Kisebb hibák lehetségesek, a káptalanfüredi elágazástól Szeentkirályszabadjáig tudtam bejárni a vonalat, utána dzsumbuj. Turista, katonai és városi térképekből próbáltam rekonstruálni a fennmaradó részt. Meggyespusztánál valóban volt egy iparvágányi kiágazás nyugatra a Videoton üzemébe. Engem elsősorban a személyszállítás érdekel, ezért nem foglalkoztam a videotonos iparvágánnyal, azonkívül, hogy nem tudtam bejárni.
1948-49-es és 1960-61-es menetrendben Meggyespuszta és Veszprém között szerepel a Veszprém Honvédlaktanya mh, 1 km-re Veszprém állomástól. 1967-es nyári menetrendben már Veszprém Ipartelepek mh szerepel. Ipartelepek előtt még volt egy iparvágányi kiágazás a Veszprém megyei ÁÉV-hoz.
Ügyiratokat találtam a vonalról, a 8-as főút építéséről és ennek kapcsán a vasútvonalról, ám helyszínrajzot sajnos nem találtam Veszprém belvárosi szakaszáról, így a térképek és gugli föld alapján próbáltam rekonstruálni az "esetet".
Ami a gazdasági vasutat illeti, fogalmam sincs, majd megkérdezem egy ismerősömet.
Most már megtaláltam. Majdnem így volt, de Veszprém Jutasról nagyobb ívben fordult, keresztezte a mai elkerülő út nyomvonalát, közel ment a laktanyához, de ennyire azért mégsem. A rajzon a helyi buszállomás helyén ment a vonal, a valóságban ettől azért távolabb lehetett. De erre tényleg zavaros, hogy pontosan hol volt.
A Veszprém Honvéd Laktanya megállóhely, nem Veszprém Ipartelepek volt? Hol volt ott laktanya?
A meggyespusztai iparvágány nincs rajta.
Állítólag Meggyespusztán a háború előtt volt gazdasági vasút is, nem tudom, hogy ebből mennyi igaz.
Szeretném megépíteni a Torbágyi völgyhidat (Biatorbágyi viadukt) és a hozzá kapcsolódó régi vasútállomást, de a vasútállomás vágányzatáról sehol sem találok tervrajzot vagy valami skiccet legalább, hogy hol, mennyi kitérő volt rajta!
Lőrincz átrakó a mai, de akkor még nem létező Kőbánya-Kispest állomás - akkor Vasgyár utca mh. - páros oldala és Kőbánya Teher között volt.
Közben, ha jól tudom a Fradis összekötővágányok 1920-as évek végi megépítésével együtt kiépült Kőbánya-Kispest állomás. Egy 1931-es vázlazton már ez is megvan.
A Veszteglő-t, a hurokvágányt viszont ezen az 1919-es rtérképrészleten lehet jobban betájolni. Ma részben a PFT telep van a helyén, de ez csak a Kőér utcánál (ez vágja ketté a hurkot, de név nincs hozzá feltüntetve) kezdődik.
Ez nem ott van. Amikor jössz befele majd munkába, akkor a richtert elhagyva, és a vasúti átjárót, akkor láthatod te is, még a volt vágányok közötti kandellábereket is, ezért gondoltam.
Volt bizony, Kőbánya Alsó Pályaudvarnak hívták és a mai Kőbánya-Teher folytatása volt. A II. vh. előtt a nagy forgalom miatt töltésre került a pálya, a tehervágányok megszűntek.