Audi A4-be gyárilag szerelt RNS-E fejegységének kellenének a befoglaló méretei - felső szélesség, alsó szélesség, magasság (esetleg mélység is, ha lehetséges).
Ha valakinek van ilyen és venné a fáradságot ezek leméréshez, megköszönném.
Heló én is eben a cipőbe jártam csak az enyém ki is éget nekem egy A6 van 2002es gyéri xenon os az enyémbe osram 66040 való 10000ft volt 1db a xenon.hu itt biztos találsz te is
Miután fizettél vagy 5ezer forintot és akkor is csak akkor ha az a rádió van benne amivel kijött a gyárból.. Szerintem egyszerűbb és gyorsabb elvinni egy autórádióshoz kikódoltatni.
Az egyik xenon izzóm vibrál néha, nem mai keletű a hiba de eddig nem foglalkoztam vele, nappal jártam. Jön a hamar sötétedős szezon, ki kellene cserélnem, persze mindkettőt egyszerre. Hol tudok emberi áron venni ?
Egyszer kiszedtem megnézni, kocka a foglalata. Gyári a cucc de nem tudom milyen értékű van benne. Tudtok segíteni ez ügyben? A4 2002
Nemrég vettem egy A6-t és a benne lévő rádió kijelzőjén a SAFE felirat található! Esetleg meg lehet tudni valahonnan a 4jegyű kódját?Van valami oldal,ahol ha megadom a sorszámát a rádiómnak akkor megtudhatom a kódot?
közben kiderült hogy a bak felfogatások nem jó helyen vannak, én sajnos nem láttam hogy meg lehet-e trükközni. plusz osztókörön 1db furat eltér. egyébként jó lenne elvileg.
ez egy 16"-os A6-os gyári alufelni 1997-ből . Az lehet hogy a A8-as hasonlóan néz ki de arra tuti nem raktak 16"-os felniket , az eltünne az autó alatt :D
Problémám a következő volna. A4 1.9tdi AFN hosszmotor és az imént vettem észre, hogy a vezérműkerék alatti görgő mögül (nem látom pontosan a védőlemez miatt) szabályosan folyik a hűtővíz. Valaki találkozott már ilyennel? 3 napig nincs időm az autóval foglalkozni, ezért kérdezném hogy mennyire aggódjak.
Üdv.Nekem is ilyen felnim van.Ez az a8-as gyárija ugye?Nekem ezt mondták.Szóval erre nem megy fel a 320-as tárcsa?Én pont most gondoltam venni, mert a hátsók még ok, de az elsők már szarok.Akkor csak a 288-ast vegyek?Az jó lesz?
hátúl lévő felni nem fért fel az 320-as fékre , a villái beleértek a nyeregbe , nesze neked homorú alufelni :D pedig az a nyári garnitúra , de így most már nem tudom használni , megy a levesbe , pedig homokszórózva , frissen fényezve , hibátlan állapotban , és 5 db ...
amikor feltettem az új féktárcsát , új betétekel , majd rakni akartam a kereket , akkor néztem egyet , nem ment fel a kerék , elakadt a féknyeregben ...... úgyhogy nem maradt más mint a téli garnitúrát kellett felraknom , na az felment szépen , aztán irány a gumis ...... sokba van ez a fos fék ......
A6 (B4 c5) RNS-e nem akarja olvasni a navigációs dvd-ket. Kérdésem, hogy lehet-e javítani, foglalozik-e vele valaki, vagy komplett csere jöhet csak szóba?
A csomagtér takaró "ponyva" mechanikája tönkrement, nincs benne feszítés, csak lóg, éppenhogy be lehet valahogy akasztani hátul, hogy takarjon, és ne essen le minden indulásnál.
Szétszedtem, kitört mindkét oldalon a rúgótartó, ami a feszítést adja, nem javítható, vacak, vékony műanyag....
nekem ugyanez a helyzet lóóóg a fogasléc,olyat kopog mint amikor a stabilizátor szar.ezért most cserélem a kormányművet ,még mielőtt a szimeringet megeszi a lógás és kijön az olaj-aztán a pumpa is oda lessz.
Mit értetek az alatt, hogy egy lengőkar lóg? Az oké, hogy a szilentről (többnyire) látni ha szar, nade a lengőkarokban lévő gömbcsuklóknál? Nálam még ha tök szar volt is a gömbcsukló (olyan laza, hogy a porvédő gumi vissza tudja húzni középállásba), akkor se tudtam szétszerelés előtt kézzel úgy megrángatni, hogy mozogjon, ergó észrevegyem hogy szar.. Ezek után nem értem, hogy szemmel ezt hogy lehetne látni?
Azon már túlvagyunk. Egyik lengőkar és kormányöszekőtő se lóg. Meg lett alaposa rángatva, pajszerozva alul-felül, de minen tökéletes (vagy annak látszik).
a hengerfej mögött, keresztben a tűzfalon. állítható, de a kormányműben a lógás az középállásban szokott jelentkezni. ha utánállítasz akkor szélső állásokban megszorulhat. viszont ha kitekerve érzel lógást akkor a végében lévő perselyek gyanúsak, de első körben az összekötő gömbfej illetve az axiálcsukló amit megvizsgálásra-cserére javasolnék.
Audi A6 (c5) kormányműve pontosan hol van? Állítható-e? Azért kérdezem, mert mikor kitekerem balra és mozgatoma kormányt, akkor valmi kopogás jön. Ha állíható, akkor hogyan lehet a legkevsebb megbontással hozzáférni? Egyébként ha nagy a holtjáték, akkor ez okozhat menetközben kopogást?
Ajtózáradat nem piszkálták zártörővel? akkor szokott ilyet csinálni. nekem mindkét betét helyén rozsdamentesből esztergált dugó van, csak a centrállal nyitható. amiket én használok: Sika Gasket ami piros és csak kartusban van, Loctite fekete ez kisebb kiszerelés, nem kell hozzá kinyomópisztoly mindkettő 4e ft-nál többe kerül most van egy ilyen amit a szerszámok közt hordok 1800huf Pro Seal Instant Gasket
Üdv Urak. Kérdezném a sokat látott szakiktól, hogy TDI B4 80asra rámegy-e a B5 A4 TDI váltója? Áttétel elvileg picit más, de nem számít. Ja meg gondolom a procontenes okkosság nem lesz rajta de az sem számít. Szóval felcuppan az A4 váltó 80asra?
Feleségem A2-jéről reggelre lerúgták a tükröt, utca végén megtaláltam. A játék az volt, hogy fociztak vele. Vettem másikat rá, köv. 7végén azt is lerúgták (helyén maradt) behorpadt még az ajtó is (alu az egész autó). Következő nap elvitték a 4dísztárcsát. Hétfőn megint tettem rá egy tükröt....kíváncsi vagyok meddig lesz rajta.
quattromann tudnál ajánlani vmi tömítőkencét a szelepfedéltömítés alá?
ill. a bal első ajtómban a zár megakadt, kulcsot bedugom és se jobbra se balra nem lehet elfordítani, lehet ezt javítani? gondolom belső kárpit le, aztán többet lát az ember
csak most vettem észre mivel eddig a távirányítót használtam, de az is befosott ha megnyomom a gombot csak villog rajta a led (eddig folyamatosan világított ha lenyomtam a gombot) és nem történik semmi és nem találtam még embert aki tudna mit kezdeni a LASERLINE riasztó-központizárammal
Az alábbi képen ( fent középen) van egy köralakú kütyü, amibe egy fekete cső csatlakozik balról. No, nekem ehhez a kütyühöz nincs elektromos csatlakozásom. Mi lehet ez a szerkezet, és köze lehet-e a 20-25 literes átlagfogyasztásomhoz?
Gumi méretbeli kiválasztásnál szeretném a tanácsotokat kérni. ( A8) A régi felnimen 235/55R17 gumik voltak. Gond nélkül kiálltam a mélygarázsból. Aztán lecseréltem a felniket, amin 235/45R18-as gumik vannak. Csak lépésekben, minél nagyobb ívvel tudok le és felhajtani a garázsból. Téli gumi vásárlását fontolgatom, de nem tudom, melyik méret lenne a megfelelő a 18-as papucsokra.
Más: Nem tudok meleget csinálni a tocsiba. Mindkét szabályzót feltolom HI-re, de max elmosolyodhatom, hogy rámköszön a klimatronic. Hi! :-) Meleg sehol, a kompresszor bekapcsol, és tolja a hideget, mint a barom. Van valakinek ötlete, mi lehet a bibi? Am, a rest. gomb az mire való?
Üdv! Valami fővezér főfasz gyökér letörte mindkét oldali visszapillantó tükrömet ma este. Amúgy egy 2006-os A4-es Avant-om van. Bennt dolgozok a belvárosba a Vörösmarty térnél. Minden nap ott parkol a kocsi 1 éve gond nélkül. Előtte a régi A3-asom állt ott 1 évig, azzal se volt gond. Reggel 9-től éjfélig ott vagyok majdnem minden nap, gondolom a mai kis műtét is most este történt. Nem tudom elképzelni hogy ki a fasznak kell egy letört pár tükör mert kiszedni máshogy nem tudta csak úgy hogy mindkét oldalon letörte. Amúgy meg hibátlan tükrök kerülnek bontóba 22-25 ezer forintba per darab. Akkor ismét kérdem! Mit kap két törött tükörért?
Van valakinek hasonló keserű tapasztalata? Ez normál eljárás? Így lopják az Audi tükröket? Mert eddig nem hallottam. Egyáltalán mire számítsak? Minden héten rakhatok fel új tükröt, aztán a gyökerek meg lelopják? Vagy van valami megoldás erre? Gondoltam arra is hogy valami jóakaróm csinálta, de az előbb szúrná ki a kereket, meg húzná végig a fényezést. De nem! Ez a jelző nélküli gerintelen állat inkább LETÖRTE a tükröt. És tényleg a legnagyobb bosszúság az hogy ott áll a kocsi minden nap, szóval ezután bármi jöhet.
Elnézést ha elragadtattam magam, de ez bearanyozta a hétvégémet.
De valami tartó csak kell neki hogy mindig odanyomja azért akarom úgy ahogy a PDF-be is van,kicsivel a tükör alá rá a kupak és kész nem látszik kivülről csak 2 karika.
ha csak a szenzort rakod fel a tükör nélkül, szerintem ne görcsölj fenn középen, tedd a jobb sarokba mint egy gps antennát csak figyelj hogy az ablaktörlő által bejárt mező alatt legyen
A belső tükröt meghagynám az eredetit, mert az vezérli a külsőket ami ma lett az meg nem, de az esőszenzort valahogy meg akarom oldani annyi A6 4B-n láttam már,valahogy megoldották ők is.Az a baj hogy gyárilag nincs hozzá szélvédő.
csak ott lesz a bibi, hogy a szenzoros szélvédőn máshogy van a fekete kerámia maszkolás felhordva. most csak egy kb 4cm nagyságú korong van az üvegeden mint a jelenlegi tükröd talpa, a szenzortartód pedig egy gyűrű ami ennél nagyobb átmérőjű. 1, ezen a fekete folton nem lát át a szenzor 2, a kerámia előkészítés nem csak esztétikai célt szolgál hanem védi az UV-től a ragasztót, enélkül félévente le fog potyogni.......
Én emennék hozzátok felrakatni csak Pesttől 120km-ra lakok,csütörtökön jövök ausztriából hazafelé akkor meg már nem vagytok ott gondolom.3-kor indulok Bécsből fél 6 mire Pesten vagyok ha jó az a kibaszott "0"-ás hogy az ba....ná meg azt aki előszőr bekötötte a cipőjét!Aki így megcsinálta.
szerintem nem. de ez mennyivel olcsóbb mint egy szélvédős műhelybe bemenni és felrakatni? max 2e huf és ha baj történik az üveggel akkor azt nekik kell helyrehozni. sok ilyen ügyfelünk volt aki magának elb@xta utána nálunk landolt.... ha belülről picit erősebben nyomod meg az üveget már attól is repedhet
JosefG A4-re 225/45R17 a váltóméret, amit linkeltél az magasabb lesz. Ha gyári magasságú a futóműved, akkor el fog férni (én mértem amikor felkerültek a 17-es felnik, 8.5cm volt a gumi teteje és a sárvédő közt:-)) csak a km órád fog csalni.
Az új lenne amit belinkeltem 225/55/17 Et48, ami most van az 195/65/15 Et45, mind a kettő 5X112 osztókörös. Gyári A8 felni de sztem az enyémre gond nélkül felmenne.
Jah, bontottat hanyagolnám, szopás lenne kétszer cserélni.. Unix/bárdi árai 8e (febi) és 6,6e(valeo) normális helyen (pl atiTDI-nél) megvan ez olcsóbban is..
Az izzók nagy valószínűséggel majdnem egyszerre halnak el. Ha még a gyáriak, akkor biztos, hogy 1-2 hónapon belül a másik is megadja magát. Szóval ha a pénztárcád engedi, vegyél mindjárt 2-t és legalább egyforma lesz. A régi és az új akkor sem egyforma színű lesz, ha ugyanaz a típus és színhőmérséklet.
Igen, de ne feledd hogy a kapatartó fölött már csökken a hossz, lényegesen. Ez a csomagtartó méret egyébként teljesen személyes, van akinek egy T4-es Tranyó sem elég 2 gyerekhez, és van akinek 3 hoz is elég egy kabrió. Majd meglátod.
Igen, ezekben 4h 90Le TDi volt (felejtős) , meg 5h 115 és 140Le.
lehet mégsem érted :) a centirozás nem jelent semmit , azzal a gumi szerkezeti hibáit nem tudják semlegesíteni , az akkor is rázni fog ha piros hó esik .
nem konkrétan MAGYARORSZÁGROL akarom megoldani csak nem mindegy hogy 90euro vagy hogy 360van azt szeretném tudni hogy csak égőt vagy trafot is kel vennem
Sziasztok tegnap már írtam de sajna nem jött válasz valaki tudna nekem tanácsot adni xenon ügybe mert 1500km re vagyok MAGYARORSZÁG tol és tönkre ment a bal oldali világit ásom és egy izzó 90euro de ha trafót is kel cserélni akkor 360euro és nem tudom mit csináljak ha felkapcsolom a lámpát akkor néha halványan világit de van hogy csak villan egyet válaszotokat előre is köszönöm
Teljesen mindegy,hogy milyen regi autoamata valtod van azt a megfelelo szerelohoz kell vinni.Nagyon sokat olvastam,hogy javitattak es nem lett jo.
Ott tenyleg zsebbe nyulni,nem sporolni az alkatreszeken.Az enyem is volt szervizelve de megmondta a szerelo,hogy ahhoz,hogy tokeletes legyen ezt mind cserelni kell.
Egyik fórumos társunk írta, cseréljek olajat+szűrőt.Ezzel most úgy jártam, megvettem mindent, és közben lemaradtam a javításról, mert a szerelőm elment horvátba nyaralni...
Mindez 2hét múlvára maradt, majd akkor tudok konkrétumot mondani, addig várnom kell.
Hozzáteszem, hogy most, itt a városban semmi baj nincs vele, persze nem is vált fel 5.ig.
Az is igaz, állt a kocsim kb.4hetet, amíg megtudtam csináltatni az adagolóját.Lehet állásában szarakodott?
A másik a rázás.Az enyémen is gáz.Olvasom, nem vagyok egyedül.
Ha visszanézted a beírásokat, volt aki mindent kicserélt ami a váltó és futóművel kapcsolatos és mégis ráz neki is.
Biztos,hogy jol raktak ossze azt az automata valtot?Pl az nem eleg a turbinacserenel,hogy kivessszuk-bedobjuk.Ott az egesz valtot ki kell takaritani a szennyezodesektol 100%-an mert a turbinakopas miatt sok femszennyezodes kerul a valtoba.
Azert ha feldobnal egy garnitura michelin saver-t akkor lehet mast mondanal.:)Nekem az van fent es minden szempotbol szerintem nagyon jo.Halk,stabilabb az autom.Volt mar sokfajta de erezheto,hogy a sokkal jobb mint a tobbi.
Köszi a választ! Ez a 390 l-es csomagtartó méret gondolom csak a "kalaptartó" redőnyig mért térfogat. Ha elhúzom felette azért van még bőven hely gondolom. Más: a 140 le-s tdi motor az még öt hengeres?
jah , még annyit hogy vegyél hankook gumit , szerkezetileg pillanatnyilag verhetetlenek. gumis barátomat idézem : 3 méterről rádobálja a gumikat és tökéletes . gyönyörűen fut mind , nincs hiba . köv gumim ez lesz .
A centirozás semmit nem jelent , ha szar a gumi és üt . A centirozó gép szépen kiírja hogy 0g , tökéletes , de ettől még a gumiban és vagy a felniben lehet hiba , (tojás , stb) amitől függetlenül ki lhet centirozni , de szar marad . Nekem ez volt , ha korrekt a gumiszerelőd és a gépe is , akkor egy gombnymással meg tudja nézni hogy van -e ilyen hiba , és ha van akkor mekkora . Nekem a zsír új gumi 1,7mm-et ütött. és a 4-ből 3 db (firestone) , csere michelinre na ebből már csak egy üt , és az is csak 0.7 mm-t, szépen elkerült hátra ott elmegy. Nincs is már ilyen gondom .
Maga a kormányleszedés nem olyan nehéz, csak kell hozzá egy torx kulcs, mivel a légzsákot két darab torx csavar tartja a kormányhoz. Ehhez a két csavarhoz a kormány háta mögül lehet hozzáférni. Ha ezt a két csavart jól meglazítottad, emeld ki a légzsákot, és kösd le a csatiját. Majd a kormányátvezető "gyűrűnél" húzd szét a két csatit (duda és légzsák csatija). Ezek után már csak egy szép nagy anyát kell leoldani a kormányrúdról, és lenn is van. Jah, és mielőtt lehúzod, érdemes összejelölni a kormányt és a kormányrudat, hogy ne szar pozícióba rakd össze. (elsőre tökölés lesz, másodszorra már lentvan 10perc alatt:)
ABS-el kapcsolatban, ki kéne olvasni a hibatárolót, abba valszeg benne lesz h melyik szenzor szarakodik.. (kontakthiba, megtört kábel, szenzor "rossz" pozíciója stb..)
Gyújtáskapcsoló: én a helyedben cserélném a gyújtáskapcs. betétet mer ha (esetleg) teljesen beszarik akkor otthagy az út közepén..:) /A4-el nem volt ilyen, de előző kocsimon esett már szét a gy.k.betét menet közben:S/
"Alul van 2 csavar, azok után az alja lejött, de a teteje, ami a gyújtáskapcsolót is körülveszi, elég stabilan áll." ->ez nekem sántít, mer az alsó két csavar a tetejét tartja, ami könnyen lejön ezáltal, viszont az alja nem jön le (ez veszi körül a gyújtáskapcsolót), mivel a kormány mögött 3 csavarral van még rögzítve, ergó kormányleszedés nélkül nem fog lejönni.
Jó ideje jelez néha az ABS, sokszor egy újra indítás orvosolta az esetet.
Most pár hete észrevettem, hogy a gyújtáskapcsoló indító állásból nem pattan vissza.
Volt már valakinek ilyen?
Érdemes berhelni? Vagy betét csere?
Megpróbáltam leszedni a kormány burkolatát, hogy megnézzem, melyik fajta van benne.
Nem sikerült. Alul van 2 csavar, azok után az alja lejött, de a teteje, ami a gyújtáskapcsolót is körülveszi, elég stabilan áll. Nem akartam eltörni, így összeraktam, és beregisztráltam ide! ;)
Ja, az ABS-t azért írtam, mert egy jó adag WD40 után 1 napig tünetmentes volt.
Urak! Nekem ez a felni/gumi párosítás mennyire lenne jó??? HA nem rázná a gépet, akkor lecsapnék rá. Aszongya a gyári ami van rajta 195/65/15. http://gumi.autoalkatresz.hu/auto-gumifelni/michelin_pilot_hx_55_nyari_gyari_alufelni_17x8_audi-186206
Mondom szili09 ha 120 korul razza a kormanyt akkor nincs jol kicentirozva vagy a felni nem az igazi.Viszont ha az ember alatt remeg a kaszni az a valto es nem manualis es nem 5000km van benne.:):)
8éve (160e km) hajtok ilyet (csak quattro), relatíve hibamentesen. Kopó alkatrészeken kívül volt egy kupplung szerkezet csere 300e km nél, és adagoló+porlasztócsúcs diagnosztika+csere+beállítás. Sajnos volt egy vez. szíj szakadásom, félidős volt a szíj (contitech), ez még hozott magával nem kevés cserélni valót, de ezt nem az autó hibái közé sorolnám, sajnos megtörtént.
Fogyasztás 7-8körül, 90% városi használattal. http://www.spritmonitor.de/en/detail/311831.html
Kombi létére a csomagtartó vicces, 390L, tehát 3 gyerekkel sok cuccot ne tervezz. :)
Két vez. szíj csereperiódusonként szokták a főtengely végén lévő szíjtárcsát is cserélni, mert a gumi belsőrész hajlamos a szétszakadásra, ez még esetenként 60-70e huf.
Igy van!Ha 120 korul raz akkor van,hogy nincs igazan jol kicentirozva.Az is lehet,hogy a gumi a vacak.
Nekem good year exelence volt fent es razott.Felraktam uj michelin saver-t.Gyonyoruen fut.
Viszont volt,hogy az uj gumikkal kicentiroztak es razott utana elmentem egy masik gumumuhelybe ahol profibb gep volt es a fazon is profi,utana jol futott.
Gondolom te a kormanyon veszed eszre,hogy raz.Az mas.Viszont ha remeg a kaznija mint a kocsonya akkor mondom,hogy az automata valto huncutkodik.:(:(
A fektarcsa is razhat de az inkabb a kormanyt ha fekezes van.Ha 80-120-ig remeg a kasznija akkor az az autoamatavaltotol is lehet.Nagy a valaoszinosege mint irtam a turbina kopasatol.
Az enyém is régóta ráz 100-120 között. Egyszerűen senki sem tudja miért, futóműben semmi sem lóg, a kerekek gyári acélfelnin a téli és a nyári is, mindkettővel ugyanúgy ráz. Hagyományos 4 fokozatú automata.
Miféle hiba lehet ez az automatában? Nagyon kíváncsi lennék.
Utottuk azt a rohatd gumit alulrol de akkor nem csattogott.Komolyam mondom nem tudom mitol lehet de eppen ma csereltek azon az oldalon feltengely gumiharangot es a futomunel semmi,stabi gumi is tokeletes.
Ez nagy rejtely.Viszont az a rugo az nagyon veszes a rugotartoban.Ha meg a fekre lepek kisse akkor is csattog.
Üdv! Tudom nem bontó, de hátha :D 96-2000 közötti A3ba kéne nekem kesztyűtartó, de csak a lenyílós ajtó része.. nézegettem neten, mindenhol kompletten van.. ráadásul 10ezer ft.. amúgy meg 1-2 bontót is felhívtam a környéken de sehol se volt.. ezért gondoltam hátha :) Aki rendelkezik ilyennel és nem kér érte csillagos összegeket jelentkezzen pls :) Előre is thx!
Sziasztok S.O.S keresek A6 2002es hez xenont mert sajnos az enyém kiéget vagy nem tudom mi lett vele nem tölt be rendesen halványan világit néha de ma már be se akart kapcsolni csak villan egyet és semmi több fontos lenne
Teljesen új vagyok itt a fórumon elkezdtem visszaolvasni a sok ezer hozzáoszlást hogy képbe kerüljek kicsit. Jelenleg egy off Citroen Bx-em van de sajnos a megbízhatósága az egyenlő a nullával :-( ezért hát új családi autó projekt indul. Az audi 100 és A6 C4 került képbe leginkább amit még meg tudok finanszírozni. Nemsokára megszületik a 3. gyerkőc ezért csak kombi autó jöhet szóba és persze dízel. A dízelhez nem is tudom miért ragaszkodok, de az kell mert mindig is dízel autóim voltak :-) pedig szívtam már velük. Természetesen a hahun keresgélek elsősorban a magánszemélyeket előnyben részesítem mert nem bújnak egy kereskedés "mögé" ezért talán személyesebb is. Az alábbi gépen nagyon megakadtam kicsit beleszerettem az autóba így a neten keresztül:
Audi A6 A véleményeteket kérném, amennyiben van és megtiszteltek vele az autóval kapcsolatban. Esetleg valaki ismeri, látta már ,... De minden más észrevételt tanácsot szívesen fogadok. A gép Bp.-i én meg Pécsett lakom ezért még nem látogattam meg személyesen, de nemsokára ezt is megteszem. Sajnos nincs házi szakértőm, de ha jól olvastam van itt egy aktív tag akinek van műhelye gondolom vállal ilyen jellegű átvizsgálásokat is.
Teljesen új vagyok itt a fórumon elkezdtem visszaolvasni a sok ezer hozzáoszlást hogy képbe kerüljek kicsit. Jelenleg egy off Citroen Bx-em van de sajnos a megbízhatósága az egyenlő a nullával :-( ezért hát új családi autó projekt indul. Az audi 100 és A6 C4 került képbe leginkább amit még meg tudok finanszírozni. Nemsokára megszületik a 3. gyerkőc ezért csak kombi autó jöhet szóba és persze dízel. A dízelhez nem is tudom miért ragaszkodok, de az kell mert mindig is dízel autóim voltak :-) pedig szívtam már velük. Természetesen a hahun keresgélek elsősorban a magánszemélyeket előnyben részesítem mert nem bújnak egy kereskedés "mögé" ezért talán személyesebb is. Az alábbi gépen nagyon megakadtam kicsit beleszerettem az autóba így a neten keresztül: Audi A6 A véleményeteket kérném, amennyiben van és megtiszteltek vele az autóval kapcsolatban. Esetleg valaki ismeri, látta már ,... De minden más észrevételt tanácsot szívesen fogadok. A gép Bp.-i én meg Pécsett lakom ezért még nem látogattam meg személyesen, de nemsokára ezt is megteszem. Sajnos nincs házi szakértőm, de ha jól olvastam van itt egy aktív tag akinek van műhelye gondolom vállal ilyen jellegű átvizsgálásokat is.
En nem vagyok szerelo de ugy erdekelnek a dolgok.Mivel nekem is tiptronic van es hallottam mar olyat,hogy mindent kicsereltek a futomunel,kerekcsere.....
A valto volt a hunyo.
Az en tiptronic valtom volt mar javitva es most ugy valt mint a doxa.Ket profi valtoszerelo van akik nem lehuzosok.
Az enyem meg par ismerosome a Mindszenti-nel volt.Ha tiptronic-ban kidobja az 5-et akkor ott valami nem stimmel.
Nalam pl a 4-5-ben csuszott ha erosebben odaleptem neki.Mintha csuszik a kuplung.Szolenoid szelep hibakod volt.A baj komolyabb volt.Abszolut negybe-otben erosebb gazadasnal a fordulatszammerom felugrott de a vas nem ment.:(
Megis annak a ket fokozatnak a belet komplett ki kellett cserelni.
Sorolom mennyi dolog lett cserelve:Hatrameneteti dugattyu,O-D lamella,hatrameneti lamellasor,aceltarcsa,tomitogarnitura meg amit nem tudok elolvasni.:)
A valto miatt rangathat es razhatja is az autot eleg rendesen.Szerintem hivd fel a
Szolnoki Robertet. Nem ker kenyeret.
06209529091 Csak napkozben.Krdezd meg,hogy miert dobja ki meg a hibajelenseget.
Azert egy A4 Donibcsi az egy normalis auto.Nekem nem azzal van a bajom.Szo szerint harom egyedulallo ismerosom vezeti az A6-ot es meghozza sirnak,hogy mennyit fogyaszt.
Van amelyiknek meg jogositvanyt sem adnek!
Egyebkent az A4 Avant-ot meg a Passat kombit sok Nemet ceg hasznalja.A tied is szep es gondolom belulrol is a 190e km utan is rendben volt.
Nekem is van egy 77 éves ügyfelem, Porsche Boxterrel nyomja:) Az én régi A4-em is német volt, de a vezetőülésen kívül máshol nem ült senki soha, pedig 190e km-el vettem. A többi helyen még gumiszőnyeg sem volt. Az is bittos magyar volt, csak disszidált:)
Akkor Te miért nem Smarttal járkálsz? Minek neked 5 személyes autó?
Nem értem a logikát?
A közlekedési kultúra meg, hogy függ össze azzal, hogy ki milyen autót vesz?
De ha már itt tartunk egy német vén trottyosnak minek Porsche (mert rengeteg öregurat látni benne)? Miért nem vesz A3-t, úgy sem racsnizik vele ringen!
Az a helyzet, hogy az enyémen minden gyári, semmi extrát nem raktam rá, mivel már elmúltam bőven 20 éves.
A nyári szett az gyári alun van, a téli szett meg a8 gyári felniken.Mindkettővel ua. és teljesen frászt kapok tőle.Pont azon a sebességen ráz, ahol én szeretek/nék/ utazni.
Ezért is érdekel a téma.
Másik, régebben írtam, kidobódik néha az 5. tiptronicon.
Ötlete esetleg valakinek?
Holnap cseréltetem le az olaj+szűrőt egy fórumos társ mondására.
Ha csaladom lesz akkor en is Avant-ot fogok venni.Abbol szepet talalni nem problema mert a Nemetek ugy veszik az A4 A6-ot,hogy Dunat lehet belole rekesztni.:)
Szerintem a legszebb kombit az Audi csinalja es kedvelt mivel a Nemetek sokat utaznak csaladostul ezert van belole sok.
Szerintem ne kolts ra extra dolgokra mert penzkidobas.Sokba meg xenon sincs.
Azert van benne jo dolog.A klimat en alig hasznalom.A panoramas tolotetot azt nagyon szeretem.
A concert gyari cd az fillert nem er.:)
Nekem egy Alpine 9887R van benne.Nekem nincs csaladom es nem vagyok meganomanias mint sok hulyegyerek A6-ba feszit egyedulallokent es azt hiszi tobb noje lesz attol.:)Szeretem ha az autom rendbe van de boven eleg az A3.Nekem nem statusz,40ekm/ev
Az enyém nem dohányzó volt, még érintetlenek a hamusok, égés sincs sehol. Én is csak ritkán dohányzom benne, de másnak nincs megengedve.. Belseje makulátlan a könnyen kopós részek is újszerűek. Ami megkopott az nálam keletkezett. Ez a vékony gumiszerű réteg ez nem valami jó, könnyen sérül. Az előző Golf IV-esemen is borzalmas volt 10 évesen.
Szép a tied is, A3 is a pakliban volt mikor audit keresgéltem.
Én nem vagyok Diesel párti, keveset megyek ( évi 8-10 ezer) nem hozza vissza az árkülönbözetet. Az 1.8T erős és jó kis motor. (151 L) kár hogy sokat papil.
Dupla zónás klíma van nekem gyárilag, meg xenon+ mosó, elektromos deréktámasz, concert 2 cd 10 hangszóróval, 8 lufi, krómszett . De más jelentős dologra nem emlékszem. Szürke belsős, nem a legszebb de praktikus.
Az enyem extras de pl a klimam utangyartott benne.Diavia es szerintem nem is olyan mint a gyari.
Szerintem ezt kulon rendelesre gyartottak ha nem rakrak bele gyari klimat.Viszont van benne schibedach,tempomat,xenon,bor,ulesfutes,board,elektromos deraktamasz,faberakas,tiptronic.A szelvedom megrepedt egy kicsit es a ku..... anjat,hogy nincs ehhez utangyartott.Gyari az Audinal 72000huf.
Szoval az ujabb A3 nekem nagyon tetszik de ha ezt mind akarom akkor bele kell nyulnom a zsebbe majd.
Ha Pesten járok tudsz segíteni benne? Egy szakértő átnézése sem lenne rossz! Jövőhónapban valszeg megyek arra. Egy board beépítés és egy tempomat sokba fájna?
Nincs az a pénz ami ne jönne jól egy lakáscserekor. Bár ez még csak terv. 2M alatt úgy sem adnám el :) Az asszony úgy is 206 ost szeretne magának, max az jó lenne egy ideig.....bár....hmmm
Sajnos nem tudtam ennek a vételekor válogatni, az extrásak bődületesen lelakottak voltak. Sokat megnéztem de ezt az egyet találtam ami árban és állapotban is jó volt. 2.75 ért vettem tavaly márciusban, nem kicsit ment le azóta az ára a használt autóknak.
Szerintem egy epitkezesnel nem sokkal lennel elorebb ha eladnad foleg a mostanaban nincs az autoknak aruk.Ha meg jo akkor hasznali kell mert veszel egy olcsobbat az nem biztos,hogy jo lesz.
En olcson vettem az enyemet kivulrol kisse kopottan,belulrol szep allapotu de kellett rakolteni.
Nemetorszagban is van alap Audi de az a kulombseg,hogy ott van valasztek a piacon.Eppen most neztem ami szep A3 2004 2.0 DSG rendesen felszerelve normalis 100e km korul ugy elkerik a 14000eurot mint a huzat!200e km-es meg kell a francnak mivel ott mar jonnek elo a hibak.
Ezert nem lesz autovaltas egy ideig mert egy alapba meg nem fogok beleulni.
doblemezek , alsó motortakaró , lökhárító első sárvédőt összefogó 3-3 csavar , ködlámpa műanyagok kiszed , azok helyén alulról fogja 2 hosszú csavar a lököst , duda , ködlámpa kábeleitt lekötni . azt hiszem nagyából ennyi ......
Így mutatnak az autó alatt, nem olyan régiek ezek. Szerintem jobban illenek a szélesebb küllők a nagy kasztnihoz, Régebben Momo GT2 felnieim voltak, keskeny küllőkkel, de nagyon rosszul nézett ki vele az autó és eladtam, Most ebből van kettő garnitúrám, de már csak a téli szettet használom, ezért eladóak a nyáriak.
az én kocsimal is ua megtörtént és minden jónak volt mondva , majd amikor a glábakat cseréltem , akkor kézzel megmozgatva kiderült melyik is szarakszik , 6mm -t lógott az egyik talpas .....
Na ez az! Egy párszor le kellett mennem már este hogy a gyerek felhúzta e az ablakot. Ezért lenne jó ha gombra menne, még ha hosszú nyomásra is.
Bár az én " tragacsomon" hátul tekerős az ablak. Imádom hogy 2002 -es 1.8T be ezt nem vette meg valaki. Ha már volt pénz egy nem alap autóra ezt már nem kellett volna kispórolni. Ráadásul németből hozott, ott extrásabbak a verdák. Amikor a német tulaj eladta csinált egy full szervizt, minden vadi új volt, a gumitól kezdve a futómű alkatrészekig, féktárcsákig minden. Másfél év alatt semmit nem kellett a futóműbe cserélni. Most kezd egy stabilszilentem lógni, a másik oldalon meg egy lengőkar minimálisan lóg. Ez köszönhető a tavasszal rátett 17 es kerekeknek, 8 colos felnin :)
Bár most nagy dilemma előtt állok. Lehet jövőre belevágok egy családi ház vásárlásba, így lehet meg kell tőle válnom tavasszal. Nagyon sajnálnám, a szerelőm szerint baromi jó, sőt ritka jó állapotú az autóm. Azt mondta ne is vegyek újabbat mert ezt kár lenne eladni.
Sziasztok kéne egy kis segítség A6 2.5TDI 2002 es böl hogy tudom kivenni az első lánpát mert hiába csavarom ki a két csavart a tetején nem tudom kivenni van máshol is csavar?vagy valami más?meg keresnék valami jó csipest gyárilag 180lovas meddig ajánlatos felhúzni?halottam már azt is hogy elég a 3.0tdi turbolya
találtam a polcon egy Audi fűtőtestet, vadi új, nem kellett annak, akinek apám hozta még 10 éve. Kicsit poros, de hibátlan, AKG gyártmány (német). Gondoltam az illetékes fórumon dobom fel eladásra, mielőtt apróhirdetem.
ennek felel meg http://www.vizhuto.hu/index.php?kat_id=9321&cikkszam=PVT00020184
elvileg ezekhez a típusokhoz (is) jó: AUDI 100 1977-1994 AUDI 100 Avant 1977-1994 AUDI 200 1979-1991 AUDI 200 Avant 1983-1991 AUDI A6 1994-1997 AUDI V8 1991-1994
És talán még egy pár Skoda/WV típushoz is, amihez nem értek. OEM szám: 443.819.031 C (AUDI) 443.819.031 B (AUDI) 443.819.030 (AUDI)
Az ár legyen ötezer forint.
érdeklődni a magush kukkacc tvn pont hu emilcímen, vagy a 70/négyötvenhárom 55 hatvanhárom telefonszámon lehet (Fórumot nem olvasom).
Az utóbbi hétben hallottam először, hogy a kocsi bal elejétől kopogás hallható. De csak rázós, vagy macskaköves úton, igaz akkor sem mindig. Ha rálépek a fékre, vagy kanyarodok, akkor néha hallom. A lengőkarra gyanakodtam, de ma voltam a futóművesnél és m,egnéztük. Terhelésen és felemelve sem találtunk olyan lengőkart, vagy kormányösszekötőt ami lógna. A szaki azt mondta, hogy lehet lengéscsillapító, vagy akár a kormánymű is. Tudom, hogy távdiagnózisból nem lehet javítani, csak azért írtam le, mert hátha volt már valakinek hasonló jelensége (és megoldása is) és akkor közelebb kerülnék a hiba okához. Abban maradtunk a szakival, hogy várjunk addig még egyfolytában nem fog kopogni, mert akkor könnyebb megtalálni az okot.
Szerintem kerdezd meg az Audiban mert annak fel kell mennie.Jo mondjuk pont en pofazok,eddig en sem tudtam,hogy az ablak felmegy ha nyomva tartom a zarogombot.:)
Én csak jót tudok róla mondani. Fogyasztása 5,5 mindent beleértve. Nagyon masszív, merev autó (1550 kg öntömeg). Mindene tökéletesen megtervezett... Ha 1-2 hónappal előbb írsz még, eladó volt a családból, mostmár inkább nem adnám el. Quattrot akartam, de ezt sikerült átvennem családon belül, így maradtam ennél a paripánál. Motoradatok megjelenítése a rádión, kompúteren eltűnt a fórumról!?
Szia! Szépnek néz ki az autó! Az 1.9 talán kicsi a kasznihoz, de ízlések és pofonok. :) A navi-hoz nem lesz magyar lemez. :( Sok örömöt kívánok az autóhoz!
én is csak ehhez a hozzászoláshoz tudok csatlakozni.én mindent cseréltem még tip tronic váltot is.felnik görgőzve vadi uj gumik,akkor ezt a részt már kizárjuk....nem..???????hát nem!!!!!gyári alufelni-..........most meg semmmi gond4 keréken mult minden ,én pedig evvel kezdtem nem gyári felni futomű kompletten aztán válto-....110 fölött mindig ráz de ez a rázás az egész kasznit vitte az ülés meg rezgett alattam.
Ugy latom nagyon fenyes az a kormany.:)Ha palyas auto volt akkor tokeltesnek kell lenni ha meg varosban csavargattak akkor sem szabad annal a km-nel megkopnia.
A felni ami az autón van gyárilag rá való ? A kerékagy mérete már néhány tized mm eltérés esetén is okoz rázást. Én megszívtam ezt rendesen tavaly, amikor nem gyárilag az autómra való felnit akartam felrakni. A tehermentesítő gyűrű sem segített pedig már a végén acélból csinálták.
Én megtanultam örökre : felnit csak cikkszám szerint az autóra valót, gyárit !
lehet az simán gumi , menj el rendes gumis műhelybe , ahol nem csak fel le szerelni tudnak , hanem értik is amit csinálnak , és korszerü gépparkjuk is van hozzá . Én végig csináltam a kis torturámat . firestone , michelin , vacsi új gumik , és 3 garnitúra felni után végre jó ...kop-kop-kop . 100 fölött kezdett el rázni alatta nem nagyon , és kb 130-140 ig volt érezhető , utána veszített az intenzitásából .
a firestone gumik mind a 4 ütött, a michelin-ek közül csak 1. Jelenleg a michelin gumikkal jó az autó az eredeti gyári alufelnijeivel . , a másik 2 garnitúra gyári audi felnikkel nem tudott jó lenni . az az 1 michelin gumi még mindig üt , de hála a jó gumisnak , addig forgatta amig talált egy olyan pontot ahol már majdnem okés a dolog , így már nem érzek semmit .
a mai gumik sajnos szarok szerkezetileg , a legjobbak pillanatnyilag a hankook gumik , ilyen szempontból .
Tudtommal az újabb (2005-) audikban nem lehet szoftveresen megoldani az automatikus ablak felhúzást. Nekem is (A6 2007) csak úgy megy, hogy a kulcson nyomva tartom a nyitó vagy záró gombot. Amíg le vagy felhúzni akarom.
Esetleg tud valaki szerelőt aki aktiválni tudja az ablak emelés távirányítóról? Már a nyáron vagy 2x maradt lehúzva az anyós ablak. Jó lenne ha záráskor felmenne.
Esetleg a board beépítése is érdekelne. (hallottam lehetséges) Miskolc vagy Bp jöhetne szóba.
3.0 V6 TDi Quattro Automata Allroad 110 km/h óránál elkezd remegni. Teljesen mindegy tempomat vagy sima gázadás. A féltengelyeg, és forgó részek kicserélve beleértve a kardánt is!
Az ET szám az igencsak fontos, a másik komoly eltérés az A/3 és az A/6 kerék felfogatása körül fog jelentkezni, mivel 5/108 az A/3-é, míg 5/112 az A/6-é a legjobb tudomásom szerint. Ha érdekel az Audi adok-veszek topikban a 148-as hozzászólásban hirdetem a gyári 16-os felnieimet amiket az A/6-omról maradtak meg. Minden mérete megfelel e Te autódnak, és makulátlanok.
Tudja-e valaki, hogy 97-es A4 Avantba be lehet-e építeni 2002 A4 Sedan hátsó ablak elektronikáját.Azaz a kettő összeépíthető, hogy az Avant eltronyos legyen hátul?
nekem H1es van a projektorban, +50%-os volt Megalightban... ez +90% (mondjuk ezek ilyen Gyúrcsók Józsefes számok... még 20%-al kiseeb a daganata... :D )
Mesterek! Szeretném a véleményeteket kérni, hogy a 2007-es A6-osom alufelnijét (17", gyári) lecserélhetem-e a szintén 2007-2008-as A3-aséra, ami 16"-os? Ezek az ET számok mennyire lényegesek?
Quattro-d van? Hát a 8.9-el akkor már nekem is a "normád" szerint fogyasztott... :) Nem fogyasztom ki a nyálat belőle tudom, hogy nem szabad, de akkor is reálisnak tűnik legalább a 20 ropi (70 liter a tank). Na majd meglátom idővel, hogy mennyi az annyi...
Én ugyanilyen motorral vegyesen 8-9 liter körül jövök ki. Mondjuk nekem még 18 ezernél soha nem kellett többet tankolnom, de a szakik azt mondják, hogy nem is szabad teljesen kifogyasztani a tankot, így én amikor pirosba ér a mutató elmegyek tankolni.
Tessék megnézni az osram dobozát! Van rajta egy ici-pici felirat, hogy az élettartam a normál izzó 50%-a!!! Kedvesemék árulják a villamossági boltjukban és sok vevő jött vissza panaszkodni, hogy nagyon hamar kiégett!
Okés köszi szépen :) Esetleg a hátsó hangszóróhoz is van 5leted, hogy lehetne hozzáférni? Újra ki kéne húznom a kábeleket, mert az előző tulaj úgy összegányolta, hogy fele kábel elveszett a harisnyába a kormány alatt és nem látom értelmét, hogy szétszedjem ott az egészet, mert kb 5x annyi munka, inkább kihúzom újra mellette, csak a hátsó hangszóróknak a műanyag kárpit borítása nem tudom, hogy mivel van felfogatva, pattintós, vagy mi? Nem szeretném 2tétörni erőltetéssel :) Meg mondjuk eléggé nehéz hozzáférni az üléstől, bár az a legkevesebb..
5,5L az elhiszem de az alatt a 130le PD esetleg ha 90-el mesz tempomattal folyamatosan.A quattro tobbet is zabal.Nekem A3 tiptronic van es abszolut ovatosan nem sportosan vezetek es 6,4 az atlagfogyasztasom.Telen 7,5liter.
130-nal felejtos a 4,7 literes fogyasztas!Lejton lefele esetleg.:)
háát a legeggyszerübben ugy megy ha veszel egy 2 dinesből egy középkonzolt,de még akkor szükséged lessz egy klima vezérlőre a 2 dinesből mert ezekhez nincs keret és szélessebb.plussz a hamutartora.én 1 dinesből furtam -faragtam sok munka de megoldhato,hagytam a régi klimavezérlőt és faragtam hozzá keretet,most néz már ki valahogy
Markolatnál 2 fogja, ha fölül is kicsavartad két oldalt, amit mondtál, akkor csak simán felfelé emeled az egészet és le tudod venni az ajtókeretről. A kilincsbovdent akaszd ki, csatikat húzd le és szerelheted a hangszórókat :) Ha újakat akarsz betenni, akkor szerezz be egy átalakító keretet is, mert a gyári hangszóró bele van ragasztva.
Lehet 3-5 dl, bár az Audim elég jól összecseng a tankolási adatokkal (eleinte számolgattam). A másik autómnál (Volvo XC90) kb. 1-1,5 L a valós értéktől való eltérés!! Az már tényleg nem semmi, de nagyon jól tud esni - még ha tudom is hogy irreális - hogy a nagy batár 7,6 litert fogyaszt, mint a pici Audim :-)
Ha már fogyasztás. Harmadik tankolásomon vagyok túl (A62.5TDI Avant). Első tankolásnál 10.4 liter totál vegyesen (az új M0 mellett lakunk, sokat megyek rajta, de van bőven város is). Ezt úgy sikerült kihoznom, hogy szinte minden kigyorsulásnál padló, vagy padló közeli, egyszerűen ki kellett próbálnom. Második tankolás 8.9 liter fogyimérő szerint! 400 km Balaton oda-vissza, végig 130-140, M0 szintén csak amit lehet, azaz 110 km/h. 750 km-ert mentem, amikor kigyulladt az ikon! :) Teljesen el vagyok ájulva tőle, merthogy azért csak nem kicsi autó és csak nem kicsi a moci sem. Mondjuk a telitank a maga 21.000-21.500 Ft-jával kicsit rossz érzés... :)
Üdv! 96-2000 ig A3 ba, hogy lehet leszedni az ajtó kárpitot, hogy hozzáférjek a hangfalakhoz? Elől és hátul is kéne, próbáltam kipattintani az a hálórácsos szar borítását, de nem akartam eltörni szóval nem nagyon erőltettem.. az ajtóborítást meg 3 csavar 2 a bal és jobb felső szélén 1 pedig a markolatnál fogja, kicsavartam de az se volt vmi könnyű, gondoltam bolhás patenttos de nem merem feszegetni nehogy eltörjön :P Vmi 5let? Előre is köszi a helpet!
Nekem 80-as Avantba volt 1.9 TDI-m 1Z motorkóddal, de az hat liter alatt nagyon ritkán evett, igaz 7l fölé se nagyon tudtam vinni a fogyasztását. Pedig én is hajtós vagyok, és a manuális klíma is ment ha igényem volt rá.
Ezt tankolásból számoltam mindig, mert nem volt kijelzőm.
Írtad, hogy - 130-nál kizárt a mért 4,7-es fogyasztás.
Nekem is A4 1,9 TDI quattróm van (2002-es, manuális váltós), és 130-nál az enyém is 5-5,5 körülit mutat. Országúton 90-100 km/h tempónál (falu, országút, falu, stb. - tehát gyorsítás, lassítás) mindenképpen 5 alatti átlaggal elketyeg (ez viszont tankolás alapján mérve!). Városban 7,5 fölé nem szokott menni - ugyancsak tankolásból számolva - (pedig rendesen nyomom, mert állandó időhiányban vagyok). Meglepően jó konstrukció ez az 1,9 tdi motor!
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Egy barátom a napokban vett egy 2005-ös évjáratú Audi A4 Avantot. Magyar használati kézikönyvet keresünk hozzá Keresővel csak egy 2-3 oldalas rövid ismertetőt találtunk. Tudtok részletes ismertető letöltési lehetőséget? Vagy ha közületek valakinek megvan elektronikus formában, legyen szíves küldje el az email-omra.
Kérlek szépen, köszi Neked mindezt.Felhívtam a Hódmezővásárhelyi tagot, leegyeztettem vele az adagoló számát, elpostáztam neki,Ő meg küldött egy felújítottat vissza.Ez 160e ft volt+20e ft-ért betette a szerelő.
Én meg örültem, hogy aug.20-ra eltudtam menni a kocsimmal egy kis kikapcsolódásra.
Aztán jött, amit írtam.kilöki az 5.-et vagy néha jó.Haza az este már óvatosan jöttünk.
Ki a franc érti ezt ezzel az autóval?
Ma du.mentem vele a városban és semmi baja nem volt, igaz fel sem kapcsolt 5.ig.
semmi hibakódot nem ír ki, úgyhogy nemtudok semmit.
Sziasztok van egy kis problémám egy A6 2.5 tdi 2002 es mitől lehet az hogy néha nem akar működni a központi zár hiába nyomkodom a kulcson a gombot hogy bezárjam semmi nem történik?de ha sokszor gyorsan nyomkodom akkor egy idő után reagál rá és bezár nyitásnál sosincs gond már kezdem unni de sajnos nincs ötletem elem csere volt mind a két kulcsban de semmi változás
Üdv! Tegnap este 1-2 kanyarban megnéztem mennyire fog a kézifékem és az uccsó kanyarban egy kisebb csúszás után felvillant az ABS visszajelző fény.. pont hazaértem, leállít, gyújtás.. indítás és elalszik majd kb 20 sec múlva megint felvillant.. Így látatlanba mi lehet a baj? Nem nagyon merem elhinni, hogy kb 2xi kézifékezés után én csináltam ekkora bajt :P Pedig előző hét közepén lett computerrel kiolvasva a hiba és az ABS/fékeknek nem volt semmi gondja..
Olyan kérdésem van hogy amikor elkezd melegedni a motor kiírja a műszerfalra az olajszenzor hibát,de utána amíg teljesen le nem hül a motor megint nem csinálja ilyenkor a szenzor a szar?
Tiptronic váltó.kidobja az 5-ös fokozatot, de úgy, mintha menet közben rámennék egy kőre, zöttyen egyet.Leállok, leállítom, ujra indítom és megjavul.Megyek, kis idő múlva újra dob egyet és replay.
Mi lehet ez a jelenség?
Egyébként most csináltattam meg az adagolót 180e ft-ért, úgyhogy ez nem hiányzik...
A csomagtérvilágítás kezd stroboszkóp módjára villogni néha, néha, kattog a relé a központi zár dobozában. Kontakt hiba így elsőre, mozgatásra, rázásra, kocogtatásra ott nincs (magában a központi zár szivattyús dobozában) és csak akkor csinálja, ha fel van nyitva a csomagtér ajtó és felkapcsol a lámpa. ... A B5 -ös A4 kombinál hol van az érzékelője annak, hogy kinyitottam a csomagtér ajtót, hogyan merre férek hozzá? A zárban van és csak második kattanásra kapcsol?
Érdekes, nekem 180Le-s V6 TDI fékje van, az 312mm-es, egydugattyús. Lehet 320-as a benzinesen volt, ahogy nézem az 30mm széles, és nem 25, mint a 312-es. Akkor sok sikert! :)
1, valami rossz katalógust nézhettél, mert a manuális váltóban nincs külön az olaj a diffitől, összesen kb 3,5 lit megy bele és a diff oldalán van a betöltő/nívónyílás. 2, az olajpára az intercoolerbe bekerül a motor szuszogórendszeréből is, hisz az a légszűrő mögött, a turbó előtt van becsatlakoztatva. semelyik gumi nem állja végtelenségig a forró levegő/olajpára kombót, előbb utóbb megsül ráadásul a belső nyomást is tartania kéne......... 3, a kuplung alsó hengere csak annyira húzódik vissza hogy a kinyomócsapágy szabadon fusson terhelés nélkül. ennyi az utánállítás.
Minap aknán kicsit rendbetettük nyárra való tekintettel a vasat (A4 '99 1.9 TDi AFN) de felmerült pár kérdés amit szeretnék megkérdezni, nektek több tapasztalatotok / ETKA -tok van ehhez ...
1.) Váltóolaj csere: csavar alul, betölt oldalt, a leeresztés megvolt, ámde amit vettem 1 liter 75W-90 olajat, nem bizonyult elegendőnek, közel 2,5 liter olaj kellett bele! Neten táblázatban konkrétan azt találtam, hogy Manualgetriebe 1 liter ... ez meg benyakalt oldal csavarig majd' két és felet! Aztán néztem, hogy a difibe 2,25 liter kell, na itt jöttem rá, hogy akkor mi abban cseréltünk, ámde akkor a váltóban hol, hogyan kell olajat cserélni ?? Nem egy olajtér a kettő?
2.) Kirepedt az egyik intercooler csövem, az amelyik a motor szívósor öntvényházát és az utolsó hosszabb műanyag levegőcsövet köti össze, egy 8 cm -es összekötő toldat. 11 évig bírta, megjelent felül a közepén egy apró repedés, elkezdett olajpárát izzadni, aztán kifújni némi olajat. Itt mindjárt két dolog is érdekes lehet: egyrészt én úgy tudom az olaj miatt nem kell aggódni, pár 5-10 csepp, cső falán olajpára, olajfilm nem probléma, sőt mi több normális jelenség minden turbós autó intercooler csöveiben, akár az új autóéban is. A turbó átereszthet picit, főleg idővel, a kartergázkivezetésen is átjuthat olaj, olajpára, tehát elvileg nem gond amíg nem folyik ki 1 deci olaj az alsó csöveken. Így van? Viszont nem értem mitől ment tönkre ez a cső darab, hisz olajállónak kell lennie! Szétvágtam és megvizsgáltam, középen ahol a két csőszakaszt összeköti, pontosan ott belül darabosra volt törve, égve (?), mintha megette volna valami. Repedezetté, porózussá vált. Ezmi? Normális elhasználódás, vagy valami más hibára utal?
3.) Inkább elméleti kérdés: hogyan működik a kuplung 'automatikus' utánállítása? Mert komplett mindent kicseréltünk és meglepve tapasztalom, hogy tényleg picit lentebb is ment a csúszáspont és jóval puhább is a pedál. Pedig ugyanazt a gyári típust raktuk bele (LUK nyomólap, tárcsa, kerék volt benn gyárilag is)
Ez így igaz! Miután megláttam a házilag beszerelt RNS-E-ét nagyon erősen elgondolkodtam, hogy miklnt tudnék én is egy ilyenre szert tenni. Nagyon szuper.
Ha már blúcuccról beszélünk! Mi kell nekem ahhoz, hogy a kihangosítóból kidobjam a régi Nokiát és blúcuccal új telefont csatlakoztassak hozzá? Egyáltalán megy ez?
Nem akarok beleszólni, biztos jobban értesz hozzá, de szerintem nem kell bluetooth interface ahhoz, hogy menjen az SDS. Azt hiszem 8900 Ft kedvezmény nélkül az a mikrofon ami kell neki, és ahogy már mondtam az olvasólámpa mellé kell betenni. Elvileg van slot-ja is! én így tudom...
Kell hozzá a kihangosító is meg a mikrofon se mindegy hogy milyen csak nem találom a gyári számát,na meg van:mikrofon:8L1 862 373 A,bluetooth interface:8PO 862 335 H nekem ez van benne.
Lehet vele beszéltem telefonon, írok neki, köszi! Ezt az SDS-t kell még megtudnom. Mondtam én a f@szinak amúgy, hogy nem erről beszéltünk, de hát a magyar gyúróskereskedők már csak ilyenek... :(
Hello. Ennek az OSRAM izzónak mennyi volt az élettartama? Csak azért kérdem,mert vettem OSRAM(nem tudom már milyen típusú)izzót és nem sokáig bírta. Azért kérdem,mert a4 projektoros lámpának elég karcsú fénye van "sima" izzóval,az utólagos xenon-tól meg parázok! Köszi!!!
ROADHOUSE nevezetü gyártó kb milyen minőséget képvisel ? és az SBS , és maradt még a Textar , ami árban még elérhető számomra , ahogyan nézegetem az árakat .
Elmentem berakatni az RNS-E-t kedden, a 200 Forintos ár (amit kiajánlottak ÍRÁSBAN) a berakás után 270e-re változott VOLNA, ha nem mondtam volna azt, hogy akkor köszönöm szépen. A pofám leszakad, még szerencse, hogy nem az eredeti tervek szerint reggel mentem oda, hanem kivettem szabit más miatt is és tulajdonképpen útba ejtettem.
Most nézek kint és rájöttem, hogy valószínűleg berakom én, merthogy az RNS-D-hez képest talán annyira nem bonyolult (remélem).
Kérdés! Az SDS-hez akkor most milyen mikrofon kell? Van egy extra mikrofon, amit be kell kötnöm?
úgy néz ki sikerült túllőnöm a célon , ez a fék amit 312-esnek hittem az 320-as ...... ennek alapján mehetek vásárolni féktárcsát , mert ezek bőven méret alatt vannak ...... ilyen az én formám :) , de legalább működik . azért az sem semmi hogy a 28mm min méret ellenére eddig 24mm-es mérettel használták ...
Hi ! Ez engem és érdekelne ...... Concert I -esen is müüüükszik esetleg ?
ma elkészült a "nagyfékesítés" kicsit jobban bele kellett merülni , de immáron fent van , müködik .
alu gólyalábak , hozzá való abs jeladó+ kábel , csatlakozó átforrasztva :) maradtak az autó saját lengőkarjai , bal oldalon a alsó nagy szilentet cserélni kellett , el volt szakadva , lengőkar simán körbeforgott rajta ...... , valamint egy kutyacsont csere . Bal oldalt az első alsó lengőkar gömbfeje akkorát lógott hogy komolyan megilyedtem amikor néztem .... közel 1 cm-es lógás azért dúrva , mindez úgy hogy a mostani szétszedés elött 2 héttel volt az autó futómű állításon , és rázópadon .... természetesen minden hibátlan volt rajta ....... na szóval ez a lengőkar ki lett cserélve valamint itt is a kutyacsont . A fékbetét amit rendeltem bele , természetesen nem lett jó , pedig ...... a 288-as és a 312-es átmérőjü tárcsákhoz ugyan az a fékbetét kellene , mert nekem azt mondták , és mégsem . most a felszabályzott tárcsákhoz kénytelen voltam visszatenni a régi betéteket , mert ugye csak hétfőre lesz meg a belevaló..... de már most teljesen más a fékhatás .
2002/12 havi A6 2,5 tdi Quattro triptronic az autóm! Sajna csak német nyelvű használati útmutatóm van hozzá! Nem tud vki magyar nyelvűt????? Hol tudnám beszerezni???
A bal első lámpám nagyon lefelé világít,s nem tudok rajta állítani(vmi eltört benne,mondja a szerelő)! Mibe fáj a megoldás?Mit kell cserélni rajta?
Az első fékpofákat is cserélnem kell! Melyiket tegyem bele ár/strapabíróság függvényében???
Nagy navi-s az autóm!Én is kitudnám íratni vele a navi-n a dolgokat???
Nekem 8-9L nyáron a fogyasztás,télen meg 9-10L!
Bocsi a sok kérdésért,rem nem haragszik meg rám senki! Köszi előre is mindenkitől a segítséget!
HIDD EL, hogy a 8L típusjelű A3-nál -de leginkább a gyári sportfutóműves változatoknál- szériahiba, hogy a rugó csattog a rugótányérban. Telis-tele vannak vele a külföldi fórumok! Ha megemeled az autót és megütögeted a felnit belülről (akár kézzel, de jó erősen), akkor ugyanúgy zörögni fog mindadig, amíg kézzel le nem fogod a rugót. Persze kicserélheted az összes futóműalkatrészt, de valószínű, hogy attól az említett probléma nem fog megszűnni. Az olvasottakon túlmenően természetesen saját tapasztalatból beszélek! Egy cimborámnak Seat Leonja van és ugyanezzel a problémával küzd.
Sőt, ha akarom, akkor mérföldben jelzi. Egyébként eredetileg Concert I-es volt benne, majd miután a procija meghalt vettem a II-est. Elmondani, vagy leírni nem tudom, mert nem engem illet a "dicsőség", nem én szereltem oldottam meg.
Háát, ez nagyon komoly. Hallottam olyasmiről is, hogy a klíma kijelzőjén is meg lehet jeleníttetni motoradatokat (hőmérséklet, olajnyomás, feszültség...), de az még a régebbi, egyzónás klímásnál volt. Az újabb kétzónáson is lehet ilyesmit?
Gondoltam megosztom veletek egy tapasztalatom... régóta tervezgettem már xenon beépítését a projektoros C4-be, de mindig találtam mást amire költeni lehet ;)
Mondjuk azt tudjuk, hogy ez a projektor szép de egy rakás fos... Xenon után a leghasználhatóbb a Tungsram Megalight volt...
Vettem Osram Nightbreakereket... nagyobb a javulás mértéke a Megalighthoz képest, mint a Megalight volt a sima izzóhoz képest... nem xenon ofkóz, de most mondom először, hogy rendesen lehet látni este az autóból.
Szóval ha nincs xenonod, akkó tegyél Osram Nightbreakert a projektorosba és este látni fogsz ;)
ui: 18as kerékkel nincs senkinek tapasztalata C4-en?
bár teljesen értelmetlenség figyelgetni ezeket, (gyakorlatilag fillér fucker stílus) de 3 hete jöttem haza Saarland-ból az öreg ('95) öthengeres 2,5tdi-vel 150-160 tempo, teletankoltam(70l) fenn, 1197km volt hazáig, itthon még ment 194km-t mire kiszáradt:-))) ja, 5,3 átlagot ír ki a board.....:DDD
Persze!! Ez így van,de én épp a pillanatnyira gondoltam! Kisvárosban lakom,nekem 9-10 között van az átlagom,igaz nem szúrom ki a szemét,de nem is spórolok vele!
A haveromnak olyan van 3.0 TDI automata quattro.Alandoan panaszkodik,hogy 12 siman bezabal.Sot az ovevel is voltak gondok es most is az elektromos kezifek visszajelzoje alandoan eg a boardon neki.Nem talaljak a hibat.
Jo volt abba az autoba ulni de utana nem volt rossz a kis A3-al sem menni.:)Az egy nagy csaladi auto.
Jó az a fogyasztás, irigyellek. Nekem nyáron 10-12 télen 12-15. Persze erre lehurrognak mindjárt hogy ez rengeteg. Tudom, pedig nem is nyomom neki. 1800Cm, turbó, benzin, 151 paci. Sajna ez ennyi, van aki 8 litereket irkál de ezt nehéz elhinni. Nagy a kasznim, A4 avant. Beszéltem a minap egy márka és motor társsal, neki sem eszik kevesebbet.
Lehet még jó is hogy nem látom a pillanatnyi fogyasztást....
En mar vagy rakoltottem az enyemre egy rakat lovet es most kb ket kilo siman megint ramenne.Szelvedom megrepedt,a board kijelzom elkezdett pixelesedni,also motor boritas.
Nem hajtom a vasat de azert a 130le ha akarom akkor mozdul a kis kasznival.No meg ha megyek ki kulfoldre akkor tempomat,elektromos derektamasz,kinyitom a tolotetot,telen futott ules,board....ezek jo dolgok.
Suzuki?!Ahhh!Nincs az az ember aki engem olyanba beleultetne.:)
Ne persze, ezzel én is így vagyok. Most 8 éves az autóm, nagyon szeretem. Csak annyi a "bánatom" hogy egy nem alap motoros autóba nem tettek némi extrát alapból. Tudom hogy amit kérnek ez van, de egy 1.8T be legyen már alap 9.5M ért egy pillanatnyi fogyasztás mérő.
Ezt a végigfuttatást, és a "sípolós áthúzós" dolgot az enyém is tudja. Mást nem nagyon. A board gombja ha jól tudom az ablaktörlő karon van. Nekem ott semmi nincs :(
Az enyem boardos de ket ev utan meg mindig nem ertek hozza.Ha P-ben van jaro motornal es ha benyomom az oranal a bal oldali gombot akkor vegigfuttatja dolgokat,(fek,akujelzes,lampak... )es a vegen ha minden rendben akor OK.
Menet kozben ha ugyanazt a bal pockot nyomom be akkor egy sarga jelzes van ami egyszer at van huzva egyszer nem.
Van amikor sipol nekem es azten elkezdem nyomkodni es utana kussol.:)
Masfel ev uatan rajottem,hogy ha kieg egy izzo azt is kirja.Lehet meg meglep par dologgal.
Nem Bord os (remélem jól írom) Semmire nem lehet váltani csak a vizet, féket, olajat futtatja végig, meg van egy funkció ami sebességre állítható és jelez ha túllépem. Mást nem tud :( Amikor vettem a verdát már körülfutottam ezt a témát.
Szerintem az tobbe kerul a hus mint a leves.Ahhoz,hogy kiirja az atlagfogyasztas,pillanatnyi fogyasztas meg minden hulyeseget ahhoz az egesz auto komputer rendszeret cserelni kellene.
Nekem még a pillanatnyi fogyasztást sem méri. 2002 es a4 1.8T. Ennyire buta kijelzőt még nem láttam. Rádió, hőfok, üzemanyaggal megtehető KM. Egy 1.8T be hogy tehettek ennyire buta műszert.....
Biztos,hogy nem.Most csereltem lengescsillapitot es ugyanugy csinalja mint korabban a regivel.
Az a fura,hogy csak a bal oldala csattog.A jovo heten ki kell meg cserelni egy feltengely gumiharangot es akkor egy jo ismeros szerelo baratommal jol atnezzuk emelon,hogy mi a hunyo.
Ha meg mindig kerdeses a dolog akkor hagyom egyenlore a francba mert a honap vegen megyek Svajba melozni es ott ugy is jo utak vannak.
Meg is csak idegesit mert szeretem ha rendben van a vasam.:)
Vki segitsen, hogy lehet a 96' A6 kilométer számlálóján megjelenő - "In.2." -figyelmeztetést törölni vagy nullázni A forumon keresövel találhato lehetöségeket már probáltam.
2003-as A4-es B6-os gyári 130 lovas PDTDI Audimat szeretném kicsit továbbfejleszteni, fejlesztetni. Kérdésem lenne, hogy lehetséges-e, hogy a kis színes kijelzőjét, ami a műszerfalban van (FIS) továbbfejleszteni pl. hogy ne csak az a pár adatot lehessen vele kiíratni (megtehető táv, pill fogy., átlagseb., átlagfogy., menetidő), hanem többet, pl a motorolajhőmérséklet... Találtam pár képet a neten, igaz amit feltettem az Vw, de hátha lehet ilyesmit. Hallott már erről valaki, esetleg meg is tudja csinálni valaki? Másik pedig, hogy ebbe az autóba a kis navihoz tud-e valaki vezérlőt hátulra, mert az enyém fejcserés lenne, de 45-öt nem szeretnék ezért adni. Még két dolog, hogy utólag bele lehet-e tenni a hazakísérőfényt, továbbá, hogy a gyári két el ablakosat meg lehet-e csinálni 4 ablakosra, illetve a motoron, kereten, kapcsolókon kívül kell-e még valami hozzá?
Ha fémes csattogást hallasz rossz útburkolaton, akkor valószínű, hogy a rugó és a rugótányér érintkezését hallod. Az összes sportfutóműves A3/S3, Golf IV, Seat Leon és társainak ez a baja. Én addig ütöttem felemelt állapotban a kerék belsejét (Audi S3), amíg rá nem jöttem, hogy mikor hallgat el: ha benyúlok a kerékjáratba és lefogom a rugót. A sok okos persze addigra vetetett volna velem féknyerget, stab.pálcát, ....stb. Annyit tudsz tenni, hogy veszel egy rugózáscsillapító szivacsot, amit a rugó tetejére szoktak erősíteni.
Keresek egy darab gyári Valeo xenon trafót B5 A4-hez! Nem tudjátok hol lehetne beszerezni? illetve csak ugyanilyen jó hozzá, vagy más típussal is helyettesíthető?
Kicsit összezavarodtam vákuban.um szelepekkel kapcsolatban.
AFN-es tdi-m van és eltrötem az egyik n75-ös szelepemet.A turbonál szürke fejű volt az egr-hez meg fekete fejü van.Mi a különbség a kettő között mert most feketét tettem a turbóhoz is.Miért csináltak két fajtát ha ugyanazt csinálja?
Ma voltam A6 C6-os szerelmemmel a helyi audi szervízben, mert 1-2 het furcsa hangok jöttek egy bizonyos fordulatszám tartományban a motortérből, engem az őrületbe kergetve. Leírom, hátha másnál is előfordul:
Amikor bemelegedett a motor (érdekes módon a külső melegnél méginkább), olyan 1200-1700-as fordulatszám között finom gázadásnál, haladásnál változó, közepesen halk morgó hang hallatszott, leginkább a bal oldalról, a motortérből. A kormányon és a pedálokon is érezhető volt a rezonancia.
Természetesen a szerelővel futott próbaúton nem sikerült előidézni, pedig napok óta bosszantott. (Mondjuk ma csak 22-23 fok volt délelőtt) Egyedül egy kattanó hang hallatszott, mikor irányt váltottam, pl körforgalomból ki-be. Visszaérve felemelte az autót csáposon és levette az alsó motorvédő borítást. Kiesett egy tojás!!!! :D De a lényeg, a "futóművet tartó bölcső" (ő mondta így), bal oldali rögzítő csavarjai lazák voltak!!! 1 nagyon, lötyögött, másik 2 pedig csak laza! Egy 2,5 éves autónál hogy fordul elő ilyen??? Meghúzta őket nyomatékkulccsal és tökéletes!
Röviden ennyi. Pedig már meg ijedtem, hogy váltó vagy difi lesz...
Szóval minden jó, ha a vége jó! :)
Apropó! Kaptam ajánlatot ebben a szakszervizben a 85e-s szervízre! Dobtam egy hátast!!! 151e a Longlife szervíz! :o Ebből a motorolaj 75e!
Írtam már az A6-os fórumba, de ott most be vagyunk kicsit lassulva. A kérdésem a következő: Az Audimon 18-as Ramses felnik vannak (gyáriak), de az első kettő elég csúnya már. Van rajta néhány padkázási nyom. Ez polírozott alumínium. Hogyan lehet javítani? Tud valaki valami jó műhelyt? És egy hozzávetőleges árat?
nem tudjátok, hogy az C4 S6-on levő Avusok S8as 18"-os valtozata felmegy gond nelkul a C4-re? elsosorban az ET-re gondolok...
illetve, azzal van vkinek tapasztalata, hogy picit magasabb gumi is befer gond nelkul? arra gondolok, hogy a 225/47 17nek a 225/40 18 lenne a valtoja, de nem akarom, hogy annyira peres legyen, igy 235/40 18at tennek ra... igy ~ 1cm-el magasabb a kerék... esetleg 245/40 18at, az nem egész 2 centi
Üdvözletem! Kérdéssel jöttem! A4 1.8T 2003 BFB Multitronic 180 ezer km. A kérdés az, hogy milyen motorolajat, és milyen váltóolajat tegyek bele, és mennyit??! Jobb minőségűt szeretnék! Előre is kösz a válaszokat! Twixelet
Nem kell hozzá emelő. Pont ez a lényege, hogy terhelésen, mikor keréken áll. Minden szilentet úgy kell lehúzni. Végiggondolod, 2 perc alatt rájössz miért.
Nem. Miért úgy kellett volna? Mivel a bal oldalról jött a hang, így felemeletem a bal elejét, levettem a kereket, majd kicsavartam a két csavart. A jobb oldala a kerekén maradt a kocsinak. Kerekén nem tudom, mert nincs se aknám, se csápos emelőm.
Ha a stabilizator gumira gondolsz azt mar a jobb oladolon volt cserelve (hallottam,hogy milyen) es az tenyeg kopogott de most nem olyan a hang hanem inkabb elesebb csattogo.
Nem tudom,hogy nez ki a stabi kitamasztoja de pajszerral ott megmozgattak mindent es tokeltes.
Az a baj,hogy nem mindig csattog,Ha ramegyek egy kicsit pattogosabb utra akkor kezd csattogni.
Ma esett az eso es a vizes uton nem csattogott annyira.Vagy lehet nem hallottam annyira.
Van amikor halkabban van mikor jobban hallom.
Nem akarlak titeket csesztetni ezzel de mar ku.....vara idegesit.Meg a futomuves is mondta,hogy ok alul minden.
Hát elképzelhető, de neki kellett rugaszkodnom, hogy meglazítsam. Most Lemfördert vettem és a dobozban adtak hozzá gyári csavarokat és anyákat is. Hát remélem valóban ez lehetett a kopogás eredete, mert a többi lengőkart a helyén pajszerrel feszegettem, de nem éreztem, hogy bármelyik is lógna. Viszont a visszaszereléssel megseznvedtem, mert egyedül nem volt egyszerű. Bal kezemmel a stabilizátrot feszítettem lefele a másikkal meg próbáltam lyukra játszani. Egyébként van valami praktika, hogy egyszerűbben fel lehessen tenni a kutyacsontot?
ha éles magas csattogó hang akkor a betéted lötyög a nyeregben, azért írta Westi hogy lépj a fékre... ha keményebb kopogósabb akkor a stabi kitámasztója lesz a hunyó
Rendben Quattroman!Remelem bevalik mert naha megorit ahogy csattog elol.A szerelo gyerek kezzel probalta a feknyerget mozgatni.persze nem volt rajta a kerek.
felemeled, alámegy valaki, és egy jóképű kalapáccsal (2kilós vagy nagy gumi) elkezded ütögetni alulról a gumidat, közben a segítőd sorban ráfog a fékre, stabi kapcsolatra stb. és megfogjátok találni mikor kussol el......
nem volt jól meghúzva a csavar attól lett ilyen. lehet nem idevaló csavarral szerelték. olyat tégy bele aminek sima nyaka van nem végigmenetes és a menetnélküli részen is 10mm az átmérője. (mezei bolti csavarok alatta vannak átmérőben a menetnek mióta mángorolják és nem esztergálnak)
az alsó karokban létezik egy sorozat aminek más átmérőjű a kúpja. az aluban persely van hogy abban feszüljön a kúp és ne az alu lábban. legextrémebb esetben olyan perselyt kell esztergálni az alu lábba ami fogadja az eredeti kar kúpját...
felsők tudom hogy egyformák , az alsók is azok csak a gömbcsukló tengelyének nagyobb az átmérője , de azt mondják hogy azokon valami persely van amit át lehet rakni .........
Rosszabb uton lassabb sebesseegnel csattogast hallok a bal elso futomunel de nem mindig csianalja csak ha tenyleg vacak az ut.Megorulok mert mar mindent atneztunk es nem tudom mitol johet.Uj a lengescsillapito,toronycsapagy,rogo tokeltes,szilentek szinten ugy allnak mint Katiba a gyerek.
sziasztok.nekem az a6-ban egy navi plus van ,nem ez volt benne gyárilag hanem concert1.de beleraktam plussz egy adapterrel meg egy jo dvd lejátszoval visz mindent,csak asszem engem is elért az hogy lelassult a gép.megnyomok egy gombot és van hogy 2 máspdperc alatt kapcsol oda a cd tárat akkor nem is kezeli de ha kikapcsolom aztán ujra vissza akkor megint jo egy darabig.a diagnosztika control modul hibát ir 01317-es koddal.tudjátok azt hogy ki tudja ezt javittani?????
Azt írja, hogy a legtöbb rádiónál be KELL kapcsolni az AUX bemenetet. Hogy ez hogyan történik, nézd meg a leírásában vagy kérj online segítséget. Én így olvasom...
Berakni nem gond , beteszem én , csak a magyar nyelv és a térkép rárakása nehéz és rizikos . Az egész autót én raktam össze , műszerfalcsere egyebek , szóval nem hiszem hogy nagyon megfogna a dolog ha tényleg meg van hozzá minden . :)
Sziasztok lenne egy problémám egy a6 2.5 tdi kigyulladt az ABS és a menetstabilizátor lámpa mi lehet a hiba oka és ha rögtön D be rakom akkor nem csinálja ezt
Nem a neteddel van gond, nekem is csinálja. Mintha lassan frissülne az oldal néha.
Dobtam egy levelet a reglapodon megadott címre és megbeszéljük. Én mindent adok hozzá, ami jár elvileg, de ezt megbeszéljük a héten mert akkor tolom be a kocsit szervízbe, hogy berakják az új fejegységet. Elvileg ismerek egy Gyöngyösi srácot, megkérdezhetem, hogy vállalja-e a berakást, ért az ilyenekhez. Az tuti, hogy több óra, erre készülj fel bárhova viszed!
Mivel kopogott a bal eleje a futóműnek, így utánanéztem. A tanácsnak megfelelően a patkó alakú (kutyacsont) lengőkarral kezdtem. És ráhibáztam. De nem a szilentek vannak kimenve, hanem a felső szilent belső furata "szoposodott ki". Nagyon lóg benne a rögzítő csavar. Tettem is fel képet, mert ilyenről még nem is hallottam.
elöbb írtam már egy hszt , de ismét nem jelent meg , ha most ezután ismét megjelenik kivágom a gépet az ablakon .....
beszéltem hozzáértővel , van térkép hozzá , van magyar manü is , de kurva nagy kinlódás és rizikós is . ő nem vállalja , nem éri meg neki . szerinte még kábelköteget is cserélni kell , mert ehhez valami spéci árnyékolt kábel van ami megy hátra a csomiba ..... ?
beszéltem hozzáértővel , azt mondja felesleges kinlódni vele :D szét kell bombázni az autót , kábelköteget cserélni mert valami spéci árnyékolt kábel van hozzá stb .....
Sajnos ahogy megválaszolták, nincs magyar térkép és nem is lesz soha, kamm ha valaki mást mond (nekem volt, hogy a kereskedő ezt hazudta). Magyar menüről hasonlóan nem tudok, szinte kizárt, hogy valaki csinálna (most már) hozzá.
Ha a Tiédben van, vedd ki és add el tőlünk nyugatra, ott azért valami ára még van, merthogy - ahogy írták is - kint használható. Ne legyen azért olvasófej-hibás. :)
Az enyémre van kötve külső DVD, TV-tuner, ezek mind szépen mennek. A TV tökre felesleges (az újba bele sem kötöm már), a DVD nem rossz, de a kijelző kicsit kicsi. Amit én döntöttem: csere kb. 200e-ért RNS-E-re. Nagyobb kijelző, van térkép hozzá, szebb és pofásabb ahogy lenyílik a nagy kijelző. :)
Szia.Ha cd-s, arról én annyit tudok, hogy jártam utána elég sokat,kérdezgettem is, de azt mondták, nincs magyarország és nem is lesz soha.Ausztriától tök jól működik.Az audim, kitől vettem ezt használta kinnt és ő mondta, tök jól működik.
Sziasztok! Segítséget kérnék 4F 2,7 tdi 180.000 Km 2007 évjárat. Alacsony fordulaton elkezd közben füstölni. Elégetlen gázolaj szagot érzeni és alig látok a tükörbe, annyira nyomja. A szeríz cseréltetett velem egy szívócső csappantyút, mert égett a motorelektronika lámpa is. Az már nem világít, de a füstfelhő még jelentkezik. 1800 feletti fordulaton azonban rögtön abbamarad. Tudom, nem kell alatta közlekedni. Hibatárolóban egy izzítógyertya hibát mutat, mást nem. Van valami ötletetek rá? Köszönöm szépen! Sziasztok!
ezen csak a gyári progi fut el? , és ha igen akkor itt magyarhonban jó is valamire ? magyar nyelv megoldható ? tv ? dvd ? Én autómba berakható ? ha igen akkor annak milyen + költségei vannak ?
Csak a fogyasztásra reagálnék annyit hogy a mutatónak ne higyél , főleg nem egy frissen vásárolt még általad nem ismert autonál , függetlenl attól hogy most neked mennyit is eszik , vagy majd ha rátankolsz és kiderül a pontos adat akkor mennyit is evett .
az én kocsimban mire a csurig tankolás után lemegy a mutató a féltankra , akkor már bőven mentem 350-450km-t a műszer szerinti maradék fél tankal meg jó ha tudok menni 100-250 km-t .
ez arra jó hogy mutató szerinti féltankig sírok örömömben hogy igen , végre :D , féltank után meg ismét sírok , csak az kicsit más ......
Feltevéseid egy részére már válaszoltam az ezt megelőző hsz-ben. Igen, korához képest drágább volt, mint a többi. De még így is jobban jártam, mint ha itthon vettem volna meg. Mint azt saját példádon is láthattad, bármikor el tud romlani egy olyan néhány ezer forintos kütyü, ami megállítja az egész autót. Én ezért sem aggódok. Holnap reggel jön egy diagnoszta, meglesz a probléma. Akivel eddig beszéltem, mind azt mondta, hogy ez a hiba BÁRMIKOR ELŐJÖHET, nincsenek olyan jelek, amelyekből arra lehetne következtetni, hogy mondjuk a következő 1-2 hónapban a G28-as szenzor be fog szarni, ideje kicserélni.A motor egyébként a 110 lóerős, alig hallható, gyönyörűen jár és jól is húz. Nem füstöl, rendben van. Ja! Nekem tetszik! :)
Az autó 1998 decemberi. Első forgalomba helyezése 2000 február. Ekkor vették meg. 2006-ban vették vissza a bankosok, mert a lízingelő az USA-ba távozott és nem fizette tovább az amúgy magyar szemmel is csekély havi díjat. Az autó 4 évig állt, mert a külföldre távozott urat nem találták, nem tudták lezárni a szerződést.
Nem akarok vitatkozni Veled a fogyasztásról. Te így gondolod, én meg mentem az autóval úgy 750 km-t, hogy mér egyharmadig van a tank, amibe induláskor 55 litert töltöttem.
De igen, kiolvasta. Emellett kezemben van a szervizkönyv. És még a bank is kötelezte az urat arra, hogy hol szervizelje, amíg lízingeli. Ez ott így ment.
Mindezek ellenére tényleg igazad van: az a lényeg, hogy nekem tetszik.
Az a lenyeg,hogy neked tetszen az auto.Azt tudom,hogy ha most egy 5 eves A3-at vagy A4-et szeretnek venni abban nehez 100e km-t talalni nemhogy egy 12 evesest.
Ha meg tenyleg stimmel minden es top a vas akkor annak ara is van.:)
Ha valami nem stimmel a gepeddel akkor az olaszoknal miert nem mutatott semmit a komputer.
Nekem a mult heten baszakodott az EPS jelem meg villogott az izzitojelzes.Radugtuk a masinara es azonnal kiirta,hogy egy kis kapcsoloproblema van.
Mar bocsi de az 1,9 sima TDI 90le vagy 110le az egy szuper motor es ha jo az uzemanyag meg rendesen van olajcsere az ugy ketyeg 300e-ig mint egy IWC ora!:):)
köszönöm szépen lenne még egy kérdésem az egyik munkatársamnak van egy skoda 1.9 pdtdi je és ha sokáig áll akkor nem alszik el az izitás visszajelzés és a fordulat 2000körulire felmegy valakinek valami ötlete hogy mi lehet a baja