Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191856

Riporternek tényleg jó. De a pénzügyekhez is ért. Nem tűrné, hogy egyesek milliókat nyúljanak le a közvagyonból.

 

 

 

Előzmény: k.novotny (191855)
k.novotny Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191855

Miért ő ért a vasúthoz?

 

Szerintem csak jó riporter!

Előzmény: radio100jozsi (191854)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191854

Fridit a MÁV élére:-)))

 

Nagyon bejött ez a riport, a Gaál beéget keményen.

 

A 11 fő fejes mint bevallotta semmit nem ért a vasúthoz, de azért nyelik el a nagy fizetéseket. Igaz a körülöttük dolgozók értenek a vasúthoz, akkor legynek ők a főnökök, ezt a bagázst meg menesszék.

 

Ebből a vonattenderből nagyon kaphattak a zsebre is, ekkora pénznél pár milliárd nem tétel, és az autópályatendert figyelve, mindent elhinni manapság.

 

 

 

 

1047 001-1 Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191853
Gál Elftárs az mtv 1 csat. szenved és haz....dik!
oldmumus Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191852
Elkepzelheto, az interneten massszefoldon hires az ottani porteka:P
Előzmény: BAKTER (191799)
v_peti Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191851

Tudom, hogy arról volt szó, csak kissé belekavarodtam.

 

Előzmény: BAKTER (191845)
v_peti Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191850

Ha a bicajhoz közeli kupéban ülök, akkor arra ránézek. De a  bicaj nem harap, míg a Bundi, lehet, hogy igen,

Előzmény: BAKTER (191844)
Btx 002 Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191849
A 63-41 021-023, 037 motorkocsikon kívül már mindegyiket láttam vagy a topic látta üzemképesen, ezt a négyet M41 2202 beszámolójában sem találtam, mi van velük?
Előzmény: M41 2202 (191759)
M471312 Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191848
Friderikuszban Máv motorvonat tender az M1-en!!!
Infós Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191847

Tudom, hogy már volt, de hátha valaki elfelejtette:

 

A Szólás szabadságában a motorvonat-tender a királyi egyesen!

by-169 Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191846

Ezeket nem lopták el pedig  veszélyes környéken mentem ,tulajdonosai a szomszéd kocsiban utaztak.  

Előzmény: BAKTER (191844)
BAKTER Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191845

"helyjegyköteles vonaton nem szabad kutáyt szálltani."

 

Benne van most is, de az egész ott kezdődött, (csak, hogy ne kelljen visszaolvasnod!) hogy azokon a vonatokon, amelyekre "Helyjegy váltható" ott mi  hogyan van előírva kutyás témában?

 

Előzmény: v_peti (191843)
BAKTER Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191844

"A bicaj elvan a vonat végében, de a Bundit nem célszerű otthagyni egyedül."

 

Hát nem tudom...

Szerintem az egyedül lévő kerékpárt hamarabb lenyúlják, mint az egyedül lévő "Bolhás"-t.

 

Előzmény: v_peti (191843)
v_peti Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191843

Régebben egyértelműen benne volt az üzletszabályzatban, hogy helyjegyköteles vonaton nem szabad kutáyt szálltani. Amúgy meg kutya szálltása esetén lgoikusabb az, hogy aki magával viszi az ebet, az ne váltson helyjegyet. A bicaj elvan a vonat végében, de a Bundit nem célszerű otthagyni egyedül.

 

 

 

Előzmény: maczko (191827)
BAKTER Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191842

"néhány vonal vagy vonalszakasz ki is zárható forgalomból."

 

Ugye azért nem tudod miről van szó, mert nem olvastál eléggé vissza?

:-)

 

Előzmény: hjvb (191838)
rutthin Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191841
A jövő héten éppen arrafelé szándékozok vonatozni, majd meggyőződök rőla személyesen is.
Előzmény: koller andor (191774)
v_peti Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191840

Annakidején mi csak Szombathelyen (autóval) mentünk a repülőnapra, de még a helyijárat is versenyképes volt az autóval, mert ráengedték szembejövő sávra, rendőri irányítás mellett, és közelebb állt meg a rendezvény helyszínéhez, mint az autóparkoló.

 

 

 

 

 

Előzmény: mavesz (191826)
andras100 Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191839
Már nyilvánossá tettem a címem.
hjvb Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191838
Akkor néhány vonal vagy vonalszakasz ki is zárható forgalomból.
Előzmény: Vendégsín (191835)
BAKTER Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191837

"Hiteles információkkal szóljatok hozzá e témában, ha lehetne."

 

Szándékom volt mail-t küldeni, de a címed nem publikus.

No mindegy, hiszen nem nekem fontos...

 

 

Előzmény: andras100 (191833)
BAKTER Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191836

"Akkor döglött kutya bevihető?"

 

Be hát!

Főleg, ha kerékpáron ül.

 

:-)

 

 

Előzmény: Vendégsín (191835)
Vendégsín Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191835
nem vihető be élő állat

Akkor döglött kutya bevihető?
Előzmény: BAKTER (191742)
Vendégsín Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191834
az én ismereteim kb. 10 évvel ezelőttiek,

Akkor nem maradtál le tulajdonképpen semmiről.
Előzmény: andras100 (191833)
andras100 Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191833

Tisztelt Vasútbarátok !

 

Van-e köztetek olyan, aki a hazai állomások biztosítóberendezései tárgyában nagyon otthon van ?

Az a baj, hogy az én ismereteim kb. 10 évvel ezelőttiek, az aszerinti állapot szerint azt hiszem minden állomásról, vonalról meg tudom mondani, hogy akkor mi volt, de hogy azóta mi és hol épült, azt sajnos már nem.

Érdekelne például, hogy pl. Nagykanizsán és Szombathelyen már lecserélték-e a fényjelzős mechanikust, vagy Pécsen, Szegeden építettek / építenek-e valamit a kézi állítású, nem létező biztosítóberendezés helyére ?

 

Az utóbbi 10 év beruházásai között tudok egy nagyon korszerű Hegyeshalomról, egy Veszprémvarsányról, egy vecsési, üllői, monori felújításról / cseréről. Illetve a Győr - Sopron vonalon lévő állomási berendezések kiépítéséről.

 

Hiteles információkkal szóljatok hozzá e témában, ha lehetne.

 

 

 

V43 blue Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191832

Szia!

 

Szép lassan, de fogy. Talán el sikerül adni a várt mennyiséget (7db).

 

Igazándiból, nem a pénz miatt csinálom, hanem nagyon szeretek kamerázni, és már van egy olyan készülékem is, amellyel készített felvételeket ki lehet adni. Nem akarom senki felvételét szidni, de amilyen vasúti VHS kazettákat vettem, annál 3-szor jobb minőségű felvételeket készítek. Tulajdonképpen darabjukon maximum 300Ft haszon van.

Előzmény: maczko (191819)
smith Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191831
Az áramszedő lehúzásról a Sv és B közti vonallal kapcsolatban esik szó a link végén. Szerintem.
Előzmény: maczko (191828)
maczko Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191830

Talán, ha egy DivX enkódert eljuttatnál hozzám...

Mpeg enkóderem legalább van.


Amúgy, hogy film legyen belöle, a kövtkezöket kell tennem:

 

VHS-8 Sony Handycammal készül. mivel egy kis kazetta 30-45 perces, kénytelen vagyoki LP-ben felvenni.

Digitalizálás valós időben, 1,5-2 óra.Winfast Power TV kártyával.

Szerkesztés, feliratozás, zene. Kb 3 és fél négy óra.

A kész film renderelése (elmentése) újra valós időben, 1,5-2 óra.

 A film feltöltése engicomp-ra 4-6 óra.

Oldalszerkesztés a módosításokkal: 1 óra.

Bár mindez a magam szórakoztatására, de nagy öröm, hogy mások is megnézik!

 

Pl az egyes zorszámú fil DivX-szel tömörített: Kisebb mennyiség, és szerintem gyengébb minőségű. Megjegyzem, azt nem én digitalizáltam...

 

Üdv.: Maczko.

Előzmény: benbe (191822)
Indul a bakterház Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191829
Persze, mivel drót nélkül felengedni az áramszedőt az álmoskönyv szerint nem sok jót jelent :-)
Előzmény: maczko (191828)
maczko Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191828

Már bocsánat:

29-es vonalon lehúzni az áramszedöt?

:-))))))))))

Előzmény: davidbosi (191818)
maczko Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191827

Az minden vonatba az IC is beletartozik.

 

Vakar-vakar. A fejem. Ez azt jelenti, hogy lehet, de nem szabad?

 

Maczko.

Előzmény: Vendégsín (191720)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!