Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

blackP Creative Commons License 2002.05.08 0 0 3741
Ha jól emlékszem, akkor a vezetőülés alján, közvetlenül a kárpit szélén találtam még tavaly egy kis papírt rajta dátummal. De már nem esküszöm meg rá, mert nem ragasztottam vissza...
Előzmény: semmiho (3729)
hgl005 Creative Commons License 2002.05.08 0 0 3740
na erre egy kis adalek volt baz országban egy kis verseny az volt a feladat hogy x ido alatt x kilometert kell vazetni amolyan ehezteto versenyen az uj 206 os 1,4 es hdi vel...
de ki volt kötve hogy profik nem indulhatnak ugy ertem szakujságirok versenyzok stb....
a verseny fodijja egy 406 os volt...

uncsitesom lett a masodik egy mint kiderül versenyző után megovta de a pug hungariánál basztak rá...: annyit sikerült elérnie hogy egy 206 os hdi árábol 10 % ot engedtek neki de csak miután azzal fenyegetőzött hogy nyilvánosságra hozza az egesz kálváriát....

Én a helyében mindenképp nyilvánossságra hoztam volna pl a naplo álltal...ők ragadnak az ilyenre....

Előzmény: newkid (3735)
206wrc Creative Commons License 2002.05.07 0 0 3739
Én a Shell VPowert probáltam
Szeintem nagyon jó, csak sokat evett igy az autó.
A MOLt még nem probáltam.
De ami még ultraburtál volt az a Shell Vpower és + oktánszámnövelő adalék, igy kb 101,102re sikerült feltuningolni, hát pögött rendessen ha valaki egy jot akar autózni akkor merem javasolni hogy probálja ki
Előzmény: pgaalien (3738)
pgaalien Creative Commons License 2002.05.07 0 0 3738
Próbáltátok már a MOL Evo 99+, 269 forint, nem is tudom, a Shell VPOWER Racing az mennyi is? Biztos drágább. Szal kiváncsi lennék a véleményekre, én ki fogom próbálni ezt is, biztos ami biztos.

link
http://www.mol.hu/site/magyar/uzlet/cegprofil/sajto/sajtokozlemeny/__group/7443

http://telnet.elender.hu/mol_tailormade/evo/belso.html

pgaalien Creative Commons License 2002.05.07 0 0 3737
Próbáltátok már a MOL Evo 99+, 269 forint, nem is tudom, a Shell VPOWER Racing az mennyi is? Biztos drágább. Szal kiváncsi lennék a véleményekre, én ki fogom próbálni ezt is, biztos ami biztos.
Jocóka Creative Commons License 2002.05.07 0 0 3736
Én is a Fábiánhoz vittem az autóm féléves revizióra. Szerintem rendesen megcsinálták. Bent voltam a műhelyben az autóm mellett.

Ha csalódtál, esetleg próbálj ki vidéki szervízeket, szerintem ott a munkadíj mindenképp kevesebb 15-20%-kal!

newkid Creative Commons License 2002.05.07 0 0 3735
Hat akkor azt mar tudom, hogy rossz kereskedot valasztottam, de hat ez volt kozel. Mindig tanul az ember. raadasul a sajat karan...

Az a baj, hogy nem tudok ott allni az auto melett, nincs idom, 2 napokat ott allni... :(

Az a helyzet, hogy a 2 honapos auto mar 3szor jart
a szervizben. es meg fog is... sajnos.
Egy 2 honapos autohoz kepest rengeteg gond van vele. a szerviz munkalapra mindig legealabb 5-8 dolgot irnak fel. Es nem csinaljak meg, ez a legbosszantobb. Meg az egesz hozza allasuk.
A szellozteto berendezes is ugy rossz, ahogy van, ha labra allitom , akkor is az arcomba fujja a levegot. Hetfon mar a muszaki igazgatoval targyaltam. 20 percbe telt mire sikerult neki elmagyaraznom, hogy mi a gond. Ugyanis nem akarta megerteni.

Sajnos palira veszik az embert, de a Peugeot Hungaria is. Molt heten kedden le lett beszelve, hogy hetfore (9 orara) kijon egy Peugeot Hungrias muszaki szakerto, mert a tetoablak miatt a Fabian-nal nem tudtam dulore jutni. Erre a Fabian muszaki igazgatoja fel kilenckor hiv, hogy sajnos a Peugeot Hungaria nem tud jelen lenni a megbeszelesen. Hiaba allitottam nekik, hogy az osszes tetoablakos 206-oson teljesen kinyilik a tetoablak, mintha a falnak beszelnek.
Szoval linek es megbizhatatlanok leszaraj az ugyfelet.

Aztan arra jutottak, hogy majd a Peugeot Hungaria kuld egy faxot a Fabiannak, amiben allasfoglalast tesz a tetoablakrol.
Szoszerint idezem a teljes allasfoglalast: "A Peugeot 206 tipusu gepjarmu tetoantennaja a 2002-es gyartasi evtol konstrukcios okokbol kifolyolag az eredeti elhelyezkedeshez kepest 10 cm-rel elobbre kerult. A valtozas a jarmu megjeleneset es hasznalhatosagat semmilyen mertekben nem befolyasolja."

Szerintem azt hittek, hogy majd a Peugeot Hungarias pecsetes papir az megoldja az en problemamat. Amikor latszik, hogy ez egy szedett vedett iromany, nem egy korrekt allasfoglalalas.

Meg is mondtam a velemenyemet es mondtam, hogy en ezt igy nem fogadom el, es hogy menjunk a Fogyasztovedelmi Fofelugyeloseghez. Tegnap beadtuk a vizsgalati megbizast.

Sorry, ha tul hosszu voltam, de hat nagyon bosszant a tema es kijott belolem.

Ha van valakinek tetoablakos 206-osa, tudnank talalkozni? megneznem eloben.

koszonom a tisztelt 206-os tarsaknak a "meghallgatast"

Előzmény: 206wrc (3733)
monyesz Creative Commons License 2002.05.07 0 0 3734
A kereskedő biztosan meg tudja mondani. Persze ha nem kérdezik...
Minden autónak van egy gyártási azonosítója (pl. a visszahívások miatt tudni kell), konkrétan a 206-on nem tudom, talán a vezető oldali ajtót kinyitva látszanak számok, ott ahol a keréknyomás cimke van (persze nem egy dátum, hanem egy kódszám).
Előzmény: semmiho (3729)
206wrc Creative Commons License 2002.05.07 0 0 3733
Szerintem a Gablini Fogarasi út a legjobb.
Nagyon rendessek, a szervizbe is bemehetsz az autód mellé. Én nem hagyom ott soha mindig nézem ki mit csinál vele.

Előzmény: newkid (3731)
hgl005 Creative Commons License 2002.05.07 0 0 3732
a csilivili recepcios puncin kivül semmi...
de egyszer ott akartam venni olajszűröőt...adtak is alvazszám alpján hu de profi igen ám de a hülye még igy is rosszat adott mert nem papirost hanem femszitásat hát ennyit roluk...csak a gablinit tudom ajánlani az sem jo csak nincs jobb...
Előzmény: newkid (3731)
newkid Creative Commons License 2002.05.07 0 0 3731
szia!

az a helyzet, hogy mult heten hetfon kicsereltek
a tetoablakomat, mert csorgott-zorgott.
Mult het vasarnap ota ismetelten elkezdett
csorogni.

Van valakinek 2002-es gyartasu 206-osa tetoablakkal? Mindegyik ilyen gaz lehet?

Masik, a tetoablek nem is nyilik ki teljesen, kb. 5-8 centi meg hianyzik, mert a tetoantenamat is rossz helyre raktak.

A garancialis javitasok kozben a Fabian-nal megkarcoltak az autot es ugy akartak vissza adni, hogy nem szoltak rola.
Ezeken kivul a bejelentett hibakat sem javitottak
ki. Termeszetesen azt allitottak, hogy kesz az auto.

A Fabian-rol a tobbieknek mi a tapasztalata?

udv
newkid

Előzmény: maadie (3647)
206wrc Creative Commons License 2002.05.07 0 0 3730
Mikor tudnánk találkozni megbeszélni a dolgokat?
Előzmény: hgl005 (3727)
semmiho Creative Commons License 2002.05.07 0 0 3729
A gyártás időpontja a kereskedőtől is megtudható? Ha a saját autómon szeretném ezt az adatot megnézni, hol kell megtennem?

Üdv, Semmiho

Előzmény: monyesz (3728)
monyesz Creative Commons License 2002.05.07 0 0 3728
Sziasztok !

Új 206-os vásárlás előtt állóknak egy infó ! Változik az ár és a felszereltség, 10e-es nagyságrendű áramelés mellett jobb felszereltséggel jönnek majd ki az autók. Aki most rendel meg autót (gyártásból) az kalkuláljon, a régi áron már csak az országban levő autók vannak.
Még egy dolog: vannak több éve gyártott autók is az országban, érdemes a gyártás időpontjára odafigyelni !

Monyesz

hgl005 Creative Commons License 2002.05.06 0 0 3727
majd megmutatom az egyszerubb...
Előzmény: 206wrc (3726)
206wrc Creative Commons License 2002.05.06 0 0 3726
Miller

Én feladom nem értek már semmit????????
Na akkor te mit tennél bele?
És tudnál is segiteni a beszerzésében és a berakásában?

Előzmény: hgl005 (3725)
hgl005 Creative Commons License 2002.05.06 0 0 3725
namarmost azert melegszik tul mert nemcsak arrol van szo hogy a huto mogott van mert ez még csak egy dolog volna...hanem sokkal gázabb az hogy a leömlő mellet ami termel akár 150 celsiusos meleget is csak a menetszél hűti egy kicsit de nem sokat mivel az ökör franciák nem csináltak rendes lavagőáramlási teret...hát ez van....
a directhitset a a mostani gyujtásmodulok alá kell tenni mint egy patron olyan...., csak akkor a mostani gyujtásfedő elemet le kell szedni....

superchips....nem rossz alap motorhoz de nem veszi figyelebe pl ha te megváltoztattad bármid is a kocsidon levegő szürő stb ne folytassam vagyis csak egy a te kocsidra méretezett chip tud igazán profin mukodni a superchips csak az elogyujtással és a rpm fölfelé huzásával játszik a pattern matrix átirásával

Előzmény: semmiho (3720)
206wrc Creative Commons License 2002.05.06 0 0 3724
Superchip oldalán 144LE a GTi és ők 152LE hoznak ki chipelés után belőle 6420 fordulaton.
Lehet hogy én vagyok műveletlen de az ATC-t sehol nem találtam csak itt nálunk én öszinte leszek én egy nagyar sufni tuning cégben akikröl már rengeteg rosszat hallottam nem bizom. A superchipék ugy csinálják hogy egy kodkártyára kiirják a mostani adatokat és utánna rátöltik az új tuningolt progi és ha nem tetszik akkor vissza visszatöltik a kértyáról és visszaadják a pénzt is.

Előzmény: semmiho (3722)
semmiho Creative Commons License 2002.05.06 0 0 3723
Azaz korrigélnék, nem a pugsport-gti.co.uk -n láttam a teljesítménymérős adatokat, bár itt is vannak (egy 206 GT, gyári állapotban 143LE a 136 helyett;), ha megtalálom, adok linket.
Előzmény: semmiho (3722)
semmiho Creative Commons License 2002.05.06 0 0 3722
Hmmm... Szerintem valami ventillátor-problémám lehet, a 206 manualban benne van, hogy melyik a biztosítékja, megnézem, nem ment-e ki. Ha igen, ráripakodok egy szervízre, hogy ejnye-bejnye, hogyisvanez.
Superchips vs. ATC-tuning. A superchips ugye sablon szerinti, fetételezik, hogy az autók egyforma teljesítményűek és megegyező feltételekkel bírnak. Csakhogy ez nem egészen így van, két ugyanolyan autó pl. teljesítménye közt simán lehet akár 10LE eltérés is! A gyárak csak egy átlagos értéket közölnek a teljesítményadatok gyanánt, amiben igyekeznek a valós alá "húzni" a lécet egy kicsit. Pl. ha a GTI-k teljesítményét 136LE-ben adják meg, a valóságban átlagosan is ezt túl kell teljesíteniük. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a pugsport-gti.co.uk -s teljesítménymérések, ahol több GT+GTI-t mértek, és mindegyik teljesítménye ha emlékezetem nem csal, 140-142LE felett volt. Na itt jön az ATC-sek lépéselőnye. Megmérik, hogy eddig mit is tud az autó és speciálisan arra az autóra szabva formálják át a teljesítmény- és nyomatékgörbét.
Persze én nem állítom, hogy a Superchips rosszabb, csak úgy érzem, talán érdemesebb az utóbbi mellett dönteni - legalábbis én az előbbi szempontok alapján így tennék. A Superchipsnél nem tudom, hogy hogyan van a garancia, de az ATC-nél egy év garanciát is adnak, ha jól tévedek. Árban nem tudom egyébként, hogy melyik kedvezőbb.

Üdv, Semmiho

Előzmény: 206wrc (3721)
206wrc Creative Commons License 2002.05.06 0 0 3721
Sziasztok!

Miller.
Meg tudnád mondani mi is az a directhits gyujtás pontossan és, hogy mit kell kivenni és, hogy hova kell betenni ezt a valamit. Ezt sufniba meg lehet-e valósitani vagy szervíz kell hozzá. Ami biztos hogy atc-t nem fogok bele csináltatni mert minden külföldi GTi-s oldalon a superchipet irják hozzá. Ezt fogom belerakatni ha össze jön rá a zsé.

Semmiho.

Nekem a hűtő mögött van a szűrő és 90°C fölé még soha se ment, pedig most az elmult napokba nyomtam neki rendessen.

Üdv
206wrc

semmiho Creative Commons License 2002.05.06 0 0 3720
Amit én megfigyeltem ezzel a direktszűrővel még, hogy gyorsabban felmelegszik a hűtővíz, főleg hosszas araszolgatás közben és állva, üresben járó motornál.
Lehet egyébként olyan, hogy a hűtőventillátorom nem működik? Még soha nem hallottam működni, igaz, 90°C fölé még nem ment soha a vízhőfok, kivéve a fent említett esetben a direkszűrő óta. Na ja, a fortyogó hűtőről szívja a meleg levegőt, a melegedés egyértelműen ettől van. Ha folyamatosan haladok, mégha csak 20-szal is, már nincs semmi gond. Nekem is újra meg kell szoknom a gyorsítást, tényleg gyorsabban kipörög a leszabályozás határáig. ;)
Előzmény: 206wrc (3716)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2002.05.06 0 0 3719
Mindent tagadok :)

(Egyébként amikor ez az offos kocsi aji szőnyeget szállított neked, akkor nem éreztem ilyen jellegű fintorgást nálad :))))

Előzmény: hgl005 (3711)
hgl005 Creative Commons License 2002.05.06 0 0 3718
a megoldés a twister és hozzá egy ram air ház ami lehet csinálni akár alulra is ...nem gond a víz mert folfelé csak egy ideig megy aztán a vizcseppek nehézségi ereje nagyobb mint a szivoerő....szoval alulra visszafolyik és kész kilehet probálni de ennek a megvalositása nem nagy gond inkább kis munka ...
de a többlet levegőhöz több kakaó is kellene ugyhogy wrc nem nagyon tudod elkerülni egy korrekt atc.chiptuningot...és egy nagyobb nyomásu elektromos ac beépitését....ezzel kb 100 tempo fölött a géped 160 pacira menne fel...
de én vennék egy directhits gyujtást is a kocsiba az most 120 dolcsi de megéri...
mert ezek a tuninggyertyák önmagukban szart sem érnek....

Előzmény: 206wrc (3709)
pgaalien Creative Commons License 2002.05.05 0 0 3717
WRC, amit leírsz azt RamAir-nek hívják pl asszem a Kingdragonnál, ami olyan geometriai kialakítású, hogy a levegőt bevezeti egyenesen a szűrőbe, bár a szakik azt mondják, hogy ilyen cuccokat főleg gyorsulási versenyhez tervezik (mittudomén milyen sebességhez), alacsonyabb sebességnél a "torlónyomás" egyáltalán nem számottevő. Lehetne olyan megoldás is, hogy magát a szűrőt pozícionálod máshova a motortérben, viszont ha le viszed, vagy a hűtőmaszkhoz közel, akkor megnő a veszélye annak, hogy víz megy bele és az ciki! Én azt csináltam, hogy egy vastagabb flexibilis alucsövet vezettem lentről a szűrőig, abban persze nem reménykedek, hogy a hatalmas bezúduló levegő sokat javítana (igaz nem is sikerült úgy kialakítani, hogy nagyon a levegő útjába legyen az alja), viszont fordítva gondolkodva, tehát hogy a csőben a meleg miatt felfele áramlik a levegő, valamint a szűrő is szív (igaz nincs hermetikusan az alucsőre forrasztva) talán valamennyi friss levegő feljut lentről. Mérni nem próbáltam meg a különbséget, de valszeg nem is mutatnék ki sokat...
Előzmény: 206wrc (3709)
206wrc Creative Commons License 2002.05.05 0 0 3716
Régebben beszéltünk egy Peugeot 206 Fan Club szoroanyagról. Hogy bárki ha lát egy peu206-ot akkor adhatna neki egy ilyet vagy a szélvédőre rakni. Nos én ma lettem kész egy béta válltozattal. Nyomtattam egy párat megprobálom majd osztogatni hátha többen csatlakoznak igy hozzánk.
Más:

A direktszőrö az kurva jo lett nekem. Igaz 2 napja van benne de a kocsi ezalatt a két nap alatt többször tiltott le mint ez elmult 1 évben, egy pillanat alatt eléri a büvös 6500-as fordulatot és hát akkor gáz van. Igy hát meg kell tanulni ujra hogy mennyi ideig lehet hizatni, gyorsabban kell válltani ha tövig nyomod a gázt.
Ma a Felvonulási téren voltunk SOKI és a mamája meg a CARtársak, kiprobáltam milyen ha a KONIT felkeményitem, hu az valami brutál ugy pattog mint egy gumilabda, de az nagyon tetszett mikor Sokival elmentünk a macskakőre és forogtunk 3 kört láttam ahogy füstölnek a keresek jo gumi szag volt pedig vizes volt az út de hát gyorsan megszárat ilyen surlódás mellett. A kézifék viszont egy nagy kalap fos!!!
Ha valaki szerete osztogatni ilyen kártyát akkor vagy találkozok vele és adok vagy elküldöm a filt és nyomtatni lehet. Én CD boritó lapra nyomtatok mert az legalább kemény és nem gyürődik annyira.

Üdv.

206wrc

hgl005 Creative Commons License 2002.05.05 0 0 3715
ez attol függ ha elviszem a szervizbe és megcsinálják mi több megnézem hogy ez ha nem garis lenne mibe fajna ...
ha azt mondjak hogy nyugodjak meg mert a pug ilyen szar és ezt 7000 km enkén megismétli ,és ez nekem a leirt dolgok alpján a garis idon tul kb 200 e huf omba kerülne akkor eladom mert üzletember vagyok nem hülye....
ha megsem akkor megcsinálom ezeket a dolgokat amiket leírtam bár egyre kevésbé van hozzá kedvem mert sajnos az egyik legfontosabb egy jo futómű ahhoz merev kasztni kell a pug nak pedig egyik sincs a kasztnija kevesbe merev mint a suzukinak pedig az se egy diamond....a hátsó futómű ismartetésébe pedig inkább nem fogok bele...és ráadásul azzal nem is tudok mit csinálni pedig még ha le is ültetem a hátulját akkor is csavarodik és az egyenesfutás katasztrofa...szóval gáz....
ráadásul ha leültetem akkor meg nem mehetünk vele négyen mert belekap a dobba és nem tudok beépiteni határolot amit egy csavrrugonál marha konnyü....

hülye franciák már megint akartak valami nagyot alkotni és megint a legegyszerübb megoldás a legjobb...kivéve a légrugózást

Előzmény: pgaalien (3714)
pgaalien Creative Commons License 2002.05.05 0 0 3714
Én ezt nem értem. hgl005, most akkor nyáron széttuningolod a kocsit, mert nagyon örülsz a lentebb vázolt módszer szerint vagy eleged van belőle és eladod? Illetve impreza vagy pont clio/vr6/honda?
Előzmény: hgl005 (3710)
semmiho Creative Commons License 2002.05.04 0 0 3713
Egy kis Peugeot-érdekesség, igaz 607-tel: http://www.vezess.hu/hirvilag/hirek/previewfull.php?idx=2091
semmiho Creative Commons License 2002.05.04 0 0 3712
Engem is néha zavart, hogy főleg hidegen nehezen megy a helyére a váltó (mára már megszoktam), de összességében nagyon tetszik ez az autó és egyéltalán nem bántam meg, hogy ezt vettem! Persze még csak 8000km-t karmolta az aszfaltot a kicsike, úgyhogy a véleményem még változhat. Persze ne így történjen és nektek se legyen vele semmi gondoltok! :)
Miller, tudom, hogy ez nem vígasztal, de együttérzésem a problémáid miatt... Elég szívszorító negatív dolgokat olvasni olyan dolgokról, ami az embert magát is szorosan érintheti... Tényleg sajnálom...

Más. Tegnap rátettem a direktszűrőt. El is mosolyodtam magamon, annyira egyszerű volt ráapplikálni. Bár, hogy ne letyegjen az egész a levegőben, rögzítenem kellett két ponthoz is, de azért ez is egy negyedórás meló alatt megvolt. Ugyanazt vettem én is észre, hogy amikor elkezd dolgozni a hűtő, akkor kevésbé megy jól az autó, mert bizony elég meleg levegőt kap. A motorháztetőt felnyitva tényleg kb. 70-80°C-os levegő árad az ember arcába. A kocsi hangja baromira jó lett, ugyan lehet vele szép halkan is közlekedni, ha nem nyomom neki, de ha odalépek, akkor brutális orgánum tárulkozik a buszmegállóban ácsorgó és fagyit majszoló, babakocsit tologató kismamák és bottal megletten sétálgató nagymamák és nagypapák hallójárataiba! :))
Majd lefényképezem a szűrőt, szerintem egész jól néz ki, krómozott előlapja van, rajt K&N felirattal és a szűrős része szép sötétlila. A felfogalásánál gumi, elsőre rápasszolt a csonkra és nagyon stabilan ráfeszült a csőre, alig kellett meghúzni a csőbilincset. Menettulajdonságok? A motor gyorsabban pörög fel egy kicsit és a hirtelen gázadásra azonnal reagál, végre nem gondolkozik! :)) Szóval, ez a direkszűrő ez olyan, mint valami "beugrós drog". Tudjátok, olyan, hogy "Ahh, én nem megyek tovább, csak ezt kipróbálom, használom párszor, ha megkívánom, de nem megyek tovább". Hát a fenét nem! Nagy a hang, de ahhoz képest mehetne jobban is, kéne chiptuning+sportkipuff... Ha az meglesz, akkor meg majd sport-vezérműtengely és sorolhatnám. Tisztára egy szenvedélybetegséggé válhat ez az autóőrület, legalábbis magamon kezdem tapasztalni a kezdetleges tüneteit. ;))
Szóval, mindenkinek baleset- és problémamentes vezetést kívánok!

Üdv, Semmiho

Előzmény: hgl005 (3710)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!