Keresés

Részletes keresés

márne Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8955

Lesz hozzá Superocskij Rallicskoje is? :-D

Előzmény: WimT (8953)
márne Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8954

A Tiéd!

Az enyém meg az, hogy megveszem az EVO-dat.

Előzmény: WimT (8953)
WimT Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8953

ITT A JÖVŐNK !

 

WimT Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8952

igen,igen, ahogy kell :-)

Előzmény: márne (8950)
WimT Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8951

80W90-es egy Sporiba ?  Azt megnézném :-)

 

Primer és váltó egybe van kötve és sima ásványi 15W40-est lehet belerakni vagy primerolajat.

 

A 80W90-es a Big Twin váltóba való.

 

Ásványi az alap de szintetikus mindig jobb. Ilyenkor a pénztárca beszél :-) 

Előzmény: TPv8 (8948)
márne Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8950

  Köszi!

Egyszóval egy őszinte ember a fickó! :-)

Előzmény: WimT (8949)
WimT Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8949

Szia Márne ! Bocs nem figyeltem  :-) 

 

Mivel a bácsi átment a fehér vonalon és azért büntetést kapott a rendőröktől, nagyon mérges lett.

Főleg amikor kiderült hogy a Spanyol rendőrtiszt valamikor Francia állampolgár volt, Párizsból származik és tökéletesen franciául beszél.

A mérges bácsi azt mondta a rendőrnek hogy a fehér vonal az olyasmi amin nem lehet átmenni mert az az orrába való  :-)  Utána a bácsi még azt mondta a rendőrnek hogy arra nem kell büszke lenni hogy franciául beszél mert a hülye beszólások végett ők most ott már egy fél óra állnak az út szélén a semmiért és már nagyon késnek. Minden köszönhető egy f*sz párizsi rendőrnek.  Utána még "szép" neveket kiabált a rendőröknek  :-)  Vicces volt.             

Előzmény: márne (8933)
TPv8 Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8948

Sziasztok! 

Segítségre van szükségem.

A kérdésem az volna, hogy 2005-ös Sporiba

milyen váltóolaj kell?

Az interneten az ATF-től a 80w90-ig mindent írnak.

A motorolaj 20w50 ásványi vagy szintetikus?  Köszi 

 

Alkapánó Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8947

Szuper!

Köszi!

Előzmény: Gergelymarci (8946)
Gergelymarci Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8946

Előzmény: Alkapánó (8945)
Alkapánó Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8945

Köszi!

Alapból két csavar van benne? (valamit rögzít)

...menetes furatok?

Előzmény: Gergelymarci (8943)
Gergelymarci Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8944

Előzmény: Alkapánó (8942)
Gergelymarci Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8943

Van két lyuk.

Előzmény: Alkapánó (8942)
Alkapánó Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8942

Ezeket ismerem.

Az ülés alá való platni (lemez) nagyon nem jön be, valahogy "testidegen" :)

Zsanéros tartóm (az ülés elejére) már van, bár lehet, az sem kell majd.

 

Egyébként ezekhez az ülésekhez könnyű még otthon is merev felfogatást készíteni.

Ilyesmire kár a pénzt pazarolni.

 

A 3"-os torziós rugón gondolkodom (hátulra), csak az alsó felfogatása kérdéses.

Úgy rémlik, van a kis keresztcsövön két furat...

Előzmény: Gergelymarci (8941)
Gergelymarci Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8941

Nem is a vázon lévő oldalsó lyukat használják, hanem a h. sárvédő csavarjának a helyét...

Előzmény: Alkapánó (8938)
Gergelymarci Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8940

Hali! A hátsó keresztnél van 2 lyuk, elöl nem láttam. Lehet kapni komplett szettet az ebayon, ötletet nyerhetsz onnan, van leírás is.

https://www.ebay.co.uk/itm/HARLEY-SPORTSTER-SPRING-SOLO-SEAT-CONVERSION-KIT-1982-03-BOBBER-CHOPPER/332255123861?hash=item4d5bf2d995:g:GsIAAOxygxlSgYS0:rk:8:pf:0

Előzmény: Alkapánó (8938)
Gergelymarci Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8939

Hali! 

Ülésrugót, tartót a Bobber Centernél tudsz rendelni. A vázat megnézem...

Előzmény: Alkapánó (8938)
Alkapánó Creative Commons License 2019.01.30 0 0 8938

Végül egy rugós ülést (nyerget) rendeltem.

A rövidebbik, 10,5"-os rugóstaggal tervezem használni. A hosszabb telók így maradnak tartalékba.

Még nincs itthon a motor, és nem emlékszem, hogy az ülés alatti kereszt vázcsövön vannak-e furatok, ha igen hol.

Fontos lenne az ülésrugók esetleges beszerzése miatt...

 

Valaki megtenné, hogy megnézi?

('95-ös Spori, 2003-ig tán azonos a váz)

 

Köszi! :)

 

 

Gergelymarci Creative Commons License 2019.01.27 0 0 8937

Pedig nagy érték amit tud😀

Előzmény: márne (8936)
márne Creative Commons License 2019.01.27 0 0 8936

 Wim, multifunkcionális!

Csak néha néha eltűnik az éterben. :-D

Előzmény: Gergelymarci (8935)
Gergelymarci Creative Commons License 2019.01.26 0 0 8935

Wim flamand nyelvű nem? Ez meg fraciáúl vartyogott..

Előzmény: márne (8933)
Alkapánó Creative Commons License 2019.01.26 0 0 8934

:) a kedvenc filmem a ZCR-tól :)

 

Előzmény: márne (8933)
márne Creative Commons License 2019.01.26 0 0 8933

Wim!

 

Kérhetnék egy kis tolmácsolást?

13.50-től érdekelne az úriember véleménye az életről. :-)

https://www.youtube.com/watch?v=VwAn_hjtmFg&t=106s

Előzmény: WimT (8932)
WimT Creative Commons License 2019.01.26 0 0 8932

Sziasztok !

 

Mivel a főszponzorok visszavonultak sajnos többé már NEM LESZ PANNÓNIA CUSTOM SHOW OBERWARTBAN !

 

A PCS megszüntetés miatt, a ACA-tól (Austrian Custom Association) szervezett motorszépségversenynek most más helyre fog átköltözni. Pontosan hova még nem lehet tudni mivel most folynak a tárgyalások más Osztrák motorrendezvény szervezőkkel.

 

Üdv.,

Wim (ACA tag). 

Alkapánó Creative Commons License 2019.01.22 0 0 8931

Szia!

Nálam így történt:

1982-óta volt néhány motorom, de volt hogy évek is múltak el motor nélkül.

Volt chopperem is (Shadow) és egyre inkább hiányzott ennek a stílusnak az érzése. Főleg így 50 felett :)

Múlt évben hónapokig nézegettem, próbálgattam (ha lehetett), s végül rájöttem, hogy nekem a feeling a fontos.

Az esztétikai, a hang és a vezetési feeling. Először néztem, próbáltam újabb, injektoros Harley-kat (Spori, Dyna) nem volt rossz, de amikor mentem egy karburátorossal és hallottam a hangját egyből beleszerettem. Meg kell jegyezzem, nálam az oldschool feeling jön be :)

No, végül egy 1995-ös XLH Hugger Sportstert vettem (USA modell, HD1...)

Full analóg és abszolut személyre szabható!

Most épp a Monster Customs-nál "csinosítják" egy kicsit.

Azóta sem értem a gumibakos blokkrögzítés hiányát kritizálókat :)) Ez így KIRÁLY!

Mindent be tudsz rajta állítani vagy módosítani otthon és egyáltalán nem bonyolult.

Én sem vagyok szerelő, de mindig szívesen tanultam meg és csináltam az aktuális vasak karbantartását, az olaj és szűrők cseréjétől, a kormánycsapágy cseréjén át, a szelephézag állításáig, vezérműlánc cseréjéig.

Szerintem a '99 előttieken még kevésbé érződik a spórolás.

Szerintem a HD attól igazi, hogy tradicionális és egyszerű.

Panhead-re vagy EarlyShovel-ra sajnos nem futotta.

Igaz, csak 8-900 km-t mentem még vele, de nagyon nem bántam meg.

Előzmény: BaaLee (8929)
márne Creative Commons License 2019.01.22 0 1 8930

 Tartsd meg inkább a mostanit.

A 10+-os gépeknél éppen aktuális az akkumulátorcsere. A motortartó gumibakok cseréje. A szokásos gyújtógyertya, fékfolyadék, kerékgumi stb.

A Spori talán a legmegbízhatóbb Harley. Viszont nem hiba nélküli. Gyakran előfordul a hidrotőke kerepelése, amit csak cserével lehet orvosolni. A különböző viszkozitású olajjal történő varázslás nem segít szerintem. 2004-és 2006 között a hátsó fékmunkahengernek sokszor átszakadt a gumitömítése, amit nevezhetünk típushibának is. Ez is egy macera én már túl vagyok rajta. Nem nagy dolog, de ha az ember nem tudja hova nyúljon szaladhat vele a szerelőhöz. Viszonylag gyakori még az akkumulátor testkábel törése, amit a rezonancia okoz. Egy új motor az új, egy tíz évnél öregebb meg 10+os, Inkább szép lassan cserélgesd le rajta, amit szeretnél, mások tapasztalataiból kiindulva. Esetleg a gyári alkatrészeket ilyenkor értékesítve, még tudsz is csökkenteni a ráfordítások összegén. Az enyém egy 883-as 2004-es modell. Mondhatni gyári állapotú, bár az első hátsó futómű fiatalabb évjáratról cserélve, mivel azok is gyáriak nem látszik meg rajta. És az 1200 köbcenti sem hiányzik. Jó az úgy, ahogyan a tervezők megálmodták!

Előzmény: BaaLee (8929)
BaaLee Creative Commons License 2019.01.22 0 0 8929

Igazából először azt szeretném kideríteni, -nem is feltétlenül pont ez a motor- csak úgy általánosságban, hogy van értelme lecserélnem a mostani motoromat, egy olcsóbb, öregebb, több futott kmesre, de esetleg már olyan pluszokat tartalmazó motorra, amelyekre majd a későbbiekben költenék a mostanira.
Igazából ez az árkülönbözeti összeg a motoromban tartása gondolkodtatott el, az esetleges váltáson. 

Azt szeretném kérdezni, vagy tanácsot kérni Tőletek, mennyire szerviz igényes, egy korrektül karbantartott 10+ év körüli 1200 spori, valamint ha az ember ebben gondolkodik esetleg érdemes egy 2006 előtti még karbis gépet venni, vagy ha az embernek nincs túl sok bütykölési szakértelme, akkor inkább utáni, injektoros gépben gondolkodjon? 

Előre is köszi a segítséget! :) 

márne Creative Commons License 2019.01.21 0 0 8928

És mi lenne az elképzelés? Először eladnád a tiédet? 

 

Előzmény: BaaLee (8927)
BaaLee Creative Commons License 2019.01.21 0 0 8927

Igen! :) 

Gergelymarci Creative Commons License 2019.01.21 0 0 8926

Nagyon szép vas:-)

Előzmény: márne (8925)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!