Egyébként sose volt olcsó, amiből kevesebb, mint 1000 db van a világon, az nem lehet az. De most már csak felfelé megy az ára, gondolom már kevesebb, mint 500 működőképes példány lehet. Vagy még annyi se...
Jólvan, ha nagyon melléfogsz akkor még mindig járhatsz közénk legalább lesz miről beszélni, de kívánom neked, hogy te legyél az a kivételes, akinek bejön a márka ilyen korban, ha már ennyit szoptál a zárlatos villámmal.
Több lehetséges változat közül fogom/fogjuk majd kiválasztani az egyiket.
Pillanatnyilag korának megfelelő állapotban van, de egyre több keserve jön elő és egyre inkább reménytelennek tűnik a puszta állag megóvása is.
Ha lenne egy tárolásra alkalmas helyem, a bontás lenne a leggazdaságosabb (sok jó alkatrész van benne), de inkább az egyben eladás a valószínűbb. Persze ettől még lehet, hogy a vevő egy bontó lesz!
Tudom, hogy Téged és a többieket is csak a jó szándék vezet - és ezt értékelem is - de miért üljek olyanba, amiben nem érzem jól magam?
Legyen az akár hiper takarékos dízel, szuper megbízható japán, extra kényelmes francia. Köszönöm, nem kell!
Veszek egy propellerest, reményeim szerint jó állapotút, aztán - ha megérem - nyugdíj után járok Volánbusszal meg MÁV-val! Addig meg nem a lóversenyen cseszem el a pénzem, hanem szervizbe hordom, ezzel is felpörgetve a hazai GDP-t.
Ha nagyon melléfogok, akkor megváltoztatom a nickem és belépek egy másik rajongói klubba! :-)