Szerényen figyelmedbe ajánlom a 103 337-es hsz-omat, hogy mi a véleményem arról - ha olyan emberek kérnek pénzt olyanoktól egy olyan ügyben - amihez valójában egyiküknek sincs semmi közük.
Se a mostani zsidóknak a holokauszt áldozataihoz....se a mostani magyaroknak az akkori gaztettekért.
A kártérítés azokat illeti, akik a kárt elszenvedték - a büntetés meg azokat, akik a bűntettet elkövették.
A motorokat végülis a kasztnira is lehetne tenni, mint anno az Audinál a féktárcsa a váltón :) Viszont egy ilyen járműbe nem kellene se váltó, se kuplung, a belső égésű motort pedig lehetne optimalizálni egy fordulatra, vagy egy szűk tartományra. Egyszerűbbnek tűnik, mint a Toyota bolygóműves rendszere. Egyébként mozdonyoknál létezik ez a technológia nem? Amúgy én is elsősorban buszokra gondoltam. Ott nem növelné a rugózatlan tömeget, mert egyrészt nem kellene bolygómű az agyba, meg nem kellene b@szott nagy diffi.
Te csak adod itt a tippeket, amerikai zsidó ügyvédek meg tán már fogalmazzák a keresetet. Az egymilliárd dollár egyharmadád maguknak kérik az ügyvédek.
Najcki rettentöen bizonyos volt benne (a Kunstler anekdotai megbabonaztak), hogy a vilag kimulik, összedöl, felfordul a zolajhianyban. Kicsit tanacstalanna valt, amikor kiderült, hogy a vilag meg huzza kicsit.
De aztan ujabb zsakutcanak a zsidozast valasztotta. Remete maganyaban. És zavartsagaban. Ha már dolga nincs. :-(
Ilyen alapon, az akkori villamosművek jogutódját is perelni lehetne, mert áramot adott a náciknak az aljas tervük kivitelezésére, vagy a vízművet, mert az meg vizet adott a megszálló németeknek, de még a nyilasoknak is.
A Magyar Rádiót dettó perelni lehetne, mert annakidején náci, antiszemita felhívásokat tett közzé. Folytassam? .
"Hbááár, kezeltek ennél már súlyosabb mániákus-depressziót is."
Honnan tudod, hogy mi van még nájcki tarsolyában? :-)) Ez egyébként nem mániás-depressziós bipolár állapot, ez tartós, degeneratív tudattorzulás, konkrétan üldöztetéses téveszmerendszer. Sokaknál nem is ölt társadalmi-politikai jelleget, hanem féltékenységi vagy meglopatásos képzelgések útján tör felszínre.
Nincs akadalya. Szerintem is eredöben 1*übb. Mar csak az rengeteget er(ne), hogy a motor/generator nincs közvetlen kapcsolatban a karosszeriaval (rezonancia, ...).
Csak az az akadaly, hogy a hatteriparagak lassan, komotosan allnak at. Bár ez gyorsul.
Azonkivül egy ilyen autot nagyon ki kell am tesztelni. A sarkkörön ugyanugy, mint a Szaharaban, vagy a tropusokon, ...
A kollega azt hiszi, hogy (saját magából kiindulva) - az égvilágon mindenki, reggeltől estig zsidó-vadászattal tölti az idejét...és semmi más nem érdekli a világon a zsidó-baszogatáson kívül.
És ha nincs is összefüggés egy rossz dolog és a zsidósság között, akkor éjt nappallá téve azon agyal, hogy mégis találjon valamit...még ha nevetségesen nyakatekert dolgot is - az se baj....fontos hogy a "zsidó" szó benne legyen a mondatban...ha kell akár 800 évet is visszamenve a kérdéses eseményhez képest.
Hbááár, kezeltek ennél már súlyosabb mániákus-depressziót is. .
A a legfőbb hátránya a hibrid-hajtásnak az az, hogy a motorbuzik általában nem értenek az elektromossághoz - pláne nem azon a szinten, ami egy hibrid-hajtás megértéséhez kéne.
Logikusan belegondolva, nincs annál egyszerűbb, mint egy belső égésű motort egy fordulaton járatni, és a meghajtást kerékagymotorokkal megoldani. A motor meg mondjuk gázzal menne. Vagy mi ennek a hátránya?
Egy soros hybrid különben komplexitasban inkabb kevesebb, mint egy mai hybrid.
A gond ott van, hogy 100-150 kw-ot elektromosan szabalyozni azert nem tul olcso.
Legalabbis olcsobb, ha a motor tengelyet valahogyan "kikötöd" a kerekre.
A következö lepes sem soros hybrid lesz, hanem VCT (fokozatmentes mechanikus eröatvitel). Valszeg meg mindig ócsóbb egy 20-30 kg-os mechanikus kütyüt csinalni, mint az emlitett tartomanyban egy teljesen elektromos hajtaslancot.
Bár szerintem igyekezni kellen. Nagyobb darabszamnal mar eredöben biztosan kedvezöbb lenne teljesen elektronikusan.
Ja, meg meg valami. A zótógyárak addig kivanjak nyomatni a klasszikus technikat (amit ugye vagy 100 eve mindenki elfogad), ameddig csak lehet.
Már annyiszor irkaltunk rola. Hybrid, kicsi range-extender jelleggel egy közepes csaladi auto (valszeg elkeszithetö par even belül gazdasagosan is, marmint a hagyomanyosokkal összehasonlitva), 2,5-3 liter körül fogyaszt majd.
A nagyobb sporolas viszont a nagy otoknal jelentkezik, illetve a flottaknal, mert nagyobb különbseg, ha a fogyasztas 12 literröl pl. 6-ra csökken, mintha 5-röl 3-ra.
Elvileg eléggé papjrforma, hogy már miniszteri tárcákat osztogathat, de azért a mandátumszámba még belejátszik addig pár váratlan dolog. Pl. hogy hogy reagál a MÁV elleni perre.