jaj... + valami. Én magam bőröztem fel az enyimet. Ami nagyon gázos szerintem a csomagtér anyag. No oszt azt el lehet baltázni hamarást ha nem figyelsz. (azon izgultam is, de gondolkodás és a logikus sorrend segít)
Most kaptam a központi mail címre. Ópusztaszer nagyon szép, és Szeged elött van Sándorfalva.
Tisztelt Klubvezető!
Engedje meg, hogy levelemmel zavarjam! Sándorfalvi veterán jármű rajongóként úgy gondoltam, hogy elérkezett az idő, amikor városunkban is rendezni kellene egy veterános találkozót! Nagy örömömre polgármesterünk Kakas Béla, és a városnapokat szervező Művelődési ház igazgatója Pataki Zsuzsanna is pozitívan állt hozzá az ötlethez, így a rendezvény része lesz a Sándorfalvi Városnapok eseménysorozatnak.
Ismerve az Ön veterános járművét, eddigi munkásságát a veterános élet területén, nagyon megtisztelő lenne számunkra, ha elfogadná meghívásunkat, és klubbeli társaival részt vennének rendezvényünkön.
*A rendezvény időpontja 2007. július 1.
A tervezett program a következő:
9:30 ig Érkezés, regisztráció 10:00 óra Túra Ópusztaszerre a Nemzeti Történeti Emlékparkba 12:00 óra Ebéd 14:00 óra Visszaérkezés Sándorfalvára 15:00 óra Járművek kiállítása a templomkert körül 17:00 óra Felvonulás a városban Díjátadás
Szerintem a varrást is érdemes megcsinálni házilag: - pl. tök sok penyát meg lehet spórolni: műbőr,szikramentes anyag, szivacs, cérna, zippzár, patent, tű került: 27.270 Ft-ba, meg mert - így teljes a felújítás - örök élményt ad!
Varrási idő: 5 nap szabadság-kivevés + a hétvége. Munkaidő: 10 óra / nap .
úgy kell csinálni, hogy itt oldalt rá kell kattintani az '500 db/lap ' lenyílóra és végig kell nézni a hozzászólásokat. Pl: ott van mindjárt a 1269-es.
a fékemnek elég prózai hibája volt: a vakrozsda bemaródásokban lévő kosz-piszok fémrészecskék tükörfényes felületként rakódtak a ferrodóra, csökkentve ezzel a fékhatást.
Szerettem volna kerécsapágyat cserélni, de nem sikerült szétszednem. Cserélt már valaki kerékcsapágyat?
Jól csengenek Tamás sorai, én is meggondolnám, lagalább is a varratást mindenképpen gyári tapasztalatokra bíznám. Aztán a felhelyezés sem egy egyszerű dolog, de azt megfontoltság után már nem nehéz feladat. Íme egy kis bőr minta velorex. Ami a színek lehetőségéről szól.
Szasz! Ha a bőrözésen megspórolsz némi pénzt, az tök jó, de. A Szakembernek van gépe, esetleg szaktudása, tapasztalata. A ráncos, lógó bőr látványa hamar feledteti a megspórolt ezreket. 12 éves a bőröztetésem, még nem bántam meg az árát.(képek a képek közt, a Csirkés-fekete!) Gondold meg a barkácsolást! Évekig nézheted az eredményét! Hi!
Olyan tetőponyvám van amiről méretet lelehet venni, csak eléggé egyéb kategóriás azt viszont nem értem hogy hogy a fenébe kell rá 13méter bőr egyébként amit találtam itt csongrádon műbőrt abból van két féle van egy vastagabb és egy vékonyabb a vastagabbra aztmondta az eladó hogy nem lehet otthoni varrógéppel megvarni szal marad a vékony jó lessz az nekem?? Feelétek mennyi a bőrnek métere nállunk 2000/m sztem az reális ár vagy nem??
TETŐPONYVA: kijön 2,3 méterből úgy, hogy a levágott maradékokat mellévarrod . Különben nem így varrják gyárilag=> így aztán lehet venni akár 4 métert is (Én, Tomcsika ajánlására, a szikramentes műszaki vásznat ajánlom, bár 4-5000 Ft/m2 , elég húzós ár).
BEVONATOK: 1,4 x 11-13 méter anyag nem árt (inkább maradjon! meg aztán el is ront az ember egyet-egyet).
Ha drágán veszed a műbőrt (500 Ft <), akkor előtte csomagoló papírt rakjál rá, 10 cm-es ráhagyásokat hagyj az oldalaknál és ezeket add össze. Ekkor nagyon precíz voltál.
Ha Lódi Karcsit nagyon szépen megkéred, akkor talán kölcsön adja a tartalék tetőponyváját (egyébbként én is ezt használtam mintának), amíg meg nem varrod a sajátodat.
sziasztok valaki megtudná nekem mondani hogy kb hány m2 bőr kell a velóra?
vagy ha valakinek vólna esetleg egy haszálható tetőponyvája azt megköszönném!!!
Ma sikerült befejezni a veló festését ha minden igaz akkor jövőhéten megjön a henger a fúrásból és akkor naggyából összetudom dobni a szekeret. Aztán meg persze be is kéne deszkázni, behúzni a vezetékeket meg felnik is krómoztatni vannak aztán azt is fűzöm újra szal lessz még vele munka de ha egybelessz még bőrőzés elött csinálok képeket.Na sziasztok nektek is jó szerelést :) **RedBull**
Fékezéskor a balrahúzás oka egyértelműen az, hogy a bal fék sokal jobban melegszik, de egyik sem forró vagy ilyenek. Most már csikorog is, még nem szedtem szét de majd az jön. Menetstabilitást jelentősen javította, hogy a kerekek megkapták az 1,5 ill, 1,9 bar nyomást ! Egyelőre ennyi
Sziasztok kellene nekem szélvédőhöz gumi valaki nem tudna vagy valami tippet adni ?? Képeket még mindig nem took csinálni mer szar a gépem na előre is köszi
Tamás is jókat mondhat... Mindenképpen végimennék ezen a hibalistán, legfőképpen a FÉKEKEN (ugyebár nem az a fontos hogy megy-e hanem hogy megtudjunk vele állni) és lezsíroznám az összes helyet ahol zs.gomb van. A kormányművet szétszedheted nyugodtan, benzinben kimos és zsírozva visszaszerel. Egy komplett felújítás után is kijohetnek hibák, mert amit használunk az el is kopik (egy valami nem, de arra most nem térnék ki mert OFF lenne ide :-)
aha-aha, köszönöm, de akkor ez most kettő: ha fékezéskor elhúz a gép, ill. szitál a kocsi nagyobb sebességnél. Nekem akkor, persze, mind a kettő van: a fékezést írtam és 60 km/h-nál már nem nagyon szabad mozgatgatni a kormányt! Nekem a kormányholtjáték ez elég szoros (nincs holtjátékom szinte), és még sohasem szedtem szét a kormányművet.
Nem lehet, hogy a kerékösszetartás a ludas az ügyben? Ezt nem állítottad?
A kormányösszekötő lemezkéket (2 db kb.: 15 x 5 cm összecseréltem) ez tartja a kapcsolatot a futóművel illetve egy fogaslécet mozgat a kormány végén lévő fogaskerék. Nha és akkor az autópályán lejtős részen, iszonytatosan szitált a velorex eleje, mert nem volt fix a kapcsolat kormány és kerekek közt. Karcsi vette észre leleményesen, merthogy hozzá tartottam éppen. Köszönöm azóta is neki.