Keresés

Részletes keresés

Ashi Valkoinen Creative Commons License 2021.04.21 -2 1 466997

Én arra gondolnék első körben, hogy a mostani, már bontás alatt álló középső vágányból az új hídszerkezetre vezető 1-1 kitérővel kellett volna kezdeni. Ezt nem tudom, mennyi idő a pályába beépíteni. Aztán ezen a kitérőn járni, amíg bontják a középső hidat. Nyilván, kitérőt beépíteni egy dolog, de mondjuk biztosítóberendezés-átalakítás szempontjából már biztosan nem egyéjszakás lett volna a folyamat.

 

Aztán valamikor kell olyan állapot is, hogy a közúti hídhoz közelebb eső két vágányon halad a kétirányú forgalom, tehát a fenti vágánykép már nem is jó.

 

Max. akkor lett volna esély rá, ha előbb a Fradi vágánykép átalakítása készül el, a híd felé vezető három vágánnyal, és a budai oldalon a szükséges minimum három kitérővel (hogy mindig mehessen két vágányon a forgalom, és amikor mindez kész, akkor foglalkozni a híddal.

 

De úgy, hogy a hídra vezető vágánykép nincs meg, nem hinném, hogy ez menne egy szombat éjszaka alatt.

Előzmény: a Zsóti (466995)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.04.21 -1 2 466996

http://www.bgg.at/referenzen/bahnbau/zentralverschiebebahnhof-wien-kledering-brverbindung-ostbahn-flughafenschnellbahn.html

 

Csak a képek miatt érdekes a link, a benne szereplő hidat a forgalom szinte nulla zavartatásával építették, egy igen forgalmas csomóponti rendezőpályaudvaron.

 

Véletlenül épp arra jártam egy tehervonattal, amikor beemelték az egyik hídelemet. Volt néhány óra vágányzár a közvetlenül érintett vágányokon (és igen, szombat éjszaka), de a forgalom szempontjából ez korlátozást nem okozott, csak némi macerát.

Talán még fotóm is van valahol róla, amit a mozdonyablakból lőttem menet közben, ha előkerül, feltöltöm.

 

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRS0qKps4ixzQoikYFzvnic0-6Lo6YxgeAQcA&usqp=CAU

 

A szomszéd állomáson kellett picit várni, talán negyed órát, hogy ezt a helyére emeljék. Szintén egy szombat éjjel.

Előzmény: 1047 005-2 (466992)
a Zsóti Creative Commons License 2021.04.21 -5 4 466995

El tudom képzelni, hogy milyen vágányzár lenne az, amit a te képzelgésed alapján csinálnának. Rövid :)

A viccet félretéve, le tudnád írni a technológiai folyamatát, eszköz, ember, munkaóra igényét a mostani beavatkozásnak, figyelembe véve az összes szóba jöhető vasúti szakterületet? A fórumozók közül sokan ezt nem látják át első blikkre, nekik nagy segítség lenne a tájékozódáshoz.

Előzmény: 1047 005-2 (466992)
Zolas Creative Commons License 2021.04.21 -1 4 466994

Sokat nem süllyedt volna a színvonal a megélhetési politikusok miatt 😎

Előzmény: alex_86 (466993)
alex_86 Creative Commons License 2021.04.21 -4 4 466993

OFF

Kufár közlekedésmérnök és szakértő kolléga nem volt ott? Hiányolom a profi videóit, bár most szerintem az Ikarus 260-as összeszerelésével bíbelődik :D

Előzmény: 1047 005-2 (466990)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.04.20 -3 4 466992

"Megfelelő előkészítés esetén szerencsésebb helyeken ilyen munkát egy hétvége, de max egy hét alatt megcsinálnának.."

 

 

Én még azt is el tudom képzelni,hogy egy szombat éjszaka alatt.

Előzmény: r1232 (466991)
r1232 Creative Commons License 2021.04.20 -2 4 466991

Ami szégyen, és erről nem szól a sikerpropaganda, hogy az új híd bekötése miatt hónapos vágányzár van. Megfelelő előkészítés esetén szerencsésebb helyeken ilyen munkát egy hétvége, de max egy hét alatt megcsinálnának..

Előzmény: 1047 005-2 (466990)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.04.20 -7 2 466990

A másik Vekés szakértő.......

Előzmény: rm40 (466989)
rm40 Creative Commons License 2021.04.20 -3 1 466989
riezaK Creative Commons License 2021.04.20 -1 3 466988
rm40 Creative Commons License 2021.04.20 -1 2 466987
rendezget Creative Commons License 2021.04.19 -2 0 466986

A kéjvonat régen a hétvégi turista járat volt, szakmai nevén a "gyepentoszó"  :)

 

Előzmény: manhattani (466984)
kaamos Creative Commons License 2021.04.18 -3 11 466985

A Vasutas Magazin megszüntetése is nagy lépés lenne a környezettudatos vasút kialakítása felé...

Előzmény: siófoki35 (466962)
manhattani Creative Commons License 2021.04.18 -2 0 466984

A kéjvonat hirdetését a Déli pályaudvaron rendezett Déli Vasút kiállításon láttam. De volt a MÁV-nak is:

Előzmény: 015-ös Gringó (466980)
C50 Creative Commons License 2021.04.18 -3 0 466983

:-)

Előzmény: szvörnyeteg (466982)
szvörnyeteg Creative Commons License 2021.04.17 -3 0 466982

ki nem?...

Előzmény: C50 (466981)
C50 Creative Commons License 2021.04.17 -3 3 466981

Én meg részt vettem benne Bzx hátsó padján a 37-es vonalon.

Előzmény: manhattani (466979)
015-ös Gringó Creative Commons License 2021.04.17 -1 0 466980

Előzmény: manhattani (466979)
manhattani Creative Commons License 2021.04.17 -2 3 466979

Magam is láttam valamikor régen hasonlót Barcs környékén egy távolodó MD hátsó vezetőállásán :-) De mondom, hogy a kéjvonat akkor mást jelentett!! :-)

Előzmény: riezaK (466978)
riezaK Creative Commons License 2021.04.17 -3 1 466978

A vezérlőkocsik tudnának mesélni a kéjvonatokról 😂😂😂

Előzmény: manhattani (466977)
manhattani Creative Commons License 2021.04.17 -2 1 466977

Akkoriban indított a Déli-vasút a Balatonra kéjvonatokat (ami nem az, amire elsőre gondolnánk).

Előzmény: Atis57 (466976)
Atis57 Creative Commons License 2021.04.16 -2 2 466976

Sziasztok!

 

 Idézet egy 1926 -s turisztikai könyvből;

 

A vonatközlekedés ekkorra már szinte a csúcspontjára ér: tisztaság, pontosság, többféle osztály, elegáns, udvarias kalauzok, nívós utasellátás jellemezte az akkori MÁV-ot, ahol rang volt dolgozni.

 

 

A fejlődés hová vezetett ?

 

 

 

itt;https://divany.hu/vilagom/hidroplan-balaton-gellert-szallo-turizmus/?utm_source=totalcar_magazin&utm_medium=ajanlodoboz

Előzmény: Vendégsín (466972)
r1232 Creative Commons License 2021.04.16 -4 2 466975

De bizony lehetett Flirttel utazni, mentek már azok Katicán korábban is. Fehérvárig.  :-))

Előzmény: István Gyuri (466969)
Vendégsín Creative Commons License 2021.04.16 -1 3 466974

...a kiadással járó robotmunkát.

 

Van tapasztalatom arról, hogy a szerzői, szerkesztői tevékenység és ez a "robot" milyen szempontok szerint kerül alá-, vagy fölérendeltségi viszonyba. Ezért volt a jujjj...

Előzmény: Rollende Landstrasse (466973)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2021.04.16 -1 0 466973

Erről beszélek én is. Az Indóház csak elvégzi a kiadással járó robotmunkát.

Előzmény: Vendégsín (466972)
Vendégsín Creative Commons License 2021.04.16 -1 2 466972

A kiadó "gondozása" és a szerzőgárda két önálló tényező. Ítéletalkotásilag is...

Előzmény: Rollende Landstrasse (466971)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2021.04.16 -3 1 466971

Az ítélettel várjuk meg a szerzőgárda megismerését!

Előzmény: Vendégsín (466964)
Törölt nick Creative Commons License 2021.04.16 -1 9 466970

A jövőben ide kerülnek majd az eddig az Indóházban partneroldal néven futó fizetett propagandacikkek? :)

Előzmény: siófoki35 (466962)
István Gyuri Creative Commons License 2021.04.16 -4 3 466969

A vágányzár alatt nem lehetett átszállás nélkül utazni, míg a villamosítás előtt nem lehetett Flirttel utazni. Szóval, szerintem nem gáz ez a többszörös jelzőkkel ellátott mondat - és az is lehet, hogy élőben nem így hangzott el, ez csak az újságíró kivonata (gyakori hiba itt a fórumon is, hogy egy újságcikkben leírtakat úgy tekintenek, mintha ténylegesen azt is mondta volna az, akinek a szájába adják).

Előzmény: Zolas (466967)
szvörnyeteg Creative Commons License 2021.04.16 -4 2 466968

Kormányos doktor mestere a bullshitnek, de hát ez a feladata, és jól is csinálja.

Előzmény: Zolas (466967)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!