cub gyari leirasaban mezei motorolajat irnak kenesre. gondolom ha a gyarnak jo akkor nekunk is. igaz az hamarabb leverodik, mig a spray nem, abba viszont beleragad minden szmotyi. de hat a lanc olajozas is egy ilyen vegtelen tortenet...
Vagy hódítsuk meg a Gross Glocknert ott is tudok egy jó olcsó szállást Kaprunban.Már jártam ott igaz,hogy autóval gyönyörű hely nézzetek utánna a szállás neve Appartman Alpin Kaprun a Neckermanntól foglaltuk,tranzitnak lehetne a nyugati határnál egy éjszaka ott lehetne a találkozó.
Összehozhatunk egy találkozót,szivesen leinnovázok felétek az Alföldre(voltam már Békéscsabán is vele) de én inkább ajánlok nektek egy érdekesebb túrát, rágjátok át-.Többször voltam Szlovákiában a Csorba-tónál nagyon szép a hely, kicsit messzebb van a Lengyel Zakopáne arról még csak hallóttam dicsérik,hogy nagyon szép, persze nektek kicsit messzebb van,de ha gondoljátok nézek a Mátrában tranzit szállást akár oda vissza útra is.A szomszéd néninek van egy appartmanja Bagolyirtáson Galyatető mellett voltam már ott csendes helyen van garázzsal olcson ki tudnánk venni tőle. Közel van Kékestető,Parád,sőt még a Bükk is közelinek mondható kb.30-40 km szerpentines gyönyörű utakkal.Gondoljátok át és jelezzetek vissza 2-3 nap alatt lehetne egy szép túrát összehozni,de ha más javaslat van dobjátok fel meglátjuk!
Ha az Innovára gondolsz 80-90km/h-val kocogok, 2személlyel 5-tel kevesebb síkúton szigorúan szélcsendben ugyanis az ellenszél nem az Innova barátja mint tudjuk de elég sokszor nyélen megyek simán bírja,egyszer Győrből jöttem Gyöngyösig pályán beértem egy kamiont szélárnyékában mentem vagy40 km-t fél gázzal 90km/h-val ott tapasztaltam meg mi az a szélárnyék !
azert egy 125-os az mas, azzal lehet tartani a tempot. az enyim 50-es, eleve ugye 4t, jo ha 3.5 lo, meg ami maradt belole a 12 ev alatt... szoval eleg harmatos. megy 65-ot de atteteltol is fugg, sajnos pirosnal nagyon nehez tartani a ritmust, gyak szinte mar narancsnal indulok hogy ne toljanak le. tavaly osszel mentunk egy szaz valahany km-es turat (egy 50-es 2t, en 50 4t, egy innova es egy cbf600), szokasos moka, obuda, dko, esztergom, tinnye, bkeszi, bp. hat eleg volt, aszontam hogy nekem ez mar sok volt, most egy darabig nem kivanok raulni:) majd ha lanyom megno, megkapja jogsi melle (ez mar csak 7-8 ev:)
Az enyém az első a linkeden amire 4.47l-t írnak 20kw-os papíron aztán majd meglátjuk,volt 2éve egy suzuki gs 500f-em,de elvitte a válság,de az Innova mellé kell egy kicsit erősebb mert benne vagyok egy túra motoros klubban és a cb-vel tudok velük túrázgatni.250000ft volt névre írva friss műszakival egészen tűrhetőnek tűnik,majd ha megtollasodok megveszem az álmot a nagytesóját(ükunokáját) cb 1300 s személyében addig marad ez ha beválik.
Igy biztos megnyered az idei takarékossági versenyt...meg aztán a szűkebb napokon is kell mivel járni.Jó ha van. Mi meg többiek nagyobb motor híján fő motorként állandóan használjuk.
Én csak egyszerűen interkontinentális túragépnek hívom,mert mindenhol megállja a helyét.
Ecsemnek volt cb1, aztan eladta mert nem volt az igazi aztan par ev mulva vett egy masikat cb400 mert annyira teccett neki, de vegul eladta azt is. Most 600ast hajt. Engem mindig ledumalt a 400asokrol mikor felmerult hogy azt vegyek (xjr,cb1), pedig szerintem jo csak helyin kell kezelni (a jelenlegi gepem se erosebb).
Hogy legyen egy kis ontopic, hetvegen beinditottam a kis cubomat, kellett rugdosni egy darabig de vegul beindult, mentem egy kort aztan visszatoltam, majd karacsonykor berugom ujra...
Ammeg milyen honda,nem ismerem,de én most vettem egy CB 400 N-t 1980-as most jött németből,még a papírjait intézik de már majd be CB-zek ha tud valaki róla mesélni szivesen olvasnám(persze az Innova marad)!
A karbis innovát újonnan vettem munkába járáshoz 2006-ban.Makó és Szeged között.Fél év múlva(románia eu-s csatlakozása miatt) el kellett adnom,mert a kamionok folyton előztek szemből.Gondolom azt hitték elektromos bicikli jön szemből és tízzel .Helyette le cseréltem egy nagy kerek lámpás hondára az innovát.Ezzel nem volt gond az előzéseknél.Két hét múlva átadják az új autópályszakaszt,és újra kellett nekem ez a motor.A cég fixpénzben fizeti a benzint,így nekem egy deci is komoly pénz a zsebemben.Havonta így 10 ezer forintal emelkedett a fizetésem.Persze az se elhanyagolható,hogy 500 ezer volt az ára,és a legfontosabb a cég megvette nekem.Ennyi a rövid történetem.
Thaiföldön honda Wave a neve az innovának,és sokkal több variációban gyártják.
Nekem a legérdekesebb a wave repsol,elég jól néz ki.