közeleg a teli-nyari atallas a gumikkal. akinek eppen cserevel is jar a törtenet es szerene esetleg szelesebb gumit, vagy mas felnit, annak javaslom nezze meg a következő oldalt (note-ra van kihegyezve a törtenet, de termeszetesen mas autoknal is müködik a szamitas):
Üdvözlök, minden új és leendő tulajt. Régen jártam erre, mivel elégedett tulaj vagyok , ritkán hallatom hangom(írásom) 1,5 dci acenta , ma volta kötelező nszervizen 40 ezres és figyelmetekbe ajánlom a Salgotarjáni nissan szervízt , ahol a pesti árakhoz viszonyítva kb min. 30% al olcsóbban számolnak, olajat vihettem és így fékbetét cserével ami 20ezerrel dobta meg az árat, fizettem 46611HUF-ot. +olaj, Pöstön 80-90ezrekeket mondtak.
Udvariasak, szolgálatkészek voltak, (mondtam látni akarom amikor beleöntik az olajamat, pollenszűrő berakását ..stb...) szóval csak ajánlani tudom..
szia apapék. Ma voltam a barátomnál, aki ért is az autókhoz. Aknára állva aláment, ésn meg behúzott kézifék mellett 1-esben előre, meg aztán hátra erőltettem a gépet., A kopogás oka, hogy hirtelen terhelésnél annyit mozog a kipufogó, hogy nekikoppan az alávázon egy vasnak. A rufő nyikorgó hang meg szintén onnan jön, a - ha jól hiszem van ott egy olyan üösszeillezstés, ahol a két anyag előtt kettő rugó van. ( ez ott van a katalizátor környékén szerintem- ) ez a rugó nyekereg. talán ez megoldás arra, hogy miért csak akkor hallom, ha hidegen indulopk, és "durvábban" tehát nem meleg motor mellett szépen engedem ki a kuplingot. Na én eddig jutottam. Egyébként a barátomnak új toledója van, deki is számtalan kis idegesítő zaja van, de a szakszervíz elküldte, hogy annak olyannak kell lenni. ( a barátom gépésztechnikus, autóvillamossági szerelő, és karosszérialakatos is egyben, otthon autókat javít.) na tudtok valamit, írjatok. Ja egyébként a seat toledóhoz képest ebben táncolni lehet.
sziasztok, lassan mi is note tulajdonosok leszünk.... ha minden igaz jövö heten megkapjuk. hasznaltat veszünk, mert nincs idönk kivarni, az ujat, nem mellékesen igy olcsobb is. 2006.12 ho 13ekm sarga 1.4 visia ac+cd. a szinet egy kicsit vadnak erezzük meg (biztos megszokjuk), de ez volt a legjobb allapotban. a döntesben, hogy note-ot vegyünk nagy segitseg volt a forum, kösz mindenkinek (elolvastam az egeszet).
ugy emlekszem valakinek van egy elado flexi-board-ja, de hiaba probaltam keresni ra, nem sikerült megtalalni, ha meg aktualis, jelentkezzen a 'gazdaja'. köszi,b
Szia! Az túlzás, hogy értek az autókhoz, műszaki analfabéta vagyok, de nekem is hasonlót csinált egy pár hete, igaz a kormánymozdulatokra reagált rugó nyikorgással, koppanással. Szervíz megnézte, valami csavartakaró lemez van a kormány tövénél, és abba akad be a szőnyeg. Állítólag tipikus Note "hiba". Nézd meg, lehet, hogy nálad is csak ennyi a gubanc, és akkor akár házilag is orvosolható. Reméljük!!
Szaisztok! Egy hete vagyok tulajdonosa egy note-nak. nekem tetszik. DE! Amikor elindulok vele - amikor még hideg az autó- akkor 1-esben és hátramenetben , amikor kiengedem a kuplungot, hallok egy olyan rugó nyikorgásra, koppanásra emlékeztető hangot. Ha huzamosabb ideig megyek vele, eltűnik. Nem tudom mi lehet. van-e valakinek ilyen tapasztalata, vagy tud-e rá magyarázatot. Egyébként semmi baja, jó vezetni. Ha valamelyikőtök többet ért az autóhoz ( márpedig ez könnyen elképzelhető) írjon. Szaisztok! Imi
szeretnénk vásárolni 1.4-es nissan note-t, acentát, ha van az ismeretségi körötökben olyan aki a közeljövőben el akarja adni a note-ját attól szívesen vennénk egy telefont: 30/473-7121.
Jó állapotban lévő 2006-os és 2007-es évjáratú érdekelne.
Magánszemélyek vagyunk ezért kizárólag magánszemélytől!!!
Most jöttem meg egy közeli független kereskedésből, ahol van Noti. Volt döbbenet, azért kisebb autóra számítottam. Menni ugyan nem mentem vele, mert az akksit kivették, de beültem, és így első blikkre tényleg jónak tűnik a vezetői pozíció, ez Visia volt, nem tudom, hogy könyöktámasszal milyen lehet. A váltója így hidegen kapcsolgatva ténylrg olyan nemistudommilyen, olyan nyers, fémes, vagy mifene érzés volt. Rövid úton jár, de olyan klattyanós volt. Melegen biztosan jobb. Bézs volt a kicsike, szééép... :) A párom egyenlőre idegenkedik a formájától, nekem meg bejön hogy különleges. No majd meglátjuk hogyan tovább, legelőször is a Lacettiből kell kiszállni valami normális áron, teszem is fel a netre... :/
Én is az 1,6-ost javaslom! Ez a teljesítmény, a lóerő/súly arány igazán nagyautós érzést ad. Kellően nyomatékos és országúton is biztonságosan, dinamikusan tudsz haladni, előzni. (Bevallom néha csibészkedni is szoktam vele, jó kis meglepetést szoktam okozni 1,6-os opel, skoda stb autóstársnak:). Félre a tréfát, szerintem is tényleg szerencsés motorválasztás, telepakkal is jól bírja a strapát. Ráadásul hosszabb a szervízperiódus mint az 1,4-nél.
Ha javasolhatok vásárlással kapcsolatban vmit, nézd meg a hasznaltauto.hu-t, ott most is van 3 db 1-2 éves 1,6-os 3 milka alatt (ez számomra azért elszomorító, azt gondoltam, hogy "japán" és talán nem esik ekkorát az értéke bő 1 év alatt) kevés futásteljesítménnyel és jó felszereltséggel. Beszámításnál meg javaslom a AAAautót.
Én elvittem több márkaszalonba a régi szekeret, mondtak rá egy árat aztán elvittem a fentemlített helyre, megaláztak, elvettek 3 órát az életemből de a legjobb árat kaptam és ott helyben rendeztek mindent. Adásvételit írtunk és nem biancot meg mindenféle eladási meghatalmazást! Ez azért jó mert rögtön lekerült a nevemről.
én egy Lanos-ból ültem át, ami ugye majdnem Lacetti, és az is nagyon kényelmes volt.
De a Note szerintem még jobb.
Előny pl, hogy magasabban ülök, és sokkal hamarabb átlátom a forgalmi helyzetet.
Az ülései is kényelmesebbek, jobb a váltója, a szervó kormánya.
Szóval szerintem sem fogsz benne csalódni.
És egyet értek Mazdakomával, ha anyagiak engedik, szerintem is 1,6-os motorral érdemes venni. A fogyasztása nem olyan vészes. Pl. Görögországot 6l alatti átlaggal jártuk meg a nyáron... Most télen a városi átlag 7,5 körül van...
Ha megmondod melyik része érdekel az utastérnek, csinálhatok neked egy-két képet a bézs belsőről. ;)
én egy Lanos-ból ültem át, ami ugye majdnem Lacetti, és az is nagyon kényelmes volt.
De a Note szerintem még jobb.
Előny pl, hogy magasabban ülök, és sokkal hamarabb átlátom a forgalmi helyzetet.
Az ülései is kényelmesebbek, jobb a váltója, a szervó kormánya.
Szóval szerintem sem fogsz benne csalódni.
És egyet értek Mazdakomával, ha anyagiak engedik, szerintem is 1,6-os motorral érdemes venni. A fogyasztása nem olyan vészes. Pl. Görögországot 6l alatti átlaggal jártuk meg a nyáron... Most télen a városi átlag 7,5 körül van...
Ha megmondod melyik része érdekel az utastérnek, csinálhatok neked egy-két képet a bézs belsőről. ;)
Még egy kérdésem lenne cartársak : egy tesztben (A5) olvastam, hogy az 1.4 - es moci változó szelepvezérléses. A többi teszt nem tesz erről említést, pedig ez nem elhanyagolható dolog szerintem. A Nissan honlap döglödik, fagy stb., egy szónak is száz a vége : mi az igazság, VVT a moci avagy sem ?
Tudtok olyan linket, ahol találok jó minőségű és méretű fotókat bézs utastérről ? A legtöbb helyen csak a feketével fotózzák, reklámozzák, max. egy-két kisebb felbontású képet találtam bézs színnel... :(
Igen, a Lacetti futóműve meglehetősen felhasználóbarát, nehéz zavarba hozni. Nem mondom, hogy full kényelmes, de rettenet stabil. Ahogy visszaolvastam, a Noti hátsó futóműve merevtengelyes, ez általában nem sok jót ígér, de hozzáteszem, még nem mentem Notival egy métert sem ! Szóval kíváncsian várom mindenki véleményét !
ha a lacetti futóműve Neked megfelel, akkor a Note-ét kifejezetten szeretni fogod, mivel a lacsiénál sokkal jobb. Teljesen rendben van egyébként az egész autó. Én megint csak bézs belsővel venném meg, egyáltalán nem annyira kényes mint ahogy néhányan mondják, nekem a régebbi fekete kárpitos almerámon sokkal jobban látszódott a kosz. Persze biztos a masszív csokifoltokat nehéz kiszedni, ellenben gyönyörű tőle az autó belseje. Én továbbra is 1.6-ossal venném a kocsit ezzel már lehet élményeseket gyorsulgatni is. Nagyon élénk 1.6-os ez a motor. Abszolút ajánlott általam a note, de mindenki szereti aki vezette a családban (a nagyobb autóval rendelkezők is).
Azért olvasgatom vissza a topicot, amennyire időm engedi, és hát ez a bézs belső... ez nagyon ott van !
Amikor néhányan említik a hátsó futómű fapadosságát, akkor egy kicsit elkomorodtam, mert nekem volt Igniszem, na, az tényleg dobálta a farát iszonyat módon, és ilyen vezetési "élményre" nem igen vágyom. Viszont az összes teszt szinte kivétel nélkül kiemeli a futómű jóságát, stabilitását ésatöbbi. Akkor most mi is a pálya azzal a futóművel ? Hozzáteszem, hogy a jelenlegi "off" ( látom ez itt divat ; ) Lacetti futóműve ( egybeket inkább hagyjuk ) kifogástalan, ez a mérce perpill !
Megmondom őszintén, azt terveztem, hogy végig olvasom a topikot elejétől kezdve, de egyszerűen sok az iromány(termékenyek voltatok ;) ), időm-türelmem annál kevesebb, így inkább kérdezek. Szóval a szitu az, hogy egy 2 éves 1,4 -es Lacettiből szeretnénk átülni egy Note-ba. Arra gondoltam, hogy egy max. 1 éves benzines Acenta-t kéne megnyergelni, de ha valahol "jó" áron beszámolnák a Lacsit, akkor lehet szó egy új vagy esetleg egy demo autóról is. Igazából 3 milka alatt kéne maradni árban, és Pest-, Fejér-megye, illetve Budapest területén fogok mazsolázni a kereskedők között. Szívesen venném, ha korrekt, használt verda beszámolás ügyében szóba jöhető kereskedőkről írnátok párt sort.
De ami a legfontosabb, gyakorlati tapasztalatokra vagyok kíváncsi a Note gyermek- vagy típus betegségeit illetően. Mik azok a hibák, melyek rendre előjönnek a Notiknál, márkaszervízek hozzáállása ezek garis javításához, kötelező szervízköltségek ilyesmi...
A neten található teszteket, Totalcar népítéletek olvastam, ezek szinte kivétel nélkül dicsérik az autót, de a puding próbája az evés, ezért is fordulok hozzátok.
Legyetek kedvesek osszátok meg velem a lényegi dolgokat, amire figyelnem kell vagy jó tudnom, mielőtt végleg a Noti mellett döntenénk.
Hát nem tudom milyen itt az a szíj, a hagyományos ékszíj oldalt és nem alul fekszik fel, csak ha elkopik és akkor kenhetjük...a mai szíjakon is lehet ilyesmi, szerintem is a szíj csere a megoldás, de hogy nem garis. Régóta olvasgatok itt, szomorú hogy akadnak gondok.
Na a lényeg, nagyon sok ismerősöm van, aki sajnos csak 2 kézzel tud a pincértől 5 sört kérni, NAGYON ÓVATOSAN azzal a szíj közelébe nyúlkálással, nem ér annyit!!!!!!!!!!!
Ami felhúzza az összes ablakot zárásnál az az ablakemelő modul. Igaz nem lesz tőle automata az összes ablak, de tényleg kényelmes és praktikus dolog, mert nem kell aggódni a lehúzva maradt ablakok miatt.
Amikor központi zárral zárom az autót, akkor a lent maradt ablakokat szépen sorban felhúzza. És nem olyan veszett az ára sem, ha jól emlékszem nekem 10e-be került (tavaly) beszereléssel együtt és szerintem bárhol megcsinálják, ahol autóvillamossági szervíz van.
Hát....elég elkeserítő ez a nyikorgás dolog. Nekem van még pár ezer km a kötelezőig, majd akkor szólók nekik. A kocsi egyébként hál'Istennek teljesen csendes kivül-belül, nekem semmi sem zörög még... :) Remélem nem is fog!
Az 1,4-es autóknál is ua ez a helyzet?
Nem tudtok esetleg vmit javasolni az ablakemelőkre? Jó lenne ha mindegyik automata lenne(előző szekérben volt és marha kényelmes dolog). Olvasta már hasonló dologról pl be lehet építettni vmilyen kütyüt amivel kpzárásnál felhúzza az ablakokat stb....
Olvastam a nyikorgó ékszíjról. Én műszaki ember vagyok, ezért szerintem egy ékszíjra semmiféle kencefice nem való! Ha a gyár által meghatározott erővel van meghúzva a szíj, akkor nem nyikoroghat, csúszhat! A szervízben kutya kötelességük utánajárni!
Bocs, hogy belekontárkodok. Nemsokára unokatesóm szeretne Note-ot venni, ezért én is olvasom a fórumot.
A nyikorgó ékszíjat krétával kell (lehet) elhalgattatni. A kréta megnöveli az ékszíj tapadását. Alapjáraton az ékszíjhoz kell tartani, szépen felviszi rá. A szappan csak a nyikorgást növeli :)