Nos, hogy Kimi vb címe milyen kevesen múlott és hogy sumi körül idén is mennyi erősen kérdéses momentum volt felesleges beszélnem.
Ezmellett azonban felmerült egy másik gondolatom is. Szerintem ma a McLaren kocsi elég megbízható volt idén és annak ellenére, hogy a 18-ast nem vetették be elég ütőképesek is voltak.
Azonban a Mercedes-Ilmor motorral idén sem voltam megelégedve. Nem volt elég erős és a megbízhatósággal is akadtak nehézségeik... Az a véleményem, hogy erről elsősorban a bixworthi Ilmor tehet, nem a Mercedes-Benz. Megígérte azonban a cég, hogy jövőre jobban odafigyelnek (cél a vb cím jövőre), összevonják a stuttgarti gyárat a bixworthivel és már a vezetőváltás is megtörtént.
Vélemények?
Nakéremszépen, itt van mindjárt a legelső McLaren.
Ez a gyönyörű autó (szerintem ma is megállná a helyét a nyitott 2ülésesek között) megnyerte a CanAm, az Indianapolis-i, a Le-mans-i versenyeket, és egyéb formula kategóriákat. Érdekesség, hogy Oldsmobile motor hajtotta.
A konstruktőr a 29 évesen elhunyt Bruce McLaren halála után vette fel a McLaren nevet.
McLaren M1A
Country of origin Great Britain
Years of production 1964 - 1965
Numbers built N/A
Body design N/A
Weight N/A
Azt hiszem gratulálhatunk a McLaren pilótáknak.
A tavalyi autóval nagyon szép teljesítmény volt!
Raikkonen fantasztikus volt, ha jövőre is ilyen egyenletes lesz a teljesítménye, akkor Őt fogjuk ünnepelni!
A SC hangja brutál volt :-))) Amikor elindult a felvezető kör előtt, mindenki felkapta a fejét a tribünön. A sok pirossapkás is csak elismerően hümmögött, hogy milyen hang jön ki belőle :-)))
"Figyeltétek Kimi McLarenjélnek hangját? Alsó fordulaton olyan hátborzongatóan mély hangja volt, mint valami "tökös" V8-asnak"
A szombati időmérőn ezt sokkal jobban lehetett hallani a DC kocsiján. Még gondolkoztunk is a haverokkal, hogy vmelyik kocsiba talán berakták az új motort? Teljesen más hangja volt a motornak, különösen - ahogy írtad - alacsony fordulaton, és visszaváltáskor
Nagyon örülök ennek a mai futamnak.
Kimi gyönyörűen, ésszel ment, és az a rajt valami fantasztikus volt. Nem az autómatára gondolok (bár kétségtelen, hogy a McLaren a legjobb rajtoló), hanem a külső íves előzésre. 7.-ről a 3. helyre jött előre...
DC-vel is "elégedett vagyok", a pontrabló taktika tökéletesen működött.
Alonso megérdemelten győzött.
Figyeltétek Kimi McLarenjélnek hangját? Alsó fordulaton olyan hátborzongatóan mély hangja volt, mint valami "tökös" V8-asnak... :)