Keresés

Részletes keresés

GPS Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103389

Szerényen figyelmedbe ajánlom a 103 337-es hsz-omat, hogy mi a véleményem arról - ha olyan emberek kérnek pénzt olyanoktól egy olyan ügyben - amihez valójában egyiküknek sincs semmi közük.

Se a mostani zsidóknak a holokauszt áldozataihoz....se a mostani magyaroknak az akkori gaztettekért.

A kártérítés azokat illeti, akik a kárt elszenvedték - a büntetés meg azokat, akik a bűntettet elkövették.

Ez a véleményem.
.
Előzmény: kilenctizenegy (103381)
Kisfiatal Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103388
A motorokat végülis a kasztnira is lehetne tenni, mint anno az Audinál a féktárcsa a váltón :)
Viszont egy ilyen járműbe nem kellene se váltó, se kuplung, a belső égésű motort pedig lehetne optimalizálni egy fordulatra, vagy egy szűk tartományra.
Egyszerűbbnek tűnik, mint a Toyota bolygóműves rendszere. Egyébként mozdonyoknál létezik ez a technológia nem? Amúgy én is elsősorban buszokra gondoltam. Ott nem növelné a rugózatlan tömeget, mert egyrészt nem kellene bolygómű az agyba, meg nem kellene b@szott nagy diffi.
Előzmény: Törölt nick (103376)
berci222 Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103387

 

Pedig az elektronikaban szinte csak egy trend van. Megpedig az, hogy az ar/teljesitmenyviszony allandoan javul.

Teljesitmenyelektronikaban is. Ugyhogy csak idö kerdese.

 

Előzmény: Törölt nick (103383)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103386
Te csak adod itt a tippeket, amerikai zsidó ügyvédek meg tán már fogalmazzák a keresetet. Az egymilliárd dollár egyharmadád maguknak kérik az ügyvédek.
Előzmény: GPS (103379)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103385
nol.hu/kulfold/zsidok_deportalasaert_perlik_egymilliardra_a_mav-ot

"Az 1759 milliárdos kártérítési igény Magyarország GDP-jének körülbelül hét százalékát teszi ki."

Számoljunk: ha csaknem száz áldozatért a magyar GDP hét százalékát kell kifizetnünk, akkor nagyjából 600 ezer áldozatért a GDP 42 000 %-át.

Üldözési mánia...
Előzmény: kilenctizenegy (103377)
berci222 Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103384

Lyó nagy gumibakokon.

 

Előzmény: Törölt nick (103380)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103383

nem vagyok gyartastechnologus, de tenyleg tudom.

 

Van amin a darabszam sem segit :)

 

sb

Előzmény: berci222 (103375)
berci222 Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103382

 

Najcki rettentöen bizonyos volt benne (a Kunstler anekdotai megbabonaztak), hogy a vilag kimulik, összedöl, felfordul a zolajhianyban. Kicsit tanacstalanna valt, amikor kiderült, hogy a vilag meg huzza kicsit.

De aztan ujabb zsakutcanak a zsidozast valasztotta. Remete maganyaban. És zavartsagaban. Ha már dolga nincs. :-(

 

Előzmény: GPS (103372)
kilenctizenegy Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103381
Vagy én értettem félre, amit Nájcki mondani akart, vagy te.
Előzmény: GPS (103379)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103380

"a motor/generator nincs közvetlen kapcsolatban a karosszeriaval (rezonancia, ...)."

 

Aham. es hogyan rogzited a motort?

 

egyebkent meg manapsag sincs.

 

sb

Előzmény: berci222 (103373)
GPS Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103379

Lófasz derül ki.

Ilyen alapon, az akkori villamosművek jogutódját is perelni lehetne, mert áramot adott a náciknak az aljas tervük kivitelezésére, vagy a vízművet, mert az meg vizet adott a megszálló németeknek, de még a nyilasoknak is.

A Magyar Rádiót dettó perelni lehetne, mert annakidején náci, antiszemita felhívásokat tett közzé. Folytassam?
.
Előzmény: kilenctizenegy (103374)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103378

vegul is elkepzelheto hogy kitalaltak valami szuper hidrogentarolot.

 

csak eppen kicsi a valoszinusege.

 

egyebkent meg ilyet barmelyik gyar ossze tud utni, csak nincs ertelme.

 

sb

Előzmény: Kisfiatal (103371)
kilenctizenegy Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103377

"Hbááár, kezeltek ennél már súlyosabb mániákus-depressziót is."

 

Honnan tudod, hogy mi van még nájcki tarsolyában? :-)) Ez egyébként nem mániás-depressziós bipolár állapot, ez tartós, degeneratív tudattorzulás, konkrétan üldöztetéses téveszmerendszer. Sokaknál nem is ölt társadalmi-politikai jelleget, hanem féltékenységi vagy meglopatásos képzelgések útján tör felszínre.

Előzmény: GPS (103372)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103376

"Vagy mi ennek a hátránya"

 

ja. draga.

 

Ugyanis akksi is kene bele, az meg aranyarban van.

 

a motor semmivel sem olcsobb, mint egy hagyomanyos, talan annyival, hogy kihagyhatod belole esetleg a valtozo szelepvezerlest.

 

De katalizator, meg minden egyeb kutyu ugyanugy kell ra.

 

Az osszes tobbi cucc pluszba jon (akksi, villanymotorok, elektronika, stb.)

 

A kerekagymotorok meg novelik a rugozatlan tomeget.

 

sb

Előzmény: Kisfiatal (103366)
berci222 Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103375

 

Te, mint gyartastechnologus biztosan tudod, hogy milyen gyogyito hatasa van a gyartasi költsegekre, ha nö a darabszam.

Nehogy mar egy 60 kg-os range-extender komplikaltabb legyen, mint a motor-kupplung-valto-differential összessegeben.

 

Előzmény: Törölt nick (103367)
kilenctizenegy Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103374

"Majd kiderül, hogy ez egy három napig tartó csoda, vagy több."

 

Ez már teljesen más kérdés. De ez csak a választások után fog kiderülni. Addig nagyon vigyáznak.

Előzmény: Törölt nick (103370)
berci222 Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103373

 

Nincs akadalya. Szerintem is eredöben 1*übb. Mar csak az rengeteget er(ne), hogy a motor/generator nincs közvetlen kapcsolatban a karosszeriaval (rezonancia, ...).

Csak az az akadaly, hogy a hatteriparagak lassan, komotosan allnak at. Bár ez gyorsul.

Azonkivül egy ilyen autot nagyon ki kell am tesztelni. A sarkkörön ugyanugy, mint a Szaharaban, vagy a tropusokon, ...

 

Előzmény: Kisfiatal (103366)
GPS Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103372

A kollega azt hiszi, hogy (saját magából kiindulva) - az égvilágon mindenki, reggeltől estig zsidó-vadászattal tölti az idejét...és semmi más nem érdekli a világon a zsidó-baszogatáson kívül.

És ha nincs is összefüggés egy rossz dolog és a zsidósság között, akkor éjt nappallá téve azon agyal, hogy mégis találjon valamit...még ha nevetségesen nyakatekert dolgot is - az se baj....fontos hogy a "zsidó" szó benne legyen a mondatban...ha kell akár 800 évet is visszamenve a kérdéses eseményhez képest.

Hbááár, kezeltek ennél már súlyosabb mániákus-depressziót is.
.
Előzmény: kilenctizenegy (103368)
Kisfiatal Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103371
http://www.origo.hu/auto/20100210-bme-hibrid-fejlesztes.html

Vélemény?
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103370
Majd kiderül, hogy ez egy három napig tartó csoda, vagy több.
Előzmény: kilenctizenegy (103368)
GPS Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103369

A a legfőbb hátránya a hibrid-hajtásnak az az, hogy a motorbuzik általában nem értenek az elektromossághoz - pláne nem azon a szinten, ami egy hibrid-hajtás megértéséhez kéne.

Ezért mindenkit lebeszélnek róla.
.
Előzmény: Kisfiatal (103366)
kilenctizenegy Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103368

"még belejátszik addig pár váratlan dolog. Pl. hogy hogy reagál a MÁV elleni perre"

 

Nem akarlak elkeseríteni, de az a néhány száz ember, akit egyátalán érdekel egy ilyen hír, vagy a Jobbikra szavaz, vagy az SZDSZ-re. :-))

Előzmény: Törölt nick (103360)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103367

"A zótógyárak addig kivanjak nyomatni a klasszikus technikat (amit ugye vagy 100 eve mindenki elfogad), ameddig csak lehet."

 

nem.

 

az autogyarak penzt akarnak keresni.

 

soros hibriddel meg nem lehet.

 

ennyi.

 

sb

Előzmény: berci222 (103364)
Kisfiatal Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103366
Logikusan belegondolva, nincs annál egyszerűbb, mint egy belső égésű motort egy fordulaton járatni, és a meghajtást kerékagymotorokkal megoldani. A motor meg mondjuk gázzal menne. Vagy mi ennek a hátránya?
Előzmény: berci222 (103364)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103365

azert azt megneznem, hogy csinalsz 2 szelepnel tobbet hengerenkent ilyen modon.

 

Hogy munkalod meg, hogy preseled be a szelepulekeket, a szelepvezetoket, hogy rakod be a szelepeket...

 

Manapsag mar az egester is meg van munkalva, az se megy egybeontve, es meg sorolhatnam.

 

sb

 

Előzmény: krezidiesel (103361)
berci222 Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103364

 

Egy soros hybrid különben komplexitasban inkabb kevesebb, mint egy mai hybrid.

A gond ott van, hogy 100-150 kw-ot elektromosan szabalyozni azert nem tul olcso.

Legalabbis olcsobb, ha a motor tengelyet valahogyan "kikötöd" a kerekre.

A következö lepes sem soros hybrid lesz, hanem VCT (fokozatmentes mechanikus eröatvitel). Valszeg meg mindig ócsóbb egy 20-30 kg-os mechanikus kütyüt csinalni, mint az emlitett tartomanyban egy teljesen elektromos hajtaslancot.

 

Bár szerintem igyekezni kellen. Nagyobb darabszamnal mar eredöben biztosan kedvezöbb lenne teljesen elektronikusan.

 

Ja, meg meg valami. A zótógyárak addig kivanjak nyomatni a klasszikus technikat (amit ugye vagy 100 eve mindenki elfogad), ameddig csak lehet.

 

Előzmény: Törölt nick (103358)
berci222 Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103363

 

Egy EU-egyezmeny alapjan az LPG 2018-ig adomentes.

 

Előzmény: krezidiesel (103356)
berci222 Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103362

 

Már annyiszor irkaltunk rola. Hybrid, kicsi range-extender jelleggel egy közepes csaladi auto (valszeg elkeszithetö par even belül gazdasagosan is, marmint a hagyomanyosokkal összehasonlitva), 2,5-3 liter körül fogyaszt majd.

A nagyobb sporolas viszont a nagy otoknal jelentkezik, illetve a flottaknal, mert nagyobb különbseg, ha a fogyasztas 12 literröl pl. 6-ra csökken, mintha 5-röl 3-ra.

 

Előzmény: krezidiesel (103355)
krezidiesel Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103361

Az oroszok elég bonyolult hengerfejet tudtak igy is gyártani, (1965-ben) pedig nálam az a műszaki élet majdhogynem legalja...

Mióta nincs náluk málnekij robot, azóta lehet egy fúrót nem tudtak megköszörülni...

:-))

Zsákfuratos hengerállványba is cifra dolgokat lehet alkotni, csak négyzetesen drágább. Oszt hengerfejtömités sincs.

Egy Zvezda M401 (szárnyashajó motorja) egyébként érdekes műszaki alkotás, érdemes lenne tanulmányozni.( http://www.google.hu/search?hl=hu&rlz=1T4SKPB_enHU281HU283&q=zvezda+m401&start=10&sa=N)

 Akkoriban nem volt még tv-internetporno, stb, igy esténként ráértek gondolkozni a szakik...:-)))))

Ha érdekel le tudom szervezni, hogy Újpesten megnézz egy ilyen orosz csúcstechnikát. Lehet még a bajorok is profitálnának belőle...

:-)))

Előzmény: Törölt nick (103359)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.11 0 0 103360
Elvileg eléggé papjrforma, hogy már miniszteri tárcákat osztogathat, de azért a mandátumszámba még belejátszik addig pár váratlan dolog. Pl. hogy hogy reagál a MÁV elleni perre.
Előzmény: krezidiesel (103350)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!