Nem tudja valaki Egerben mi ez a kapu zárogatós/nyitogatós folyamat? Egyszer zárva, egyszer nyitva. Kinek élvezet ez az állomáson? Jó az utasokat szívatni? 3 hete zárva volt, 2 hete nyitva, most megint zárva? Mindez miért?
Ma Füzesabonyban az 5. vágány ki volt zárva a forgalomból. Pár keresztaljat kicseréltek, gondolom, hogy járható maradjon a vágány. Viszont amit kiszedtek onnan, az már inkább humusz volt mint talpfa. Nem csoda az a 10km/h-s lassúmenet a vágányon.
Én csak egyet tudok, azt hogy a pálya állapota kezd annyira siralmas lenni, hogy a sebességet le akaják venni...
Egyébként 2015-ben felújjítják a 86-ost 120-as lesz a pálya, merthogy a 80-ast akkor fogyják Hatvan-Miskolc között felújítani, már voltak méricskélések, tervek, általában véve itt is egyszerűsödnek az állomások vágányzatai és megszűnik Hort-Csány és Emőd, mondjuk ezeket eddig is sejteni lehetett...
ugyebár kiskapud, csokvaomány, nagyvisnyó... ezek megszűntek állomások lenni, királdnak is csengetnek hamarosan, így max szilvásról lehetne a fát erre lehozni, ha még lenne fafeladás ott, hádde már az sincs. éshát milyen vontatójármű tehetné be ide a lábát, ... dácsia?
Az biztos, hogy száz éve a gondok ellenére is gördülékenyebben mentek a dolgok. Pedig az átadás előtt még 2-3 hónappal is kisajátítási problémák voltak.
Ez a megjegyzés lényege: hogy lehet pár tucat gabionkosár milliárdos költség, amikor abból már alagúttal is ki lehetne kerülni az egészet. De egy sárlavinafogó galéria se lenne több, sőt, inkább kevesebb.
100 évvel ezelőtt egyetlen földbirtokos szűk két év alatt építtette meg a vonalat, három alagúttal, bravúros vonalvezetéssel, legendás bevágásokkal, töltésekel.
most meg magyar államvasút képtelen egyetlen szaros hegyoldalt rendberakni, csak a taknyolás megy már hónapok óta.