Keresés

Részletes keresés

oldmumus Creative Commons License 2005.08.17 0 0 193385
:P:P:P

En ennel jobbat tudok:

Oroszok megveszik eletuk elso Japan gyartmanyu motoros fureszet. A Jilsejei kolhoz mernoke miutan elolvassa a hasznalati utasitast odahivja Szerjozsat mint jo munkaerot. Ramutat egy erdoszakaszra, hogy vagja ki. Nezik a szintidot, de a munkaido vegen elegedetlenek mert csak 6 kobmeter fat tudott kitermelni, holott a papir tizenkettot ad meg.

Hivjak Szergejt, neki is kiadjak a parancsot, de neki is csak 11.5 kobmetert sikerult elernie keserves kinokkal. Hat ez meg mindig nem jo.

Felhivjak telefonon a Japanokat es azt mondtak becsaptak oket, mert a ket legjobb ember majd belepusztult es nem tudnak az uj szerzemennyel hatekonyan termelni.

Jon 8 nap mulva a Japan delegacio, odamennek berantjak a fureszt, erre az Oroszok
mernoke:
Mondja mi ez a zaj?

:P:P:P
Előzmény: vasutTOM (193384)
vasutTOM Creative Commons License 2005.08.17 0 0 193384

Lehet, hogy a régi F.i. (i=1,2,...) utasítások miatt van ennyi ember? Nem lehetne egy ember tolatásvezető, kocsivizsgáló stb. stb. egyben? Mert egy Bzmot+Bzx-nél hogy a motor körbejárjon meg utána összekapcsolja őket, aztán fékpróba; erre van idő bőven, így egy emberrel is meg lehetne csinálni.)

 

 

Erről Moldova György egy anaekdótája jut eszembe:

"Az ötvenes években ment az úton a munkaújjító brigád. Megláttak egy öregembert, aki kaszált. Megálltak és odamentek hozzá:

- Jó napot kívánunk! Látjuk, hogy milyen szépen kaszál, de lehetne egy kicsit javítani a munkatempón!

- Oszt hogyan?

- Rakjon a kasza másik oldalára is egy vasat és oda-vissza tud kaszálni!

Az öreg bólint egyet és elmegy haza megcsinálni a kaszát.

Legközelebb jött a brigád és látja, hogy az öreg az általuk javasolt kaszával dolgozik.

- Látom megfogadta a tanácsunkat! De még mindig lehetne javítani!

- Oszt hogyan?

- Akasszon egy gereblyét hátra a nadrágszíjjába és azzal egyben össze is gereblyézni a lekaszált füvet.

Az öreg ezt is megcsinálja.

Ismét jött a brigád. Az öreg meglátta őket, eldobált mindent és futni kezdett.

- Hová szalad öregapám?

- Tudom, hogy mit akarnak! Akasszak a tökömre egy lámpát, hogy éjszaka is tudjak kaszálni!"

 

Meg a másik, hogy egy fenékkel csak egy lovat, egy fizetéssel pedig csak egy munkakört!

Előzmény: NemethA (193370)
rg7 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 193383

új Opel Vectrácra cserélték...

 

Sőt az egyik baleseti elhárítós autó is karosszériát váltott: JSM-483, fehér Opel Vectra 2.2 Direct...

Borzalmas az a fényhíd a tetején...:(

Előzmény: track300 (193381)
-gonosz- Creative Commons License 2005.08.17 0 0 193382

"A német Gleissperre -nek mondja."

 

A szakirodalom (Vasútüzemi szakszótár) szerint ez siklasztósarut, meg vágányzáró sorompót is jelent.

 

Az Entgleisungsschuh meg egyértelműen csak vágányzáró sorompót jelent.

 

Előzmény: talpfaszámláló (193372)
track300 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 193381
A pénzügyi nehézségek az Andrássy úton kevésbbé érezhetőek. Tegnap arrafelé sétáltam, és a Renault Lagunákat új Opel Vectrácra cserélték...
Előzmény: Törölt nick (193333)
oldmumus Creative Commons License 2005.08.17 0 0 193380
Nem, ennek teljesen mas eredete van, a tulterheltseg. Igen draga vasat kellene venni meg forummotort alakitgatni, hogy birja a terhelest.
Előzmény: félkéz kontra (193378)
félkéz kontra Creative Commons License 2005.08.17 0 0 193378

"Lassan hozzaszokhatsz, hogy menetrendszeruen bejon havonta 1-2 index gixer."

 

Miért, csak nem az Index vette fel a kirúgott MÁV-osokat?

Előzmény: oldmumus (193376)
oldmumus Creative Commons License 2005.08.17 0 0 193376
Lassan hozzaszokhatsz, hogy menetrendszeruen bejon havonta 1-2 index gixer.
Előzmény: Topitoni (193355)
FOMA Creative Commons License 2005.08.17 0 0 193375
"Ilyeneket miért alkalmaznak?" Az ok 1szerű. Azért a pémzért, amit a takarító cég fizet, kb. ilyen szintű alkalmazottakat lehet kapni jobb helyeken. Rosszabb helyeken némileg jobb minőségi áru is kapható ugyanennyiért, bár nem sokkal.
Előzmény: NemethA (193339)
FOMA Creative Commons License 2005.08.17 0 0 193374
Valaki érdeklődött a napokban a szarajeveó utasforgalom felől. A Pécsre nemrég érkezett 819 két kocsijában 3 utas volt. Azt nem tudom, hogy ebből hányan jöttek a határon túlról.
v_peti Creative Commons License 2005.08.17 0 0 193373

Kocsivizsgálót nem végállomásozó vonatot kopogtatni még nem sokszor láttam. Azt átmenő vonatoknál inkább Bobán szokták.

 

Én már elég sokszor láttam kopogtatást Veszprémben is. Egyszer a Munténián volt valami gikszer, és emiatt 180 percet késett. Pontosabban 180 perc múlva jött a következő vonat, és az utasok átszálltak rá, és így szerelvényvonatként indult el Szombathelyre, azt hiszem.

 

Előzmény: NemethA (193370)
talpfaszámláló Creative Commons License 2005.08.17 0 0 193372

A német Gleissperre -nek mondja.

Van egy ff képem róla, de most nem megy a zindex képfelrakósdija. :-(

Közben rm40 is megírta a választ. :-)

Előzmény: scsabi (193371)
scsabi Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193371
Siklasztósaru? Entgleisungsschuh?
Előzmény: talpfaszámláló (193365)
NemethA Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193370

Azért van jópár vonat, aminek ott a végállomása

A 11-es vonalon Bz-k járnak, a 27-en szóló Bz, és van a 20-ason néhány személy, ami Veszprémben végállomásozik.

És van mozdonykörbejárás. Akkor viszont kell tolatásvezető, kocsirendező és kocsivizsgáló.

A tolatásvezetőt én a hárman kívül mindig munka közben láttam. A kocsivizsgálónak meg van külön "irodája" a gőzös felé menet.

Ez utóbbi viszont az átmenő vonatoknál is koppogat.

Kocsivizsgálót nem végállomásozó vonatot kopogtatni még nem sokszor láttam. Azt átmenő vonatoknál inkább Bobán szokták.

 

Az őrhelyeken levőket nem számoltam bele, azoknak gáz lehet egész nap ott ülni.

 

(Lehet, hogy a régi F.i. (i=1,2,...) utasítások miatt van ennyi ember? Nem lehetne egy ember tolatásvezető, kocsivizsgáló stb. stb. egyben? Mert egy Bzmot+Bzx-nél hogy a motor körbejárjon meg utána összekapcsolja őket, aztán fékpróba; erre van idő bőven, így egy emberrel is meg lehetne csinálni.)

Aztán lehet hogy az a baj, hogy a suliban tanítanak a piacgazdaságról is egyst mást.

Előzmény: v_peti (193363)
talpfaszámláló Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193369

KÖSZI!

:-)

Előzmény: rm40 (193364)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193366

Sziasztok!

 

Egy kis mai hortobágyi kisvonatozás, jó nézelődést!

talpfaszámláló Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193365

Nem .

Magára a vágányra (sínszálra) "forduló" kivető sarura.

Izé... mi is ennek a hivatalos magyar neve? ;-o)

 

Előzmény: rm40 (193360)
rm40 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193364
Ja, az vörös.
Előzmény: talpfaszámláló (193359)
v_peti Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193363

Veszprém: Azért van jópár vonat, aminek ott a végállomása. És van mozdonykörbejárás. Akkor viszont kell tolatásvezető, kocsirendező és kocsivizsgáló. Ez utóbbi viszont az átmenő vonatoknál is koppogat. Tehát nem unatkozik.

 

Őróluk beszélsz?

 

Előzmény: Törölt nick (193358)
talpfaszámláló Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193362
Azt kellene megtudni, hogy mind a 12 órát ücsörgéssel múlatják e el?
Előzmény: Törölt nick (193358)
v_peti Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193361

Az olasz kocsik meghibásodtak. Oké. De a magyar kocsik miért nem voltak rajta?

 

Tegnap 6 olasz+2 magyar+kocsma                (+3 magyar ami Keszthelyre ment.)

 

Akkor ma hol voltak a magyar kocsik?

 

 

Előzmény: D F T (193315)
rm40 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193360
Ha a vágányzáró bak tetején csücsülő táblára gondolsz, az fekete, négyzetalakú tábla, benne a négyzet oldalalival egyező átmérőjű fehér körlap, középen egy fekete vízszintes sávval áthúzva. A többi passz...
Előzmény: talpfaszámláló (193352)
talpfaszámláló Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193359
Gleissperre
Előzmény: rm40 (193354)
v_peti Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193357

 vegkielegites? Kinek? Vezeto posztot betoltott MAV-osnak rendben, legyen? Na de egy tablakiakasztgato fickonak MINEK??? Ennyi erovel a Milka csokigyarban dolgozo atlag magyarembert is illetne vegkielegites, nem? De o megsem kap. Miert? Csak azert, mert a MAV-nak jopar szakszervezete van? Na es? Kit erdekel?!

A végkielégítést a Munka Törvénykönyve is előírja, egy bizonyos mértékig. Persze a kollektív szerződés meghatározhat nagyobb összeget is, vagy olyan esetekben is, ahol a(z) M.T. szerint nem járna.

 

 

 

 

Előzmény: V63 049 (193316)
v_peti Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193356

Sajnos Szlovénia túl kicsi ország, ahhoz, hogy tömegeket lehessen vonatra csábítani. :(

De azért a jelenlegi helyzeten lehetne javítani.

 

 

 

Előzmény: V63 049 (193318)
Topitoni Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193355

 

 Most már én is megnyugodtam, azt hittem, hogy a gépem adta be az unalmast.

 DE úgy látszik, csak a z index oldalt alakították át egy kicsit, ezért volt a

 rövidzárlat a fórumon.

Előzmény: Törölt nick (193351)
rm40 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193354

Vágányzáró saru...? :-o

Előzmény: talpfaszámláló (193352)
v_peti Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193353

Ennek az úriembernek alaknak viselkedése is elősegítette, hogy egy MÁV vezér idő előtt eltávozzon közülünk. :((( Pedig ő talán ha csodát nem is, de azért néhány előremutató intézkedést tudott volna tenni.

Valamint után az egyik bulvárlap beszámolt az anygai gyarapodásáról.

Azóta valahogy nem csípem a búráját...

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (193338)
talpfaszámláló Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193352

Szia rm40!

 

De jó, hogy itt vagy! Tegnap feltettem egy kérdést az ÖBB -s fórumban, de választ senkitől sem kaptam...

Azt szeretném megtudni, hogy az ÖBB -nél jelenleg milyen színűre festik a vágányzáró sarut?

Te biztosan tudod...! ;-)

Előzmény: rm40 (193349)
talpfaszámláló Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193350

Akkor megnyugodtam!

:-)

Előzmény: v_peti (193347)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!