(((((

Előzmény: Törölt nick (6352)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.12 0 0 6355

Akkor már miért nem inkább Tarján - Pladány?

Ladányban átszállást tudnál adni a 101-esre és a 128-asra + még az IC-kre is.

 

Mondjuk, hogy ez az egész elképzelés valamennyire is versenyképes legyen, minimum 80-as pálya kéne mind a 84-esre, mind a 102-esre....

Előzmény: Cpt.Dave (6354)
Cpt.Dave Creative Commons License 2010.11.12 0 0 6354

Ez szerintem már most halott ötlet. Egerbe tarjánból buszon 6-szor hamarabb leérek. Ráadásul a vonat nem kis kerülővel teszi meg. Maximum azzal lehetne játszani hogy Tarján-Karcag.

Előzmény: robcso83 (6353)
robcso83 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 6353

Nem kell Kálban csatlakozás menjen a vonat Tarjánból Egerbe és legyen a csatlakozás abonyba Pest vagy Miskolc irányába... Egyébként egy huszárvágással mehetnének tovább Szilvás felé is=eszközkihasználtság..., mint a Fehérgyarmat-Eger viszonylat, csak akarat meg egy kicsivel megbízhatóbb gépek kellenének én ezt látom fejlődésnek. A megyeszékhelyeket össze kell kötni a vasúttal. Punk-tum

Előzmény: Törölt nick (6352)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.11 0 0 6352

Valóban így volt. Tudod, volt egy olyan érzésem, hogy amikor (persze egészen komolytalan módon) a vonal megmentéséről volt szó, az illetékes vasutasoknak tele volt a nadrágjuk. Hiába volt nagy üzlet az autópályaépítés (és ahhoz a kőszállítás), rakodóvágányra már nem futotta Recsk-Bajpatakon.

Előzmény: erdőszéli (6351)
erdőszéli Creative Commons License 2010.11.11 0 0 6351

ennek a magyarázatára erősen kiváncsi volnék... ha épp késett a pesti vonat, akkor a bejáraton váratták a bézét. ahogy a gyors megmozdult, már jöhetett befelé.

nem csipázom a "szándékosan kúrjuk el" elméleteket, de itt konkrétan és szigorúan így volt.

Előzmény: Törölt nick (6350)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.11 0 0 6350

Kál-Kápolnán is lehetne jó csatlakozást csinálni, nem úgy, mint amikor két perccel ért be a vonat a pesti gyors UTÁN.

Előzmény: Törölt nick (6349)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.11 0 0 6349

Pedig a 84-esre lehetne értelmes menetrendet csinálni, ha egy kicsit helyre lenne pofozva a pálya.

Az a kulcsa az egésznek, hogy a megyeszékhely Salgótarjánig/tól kell közlekedtetni a vonatokat, nem a kotvány falusias Kisterenyéig.

Másrészt oskolakezdésre be kéne vinni a gyerekeket Tarjánba, nem olyan sz..r menetrenddel, ami legutóbb volt, hogy ütemesnek ütemes volt ugyan, de amúgy semmire sem volt jó...

Előzmény: Freebob (6347)
bodrostomi Creative Commons License 2010.11.11 0 0 6348

Reméljük nem csak szép álom marad.

Előzmény: Freebob (6347)
Freebob Creative Commons License 2010.11.11 0 0 6347
V43 1227 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 6346
Cpt.Dave Creative Commons License 2010.11.09 0 0 6345

Azért nem ártana kicsit gatyába rázni a pályát december közepéig. Vasárnap hazajövet az új telefon GPS-ét kipróbálva Vmax =90,7km/h Eger-Füzesabony között. Azt is Andornak után Eger fele kb 5mp-ig. Jó 7db kocsi volt, de 1366 húzott.

robcso83 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 6344

Sajnos a felnémeti köosztályozó vágányait és váltóit három kivételével a múlt héten felszedték, erre sem fog többé vonat járni...

Votom Creative Commons License 2010.11.08 0 0 6343

Akik esetleg lemaradtak volna róla:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!