Keresés

Részletes keresés

riezaK Creative Commons License 2021.04.27 -5 1 467158

szerintem a 10 Talent + az első 30 Flirt S  2030-ban ha igy számolnak. 

Előzmény: balazs131 (467153)
bzmot398 Creative Commons License 2021.04.27 -1 1 467157

Ha valakit érdekel, különvonat lesz a solti és a kalocsai vonalon:

https://www.facebook.com/Kuns%C3%A1gi-vas%C3%BAtt%C3%BAra-103601695051623/

hmsoft Creative Commons License 2021.04.27 -1 4 467156

A "nagykapacitású motorvonat" sem valószínű, hogy dízel (nem lehetne odaírni a CO2 kibocsátás megtakarítást), tehát 120+40=160. A 2030-ig tervezett beszerzésekhez viszont nincs odaírva, hogy mi a kezdődátum. Ha 2020, akkor 254-148=106 a beszerzendő villamos motorvonatok mennyisége. Így már majdnem jó, csak a 0 és a 6 kell hogy helyet cseréljen. De ha nem erről van szó, akkor a "Bz motorkocsik nélkül" félmondatba lehet belekapaszkodni. Tehát: a.) CO2 kibocsátás megtakarítást kell kimutatni, b.) a 160 beszerzendő motorvonat soknak tűnik, c.) a Bz-k ott lebegnek valahol a háttérben. Következtetés: az úristen sem ment meg a villanyBz-től...

hm

Előzmény: balazs131 (467153)
r1232 Creative Commons License 2021.04.27 -1 1 467155

EVM-mel is csont nélkül el lehet menni vörös mellett, ha valaki nem figyel... 

Előzmény: forgalmi szolgálattevő (467116)
r1232 Creative Commons License 2021.04.27 -2 2 467154

Az esztergomi vonal az, ahová egy javított verziójú ETCS L1 tökéletes lehetett volna.

Előzmény: _Nyuszi (467150)
balazs131 Creative Commons License 2021.04.27 -1 2 467153

Nálam valahogy nem jön ki a matek.

 

Az első táblázatban az szerepel hogy 2030-ra 254 darab villamos motorvonat lesz üzemben, tehát 123 flirt + 10 talent + 40 kiss azaz összesen 173 darab. Vagyis még 81 villamos motorvonat beszerzése kell ezek szerint.

 

Viszont a második táblázatban az szerepel hogy 2030-ig 120 darab villamos motorvonat beszerzését tervezik.

 

Akkor most ez hogy is van? Csak én értek valamit nagyon félre, vagy a táblázat rossz?

Előzmény: 418 320 (467152)
418 320 Creative Commons License 2021.04.27 -2 3 467152

Lemaradtak a képek.

 

418 320 Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467151

Érdekes, mert nekem ebből az jön le, hogy továbbra is számolnak az 50 hibrid csodával.

Az első táblázatban azt írja, hogy 2030-ra a hibridek átlagéletkora 6,7 év lesz. Tekintve, hogy egy ilyen jármű sincs még nálunk okkal feltételezhető, hogy az eredeti határidőre számítanak.

Vagy akkor még nem tudták, hogy el lesz kaszálva.

Előzmény: Snake-Mojzi (467126)
_Nyuszi Creative Commons License 2021.04.27 -1 2 467150

Egyezik. A szempont az volt, hogy vmax <= 100 km/h, tehát nem kötelező. Szerintem meg kellett volna és kész.

Előzmény: C50 (467145)
_Nyuszi Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467149

Ez a felújítással került be, de még vannak vele kisebb gondok, így - mondjuk úgy - sosem működött még.

Előzmény: zjakabfi (467143)
matyi918 Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467148

Elvileg tavaly ősztől késő vonatra lehet az appon jegyet venni. 

Előzmény: zjakabfi (467146)
zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -1 1 467147

Köszönöm.

Előzmény: Fizolti (467144)
zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467146

:42-kor vettem appon egy :40-kor induló vonatra jegyet, ami még nem indult el. Mázlim volt, vagy ez egy új -nagyon jó- fejlesztés lehet?

C50 Creative Commons License 2021.04.27 -1 1 467145

Fújhatjuk ha nem működik. Egy felújított vonalon amúgy is végig kellene.

Előzmény: _Nyuszi (467142)
Fizolti Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467144

Vannak hosszabb térközök, amiknél a főjelzőkre külön előjelzők adnak előjelzést, így ebben a formában a térközjelzőknek és a bejárati jelzőknek is külön előjelzőik vannak. Óbuda-Solymár között mindkettő térköz hosszú. Solymár-Pilisvörösvár között egy hosszabb és egy rövidebb térköz van. 

Újpest és Aquincum között tudtommal sincs térköz, viszont ez a szakasz még így sem hosszabb mint amilyenek pl. Óbuda és Solymár között vannak. 

Piliscsaba Pilisvörösvár környékén változó hosszúságú térközök vannak, itt a Piliscsabai végállomásoztatás lehetett a fő szempont, előtte az első térközök még viszonylag rövidek, aztán Az Őrhegy B utáni első Piliscsaba felé eső már hosszabb, külön előjelzős verzió. 

Előzmény: zjakabfi (467141)
zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -2 0 467143

De ezt a felujítás után kezdték beépíteni, mostanaban, vagy azóta nem megy?☺

Előzmény: _Nyuszi (467142)
_Nyuszi Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467142

A kétvágányú részen vannak térközök, ott van 75 Hz is. Csak még nem működik.

Előzmény: zjakabfi (467141)
zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467141

 Biztos, hogy nincs végig térköz, pl. a hídon sem, de szerintem Solymár környéke is gyanús... 

Előzmény: Fizolti (467139)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.04.27 -3 3 467140

"Ha esetleg majd nem teljesítés miatt lemondanak bizonyos járművekről, vagy komolyan előkerül a kötbér kérdése, akkor lehet lamentálni arról, hogy "kiestek a pixisből"."

 

 

Tudom,hogy míért írtam azt amit.

 

Te akkor lamentálsz amikor akarsz én most teszem.

 

Az ismeretem szerint a járművek Stadler tulajdonúak,egyiknek sincs végleges engedélye - miközben az első példány lassan 2 éve működőképes - ez ahogy számolom minimum 11x15 hónap,8x4 hónap csúszás eddig.Ezek után elbagatelizálni a kötbér kérdést,..... roppant nagy naívság.

Előzmény: Ashi Valkoinen (467136)
Fizolti Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467139

A 2-es vonalon Piliscsabáig van önműködő térköz és Piliscsaba a zónahatár.  

 

 

 

 

A Metropol EN újraindítását Május elejétől tervezik elvileg. 

 

https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/v1_covid_19_valtozasok_iv.23-tol.pdf

Előzmény: zjakabfi (467137)
zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467138

Május 14-től kiadtak a Metropolra egy vágányzárit,  vajon lesz nemzetközi újraindulás?

zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -2 0 467137

A vonal egy része terközös. Nem értem én sem miért nem végig, vagy legalább a zónahatarig.

Előzmény: forgalmi szolgálattevő (467116)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2021.04.27 -4 1 467136

Amit belinkeltél, abból annyi derül ki, hogy nem olyan ütemben jönnek a vonatok, mint kellene nekik.

 

Innen azért eléggé a "csúszós lejtő" kategória az általad levont következtetés, mely nem tény, hanem a saját következtetésed, semmi több.

Ha esetleg majd nem teljesítés miatt lemondanak bizonyos járművekről, vagy komolyan előkerül a kötbér kérdése, akkor lehet lamentálni arról, hogy "kiestek a pixisből".

 

Addig csak a saját véleményed.

Ne állítsd másnak tényként.

Előzmény: 1047 005-2 (467134)
Lovrin Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467135

A magyar tenderben benne volt a villamosítás még pár hónapja, amikor kihirdették az eredményt.

 

Előzmény: 1047 005-2 (467124)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.04.27 -5 5 467134

Ha már a szemellenzőtől nem látsz- egy hivatalos -:

 

https://www.mavcsoport.hu/mav-csoport/kihirdettek-kovetkezo-21-kiss-motorvonat-gyartasara-vonatkozo-eljaras-eredmenyet

 

 

 

"Az első 19 vonat gyártása is a tervezett ütemben halad, 2020 februárjától 11, 2020 végétől pedig további 8 KISS szállítja majd az utasokat a legforgalmasabb Budapest–Vác–Szob és Budapest–Cegléd–Szolnok elővárosi vasútvonalakon."

 

"A 21 új motorvonat gyártása ............................. Tervezetten 2021 tavaszától havi 1 új, 600 férőhelyes emeletes KISS állhat forgalomba az újszászi, a székesfehérvári és a győri vonalakon."

Előzmény: Ashi Valkoinen (467132)
riezaK Creative Commons License 2021.04.27 -3 0 467133

GYSEV-től is olyanokat hallok, hogy a Flirt 3 közelébe nincs a régi Flirtnek...

Előzmény: 1047 005-2 (467130)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2021.04.27 -4 0 467132

Levegőbe puffogtatás helyett (nemcsak ebben a topikban) kezdj már el forrásokat is tenni az állításaid mellé.

Előzmény: 1047 005-2 (467130)
20-as vonal Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467131

Értem,köszönöm.

Előzmény: 1047 005-2 (467130)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.04.27 -2 4 467130

A KISS-es szerződések nem teljesítése határidőre.+ a Tram-train se úgy alakul ahogyan a pártfogó szeretné.

Előzmény: 20-as vonal (467129)
20-as vonal Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467129

Miért esett ki a pixisből? Erről nem hallottam.

Előzmény: 1047 005-2 (467125)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!