Üdv Urak! Én pedig megmentettem egy ilyen mini motort:) Bár a motorokhoz full nem értek, de nagyon sajnáltam volna, ha elviszik a lomosok.. Ugyhogy majd egyszer nekiállok, de addig is legalább jó helyen van:) Hol találok hozzá leírást, szerelési útmutatót, bármit? Előre is köszi!
Jólvan! Szép a gép! Kár, hogy olyan, mintha az ember egyszerre ülne budin és BMX-en XD De szeressük, mert Riga! Főleg, hogy nem az ősmocsok V-501-es blokk van benne, hanem egy szép kis W-58-as! A gyújtást meg tedd zsebre :P Komolyan. Nem kell a tank alatt lennie feltétlen. Tedd egy szolidabb dobozkába az ülés és a váz találkozásához, sőt, tegél rá egy kis csapot és mond, hogy Nitró :D
Itt az én ronda drágasszágom!Ma már mentem is vele csak még lábtartót kell rárakni meg az ülés mögötti részt leflexelni ja és dobtam vele ma egy hátast:D Am mennyi a Verhó?
Nagyon-nagyon keveset... Előbb szedném szét és adnám el alkatrésznek, ha egyben nem kell senkinek, minthogy a MÉH-be jusson. Hidd el, többet kapsz úgy érte. Nekem pölö kéne egy légszűrő :D Meg egy kipuff furulya is.
Fedvény: a rugólap tetejére nem a bowdenvég, hanem a bowdenház kis fém vége támaszkodik. És először befűzöd a karba a bowdent, hogy megakadjon a bütyök benne, koppig, aztán arra rá a ház, végül a végére a csavarozható dolog. Remélem nem voltam nagyon zagyva :)
Kösd be a dekompresszort, aszondom. Kell lennie a hengerfejen egy szelepszerű dolognak, aminek egy U-alakú laprugó van a tetején. Az alsó dologba beakasztod a bowden végére csavarozható bütyköt, a fölsőre támaszkodik a bowdenvég. A bal kormányszektor aljára csavarozva kell lennie egy kis fém karnak, annak a likába pedig belefűzöd a bowden gyárilag bütykös végét. Na azt meghúzva kinyit a szelep a hengerfejen, elveszik a nyomás és leáll a motor. Ennyi :)