Keresés

Részletes keresés

r1232 Creative Commons License 2021.04.28 -2 0 467171

A 46-on is van szakaszosan, az állomási jelzők előtt.

Előzmény: C50 (467170)
C50 Creative Commons License 2021.04.28 -2 0 467170

A 87a is vmax = 100 km/h, mégis van, a 12 vmax <= 80 km/h, mégis van. 

Előzmény: _Nyuszi (467150)
forgalmi szolgálattevő Creative Commons License 2021.04.28 -2 1 467169

Egyezik. A szempont az volt, hogy vmax <= 100 km/h, tehát nem kötelező. Szerintem meg kellett volna és kész.

 

Szerintem is. 

Az utóbbi évek gányolásának remek példája az,amit azon a vonalon (is) műveltek.

Előzmény: _Nyuszi (467150)
forgalmi szolgálattevő Creative Commons License 2021.04.28 -2 2 467168

EVM-mel is csont nélkül el lehet menni vörös mellett, ha valaki nem figyel... 

 

Persze,csakhogy a semminél azért jóval több az EVM.

(Nyilván a legjobb az ETCS, ami "koppra" megfogja a Megállj állású főjelző előtt a vonatot).

Egyébként a tavalyi biztonsági tájékoztatókból egyértelműen látszik,hogy mely vonalakon fordul elő gyakrabban.

2-es és 25-ös.

 

De semmi gond,majd jól megbüntetjük a mozdonyvezetőt....

Előzmény: r1232 (467155)
schlumberger Creative Commons License 2021.04.28 -1 1 467167

Egy biztos: én azon már nem fogok utazni.

Előzmény: Schmidt-féle túlhevítő (467166)
Schmidt-féle túlhevítő Creative Commons License 2021.04.28 -2 3 467166

0?

Előzmény: schlumberger (467165)
schlumberger Creative Commons License 2021.04.28 -2 1 467165
1047 005-2 Creative Commons License 2021.04.28 -3 0 467164

"Azok a Flirtek még 2050-ben is is itt lesznek."

 

 

A gyártói karbantartás végével,erősen megfogyatkozva.

Előzmény: DJ. Bakter (467163)
DJ. Bakter Creative Commons License 2021.04.28 -1 5 467163

Az ritkán fordul elő, hogy ebben az országban állami üzemeltető valamit csak a tervezett élettartamáig üzemeltet bármit.

Azok a Flirtek még 2050-ben is is itt lesznek.

Előzmény: 418 320 (467162)
418 320 Creative Commons License 2021.04.27 -4 0 467162

Ez igaz, de csak így jön ki a matek. Lehet, hogy még megérjük, hogy előbb selejetzik a flirteket, mint a csíkosingákat :)

Előzmény: r1232 (467160)
zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467161

Az nagyon jó, főleg, ha olyan a késés, ami még nem látszik a rendszerben, mert végállomási indulás. 

Előzmény: matyi918 (467148)
r1232 Creative Commons License 2021.04.27 -1 2 467160

A Flirtöknek 30 év a tervezett élettartam, az 2036-37 az első 30 esetében.

Előzmény: riezaK (467158)
Törölt nick Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467159

Milyen S?

Előzmény: riezaK (467158)
riezaK Creative Commons License 2021.04.27 -5 1 467158

szerintem a 10 Talent + az első 30 Flirt S  2030-ban ha igy számolnak. 

Előzmény: balazs131 (467153)
bzmot398 Creative Commons License 2021.04.27 -1 1 467157

Ha valakit érdekel, különvonat lesz a solti és a kalocsai vonalon:

https://www.facebook.com/Kuns%C3%A1gi-vas%C3%BAtt%C3%BAra-103601695051623/

hmsoft Creative Commons License 2021.04.27 -1 4 467156

A "nagykapacitású motorvonat" sem valószínű, hogy dízel (nem lehetne odaírni a CO2 kibocsátás megtakarítást), tehát 120+40=160. A 2030-ig tervezett beszerzésekhez viszont nincs odaírva, hogy mi a kezdődátum. Ha 2020, akkor 254-148=106 a beszerzendő villamos motorvonatok mennyisége. Így már majdnem jó, csak a 0 és a 6 kell hogy helyet cseréljen. De ha nem erről van szó, akkor a "Bz motorkocsik nélkül" félmondatba lehet belekapaszkodni. Tehát: a.) CO2 kibocsátás megtakarítást kell kimutatni, b.) a 160 beszerzendő motorvonat soknak tűnik, c.) a Bz-k ott lebegnek valahol a háttérben. Következtetés: az úristen sem ment meg a villanyBz-től...

hm

Előzmény: balazs131 (467153)
r1232 Creative Commons License 2021.04.27 -1 1 467155

EVM-mel is csont nélkül el lehet menni vörös mellett, ha valaki nem figyel... 

Előzmény: forgalmi szolgálattevő (467116)
r1232 Creative Commons License 2021.04.27 -2 2 467154

Az esztergomi vonal az, ahová egy javított verziójú ETCS L1 tökéletes lehetett volna.

Előzmény: _Nyuszi (467150)
balazs131 Creative Commons License 2021.04.27 -1 2 467153

Nálam valahogy nem jön ki a matek.

 

Az első táblázatban az szerepel hogy 2030-ra 254 darab villamos motorvonat lesz üzemben, tehát 123 flirt + 10 talent + 40 kiss azaz összesen 173 darab. Vagyis még 81 villamos motorvonat beszerzése kell ezek szerint.

 

Viszont a második táblázatban az szerepel hogy 2030-ig 120 darab villamos motorvonat beszerzését tervezik.

 

Akkor most ez hogy is van? Csak én értek valamit nagyon félre, vagy a táblázat rossz?

Előzmény: 418 320 (467152)
418 320 Creative Commons License 2021.04.27 -2 3 467152

Lemaradtak a képek.

 

418 320 Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467151

Érdekes, mert nekem ebből az jön le, hogy továbbra is számolnak az 50 hibrid csodával.

Az első táblázatban azt írja, hogy 2030-ra a hibridek átlagéletkora 6,7 év lesz. Tekintve, hogy egy ilyen jármű sincs még nálunk okkal feltételezhető, hogy az eredeti határidőre számítanak.

Vagy akkor még nem tudták, hogy el lesz kaszálva.

Előzmény: Snake-Mojzi (467126)
_Nyuszi Creative Commons License 2021.04.27 -1 2 467150

Egyezik. A szempont az volt, hogy vmax <= 100 km/h, tehát nem kötelező. Szerintem meg kellett volna és kész.

Előzmény: C50 (467145)
_Nyuszi Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467149

Ez a felújítással került be, de még vannak vele kisebb gondok, így - mondjuk úgy - sosem működött még.

Előzmény: zjakabfi (467143)
matyi918 Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467148

Elvileg tavaly ősztől késő vonatra lehet az appon jegyet venni. 

Előzmény: zjakabfi (467146)
zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -1 1 467147

Köszönöm.

Előzmény: Fizolti (467144)
zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467146

:42-kor vettem appon egy :40-kor induló vonatra jegyet, ami még nem indult el. Mázlim volt, vagy ez egy új -nagyon jó- fejlesztés lehet?

C50 Creative Commons License 2021.04.27 -1 1 467145

Fújhatjuk ha nem működik. Egy felújított vonalon amúgy is végig kellene.

Előzmény: _Nyuszi (467142)
Fizolti Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467144

Vannak hosszabb térközök, amiknél a főjelzőkre külön előjelzők adnak előjelzést, így ebben a formában a térközjelzőknek és a bejárati jelzőknek is külön előjelzőik vannak. Óbuda-Solymár között mindkettő térköz hosszú. Solymár-Pilisvörösvár között egy hosszabb és egy rövidebb térköz van. 

Újpest és Aquincum között tudtommal sincs térköz, viszont ez a szakasz még így sem hosszabb mint amilyenek pl. Óbuda és Solymár között vannak. 

Piliscsaba Pilisvörösvár környékén változó hosszúságú térközök vannak, itt a Piliscsabai végállomásoztatás lehetett a fő szempont, előtte az első térközök még viszonylag rövidek, aztán Az Őrhegy B utáni első Piliscsaba felé eső már hosszabb, külön előjelzős verzió. 

Előzmény: zjakabfi (467141)
zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -2 0 467143

De ezt a felujítás után kezdték beépíteni, mostanaban, vagy azóta nem megy?☺

Előzmény: _Nyuszi (467142)
_Nyuszi Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467142

A kétvágányú részen vannak térközök, ott van 75 Hz is. Csak még nem működik.

Előzmény: zjakabfi (467141)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!