vagy mond azt,hogy a Zoli most fogja megcsinálni úgy hogy a generátort megtekercseli, majd a részecske gyorsítót összehozza a fluxus kondenzárorral és akkor biztos elenged...
Na ha már így beindult itt is az élet akkor én is bejelentkezem itt is:))
A rendőr-mentes, párbeszéd nagyon nagy volt:))
Idén azért jobban figyeljetek az utakon ( Oszi) mert néhol, hiába néz felfelé a rendszám az új mindent látó traffipax, föntről néz le ránk!!! Úgyhogy lassan otthon kell hagynunk a rendszámot:))))
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Minden forumozónak és egyéb motorosnak aki olvassa a forumot!!!!!!!!!Veletek jövőre ugyanitt vagy az utakon!!!!!Oszi ,Joe, (barkács)Zoli, Blazs kiemelten Nektek minden jót!!!!!
Köszi a választ, igen, van néhány GS-es haver....:)
Sajnos menni még nem sikerült egy Triumph-fal sem, egy Onroad-os cikk olvasása után figyeltem fel rá.Képeken is nagyon dögösnek tűnik, mint stílus ez való nekem, a sport/os motorokból már kinőttem.
Ha kitavaszodik--és meg lesz még a kínált példány-mindenképpen szeretném kipróbálni.
Ha netán összejönne az üzlet, majd jelentkezem a szerelőket illetően,sőt ha nem zavarok, akár a tapasztalataimról is beszámolhatok.
Megakadt a szemem egy jó Triumph Tiger Explorel hirdetésen, utánaolvasva még mindig tetszik, de igazából semmit nem tudok róla.Segítenétek nekem abban, hogy ha van tapasztalatotok ilyen vassal megosszátok velem?
Vannak-e gyerekbetegségei, mikre figyeljek vásárláskor, szerviztapasztalatok, hol olcsóbbak, alkatrészek,kiegészítők, szerelők.
Hogy felhozzam a fórumot.. :-) Kiszúrtam a manualban, h a Speed Triple 955i kb 20 kg-al könnyebb, mint az azonos motorral szerelt Sprint ST-m. Ezen meglepődtem, mert ok, h nincs idom meg középállvány, no de ezek számomra könnyebbnek tűnnek.. Az aluváz a Daytonából származik, tán ez lehet még a magyarázat mögött.. Vélemény?