Ezek csak olyan utakon vannak, amit már valamelyk MTB-s OpenStreetMap szerkesztő bekategorizált (nem sokan vagyunk egyelőre). Amíg senki nem tett jelölést az útra, addig nem jelennek meg a pálcikák. Ezek valamennyire szubjektív jelölések, nem egészen egységesek, emiatt nem is jelenítem meg ennél erőteljesebben.
A két dolgot felírtam, ha lesz időm a héten megoldom őket - jogos az észrevétel!
(Eredeti méretben nem lehet képet beszúrni ide..?)
Meg tudjátok mondani, hogy az Ipolyon átmenő vasúti hídon (Mo. - Szlovákia között) át lehet-e tolni a bringát? Vagy csak egy rácsostartó az egész és nincs "járda" rajta?
Egy kérdés: "Az MTB skála az utat közrefogó pálcikák, aminek a színe jelzi a nehézséget:" - ez most micsoda? nekem nem egyértelmű, nem látok utat közrefogó pálcikákat
Egy javaslat: a kész útvonalnál megjelenő magasság/meredekség grafikon takarja a léptéket a bal alsó sarokban, talán egy kicsit feljebb lehetne helyezni?
Még egy javaslat: ha a magasság/meredekség grafikonon jobbra-balra mozgatva az egeret mutatná az aktuális pontot az útvonalon, az nagyon baba lenne
Amúgy nagyon fasza az ötlet, és jó a megvalósítás is.
Jött is már hasznos tipp és segítség, de mohó az ember, sosem elég. :)
Eddig 2880 km bringaút és 770 km külterületi bringatilos van feltérképezve Magyarországon, de biztos van ennél több is. Egyelőre csak egy maréknyi bringás térképszerkesztő van az egész országra, elkél a segítség, még építő kritika formájában is örülök neki.
Ma észrevettem, hogy a hosszú útvonalak tervezése nem valami barátságos, mert semmi visszajelzést nem ad a lassú számítások közben, hogy halad-e vagy megfagyott. Az anonym rendszernapló alapján ma küzdött ezzel valaki, aki Székesfehérvárról a Magas-Tátrába tervezett - innen is tisztelem, szép túra lesz! :)