egyenes 230 mm. 49 db.100 ft/db egyenes 115 mm. 28 db.100 ft/db egyenes 55 mm. 22 db.100 ft/ egyenes 15 mm. 23 db.100 ft/db szakaszoló sin 55 mm. 15 db.100 ft/db kapcsoló sin 55 mm. 14 db.100 ft/db vágot sin 55 mm. 4 db.100 ft/db
ives sin 230 mm. 18 db.100 ft/db ives sin 160 mm. 4 db.100 ft/db ives sin 135 mm. 6 db.100 ft/db ives sin 115 mm. 36 db.100 ft/db ives sin 65 mm. 5 db.100 ft/db ives sin 55 mm. 14 db.100 ft/db ives sin 40 mm. 9 db.100 ft/db ütközöbak:3 db 500 ft/db
Az árak a postaköltséget nem tartalmazzák. Fizetni előátutalással vagy Paypal-on lehet. (Nem kereskedő vagyok, saját gyűjteményem felesleges darabjait kínálom megvételre)
Kérek mindenkit, hogy az alábbi e-mail címen érdeklődjön, ugyanis ritkán járok a fórumon:
Eladósorba került az alábbi személyvagonom. Tillig TT 13676 sz. Egy hiányosságtól eltekintve tökéletes állapotban van. Az egyik oldalon a kuplung tartó rúd hiányzik. A kuplung megvan. Ettől eltekintve tökéletes állapotban van. Ez könnyen pótolható. Saját dobozában, tartozékaival együtt.
Csatlakoznék az itt hirdetők táborához kivételesen.
Van 2 db eladó ROCO MÁV eltolható oldalfalú 2 tengelyes teherkocsim, dobozában, kifogástalan állapotban. A 37556 cikkszámon megjelent szettből kivett vagonról van szó.
További képeket kérésre emailben szívesen küldök. Fix ár: 7600 Ft /darab. Személyes átvétel Budapesten.
Üdvözletem! Eladóak az alábbi tt mozdonyok Érdeklődni e-mailben. Illetve e-mailben tudok további képeket küldeni.
tt Zeuke Br23 dobozában. Működik, de tisztítás ráférne. Eredeti dobozában 15000Ft tt Bttb Br35 dobozában. Egy helyen egy pillanatría megszorul futás közben, a szerkocsija esztétikai problémákkal küzd. 12500Ft tt bttb br81 alapkészletese egyszerű csatlós kivitel, fut mint az ökör 5000Ft tt br250 6 tengelyes villanymozdony, tetején az üzemmódváltó kapcsoló hiányzik, sínről véve az áramot rendesen fut 11000Ft tt E94 br254 német krokodil rendesen fut dobozban 14000Ft tt E42 villanymozdony rendesen fut 9500Ft tt pici tolató összeragasztózott mellgerendákkal, de rendesen fut 4500Ft tt br118 rendesen fut 8000Ft
valamint: tt váltórelé, de valami fura kivitel. Rendesen műkdik 2000Ft. tt angolváltó rendesen működik 3000Ft sok sok U profilos sín (mindenféle), kocsileakasztók, váltók, hidak.
Nekem a (azt hiszem, Noch azaz Woodland) sárga zacskós, N-es barna zúzottkő hozta meg azt az eredményt, amit látni szerettem volna... Az 1 mm-es szemcsenagyság az TT-hez kicsit nagy. A nagyvasúton VNZ 32/55 vagy 32/63 zúzottkövet használnak, ami azt jelenti, hogy a szemcsék átmérője átlagosan 32 és 55 vagy 32 és 63 mm között van. A 120 mm-es szemcse az már terméskő :D
1200 forint volt belőle egy csomag, és ha elég ügyes vagy, egy jó nagy terepasztalra, vagy két kisebbre is elegendő.