Ma is a KLV helyett, csak munkanap lévén Debrecenbe. LWM-588 pedig Gyula - Szeged, az LSW-553 fordáján. Milyen menő már, 8 éves fapados Credokat kell levenni Sarkadról távolságinak, hogy helyettük a GTZ-536 menjen Újszalontára. Gondolom nem maradt már más 130 kilométerre is elküldhető jármű.
Végül is az előterjesztésben is 3 autóbusznak van előírva az LE vagy LF kialakítás, és ha jól értelmezem, 1 hónapig bármit bedobhatnak helyettük tartalékból.
Nem tudjátok, mi a helyzet LIW-792-vel és LHM-724-gyel? Előbbi helyett már jó ideje KKL-983 jár Debrecenbe, utóbbi helyett meg LTN-045 (mondjuk ma pont nem).
Az FHG rendszámmal Szegeden áll a telepen, műszakija lejárt.
A GUF-975 maradt Gyulán, sarkadi telephelyes. Az FLN-320 visszatért Vásárhelyre, helyette nem érkezett semmi. (Eredetileg mindkét Classic a nyári(?) vonatpótlásra érkezett.)