Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467141

 Biztos, hogy nincs végig térköz, pl. a hídon sem, de szerintem Solymár környéke is gyanús... 

Előzmény: Fizolti (467139)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.04.27 -3 3 467140

"Ha esetleg majd nem teljesítés miatt lemondanak bizonyos járművekről, vagy komolyan előkerül a kötbér kérdése, akkor lehet lamentálni arról, hogy "kiestek a pixisből"."

 

 

Tudom,hogy míért írtam azt amit.

 

Te akkor lamentálsz amikor akarsz én most teszem.

 

Az ismeretem szerint a járművek Stadler tulajdonúak,egyiknek sincs végleges engedélye - miközben az első példány lassan 2 éve működőképes - ez ahogy számolom minimum 11x15 hónap,8x4 hónap csúszás eddig.Ezek után elbagatelizálni a kötbér kérdést,..... roppant nagy naívság.

Előzmény: Ashi Valkoinen (467136)
Fizolti Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467139

A 2-es vonalon Piliscsabáig van önműködő térköz és Piliscsaba a zónahatár.  

 

 

 

 

A Metropol EN újraindítását Május elejétől tervezik elvileg. 

 

https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/v1_covid_19_valtozasok_iv.23-tol.pdf

Előzmény: zjakabfi (467137)
zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467138

Május 14-től kiadtak a Metropolra egy vágányzárit,  vajon lesz nemzetközi újraindulás?

zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -2 0 467137

A vonal egy része terközös. Nem értem én sem miért nem végig, vagy legalább a zónahatarig.

Előzmény: forgalmi szolgálattevő (467116)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2021.04.27 -4 1 467136

Amit belinkeltél, abból annyi derül ki, hogy nem olyan ütemben jönnek a vonatok, mint kellene nekik.

 

Innen azért eléggé a "csúszós lejtő" kategória az általad levont következtetés, mely nem tény, hanem a saját következtetésed, semmi több.

Ha esetleg majd nem teljesítés miatt lemondanak bizonyos járművekről, vagy komolyan előkerül a kötbér kérdése, akkor lehet lamentálni arról, hogy "kiestek a pixisből".

 

Addig csak a saját véleményed.

Ne állítsd másnak tényként.

Előzmény: 1047 005-2 (467134)
Lovrin Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467135

A magyar tenderben benne volt a villamosítás még pár hónapja, amikor kihirdették az eredményt.

 

Előzmény: 1047 005-2 (467124)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.04.27 -5 5 467134

Ha már a szemellenzőtől nem látsz- egy hivatalos -:

 

https://www.mavcsoport.hu/mav-csoport/kihirdettek-kovetkezo-21-kiss-motorvonat-gyartasara-vonatkozo-eljaras-eredmenyet

 

 

 

"Az első 19 vonat gyártása is a tervezett ütemben halad, 2020 februárjától 11, 2020 végétől pedig további 8 KISS szállítja majd az utasokat a legforgalmasabb Budapest–Vác–Szob és Budapest–Cegléd–Szolnok elővárosi vasútvonalakon."

 

"A 21 új motorvonat gyártása ............................. Tervezetten 2021 tavaszától havi 1 új, 600 férőhelyes emeletes KISS állhat forgalomba az újszászi, a székesfehérvári és a győri vonalakon."

Előzmény: Ashi Valkoinen (467132)
riezaK Creative Commons License 2021.04.27 -3 0 467133

GYSEV-től is olyanokat hallok, hogy a Flirt 3 közelébe nincs a régi Flirtnek...

Előzmény: 1047 005-2 (467130)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2021.04.27 -4 0 467132

Levegőbe puffogtatás helyett (nemcsak ebben a topikban) kezdj már el forrásokat is tenni az állításaid mellé.

Előzmény: 1047 005-2 (467130)
20-as vonal Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467131

Értem,köszönöm.

Előzmény: 1047 005-2 (467130)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.04.27 -2 4 467130

A KISS-es szerződések nem teljesítése határidőre.+ a Tram-train se úgy alakul ahogyan a pártfogó szeretné.

Előzmény: 20-as vonal (467129)
20-as vonal Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467129

Miért esett ki a pixisből? Erről nem hallottam.

Előzmény: 1047 005-2 (467125)
riezaK Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467128
Előzmény: riezaK (467127)
riezaK Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467127

https://hu.wikipedia.org/wiki/Szabadka%E2%80%93Baja-vas%C3%BAtvonal

 

Tervek a vonal jövőjéről[szerkesztés]Ez a szócikk vagy szakasz tervezett vagy jövőbeli vasúti beruházással kapcsolatos információkat tartalmaz.
Az itt közöltek az idő múlásával jelentősen megváltozhatnak, pontosításra, helyreigazításra szorulhatnak.    
Legutóbbi módosítás: 2021. március 17.

Fel kívánják éleszteni a vasútvonalat. Ehhez az Európai Unió segítségére is számítanak.[2] 2014-ben európai uniós támogatással elkészültek a Szeged–Szabadka-vasútvonal felújításának engedélyezési terveihez kapcsolódóan a vonal újjáépítésére vonatkozó környezetvédelmi és településfejlesztési vizsgálatok.[3]

A 2016. november 21-én a szerb-magyar kormánytalálkozón Orbán Viktor kijelentette, hogy nemzetközi együttműködés keretében keresik a lehetőséget a Szeged-Szabadka-Baja vasútvonal újjáépítéséhez.[4]

2020-ban a megindult a vasúti létesítmény engedélyeztetésével kapcsolatos hatósági eljárás. A tervek szerint 120 km/h pályasebességű villamosított vonalként épülne újjá.[5] Ezt megkönnyíti, hogy a magyar, és a szerb vasúthálózat is egyaránt 25kV 50Hz ~ feszültséget használ.

Előzmény: Képzetes Kezdőtérközjelző (467120)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2021.04.27 -1 1 467126
Előzmény: Lukács55 (467121)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.04.27 -3 1 467125

"Szerintem meg ez egy nagyon hülye indok."

 

 

Mivel a Stadler kiesett a pixisből és pénz is szűkösen lapátolható,kellett valami a lemondásra.

Előzmény: 20-as vonal (467119)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467124

"Nem tartom különösebben valóságtól elrugaszkodottnak ezt a listát, a 2030-ig tartó része abszolút vállalható."

 

 

Egy korább listán meg sokkal korábbi időpontok voltak,sőt a Sg-Rendező--Hmhely szakaszra tender is volt kiírva,a Röszke oh-Szabadka rész felújítását nézve az Sg-Rendező--Röszke oh villamosítása se mostanában történik meg.

Előzmény: Lovrin (467123)
Lovrin Creative Commons License 2021.04.27 -1 1 467123

Nem tartom különösebben valóságtól elrugaszkodottnak ezt a listát, a 2030-ig tartó része abszolút vállalható. Az azutáni részre meg van még 2 évtized, a jelenlegi tempóval az is beleférne. Viszont lehet az akkus technológia fejlődése okafogyottá teszi azokat a vonalakat ahol elsősorban motorvonati üzem lenne.

Előzmény: Snake-Mojzi (467117)
20-as vonal Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467122

A Flirt topicba feltettem.

Előzmény: Lukács55 (467121)
Lukács55 Creative Commons License 2021.04.27 -2 0 467121

Hol írták ezt a listát? Link?

Előzmény: Snake-Mojzi (467117)
Képzetes Kezdőtérközjelző Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467120

Csikéria?

Úgymint feléleszteni a szabadkai kapcsolatot?

 

Hol lehet erről bővebben olvasni?

Előzmény: Snake-Mojzi (467117)
20-as vonal Creative Commons License 2021.04.27 -1 5 467119

Szerintem meg ez egy nagyon hülye indok.2050-re már a hibridek is 25 év körüliek lennének.És addig mivel szolgálnák ki a vonalakat 50 éves Desirókkal,meg 70 éves Bz-kel?Erre a majd 30 évre pont jók  lennének a hibridek.

Előzmény: Snake-Mojzi (467117)
schlumberger Creative Commons License 2021.04.27 -1 2 467118

A soha meg nem valósuló Győr-Pápa :-(

Előzmény: Snake-Mojzi (467117)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2021.04.27 -1 2 467117

Eredménytelenül zárult a kettősüzemű motorvonatok beszerzése, indoklásul a következő szerepel:

Kbt. 75. § (2) bekezdés a) pontja alapján, a szerződés (keretmegállapodás) megkötésére ajánlatkérő képtelenné vált.
A közbeszerzési eljárás megindítása óta, a közbeszerzési eljárással tervezetten érintett több kiemelt, nagyobb forgalmú vasútvonalra
a Kormány a környezetbarát kötöttpályás közlekedés fejlesztése érdekében a vasútvonalak teljes villamosítása iránt köteleződött el és
tett intézkedéseket, amely a folyamatban lévő járműbeszerzés felülvizsgálatát és újratervezését követeli meg.

 

Itt nyilván a MÁV-csoport fenntarthatósági célkitűzései között nemrég közzétett új villamosítási álmokra gondolnak, melyben a következő vonalak érintettek:

2030-ig:

17 (Zalaszentiván-Nagykanizsa)

26 (Keszthely-Tapolca-Ukk)

29 (Szabadbattyán-Balatonfüred-Tapolca)

101 (Püspökladány-Biharkeresztes)

136 (Röszke-Szeged)

142 (Budapest-Lajosmizse-Kecskemét)

 

2050-ig:

5 (Székesfehérvár-Komárom)

10 (Győr-Pápa-Celldömölk)

36 (Kaposvár-Fonyód)

44 (Pusztaszabolcs-Börgönd-Szabadbattyán)

45 (Székesfehérvár-Börgönd)

46 (Rétszilas-Bátaszék)

81 (Hatvan-Salgótarján-Somoskőújfalu)

108 (Debrecen-Tiszafüred-Füzesabony)

110 (Apafa-Nyírbátor)

113 (Nyírbátor-Mátészalka)

135 (Szeged-Hódmezővásárhely-Orosháza-Békéscsaba-Gyula-Kötegyán)

154 (Bátaszék-Baja-Bácsalmás)

166 (Bácsalmás-Csikéria)

 

Hát, merész álmok...

forgalmi szolgálattevő Creative Commons License 2021.04.27 -1 1 467116

Megint jelzőmeghaladás?

 

Igen. A vonal átépítésébe nem fért bele a 75Hz-es önműködő térközös pálya vonatbefolyásolással kiépítve.

Idő kérdése mikor lesz nagyobb baj.... 

Előzmény: zjakabfi (467111)
szvörnyeteg Creative Commons License 2021.04.27 -2 1 467115

gyere a üvegházba dolgozni, itt a színtévesztés nem akadálya az előmenetelnek

Előzmény: haha 1970 (467114)
haha 1970 Creative Commons License 2021.04.27 -1 1 467114

Mindenkinek köszönöm a segítő szándékot, de zárjuk le a témát, mielőtt még megkapom hogy mit sajnáltatom itt magam!

haha 1970 Creative Commons License 2021.04.27 -2 0 467113

Köszi, sajnos tudom, csak próbáltam leírni hogy mi volt!

Előzmény: _Nyuszi (467112)
_Nyuszi Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467112

Színlátás-vizsgálat. Amúgy Ishihara, így keress rá, meg fogod találni.

Előzmény: haha 1970 (467109)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!