gratula!!! Szó sincs farnehézségről, feleslegesen dőltél eléőre, nyugodtan leülhettél volna szerintem, van egy pont amikor látszik,, hogy az elején "teljesen" lenyomod és összegyűröd a szoknyát nem tud rendesen felfújódni. Ülj le és úgy menj vele, gondolj arra, hogy az elején a felfújódott légzsákok mentenek meg a vízbefúródástól. és a test hátuljának lejjebb kell lenni az elejénél ez úgy jó. Csak akkor kell előre dőlni ha füvön nagyon szórja kifelé a füvet vagy vízen a vizet, lenyomod az elejét, hogy ne a képedbe vágja a dolgokat de csak annyit. Változtasd meg a terelő lapátokat és ha belefér rakj rá áramlás rendezőt. én az aksival, meg, hogy tologatható legyen az üa tank nem foglalkoznék felesleges. Szerintem nincs vele semmi baj. Pláne, hogy 50%-os gázzal mentél csak. teljesen máshogy fog viselkedni amikor 70-80% fogod járatni. Neked már jó a hétvégéd! :)
Akkor nem is baj hogy az izzószállal nem húztam az időt.Csak azért akartam valami ilyesmit mert a lapátot az átmérő kerülatén szerettem volna levágni és így kisebb lehetett volna a lapát gyűrű távolság.Így viszont mint múltkor is maradt a flex.
sziasztok felhivnám a sporttársak figyelmét hogy kisegités képpen nincs e valakinek talonba egy db 50-xM8- 1452-es bordás szijja elöre is köszönöm figyelmeteket
Én láttam valahol egy olyan megoldást, hogy az összerakott ventilátort felrakták egy asztalra rögzített tengelyre, majd a megfelelő távolságra lerögzítették a flexet és a ventilátort óvatosan forgatva levágta a lapátokat eggyenlő hosszúra. Ha jól láttam a lapátvéget alátámasztotta egy alkalmas fadarabbal hogy a lapátvég ne tudjon berezegni. Sajnos már nem tudom a forrást, és kép sincs róla de talán igy is érthető volt.
Bár már szerintem túl vagy rajta, de a hőszálas megoldás nem lesz jó, ugyanis a lapát műanyagjában van némi üvegszál is, és azt nem biztos hogy jól viszi a hőszál.(nemtom mennyi van benne nem próbáltam még így vágni)
Fűrész!(mondjuk dekopír)
Dekázgatni fölösleges, egyformára kell vágni, és kész!
A co huzal jo lehet de az amperral ovatosan mert nemtudod megfesziteni a drótot,de szerintem nem lessz szép a vágás széle,aprofogú fürész jobb lenne,vagy szerezz egy állitható sebességü flexet,és vékony korongal kis fordulaton jó lessz,a normál flexx megolvasztaná az anyagot.
Szerintetek ha a lapátokat izzó rézkábellel szeretném leszabni akkor a hagyományos hegesztótrafó jó lehet erre a célra?mondjul 0,8as CO drót lenne a vágószál,ezt fognám be a 2 pólus közé.
Ujraindulás GLS+5 óra.Ha minden jól megy akkor szombat este már én lehetek az első ember aki elmondhatja magáról,hogy 2009 március 14én 13 órakkor egy viper légpárnással 60 egybefüggő percet töltött el üzemi körülmények között.:-)
Tehát a szükséges és nyílvánvaló problémákat már kiküszöböltem,csak a 7 lapát legyen meg pénteken és akkor minden ok.
oké.. igy már értem mert amivel én taláklkoztam azoknak van egy fedö acél csik a bordák széllén ami elszokta engedni és balhé van belölle .. (ujra indulás mikor? )
A felajánlást köszönöm,valamit kitalálok majd és hívlak.Medz már nézi a lapátok beszerezhetőségét, de nekem is van pár bartelajánlatom.
Elsőre minden től elment a kedvem amikor megállt a gép, de aztán gondolkodtam,és most újra csinálni akarom a hajót.
Ha hida okát sajnos nem tudom pontosan ezért kicsit félek hogy a következő alkalommal mit fog csinálni a gép,de a mostami eset megismétlődését 100%ban meggátló fejlesztéseket fogok eszközölni:
1,a védőrácsot már felhegesztettem hogy többé ne tudjon leszakadni ha nekicsapódik bármi is
2, a légszűrőt teljesen új hejzetben fogom felszerelni és átmenő csavarral rögzítem.
3, a ventit mindentől eltávolítom,ezáltal a gyűrűben is mélyebben lesz ami egyéblént is feladat lett volna.
Ami viszont jó ebben az a hajó müködése vagyis hogy megbizonyosodtam hogy működik,bár kicsit farnehéz,de ezt tudtam is,az akku és a benzintank áthelyezésével ezen könnyen tudok válltoztatni.Aztán kell erősebb visszahúzórugó a fojtószelepre mert az 5 méteres gázbovdennekl olyan nagy az ellenáttása hogy a motor a gázelvételre csak lassan reagál és ha neg akarok állni akkor annak mindíg csúszás a vége.Ja és a lényeg a fordulatszámmérőt is ki kell vezessem a kormányhoz hogy lássam mit mekkora fordulaton csinála agép.Ami nagyon meglepő volt hogy alig kellett gázt adni és már fel is emelkedett a hajó,pedig azt gondoltam hogy 3000 körül indul majd az emelés ez inkább úgy 2000nek tünt,ha ez így van akkor a lerekesztést máris csökkenthetem,és a teli gázon pedig úgy elindult hogy az szerintem valami extrém fordulat lehetett.Ebből a tanulság az hogy kell a fordszámmérő hogy lássam mit is csináltam valójában.
A légpárnás építés mindaddig egy sz.pás, amíg el nem készül és nincs semmi baja, addig csak azt hiszi az ember na most már jó lesz, megcsinálod aztán megint, megint,... de amikor a végén csak suhansz vele akkor elfelejted az előtte történt sok rosszat
ufff nem semmi a kép. Amit beszéltünk telefonon, hogy a lapát beleért a vasba az törölve a képek alapján. A szűrő volt a ludas, ha az a rács rendesen meg van csinálva..... Szóval a sok rosszban a jó hír, hogy "csak" a védelmet kell megcsinálnod, hogy ne szívjon be semmit. Nézd a jó oldalát, a motor mindig pormentes lesz, nem lesz papírszemét a motortérben stb.