Sziasztok. Állítólag a rádióban Szilvásváradot mondtak be és - bár én laikus vagyok - Szarvaskő állomáson vártam a Sz.váradról érkező csodára egy órát (11.48 helyett 12.48). Tehát szerintem Szilvásváradon történhetett az eset.
A másik húsvéti vonatos élményem: a Bp Keleti - Eger között közlekedő "gyorsvonat" csak Hatvan és Bp között viselkedik gyorsként. Kérdés: ha az út 80 %-ában minden bokornál megáll a vonat, hogy van pofájuk gyorsnak nevezni (nem erre szolgál a 'sebes' elnevezés?). Mindenesetre minket jól félrevezettek, és ha tudjuk ezt, biztos az IC-t választjuk a kiránduláshoz.
Biztos nincs vonalismerete! A térképet meg egyáltalán nem ismerheti.Bulvárba nem számit ha "kicsit" nem igaz, csak hir legyen,az a fő.Tudod ha már beszélnek róla, az reklám,fogy a lap.
Ennél már csak az lehet cifrább dolog,mikor az állomásfőnök a saját állomásán lesz öngyilkos-szintén gyorsvonatot használ fel tervéhez.Ez is megtörtént.
Emberek ma 2007. 04. 05. én Szakályhőgyész állomáson pestfelől a bejáratijelzőnél öngyilkost ért utol a végzet. (ezesetben a Somogy interciti ami selyemhernyó becenevü motorkocsiból áll). Az ,,Áldozat" 1 Szakályhőgyészen dolgozó forgalmi szolgálattevőhölgy. Az öngyilkoság valószinü, ugyanis a mozdony dudálására sem reagált, sétált tovább a sinek között. A tovvábi informácíók gusztustalanok ugyhogy senki kedvéért nem beszélek róla. Tud róla valaki valami bővebbet?
Igen, ősszel mindig láttam Pécelen a BDt 437-et, amikor mentem Szombathelyre Miskolc felől vagy jöttem haza éppen. Aztán egyszer csak eltűnt. Úgy tudom, elvitték a Bombi Dunakeszi üzemébe. Azóta semmi hír.
Isaszeg környékén nem tudom, mivel, de jobban fel kéne szerelni az útátjárókat, mivel a mellékelt ábra is mutatja, elég veszélyes szakasz...
Nem tudom hogy áll a dolog a Bdt 437-el de itt egy kép.
Foto: MTI
Érdekesség, hogy korábban már történt egy ilyen eset, akkor is egy teherautó hajtott a sínekre, ami valamilyen folyékony üzemanyag szállító kis tartálykocsi volt. A közeledő vonat megállt.
Sőt nem sokkal ezután szintén történt egy hasonló, amiről tudok képet közzé tenni, de csak holnap.
Azóta a sínekre a hegyről merőlegesen futó úton a kereszteződéshez közledve sebességkorlátozó, 60-40 km/h, elsőbbségadásra figyelmeztető , és forgalomterelő táblákat helyeztek ki.
Véleményem, hogy ezek a balesetek részeben a teherautók lejtmenetben"kifáradó" fékei és figyelmetlenség következtében történtek.
Valamikor a 80-as évek végén egy Wartburgot gázolt a Pécel felőli vasúti átjáróban egy személyvonat. V43???? A személygépkocsi utasai apa és fia elhunytak.
2000. környékén a Pécel felőli átjáróban egy embert gázolt egy gyorsvonat. V43 ????. Az áldozat a sínek közé térdelve széttárt karral "várta" a vonatot....
2002.12.19 Kombájnt szállító trélerrel ütközött egy Intercity. Bővebben itt.