Vagy hódítsuk meg a Gross Glocknert ott is tudok egy jó olcsó szállást Kaprunban.Már jártam ott igaz,hogy autóval gyönyörű hely nézzetek utánna a szállás neve Appartman Alpin Kaprun a Neckermanntól foglaltuk,tranzitnak lehetne a nyugati határnál egy éjszaka ott lehetne a találkozó.
Összehozhatunk egy találkozót,szivesen leinnovázok felétek az Alföldre(voltam már Békéscsabán is vele) de én inkább ajánlok nektek egy érdekesebb túrát, rágjátok át-.Többször voltam Szlovákiában a Csorba-tónál nagyon szép a hely, kicsit messzebb van a Lengyel Zakopáne arról még csak hallóttam dicsérik,hogy nagyon szép, persze nektek kicsit messzebb van,de ha gondoljátok nézek a Mátrában tranzit szállást akár oda vissza útra is.A szomszéd néninek van egy appartmanja Bagolyirtáson Galyatető mellett voltam már ott csendes helyen van garázzsal olcson ki tudnánk venni tőle. Közel van Kékestető,Parád,sőt még a Bükk is közelinek mondható kb.30-40 km szerpentines gyönyörű utakkal.Gondoljátok át és jelezzetek vissza 2-3 nap alatt lehetne egy szép túrát összehozni,de ha más javaslat van dobjátok fel meglátjuk!
Ha az Innovára gondolsz 80-90km/h-val kocogok, 2személlyel 5-tel kevesebb síkúton szigorúan szélcsendben ugyanis az ellenszél nem az Innova barátja mint tudjuk de elég sokszor nyélen megyek simán bírja,egyszer Győrből jöttem Gyöngyösig pályán beértem egy kamiont szélárnyékában mentem vagy40 km-t fél gázzal 90km/h-val ott tapasztaltam meg mi az a szélárnyék !
azert egy 125-os az mas, azzal lehet tartani a tempot. az enyim 50-es, eleve ugye 4t, jo ha 3.5 lo, meg ami maradt belole a 12 ev alatt... szoval eleg harmatos. megy 65-ot de atteteltol is fugg, sajnos pirosnal nagyon nehez tartani a ritmust, gyak szinte mar narancsnal indulok hogy ne toljanak le. tavaly osszel mentunk egy szaz valahany km-es turat (egy 50-es 2t, en 50 4t, egy innova es egy cbf600), szokasos moka, obuda, dko, esztergom, tinnye, bkeszi, bp. hat eleg volt, aszontam hogy nekem ez mar sok volt, most egy darabig nem kivanok raulni:) majd ha lanyom megno, megkapja jogsi melle (ez mar csak 7-8 ev:)
Az enyém az első a linkeden amire 4.47l-t írnak 20kw-os papíron aztán majd meglátjuk,volt 2éve egy suzuki gs 500f-em,de elvitte a válság,de az Innova mellé kell egy kicsit erősebb mert benne vagyok egy túra motoros klubban és a cb-vel tudok velük túrázgatni.250000ft volt névre írva friss műszakival egészen tűrhetőnek tűnik,majd ha megtollasodok megveszem az álmot a nagytesóját(ükunokáját) cb 1300 s személyében addig marad ez ha beválik.
Igy biztos megnyered az idei takarékossági versenyt...meg aztán a szűkebb napokon is kell mivel járni.Jó ha van. Mi meg többiek nagyobb motor híján fő motorként állandóan használjuk.
Én csak egyszerűen interkontinentális túragépnek hívom,mert mindenhol megállja a helyét.
Ecsemnek volt cb1, aztan eladta mert nem volt az igazi aztan par ev mulva vett egy masikat cb400 mert annyira teccett neki, de vegul eladta azt is. Most 600ast hajt. Engem mindig ledumalt a 400asokrol mikor felmerult hogy azt vegyek (xjr,cb1), pedig szerintem jo csak helyin kell kezelni (a jelenlegi gepem se erosebb).
Hogy legyen egy kis ontopic, hetvegen beinditottam a kis cubomat, kellett rugdosni egy darabig de vegul beindult, mentem egy kort aztan visszatoltam, majd karacsonykor berugom ujra...
Ammeg milyen honda,nem ismerem,de én most vettem egy CB 400 N-t 1980-as most jött németből,még a papírjait intézik de már majd be CB-zek ha tud valaki róla mesélni szivesen olvasnám(persze az Innova marad)!
A karbis innovát újonnan vettem munkába járáshoz 2006-ban.Makó és Szeged között.Fél év múlva(románia eu-s csatlakozása miatt) el kellett adnom,mert a kamionok folyton előztek szemből.Gondolom azt hitték elektromos bicikli jön szemből és tízzel .Helyette le cseréltem egy nagy kerek lámpás hondára az innovát.Ezzel nem volt gond az előzéseknél.Két hét múlva átadják az új autópályszakaszt,és újra kellett nekem ez a motor.A cég fixpénzben fizeti a benzint,így nekem egy deci is komoly pénz a zsebemben.Havonta így 10 ezer forintal emelkedett a fizetésem.Persze az se elhanyagolható,hogy 500 ezer volt az ára,és a legfontosabb a cég megvette nekem.Ennyi a rövid történetem.
Thaiföldön honda Wave a neve az innovának,és sokkal több variációban gyártják.
Nekem a legérdekesebb a wave repsol,elég jól néz ki.
Azért az innova nem egy bonyolult szerkezet, és gombokért vannak hozzá pl thaiföldről gyári alkatrészek. Azért figyelem a hirdetéseket, ha felbukkan egy injektoros példány kihagyhatatlan áron, lecsapok rá, de nemhogy ilyen, de leginkább semmilyen új innova hirdetést nem tesznek föl mostanság, durván nem adja el senki... De ha még 100e Ft is lenne is a két motor közt, átítrással, mindennel, ami nehezen elképzelhető, akkor is több mint 100e km kellene a megtérüléshez. Úgyhogy marad a jó öreg karbis, majd ha teljesen kikopik alólam, kap egy blokkfelújítást, fillérekből. :)
Csak a vicc kedvéért:100 km.-2dl megtakarítás kb.-78 ft.
Egy új Innova mindennel együtt 600 ezer fölött van,egy használt állapottól függően kb.300 ezer.
A 300 ezer külömbség a mostani benzinárak alapján ha jól számolom kb.380 000 km.után térül meg.
Évi 15 ezer km.-t számolva ez közel 25 év motorozást jelent.
Jó mi?Azonban az is lehet,hogy a két Innova közt volt egy másmilyen motor is és ez egy visszatérés.
Így azonban érthető lenne. Egyébbként ha van rávaló a legtisztább mindig az új moci,legalább tudod,hogy mindent megkapott időben,és nem érhet meglepetés.
Mennyi volt a fogyasztásod a karbissal? Azért, ha óvatosan mentem vele, és max 60-70-nel, én is le tudtam vinni a városi fogyasztást 1,7 literre, karbissal! Miért váltottál amúgy? Megtérül valaha a száz km-enkénti pár deci fogyasztáseltérés?
Most vettem meg talán az utoldó innovát.Nem fogja a Honda tovább forgalmazni.A fogyasztás folyamatosaqn 1,5 liter!(igaz még nem is húzom neki)Ez sokkal jobb,minta karbis innovám volt.
Alkatrész ügyben érdemes megkeresni a motor-robogó topicban zöldit, vagy írni neki egy mailt, a nagyvasnál jobb árakon tud alkatrészeket, olajat is. Légszűrőből a gyárit érdemes megvenni, az akcióban kb 1100 Ft szokott lenni a hondánál.
Amit a lánckerékváltoztatásról írsz az MZ-nél, egyáltalán nem mond ellent a fizikának. Az ötödik minden esetben túl hosszú neki, ott már nem tudja kiforogni magát, négyesben a rövidebb áttétellel megáll 95-nél, mert eléri a max fordulatot, hosszabb áttétellel pedig gyorsabb lesz, mert négyesben még bírja. Ha a hosszabb áttétellel fölváltottál volna ötösbe, még annyira se ment volna mint a röviddel, de így gyorsabb volt a négyes, mert még bírta. Van egy oldal, a www.gearingcommander.com ,itt mindenféle motortípusra, többek közt az innovára is lehet számolgatni a lánckerékváltoztatás hatásait, hasznos lehet ránézni.
Kíváncsi vagyok a tapasztalatokra egy foggal nagyobb első lánckerékkel az Innován, szerintem nagyon el fog lustulni vele...
Lánckerekek: gondolom az Esjot a drága, és a JT az olcsó.. Nyugodtan veheted a JT-t, nagyomotorokra is mindig azt raktam, sosem volt vele probléma, nem kínai gyártmány az sem!