Szia!
Örömmel halljuk, hogy ismét megmenekült egy szovjet csodagép a kohótól! Kezelési utasítást a
www.rigaklub.extra.hu oldalról tudsz letölteni, valamint az oldal Fórumán is kapsz bőven segítséget!
Ha mégis belekezdesz a motor szerelgetésébe, a legfontosabb:
- gumik állapota, esetleg cseréje
- karburátor kiganézása és beállítása
- bowdenek ellenőrzése, cseréje, olajozása
- tank, benzincsap pucolása
- fékállítás
- kerékcsapágyak, kormánycsapágyak ellenőrzése, kenése
- esetleg, ha a kipuff nagyon kormos, annak a szétszerelése és kipucolása.
Ezek mellett még előfordulhat, hogy nincs sok kompresszió, akkor meg kell gyűrűzni a dugattyút, ha reménytelen, fúratni kell. A gyújtás ritkán állítódik el ezeknél a gépeknél, csak ha elrágódik az ék a főtengelyen. Amúgy hány kilométer van a vasban?
Írtad, hogy nem nagyon értesz a motorokhoz, szerintem a riga.hu Fórumon, ha megírod, merre van a motor, biztos akad, aki személyesen is segít Neked!
Más téma: fájdalom, Kedves Márkatársak, de 11 napra itt kell hagyjalak Titeket! Rigázzatok sokat és hallgassatok David Bowie-t! ;) Ha ismét gépközelben vagyok, ide is megírom legújabb eszement Rigás ötletem!