Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fetitaco Creative Commons License 2015.02.20 0 1 350619

Autót vesz? Így verik át

Kifizeti a 3,7 milliót, mert az eladó a szemébe hazudik, és a márkaszerviz sem szúrja ki a csalást. Tanulságos és szomorú történet. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

Márkaszervízes átvizsgálás.

Előzmény: Kolac (350618)
Kolac Creative Commons License 2015.02.20 0 1 350618

Üdv,

Nekem is egy faceliftes 211-esem van, de én nem szeretem a dízeleket, így benzines, kompresszoros. Ugyan nem vagyok akkora szakértő mint itt sokan, de annyit én is tudok, hogy bármilyen dízelmotorról is van szó, nem igazán tesz neki jót a ritka és kevés járás. Nem az, hogy tönkremegy, de jóval gyorsabban képződnek benne lerakódások, kokszolódások, amik aztán mindenféle bajt okozhatnak a pénztárcád kárára.

 

Nekem a benzinessel nem igazán van nyűgöm, a vásárlás után mindenképpen ajánlott egy B-szervizt lefuttatni (olajak, légszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gyertyák stb. cseréje), illetve a váltóban olajat cserélni ha automata. Én is ennyit csináltam, meg most befűznek egy új vezérműláncot (köszönhetően Smafu tanácsának), mert az előző tulaj ezt nem tette meg, de ennyi, a kocsi tip-top, külsőre és motorikusan is. Kraft is szépen van benne (közel 190 ló), a fogyasztás tűrhető, bár tény, hogy egy kompresszoros benzines többet eszik mint egy dízel, de én ezt bevállaltam.

 

A vásárlásnál amire nem szabad sajnálni a pénzt, hogy bevizsgáltasd vétel előtt, ne spórolj azon a 10ezer Forinton, mert inkább az menjen el, mint utána a milliók amiért megvettél egy rossz kocsit. Az autók 90%-ának pörgetett az órája, ezzel is számolj. Minél többet futott, arányában annál többet szoktak visszapörgetni. Ritka az olyan kocsi amiben nincs tekerve, és most nem csak Mercedesekre gondolok. Illetve még ami fontos, hogy gyakori a rommá tört kocsik importja és kipofozása majd eladása, viszont egy totálra tört autó még kikalapálva is produkálni fog hibákat és pénznyelővé válik, köszönhetően a szélhámos magyar neppereknek, akik fillérekből hozzák ki a javítást. A 211-esnél körbe kell mérni rétegvastagság mérővel, de olyannal ami alu-t is tud mérni, mert a motorház meg az első két sárvédő asszem alumínium. Valamint ha megemelik az autót, hátul alá kell nézni, a lökhárítótól kicsit beljebb van egy keresztmerevítő. Ha a kocsit hátul összetörték valaha, ez garantáltan megőrzi annak a nyomait. Elől mint más kocsiknál a motortér homlokfal-zárhídja lehet árulkodó. Mikor én keresgéltem, botlottam olyanba, hogy újszerűnek árulta a fickó, közben teljesen legó volt a kocsi. Valami felszereltség nélküli alap 211-es volt, amire kívül néhány avantgarde elem került (pl. ajtók, ablaküvegek, ködlámpa), aztán teljesen más ülések sportpakettből, és hiába voltak gyönyörű 18as felnijei, a bevizsgálásnál kiderült, hogy körbe volt törve az autó, még a teteje is! Valószínűleg meghentergették. A 4 kerékből 1 állt a helyén, a többi a szélrózsa minden irányában, kormányozni izomerővel lehetett, halott volt az egész szervo és fogasléc. De olyan nagy franc volt a nepper, hogy majdnem átvert vele, a bevizsgálás mentett meg.

Előzmény: I.Zoli. (350606)
Titibáttya Creative Commons License 2015.02.19 0 0 350617

Már le van takarva.

 

Előzmény: majdnemviking (350612)
fetitaco Creative Commons License 2015.02.19 0 0 350616

Nekem kb 3 foknál kb 5-10 km a 80 fok. Városban. Attól függ mennyire van kapcsolva a fűtés.

Előzmény: majdnemviking (350615)
majdnemviking Creative Commons License 2015.02.19 0 0 350615

Mindenféle kiegészítő motorfűtés nélkül ennyi, kb. +3 foknál 22 km.

Előzmény: fetitaco (350613)
c220peti Creative Commons License 2015.02.19 0 0 350614

Sztem nagyon, a fele is az...

Előzmény: fetitaco (350613)
fetitaco Creative Commons License 2015.02.19 0 0 350613

20-28 km??? Nem sok az?

Előzmény: majdnemviking (350611)
majdnemviking Creative Commons License 2015.02.19 0 0 350612

Próbáld letakarni a hűtő nagy részét, és nézd meg, megvan-e az alsó takaró lemez.

Előzmény: Titibáttya (350591)
majdnemviking Creative Commons License 2015.02.19 0 0 350611

Én 99%-ban országúton járok, de a hőfok 80 fölé megy  hőmérséklettől függően 20-28 km után :-)

Az a fél óra szerintem is baromi sok.

Előzmény: mica-r (350585)
fetitaco Creative Commons License 2015.02.19 0 0 350610

Nem tudja mi jön ki belőle kosárba vitték oda :)

Előzmény: Gubal (350609)
Gubal Creative Commons License 2015.02.19 0 0 350609

Nem 211??

Előzmény: harken (350604)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2015.02.19 0 1 350608

A faceliftessel már nincsenek ilyen gondok. Ne az 50km gátoljon meg.:-) (7-8km után már meleg.)

Előzmény: I.Zoli. (350606)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2015.02.19 0 0 350607

A 221 alapból is nagyon szép, ill. nekem tetszik.:-) Kár, hogy a csillagot ledugózták.

Előzmény: c220peti (350605)
I.Zoli. Creative Commons License 2015.02.19 0 0 350606

Sziasztok!

W211 E220-ban gondolkodom. Olvasgattam SRS, SBC problémákról, a szokásos porlasztó dolgokról de azért ha valaki esetleg régebb óta használ ilyet annak mi a véleménye?

Nekem nem minden napos használatra kellene, javarészt hétvégén használnám és hétköznap egy-egy 50km-es körre, viszont ahogy nézegettem ezt pont nem kedveli a CDI motor.??

 

c220peti Creative Commons License 2015.02.19 0 1 350605
harken Creative Commons License 2015.02.19 0 1 350604

Sziasztok,

öreg szakimnak próbálnék kis segítséget kérni. W210 220CDI kiegyenlítő tengelyét szeretné összerakni (kosárban hozták). Van valakinek rajza, vagy sevice manualja a típushoz?

köszönet előre is !

bexxter Creative Commons License 2015.02.19 0 1 350603

Csak a szokásos.. :) próbálkozz.

Előzmény: Redcaptain (350599)
Straniero..71 Creative Commons License 2015.02.19 0 1 350602
Ez szép volt Zoli! Ismerem az érzést...
Az első 85-ben volt,suli mellett dolgozutam egy műhelyben. A górénak volt egy állólámpás 200D-je. Odébb kellett állni,hogy be tudjunk állni egy Ladával az aknára... Beleszerettem azonnal. Máig tart. Annak ellenére,hogy a melóban naponta vezetem a karikás márka legnagyobbjait minen nap öeöm beleülni a 126-ba,az ML-be,vagy a 140-be.
2 hete egy A8 V12-vel szaladgáltam,jó,de nem alakul ki bennem ez az érzelmi kötődés...
Előzmény: Smafu.w126 (350572)
T.A.L. Creative Commons License 2015.02.19 0 1 350601

Mihez jó? Mikori? Mennyi?

Előzmény: yelrah (350600)
yelrah Creative Commons License 2015.02.19 0 1 350600

Becker europa eladò

Redcaptain Creative Commons License 2015.02.19 0 1 350599

Tudja valaki mi történt az ürömi bontóval??nem veszik fel a telót nem hívnak vissza e-mailra sem válaszolnak...

Csab2esz Creative Commons License 2015.02.19 0 1 350598

Majd az érzés mikor rányitják az ajtót,majd egy másik beletolat vonóhoroggal.Megölném őket a helyszínen ha megtudnám kik voltak.Persze betétlap sehol. 

Sosem a totálkárosokba tolatnak bele,mindig a legszebb fényezésű autókat szemelik ki. Grrrr

Előzmény: harangiz (350573)
Csab2esz Creative Commons License 2015.02.19 0 1 350597

Az első papíros autómnál, w124 én is így voltam,pedig egy 87-es 200-as karbis volt kicsit lepukkanva,full retkesen,de mégis nagyon megtetszett,és amikor beleültem,meg is vettük.Törődtem vele,hajtottam 7évig,mellette tartanom kellett egy off dízelt külföldi meló végett,de amikor hazajöttem mindig a 124-el közlekedtem.A rozsda legyőzte,meg a fogyasztása.Volt utána pár Off autó és persze w211 is,de mind tirhult a portáról,így jött a w124 E220.Ezen nem hagytam hogy a 4rozsdapötty elterjedjen,full lakatolás,telifény,minden haldokló alkatrész kicserélve,apró módosítások,személyre szabás,és semmiért nem adnám.Pedig 1,4M Ft-ot akartak adni érte,és nekem csak 1,1M-ba van.

Előzmény: Smafu.w126 (350572)
Stanca W202 Creative Commons License 2015.02.19 0 1 350596

Hát... Csak ülök a monitor elött es mosolygok mint egy kisgyerek... Ez elképesztően meg lett fogalmazva!!!

Előzmény: Smafu.w126 (350572)
csbandita Creative Commons License 2015.02.19 0 1 350595

Smafu?

 

Csabai Sanyi?

 

Sprinter Zoli?

 

Esetleg?:)

Előzmény: csbandita (350553)
Zulficar Creative Commons License 2015.02.19 0 0 350594

  Kétféle autó létezik:

 - 1. A merci.

 - 2. Az összes többi. :-)

Előzmény: kékled (350564)
Zulficar Creative Commons License 2015.02.19 0 1 350593

  Arra gondolsz hogy esestleg nem foglalkoznának vele? Mert az  " csak " egy sárvédő perem?

  Én gondolom ha bevállalják a ( első neki futásra ) külső belső küszöböt,akkor gondolom meg csinálják a sárvédő peremet is.

  Végül is ők kaszni elem gyártóként hirdetik magukat,ami az jelenti,azt is jelentheti hogy készek bármilyen egyedi igény szerint is gyártani.

 Ebbe belefér egy sárvédő perem is. Gondolom...na de várjuk meg a választ. :-)

Előzmény: Sándor-68 (350563)
mica-r Creative Commons License 2015.02.18 0 1 350592

Az enyémnek semmi baja, de valószínűleg okkal van benne gyárilag kieg kályha

Előzmény: Titibáttya (350591)
Titibáttya Creative Commons License 2015.02.18 0 1 350591

Mi lehet a baj .??

 

c220peti Creative Commons License 2015.02.18 0 1 350590

Én most jártam egy hétig egy 316 Sprinter CDI-vel, többnyire pályán és 80 fok fölött állt végig a vízhőfok kb 10 km után...ha nem megy 60-70 fölé, akkor ott valami nem kerek sztem.

Előzmény: Titibáttya (350589)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!