Keresés

Részletes keresés

erdőszéli Creative Commons License 2010.11.23 0 0 6409

talán szarvaskő?

 

Votom Creative Commons License 2010.11.23 0 0 6408

Elvileg a rendőrségnek

Előzmény: Törölt nick (6407)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6407

Nem tudja valaki Egerben mi ez a kapu zárogatós/nyitogatós folyamat? Egyszer zárva, egyszer nyitva. Kinek élvezet ez az állomáson? Jó az utasokat szívatni? 3 hete zárva volt, 2 hete nyitva, most megint zárva? Mindez miért? 

bodrostomi Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6406

Ha sárba teszed, teljesen mindegy hogy fa vagy beton.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (6403)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6405

Igen betonaljakra cserélték hál' Istennek, közvetlenül a perontetős rész mellett. Ahogy elnéztem még így is maradt cserélnivaló.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (6403)
V43 1279 Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6404

"a pálya állapota kezd annyira siralmas lenni, hogy a sebességet le akaják venni..."

 

Na ja, ezt el is hiszem.

 

OFF

Nézzetek át az Észak alföldi dízel topikba, ott leírja az olvtárs, hogy egy munkavonatot kemény 3 km/h engedtek közlekedtetni!

ON

Előzmény: robcso83 (6401)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6403

Legalább betonaljakra cserélték a talpfákat? Mennyi ócska talpfa van még az állomási vágányban?

Előzmény: Törölt nick (6402)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6402

Ma Füzesabonyban az 5. vágány ki volt zárva a forgalomból. Pár keresztaljat kicseréltek, gondolom, hogy járható maradjon a vágány. Viszont amit kiszedtek onnan, az már inkább humusz volt mint talpfa. Nem csoda az a 10km/h-s lassúmenet a vágányon.

robcso83 Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6401

Én csak egyet tudok, azt hogy a pálya állapota kezd annyira siralmas lenni, hogy a sebességet le akaják venni...

Egyébként 2015-ben felújjítják a 86-ost 120-as lesz a pálya, merthogy a 80-ast akkor fogyják Hatvan-Miskolc között felújítani, már voltak méricskélések, tervek, általában véve itt is egyszerűsödnek az állomások vágányzatai és megszűnik Hort-Csány és Emőd, mondjuk ezeket eddig is sejteni lehetett...

Előzmény: bodrostomi (6390)
V43 1279 Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6400

Az hogy a menetvonal/menetrend ki van adva az még nem jelenti azt, hogy közlekedni is fog rajta vonat.

Előzmény: bodrostomi (6397)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6399

Ezek arra valóak, hogy abba a menetvonalba ne lehessen személyvonatot közlekedtetni.

Nézegesd egy kicsit a 147-es vonal hasonló menetrendjét!

Előzmény: bodrostomi (6391)
erdőszéli Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6398

ugyebár kiskapud, csokvaomány, nagyvisnyó... ezek megszűntek állomások lenni, királdnak is csengetnek hamarosan, így max szilvásról lehetne a fát erre lehozni, ha még lenne fafeladás ott, hádde már az sincs. éshát milyen vontatójármű tehetné be ide a lábát,  ... dácsia?

Előzmény: bodrostomi (6395)
bodrostomi Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6397

Tudja vajon valaki, hogy ez most miért lett? (Persze ettől még nem lesz ott teherforgalom, csak épp eddig menetvonal sem volt).

Előzmény: V43 1279 (6396)
V43 1279 Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6396

Hát nem bizony.

Előzmény: bodrostomi (6395)
bodrostomi Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6395

Évek óta nem volt ott teherforgalom.

Előzmény: V43 1279 (6394)
V43 1279 Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6394

Jaja! Ez érdekes!

Előzmény: bodrostomi (6393)
bodrostomi Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6393

De a lényeget nem figyelted, hogy ilyen kínálati menetvonalat csináltak. Kinek ugyan? Főleg hogy most járhatatlan a pálya is.

Előzmény: V43 1279 (6392)
V43 1279 Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6392

Putnok-Szilvás 20/20...az kemény! :-S

Előzmény: bodrostomi (6391)
bodrostomi Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6391
bodrostomi Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6390

És hogyan költenéd el azokat a milliárdokat az alsó részen? Mert sokféleképp lehet.

Előzmény: robcso83 (6389)
robcso83 Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6389

Az a baj, hogy az egész vonal a fennmaradásért küzd, inkább az alsó részbe kellene milliárdokat ölni...

Menetrendváltástól márciusig nem állnak meg a vonatok Tardosi-Köbányák mh-n

Előzmény: bodrostomi (6388)
bodrostomi Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6388

Az a baj, hogy pont Sáta környékén vannak a gondok....

Előzmény: Törölt nick (6382)
Freebob Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6387

Nekézseny meg Csokvaomány kimarad.

Sorry

Előzmény: Freebob (6386)
Freebob Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6386

Szillvásvárad >>> Nagyvisnyó >>> Sáta >>> Farkaslyuk >>> Ózd

Előzmény: Törölt nick (6382)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.21 0 0 6385

Lehet, hogy ezt is úgy számolták, mint a 8 pár hevedert. :)

Előzmény: Slijepac Most (6383)
bodrostomi Creative Commons License 2010.11.21 0 0 6384

Így már tiszta. :-) Csak félreérthető volt.

 

Az  biztos, hogy száz éve a gondok ellenére is gördülékenyebben mentek a dolgok. Pedig az átadás előtt még 2-3 hónappal is kisajátítási problémák voltak.

Előzmény: Slijepac Most (6383)
Slijepac Most Creative Commons License 2010.11.20 0 0 6383

Nem kéne.

 

Ez a megjegyzés lényege: hogy lehet pár tucat gabionkosár milliárdos költség, amikor abból már alagúttal is ki lehetne kerülni az egészet. De egy sárlavinafogó galéria se lenne több, sőt, inkább kevesebb.

Előzmény: bodrostomi (6378)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.20 0 0 6382

Ha már annyi pénzt beleölnénk, akkor tényleg több értelme lenne Sáta környékén elkanyarintani a vonalat és bevinni Ózdra.

 

Ózd - Eger közvetlen, nem is hangzik olyan rosszul...

Előzmény: Törölt nick (6379)
erdőszéli Creative Commons License 2010.11.20 0 0 6381

100 évvel ezelőtt egyetlen földbirtokos szűk két év alatt építtette meg a vonalat, három alagúttal, bravúros vonalvezetéssel, legendás bevágásokkal, töltésekel.

 

most meg magyar államvasút képtelen egyetlen szaros hegyoldalt rendberakni, csak a taknyolás megy már hónapok óta.

Előzmény: Törölt nick (6375)
Freebob Creative Commons License 2010.11.19 0 0 6380

Külföldi vasútépítő társaságok poton pénzé megcsinálják.

Előzmény: Slijepac Most (6377)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!