Keresés

Részletes keresés

hotto Creative Commons License 2021.06.02 0 0 14238

Ezt csak "véletlenül" került hozzám. Kb. 70 centi hosszú!

Itt készül Magyarországon a fröccsöntő szerszáma.

Előzmény: RhB (14235)
hotto Creative Commons License 2021.06.02 0 0 14237

Mert a fiam szerint gagyi "szar szürke" a festése, nem olyan csili-vili, mint az új gyeseves kocsiké...

Hiába mondom neki, hogy rozsdamentes acél és nincs festve. :)

 

Igen, ezeket is megfuttattuk. Jól látod, ez az összeállítás. Empire Builder és a Southwest Chief volt a minta. Bár most már inkább az új baggage kellene, de azt még nem láttam modellben.

 

A végzárat is meg lehet oldani, minden elő van benne készítve, de külön alkatrészek kellenek hozzá. Az alvázban ki van képezve a hely 2 dekódernek.

 

Azért egy Rapido "Canadian" szerelvényre gondolkodás nélkül elcserélném... :)

 

 

Előzmény: RhB (14236)
RhB Creative Commons License 2021.06.02 0 0 14236

Miért lenne szar? Szerintem ugyanolyan szép, mint a Walthers. :-) Ugye ott voltak ezek is a négy évvel ezelőtti találkozón?

 

Ha jól látom baggage + 3 x sleeper + diner + lounge + 3 x coach az összeállítás, és a legelső kocsi is normál sleeper, nem a transition.

 

Nekem rövidebb a Phase IVb szerelvényem (Superliner II), csak a sleeper-ből van kettő (+ a transition sleeper, Phase IV). A coach-okat Superliner I-esekkel terveztem bővíteni, aztán úgy maradt. Viszont diner-ből van Phase IV és IVb is. És van egy MHC, egy baggage és két express boxcar.

 

A Superliner I-esek Phase III-ban vannak, mindenből egy darab, plusz egy ex-Santa Fe step-up coach/dormitory. Itt is elmaradt a bővítés, de ehhez van 2 MHC. Kéne hozzá egy baggage is, az amit a Kato csinál, de nem adta ki Phase III-ban.

 

Jól látom, hogy a Kato-nál ott a kocsiban a helye a végzárlámpa paneljének? Adnak is hozzá vagy külön kell megvenni?

Előzmény: hotto (14232)
RhB Creative Commons License 2021.06.02 0 0 14235

Csak nem 0-ás? :-) Vannak/lesznek hozzá Superlinerek is? :-)))

Előzmény: hotto (14233)
RhB Creative Commons License 2021.06.02 0 0 14234

Ezt még a kórházban láttam, de az okosteló kijelzőjén a kallerokat nem vettem észre. :-)

Előzmény: róbertke (14231)
hotto Creative Commons License 2021.06.02 0 0 14233

Ez is csak úgy:

 

Biíbií, az enyém nagyobb... :)

 

 

Előzmény: RhB (14219)
hotto Creative Commons License 2021.06.02 0 0 14232

Ez ugyan KATO "szar szürke", de ehhez is kell a két gép...

Ha kiherélném a gyári áramszedési lehetőséget, az sokat segítene.

 

https://www.youtube.com/watch?v=C9BQbldYWn4&t=11s

 

Előzmény: RhB (14230)
róbertke Creative Commons License 2021.06.02 0 0 14231

Láttad egy hónapja mit találtam neked? 

Amtrak szerelvényből integető kallerokat 😍 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=158232117&t=9213084

Előzmény: RhB (14230)
RhB Creative Commons License 2021.06.02 0 0 14230

Nem gyengébb, hanem lassabb. De még egyrészt meg kell kenni őket és úgy bejáratni, másrészt ha kapnak dekódert azzal talán be lehet játszani az azonos sebességet.

 

Kell a két gép a vonóerő miatt, a Superliner kocsik alapban hajlamosak nehezen gurulni. Egyszer párat már megkentem, de nem mindet. Az Amfleet kocsik viszont botrányosak, egy mozdony két kocsit alig vonszol el, ezekkel kéne valamit csinálni. Lehet, hogy a kenés segít, kérdés, hogy elég lesz-e ha több kocsi van.

Előzmény: róbertke (14225)
róbertke Creative Commons License 2021.06.02 0 0 14229

CN Zebránál a kapcsolónál lehetett látni a feszülést v. tolást. Az erősebb gép egy kissé köszörűlt. 

Előzmény: manhattani (14228)
manhattani Creative Commons License 2021.06.02 -1 0 14228

Mit csináltak a különböző vonóerejűek? Eltépték a kapcsolót, vagy letolták egymást a vágányról?

Előzmény: róbertke (14227)
róbertke Creative Commons License 2021.06.02 0 0 14227

Még anno a Pécsi modellkörben tanítottak meg a tapasztaltabbak ilyesmire. 

NDK-ból frissen hozott 5-6db Piko E44-ek szét lettek szedve. 

Forgóvázaikat egymással megversenyeztettük, bemértük. 

Az azonos paraméterű párok egy kasztni alá kerültek vissza.  

Egy pár maradt a végére, amiket elektromosan kellett összehangolni. 

Legvégűl a kész mozdonyokat hasonlítottuk össze, hogy kiállításon melyik 

kettő járatható párban. Jó játék volt. :-)

Előzmény: manhattani (14226)
manhattani Creative Commons License 2021.06.02 0 0 14226

Nagyvasútnál nem gond a vonóerő különbség, szerették a GP7-est a DDA40X előtt járatni, mert a GP7-nek Cadillac rugózása volt, és még csendesebb is volt, mint a DDA. Az ami vasutasok azt mondják, hogy ha egy besorozott mozdony elviszi a saját súlyát, akkor már összekapcsolható akármivel.

Különböző vonóerejű modell mozdonyokat nem próbáltam még.

Előzmény: róbertke (14225)
róbertke Creative Commons License 2021.06.02 0 0 14225

Bachmann CN Zebra gépekkel jártam így, a gyengébből Dummy gépet kellett csinálnom. 

Viszont a kitermelt hajtással feltámasztottam egy Bach. CSX gépet. Valamit valamiért. :-)) 

Előzmény: RhB (14224)
RhB Creative Commons License 2021.06.01 0 0 14224

Ja persze, csak a VIA-nál van, utólag szerelték fel.

 

Kicsit megjárattam a Genesiseket, sajnos a párban járatandók között van valamennyi sebesség különbség. Gyönyörű szép a VIA metállzöldje. :-)

Előzmény: Törölt nick (14223)
Törölt nick Creative Commons License 2021.06.01 0 0 14223

Az a gyanum az a lampa csak kanadai Genesiseken van, az Amtrak nem hasznalja.

Előzmény: Törölt nick (14222)
Törölt nick Creative Commons License 2021.06.01 0 0 14222

Az a Charger kep egy 2018-as koncepcio rajz lehet, azota veglegesitettek.

 

Erdekes kerdest vetsz fel az orron levo szam alatti fenyszoro kapcsan. Mind az igazin mind a modelleken, ami fotok elerhetoek, latni vele vagy nelkule.

Előzmény: RhB (14221)
RhB Creative Commons License 2021.06.01 0 0 14221

10 évvel ezelőtt fotóztam, amikor megjött. :-) Azt kéne még megnézni, hogy mikor tették fel a harmadik fényszórót? Az LRC-s fotón még nincs, a Renaisssance-oson már van. Mostanában láttam az infót, csak nem jegyeztem meg, hogy hol?

 

 

Itt egy másik színterv, lehet, hogy kimondottan erre a vonalra.

 

https://www.masstransitmag.com/rail/vehicles/article/21036777/via-rail-to-replace-qubeccity-windsor-corridor-fleet-with-siemens-trainsets

 

Előzmény: Törölt nick (14220)
Törölt nick Creative Commons License 2021.06.01 0 0 14220

Piszok jol nez ki, gratulalok!

Ha kivinned a szabadba a fotozast a szint jobban hozna a kepeken.

Előzmény: RhB (14219)
RhB Creative Commons License 2021.06.01 0 1 14219

Ezt meg csak úgy...

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (14209)
RhB Creative Commons License 2021.06.01 0 0 14218

Kicsit szűkszavúan fogalmaztam. A sleeper miatt mint a szerelvény mozdonya nem oda való. Ettől még tolatómozgást végezhet, és ha a sleeper helyett egy egyszerű coach-ot képzelünk oda, akkor is teljesen oké lenne egy mellékvonalra.

Előzmény: róbertke (14217)
róbertke Creative Commons License 2021.05.31 0 0 14217

Te magad raktál fel egy külön hozzászólásban egy CN képet hozzá tartozó szövegleírással. 

Na most én erre reagáltam. 

Előzmény: RhB (14215)
RhB Creative Commons License 2021.05.31 0 0 14216

Tudom, van róluk anyag bőven. :D

 

Ez jó fotó, még rajta van a piros CN logó. Két 4-8-4 duplex sleeper (egy CN, egy VIA), az ex-Milwaukee vista dome is még CN színekben - ez az egyik Walthers kocsim, a másik egy ex-NYC 4-4-2 sleeper. Amúgy nekem szinte az összes Walthers személykocsim 932-es, egyedül az UP CoLA tail sign-os dome-lounge observation 920-as.

 

Viszont a jobb szélső kocsit nem tudtam beazonosítani. Először azt hittem, hogy a Le Champlain szerelvényéből van (ex-Reading Crusader), de azok szoknyás kocsik.

 

Vegyesen továbbra sem láttam ex-CN kocsik között CP Budd kocsit, fordítva előfordult a The Canadian-ban kék-sárga smooth side kocsi. Persze ha több képet látnánk, akkor talán...

Előzmény: Törölt nick (14208)
RhB Creative Commons License 2021.05.31 0 0 14215

Igen, számunkra ez egy rosszul összerakott vonat, mivel a VIA-ról van szó 1970-es évektől napjainkig (a fekete-fehér CN kocsik csak egy kis kitérő a 60-as/70-es évekbe), ez a fotó viszont 1952 januárban készült Cross Point állomáson Quebec tartomány CN vasúti szempontból legkeletibb részén a Gaspe félszigeten. A mozdony egy Fairbanks-Morse A1A-A1A dízel a legelsők közül, a gyenge alépítmény miatt kellett a plusz tengely.

 

Az általunk tárgyalt kocsik a két társaság legelitebb expresszeihez készültek (CP: The Canadian, CN: Super Continental; 1952-ben mindkettő még csak egy pajzán gondolat volt), nem sok köze van egy sok-sok évvel korábban mellékvonalon baktató heavyweight kocsikhoz...

Előzmény: róbertke (14210)
Törölt nick Creative Commons License 2021.05.31 0 0 14214

Jo nagy a meretkulonbseg a P42 es a kocsik kozott.

Törölt nick Creative Commons License 2021.05.31 0 0 14213

Azokat Skociabol szedtek ossze jutanyos aron miutan egy uzleti kezdemenyezes ott bedolt. Szukos kocsik hireben jarnak, angol urszelvenyes.

Előzmény: RhB (14212)
RhB Creative Commons License 2021.05.31 0 0 14212
Előzmény: Törölt nick (14209)
manhattani Creative Commons License 2021.05.31 -1 0 14211

Köszönöm!

Helyes, olvasd! Csak így tovább! :-)

Előzmény: Törölt nick (14198)
róbertke Creative Commons License 2021.05.31 0 0 14210

RhB akkor ez egy rosszul összerakott vonat?? :-) 

CN 7603 mögött CN 15613 steam generator car, aztán a vonat....

 

Előzmény: RhB (14207)
Törölt nick Creative Commons License 2021.05.31 0 0 14209

Ha mar a szintervekrol beszelgetunk...

Ez a kedvencem a VIA kozul:

 

 

 

Ez pedig a masodik legcsufabb foliazas amit kitalalt valaki. Nem is latni a szerelveny alakjat:

 

 

Ez pedig a legeslegcsufabb. Egy totalis fiasko:

 

http://tracksidetreasure.blogspot.com/2017/02/via-rails-canada-150-wraps.html

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!