Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.04.20 0 0 4531

Üdv!

 

Valaki tud arról valamit, hogy kb. 3-4 hóünapja megvertek mv.-t a nyílt pályán Fradi és Kelenföld között? Elég siralmas, hogy ilyen megtörténhet.

Bárdos Imre Creative Commons License 2007.04.20 0 0 4530
De, az és ez nem csak a mostani eseményekre igaz. Régi (30-40 éves) baleseti iratokban is szerepel hibás kocsiszám (pl: Herend, 1983), téves dátum (pl: Kaba 1963, bár itt a mozdony selejtezési javaslatában írtak egy héttel későbbbi dátumot a balesetre) és hasonlók. Szerencsére általában sikerül tisztázni a helyes adatokat is.
Előzmény: Infós (4529)
Infós Creative Commons License 2007.04.20 0 0 4529
Ha jól tudom, gyakran vétenek ilyen hibákat: pályaszám, vasútállomás neve, szelvényszám, bal vagy jobb vágány... Vagy nem jellemző?
Előzmény: Bárdos Imre (4526)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.04.19 0 0 4528
Én meg annak (V43 1002) mozdonyvezetőjével mentem szombaton egy közös ismerősünkhöz, ahova Iván csak pár óra késéssel futott be. Akkor mesélte mi történt és, hogy a gyorsteherrel körbe jött Fonyód felé.
Előzmény: 1047 005-2 (4527)
1047 005-2 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 4527
Az zavart meg,hogy előtte péntek du. a V43-1002-t láttam Kelenföldön vonatra várni és már azóta összekapcsolódott a fejemben a balesettel.
Előzmény: Bárdos Imre (4526)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.04.19 0 0 4526
Nem csodálkozom, hogy rosszul emlékeztél. Az akkori napijelentésben V43 1101-t írtak 1001 helyett. Pedig az egy hivatalos papír, mégis tévedtek. Persze sok minden másból kiderült, hogy 1001 a helyes psz.
Előzmény: 1047 005-2 (4520)
Bazsi75 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4525
OFF
Elég mocsok egy történet. Bár szerintem a betegségre való hajlam már benne volt ahogy a toxikologus mondta. Egyébként a betegség neve Crohn.
On
Előzmény: V43 1024 (4511)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4524
Manapság az Atomvonatok a bajai Duna-hidat használják, M41 szokta őket cibálni.
Előzmény: Bárdos Imre (4515)
dulla Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4523
Ez az útvonal rendszeres Rk küldemények továbbítási utvonala volt. Az alföldről a Dunántúlra tartó katonai küldemények nagy számban kerültek ezen az útvonalon továbbításra.
Az atomvonatok erre jártak, de nem a méreteik miatt.
A balesetet szenvedett tartálykocsik magassági okok miatt került ezen az útvonalon továbbításra és az engedélyük is erre az útvonalra szólt.
Előzmény: Bárdos Imre (4515)
1047 005-2 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4522
Danke!
Előzmény: Bárdos Imre (4521)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4521
Biztos.

Előzmény: 1047 005-2 (4520)
1047 005-2 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4520
" A V43 1001 rakmintás"

Ez biztos?A V43-1002 letört áramszedőire emlékszem.
Előzmény: Bárdos Imre (4512)
Infós Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4519
Nagyon elvetemült ötlet tőle (rajta?) követelni a gyógyszer etc.(s) árát?
Előzmény: Bárdos Imre (4518)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4518
Úgy tudom Őt hibáztatták.
Előzmény: Infós (4517)
Infós Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4517
És kié merült még fel? Szabolcsi fszt?
Előzmény: Bárdos Imre (4512)
CKD Kombinát Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4516
Köszönöm a választ.
Igen, arról hallottam.
De az mondjuk kézenfekvő volt, nem kellett kerülnie ezért.
Előzmény: Bárdos Imre (4515)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4515
Az atomvonatok is a dunafőldvári hidat használták, amíg volt rajra vasút. A többit nem tudom.
Előzmény: CKD Kombinát (4513)
CKD Kombinát Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4514
"futásengedélyük A Záhony – Szolnok – Kecskemét – Fülöpszállás – Kunszentmikloss-Tass – Solt – Dunaföldvár – Mezőfalva – Pusztaszabolcs – Börgönd – Székesfehérvár – Pétfűrdő útvonalra szólt"

Igen érdekes ez az útvonal.
Gondolom azért erre jöttek, hogy Budapestet elkerüljék.

Volt még esetleg több ilyen hasonló menet?
(Már ami a daunföldvári híd felé volt terelve)
Előzmény: Bárdos Imre (4512)
CKD Kombinát Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4513
"futásengedélyük A Záhony – Szolnok – Kecskemét – Fülöpszállás – Kunszentmikloss-Tass – Solt – Dunaföldvár – Mezőfalva – Pusztaszabolcs – Börgönd – Székesfehérvár – Pétfűrdő útvonalra szólt"

Igen érdekes ez az útvonal.
Gondolom azért erre jöttek, hogy Budapestet elkerüljék.

Volt még esetleg több ilyen hasonló menet?
(Már ami a daunföldvári híd felé volt terelve)
Előzmény: Bárdos Imre (4512)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4512
1992.06.13. Dunai Finomító : V43 1001

A V43 1001 rakmintás, tengelyátszerelt szovjet tartályvonattal indult Dufi-ról a hajnali órákban. A 7 db magas tartálykocsi nem fért el a bejárati jelzőnél lévő régi építésű felüljáró alatt. Ez összetörte a tartálykocsik dómfedelét és az ammónia rakomány kiszabadult. A felsővezeték leszakadt, a mozdonyvezető a felsővezeték-feszültség megszűnéséről vette észre az eseményt. A kiszabadult ammónia miatt a 40-es vonalak forgalmát elterelték. A Dombóvár – Budapest-Ferencváros között közlekedő gyorsteher pl: Dombóvárról Szergej előfogattal közlekedett Fonyódig, ahonnan már saját gépével (V43 1002) a Balaton déli partján jött fel Fradiba.
A kocsik Záhonynál léptek be az országba és futásengedélyük A Záhony – Szolnok – Kecskemét – Fülöpszállás – Kunszentmikloss-Tass – Solt – Dunaföldvár – Mezőfalva – Pusztaszabolcs – Börgönd – Székesfehérvár – Pétfűrdő útvonalra szólt, de Pusztaszabolcson tévesen Kelenföld felé irányították őket. A vizsgálat során felmerült a menetirányító felelőssége is, de végül is ez utóbbi nem bizonyosodott be.
Előzmény: V43 1024 (4511)
V43 1024 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4511

Találtam, bár nem ezt az esetet kerestem.

http://hetilap.hetek.hu/index.php?cikk=43931

v43-1306 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4510

 

Ha jól emlékszem, akkor ez egy gyorstehervonat volt, V43-1018-assal.

Előzmény: V43 1024 (4505)
V43 1024 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4509

Köszönöm, jó lenne azt a képet megszerezni, neked nincs meg?

 

Előzmény: Bárdos Imre (4508)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.04.17 0 0 4508
Ismerek egy fotót, amit állítólag 1989.10. hóban készített valaki Pécelen. Az M44 009 van rajta elég siralmas állapotban. A vezetőállása össze törve, az oldala meg alaposan legyalulva. Lehet, hogy ez az általad keresett Bobo, de többet sajnos eddig nem sikerült az eseményről kiderítenem. (A gépet - feltehetően a baleset miatt - 1989.12.20-án selejtezték.)
Előzmény: V43 1024 (4505)
V63-017 Creative Commons License 2007.04.17 0 0 4507
Tudnál párat idézni? :)
Előzmény: Sinpisti (4499)
V43 1024 Creative Commons License 2007.04.17 0 0 4506
Pontosítás '86 és '94 között történt.
V43 1024 Creative Commons License 2007.04.17 0 0 4505

Végre volt időm végigolvasni a topikot.

Lehet, h elkerülte a figyelmemet, de nem találtam benne:

Pécel állomáson egy tolatást végző M44-et érintőre vett egy Isaszeg felől áthaladó gyorsvonat nagy sebességgel. A Bobó oldalát végiggyalulta, a géptér ajtók leszkadtak. A baleset után mentem arra. A személyvonatból, akkor láttam a Bobót.

A másik gép egy Szili volt. Az eset valamikor a '90-es években történhetett.

 

Tud erről valaki valamit?

Bárdos Imre Creative Commons License 2007.04.14 0 0 4504
Ferencváros Gubacsi rendező 1964.05.17. 411,158 kapta oldalba az 520,001-t. A Bumbardót a baleset miatt selejtezték is. Uganitt készült a vb03 és a vb44 is.
Előzmény: Norbeee1980 (4502)
Sabee Gigant Creative Commons License 2007.04.14 0 0 4503
:-)))))
Előzmény: V63-017 (4498)
Norbeee1980 Creative Commons License 2007.04.14 0 0 4502
Szintén ezzel a balesetes fotógyüjteménnyel kapcsoltaban: Van egy kép amit nem igazán tudok kideríteni hol készült, de nem lehet olyan nehéz: a vb06-ról lenne szó. Ugye gözmozdonyok, meg sorronyos felsővezeték valamikor 60-70' évek. lehet az 1, 80, vagy 100 vonal. (talán 70, és 120 is)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!