Keresés

Részletes keresés

Freebob Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6387

Nekézseny meg Csokvaomány kimarad.

Sorry

Előzmény: Freebob (6386)
Freebob Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6386

Szillvásvárad >>> Nagyvisnyó >>> Sáta >>> Farkaslyuk >>> Ózd

Előzmény: Törölt nick (6382)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.21 0 0 6385

Lehet, hogy ezt is úgy számolták, mint a 8 pár hevedert. :)

Előzmény: Slijepac Most (6383)
bodrostomi Creative Commons License 2010.11.21 0 0 6384

Így már tiszta. :-) Csak félreérthető volt.

 

Az  biztos, hogy száz éve a gondok ellenére is gördülékenyebben mentek a dolgok. Pedig az átadás előtt még 2-3 hónappal is kisajátítási problémák voltak.

Előzmény: Slijepac Most (6383)
Slijepac Most Creative Commons License 2010.11.20 0 0 6383

Nem kéne.

 

Ez a megjegyzés lényege: hogy lehet pár tucat gabionkosár milliárdos költség, amikor abból már alagúttal is ki lehetne kerülni az egészet. De egy sárlavinafogó galéria se lenne több, sőt, inkább kevesebb.

Előzmény: bodrostomi (6378)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.20 0 0 6382

Ha már annyi pénzt beleölnénk, akkor tényleg több értelme lenne Sáta környékén elkanyarintani a vonalat és bevinni Ózdra.

 

Ózd - Eger közvetlen, nem is hangzik olyan rosszul...

Előzmény: Törölt nick (6379)
erdőszéli Creative Commons License 2010.11.20 0 0 6381

100 évvel ezelőtt egyetlen földbirtokos szűk két év alatt építtette meg a vonalat, három alagúttal, bravúros vonalvezetéssel, legendás bevágásokkal, töltésekel.

 

most meg magyar államvasút képtelen egyetlen szaros hegyoldalt rendberakni, csak a taknyolás megy már hónapok óta.

Előzmény: Törölt nick (6375)
Freebob Creative Commons License 2010.11.19 0 0 6380

Külföldi vasútépítő társaságok poton pénzé megcsinálják.

Előzmény: Slijepac Most (6377)
bodrostomi Creative Commons License 2010.11.19 0 0 6378

Miért kéne oda alagút? Eddig is meg tudták fogni azt a hegyoldalt (100 éven át) alagút nélkül, talán most is sikerülne. Persze azért lapátolástól komolyabb munkát kell belefektetni.

Előzmény: Slijepac Most (6377)
Slijepac Most Creative Commons License 2010.11.19 0 0 6377

1 km villamosítható vasúti alagút ára kb. 10 milliárd forint.

Előzmény: Törölt nick (6375)
Cpt.Dave Creative Commons License 2010.11.19 0 0 6376

ejj. Ekkora a gond? Ez nem jó :(  Pedig ez a vonal is a szerencsések közt volna. Szét se lopták ami nagy szó ezen a környéken, erre a természet fog keresztbetenni...

Előzmény: Törölt nick (6375)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.19 0 0 6375

Most hallottam, hogy Putnok polgármestere továbbra is nyomja a Szilvás - Putnok újranyitást, mégis egyre kevesebb az esélye. A leomlott hegyoldal tartós helyreállítása milliárdos költség, amit az ország ma aligha engedhet meg magának.

Előzmény: :Snoopy: (6370)
Votom Creative Commons License 2010.11.19 0 0 6374

Tegnap kora délután Füzesabonyban

Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2010.11.17 0 0 6373

Igen, Barcikáig Szilis inga, onnantól Bz motorkocsi tandem, vagy szóló Bz. A vonal topicjában bővebb infót találsz.

Előzmény: :Snoopy: (6372)
:Snoopy: Creative Commons License 2010.11.17 0 0 6372

Valami helybéli nem tudja miért van a 92-es szétszedve Barcikánál?  A drót miatt?

Előzmény: Cpt.Dave (6371)
Cpt.Dave Creative Commons License 2010.11.17 0 0 6371

Ezt már jó ideje tudjuk. Több mint valószínű, hogy be fog indulni de előbb a pálya környezetét kell rendberakni hogy biztonságosan mehessen a vonat.

Előzmény: :Snoopy: (6370)
:Snoopy: Creative Commons License 2010.11.17 0 0 6370

És továbbra sem lesz a felső szakaszon forgalom :(

 

http://www.mav-start.hu/res/2010-2011_e-book_2.pdf

Előzmény: eger felnémeti fan (6361)
robcso83 Creative Commons License 2010.11.16 0 0 6369
robcso83 Creative Commons License 2010.11.15 0 0 6368

Egy apró böki van ott a vasúttal, ha arra járnátok és lefényképeznétek azt a felsővezetéktartó oszlop tövét ami a szelvényben van akkor lehetne látni, hogy bizony a mi jó öreg várvédőink oda is egy alagutat fúrtak, ami sajnos az idő vasfogának nem tudott ellenállni és ott tátong a domboldalban, talán még Ali pasa és személyes testőrsége is benne harcol Dobó ellen...

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (6367)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2010.11.13 0 0 6367

Igen, az egri vár sarkánál levő fénysoromp és Egervár megálló között van. Ott minek nőtt ki 10-es lassújel?

Előzmény: Cpt.Dave (6366)
Cpt.Dave Creative Commons License 2010.11.13 0 0 6366

Ez a domboldalban lévőn felül van? Asszem tán 20-as volt kora ősszel az. Vagy ez azon felül?

Előzmény: robcso83 (6365)
robcso83 Creative Commons License 2010.11.13 0 0 6365

Amíg mindenféle földi jóról álmodunk addig tesznek ellene nehogy túl jól érezzük magunkat 41+00 tól 42+50 ig egy újab tíz azaz tíz kilóméter/órás lassújel került ki a Várhoz nesze neked únió meg a vasutakat támogatjuk kormány...

Cpt.Dave Creative Commons License 2010.11.13 0 0 6364

névben meg lassulnak.  Nyertünk 14 percet. Én inkább a közvetlen debrecenieknek örülök. M41 inga, de nem tartanám kizártnak ha egyszer-egyszer feljönne Dezső is.

Előzmény: Rangun (6363)
Rangun Creative Commons License 2010.11.13 0 0 6363

Jövőre gyorsulnak a pesti gyorsok.

alex_86 Creative Commons License 2010.11.13 0 0 6362

Szarvaskő előtt a 228-as.

Előzmény: eger felnémeti fan (6361)
eger felnémeti fan Creative Commons License 2010.11.13 0 0 6361
Előzmény: eger felnémeti fan (6359)
alex_86 Creative Commons License 2010.11.13 0 0 6360

Sok az őz :))

Előzmény: eger felnémeti fan (6359)
eger felnémeti fan Creative Commons License 2010.11.12 0 0 6359

Mivan már a vonalon? 35518-as(20:02) vonat most érkezett Felnémetre :O

Rangun Creative Commons License 2010.11.12 0 0 6358

Igen Tarjánig kellene közlekedtetni, és Terenyét Hatvan felé kellene csatlakozást biztosítani, Kálban inkább Miskolc, és Heves felé, mert Bp-re inkább busszal utaznak, Gyöngyösön keresztül.

Előzmény: Törölt nick (6349)
Cpt.Dave Creative Commons License 2010.11.12 0 0 6357

Igazából a nagyon hosszú vonatok sem előnyösek, mert nagyon zavarérzékenyek. Mondjuk ha nagyon laza a menetrend akkor kisebb késés ledolgozható, de éppen ezért félek fehérgyarmat-Eger vonattól is. 3 vonalon át döcög ~5 órával. Van egy olyan érzésem hogy nem lesznek jellemzők a pontos vonatok, főleg hogy ezeknek lesz feladata az IC bevárása mondjuk EGer fele.

Előzmény: Törölt nick (6355)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!