Akkor viszont meg kellene szűnnie a vágányzári menetrendnek, hiszen ezt az egészet nem a váci átépítés, hanem a Vác-Göd-egyvágányozás okozza. De mégsem szűnik meg, november végéig érvényben marad.
A vágányzári menetrend szeptember 16.-október 12., majd október 14.-november 22. időszakokra érvényes. Tudja valaki, mi ez a két fázis? A 71-es vonal hirdetményeiben az látszik, hogy a második fázisra már nincs meghirdetve a pótlóbuszozás Vác-alsóvárosnál. Tehát elvileg október közepén valami befejeződik.
A godi szemely utasainak 90%-a ott ult godig a zonazon, majd varhatott egy csomot godon.
Hetvegen az atszallaskenyszer csatlakozas nelkul netto szivatas.
MTI 2013. szeptember 23., hétfő 07:52 15-20 perces késéssel kell számolniuk a hétfő reggeli és délelőtti órákban a veresegyházi és a szobi vasútvonalakon. A Mávinform közleménye szerint a Budapest-Veresegyház-Vác és a Budapest-Vác-Szob vasútvonalon a váci állomás átépítése, valamint a gödi és a vác-alsói buszos átszállások miatt késnek az arra arra közlekedő vonatok.
Érdekes ez. Mert a felsoroltak egyike sem indok a késésre. Egy állomás átépítése (ha rendesen meg van tervezve) nem késeti meg a vonatokat. Sem az átszállás, pláne ugye ha leszállásról van szó. Ezek tényleg ennyire hülyék, hogy ezt próbálják megetetni a néppel?
"Biztos kell a zonazo rendszer hetvegen is? Pontos zonazoval szembevonat miatt allunk bo 10p-et Vacon"
Nem a zónázás okozta a késést. Továbbá míg az éves menetrendben szereplő vonatok számánál jelentősen kevesebb vonat közlekedik a vonalon. Korábban csúcsidőben magas kihasználtsággal mentek a 6-7-8 kocsis zónázók. Most, hogy egy zónázó vonat pótol 2-3 vonatot Göd és Vác között több kocsival közlekedve, a csúcsidőben alig lehet felférni rá. Na most te ehhez hozzáadnád a Budapest és Göd közötti utasokat is? Ez szerintem nem úl jó ötlet....
Biztos kell a zonazo rendszer hetvegen is? Pontos zonazoval szembevonat miatt allunk bo 10p-et Vacon, Godon a szemelyvonat nyilvan nem vart meg, igy fel ora a szopas. Vagy menjen mindenki a nyugatiba? Vagy hogy?
OFF: Bocsánat pontosítok, kissé elragadtattam magam: anyáztam helyett, megkérdeztem hogy van a kedves mama. Egyébként rendszeres, hogy az EC-ket(ami még érthető is hisz magasabb rangú vonat), illetve akármilyen épp jövő tehervonatot is kiraknak na páros veresi elé, ezzel megfogva az említett vonatot a bejáraton.
BDV-be érzésem szerint sosem lesz besorozva, talán nincs is rá igény, csak néhány vonat esetében kevés a 6-8 hely a vezérlőkocsiban. Én örülnék ha maradnának, ha már egyszer vannak akkor fölösleges "pihentetni őket"... Ülőhely is van bennük, és még a télen tekergő bringásoknál is egy plusz pont :-)
Gysev szilit láttam ma Palota előtt elporolni a körvasút felé, anyáztam is a palotai szolgálattevőnek, mert hát mi más elé rakná ki, mint az OFF veresi személy elé.
Hát, lehet, hogy fejvakarás tárgya. Legalábbis, eddig elég sokszor volt olyan, hogy motor + mellék volt a 'gyarmati. De eddig nem jelentett problémát a körbejárás.
Így, hogy maguknak a Bmx-eknek egy része lett kerékpár szállításra alkalmassá téve, valószínű, hogy a hosszabb szerelvényekben maradnak mindig. De hogy Bdv-be szándékosan be lesznek-e sorozva, azt nem tudom.
Mint mindenkinek,igy nekem is vannak hibáim amin próbálok javítani hogy jobb legyen nektek utasoknak.Ezért kértelek (amig nem ismersz ne itélkezz).Hatalmas felelőtlenség volt ezt a menetrendet így elkészíteni hogy Vác-Göd között a bal vágány kizárva.Ennél sajnos még rosszabb lesz a helyzet ,ha a bizber megadja majd magát.Állomástáv.V max 40.Vagy Gödön a váltók nem fognak működni.Szinte biztos vagyok benne hogy jelentkezni fognak a hibák.Erről nem az utas tehet, az biztos.
Ne itélkezz amíg nem ismersz.Szombaton is leengedtem egy figyelmetlen utast aki az eső elöl behúzodott a flirtbe Vácott,ameddig várta a zónázót.Ha kókány munkát végeztem volna nem érte vólna el a zónást.:))))))))))))))))))))))